Zucht. Is dit nu iin winterdepressie? (Waar ik voor zover ik weet nog nooit last van heb gehad?) Wat heb ik !?!
quote:pff ik heb de laatste jaren helemaal nergens meer zin, het boeit me ook allemaal geen reet meer
Op dinsdag 24 december 2002 21:08 schreef Reintje het volgende:
Godverdegodver.
Ik weet de laatste tijd niet hoe ik me voel. Ik ben heel snel vrolijk, heb zin in duizend dingen, vind alles leuk, ben fit en opgewekt, maar de andere kant van mezelf heeft nergens meer zin in. Het enige dat die kant zou willen is languit op bed neerploffen, in tranen uitbarstend zoals een klein kind kan huilen om zijn vies geworden racefietsje...
Ik heb geen zin in nieuwe uitdagingen, vriendschappen, mezelf. Volledig rusteloos. Ik weet echt niet wat ik heb...Zucht. Is dit nu iin winterdepressie? (Waar ik voor zover ik weet nog nooit last van heb gehad?) Wat heb ik !?!
quote:Anders ga je even ergens anders grappig doen, ofzo
Op dinsdag 24 december 2002 21:16 schreef Bellerophon het volgende:
Laat de goede kant het even overnemen
Ontopic:
Ik krijg de indruk dat het weleens een winterdip zou kunnen zijn ja..
Lichttherapie schijnt daarbij te (kunnen) helpen..
Of een reis naar de zon
Succes,
Wolkje
quote:Ehm dat meende ik serieus, dat jij zo naief bent om het meteen als een zinloze reactie op te vatten is jouw probleem
Op dinsdag 24 december 2002 21:23 schreef Wolkje het volgende:[..]
Anders ga je even ergens anders grappig doen, ofzo
![]()
Laat je goede kant de slechte kant overnemen
* CasB wil z'n vriendin zien
quote:hoezo ga ff ergens ander lullig doen..
Op dinsdag 24 december 2002 21:23 schreef Wolkje het volgende:[..]
Anders ga je even ergens anders grappig doen, ofzo
![]()
Ontopic:
Ik krijg de indruk dat het weleens een winterdip zou kunnen zijn ja..
Lichttherapie schijnt daarbij te (kunnen) helpen..
Of een reis naar de zon![]()
Succes,
Wolkje
Hoe.? dat is dan de vraag die je tegen komt.
daar heb ik ook zo 123 geen duidelijk antwoord op. Probeer in iedergeval het beste in alles te zien. wees positief.
je hebt zin in 1001 dingen maar het komt er dus niet helemaal van. pik de kleinste en makkelijkste eruit. en dwing jezelf om het even af te maken. (neem dus niet een 7 dagen project daar kom je nu toch niet door)
En geniet van de voldoening die je ervan krijgt.
pak dan het volgende puntje op.
ga tussendoor ff lekker een dagje depri zijn, wegdrukken kan ook nooit goed zijn (alhoewel ik dat wel doe.. )
quote:ik ben het wel met je eens (zie bovenstaand verhaal) maar een beetje verzichting met onze wolkje
Op dinsdag 24 december 2002 21:47 schreef Bellerophon het volgende:[..]
Ehm dat meende ik serieus, dat jij zo naief bent om het meteen als een zinloze reactie op te vatten is jouw probleem
[Dit bericht is gewijzigd door xychix op 27-12-2002 09:35]
quote:Ik heb nooit een racefietsje gehad
in tranen uitbarstend zoals een klein kind kan huilen om zijn vies geworden racefietsje...
quote:Ah fuck... ik heb dus precies hetzelfde
Op dinsdag 24 december 2002 21:08 schreef Reintje het volgende:
Godverdegodver.
Ik weet de laatste tijd niet hoe ik me voel. Ik ben heel snel vrolijk, heb zin in duizend dingen, vind alles leuk, ben fit en opgewekt, maar de andere kant van mezelf heeft nergens meer zin in. Het enige dat die kant zou willen is languit op bed neerploffen, in tranen uitbarstend zoals een klein kind kan huilen om zijn vies geworden racefietsje...
Ik heb geen zin in nieuwe uitdagingen, vriendschappen, mezelf. Volledig rusteloos. Ik weet echt niet wat ik heb...Zucht. Is dit nu iin winterdepressie? (Waar ik voor zover ik weet nog nooit last van heb gehad?) Wat heb ik !?!
quote:Waarschijnlijk had de topicstarter het al lang gedaan, als dat mogelijk was/is. Het is allesbehalve mogelijk om zoiets te doen.
Op dinsdag 24 december 2002 21:47 schreef Bellerophon het volgende:[..]
Ehm dat meende ik serieus, dat jij zo naief bent om het meteen als een zinloze reactie op te vatten is jouw probleem
quote:Waarom zou dit niet mogelijk zijn dan?
Op vrijdag 27 december 2002 11:01 schreef gathering_storm het volgende:[..]
Waarschijnlijk had de topicstarter het al lang gedaan, als dat mogelijk was/is. Het is allesbehalve mogelijk om zoiets te doen.
En ikzelf ben er het bewijs van, dus kom niet aan met zulke onlogische termen van "het is onmogelijk"
Niet is onmogelijk in deze wereld
quote:Jaja
Op zaterdag 28 december 2002 18:40 schreef vineuro het volgende:
NIET zo HOOR... het leven is zo mooien anders kan je altijd nog een huisdier nemen.
quote:Ben jij weleens serieus depressief geweest?
Op zaterdag 28 december 2002 19:28 schreef Bellerophon het volgende:[..]
Waarom zou dit niet mogelijk zijn dan?
Kwestie van wilskracht en een sterke geest
Ben je in het bezit van deze als mens dan is kortweg alles mogelijkEn ikzelf ben er het bewijs van, dus kom niet aan met zulke onlogische termen van "het is onmogelijk"
Niet is onmogelijk in deze wereld
Het is niet allemaal zo simpel
Niet iedereen heeft een redelijk gemakkelijk leven, zoals jij
als ik veronderstel n.a.v. jouw reactie..
Maar goed, dat was compleet offtopic
Wolkje
quote:NIET zo SERIEUS hoor JIJ... natuurlijk is het niet leuk, maar door zo negatief te blijven denken maak je het jezelf niet makkelijker... ieder mens is anders maar iedereen is uniek! sterkte!
Op zaterdag 28 december 2002 19:41 schreef Wolkje het volgende:[..]
Jaja
![]()
[..]Ben jij weleens serieus depressief geweest?
Weet jij hoe het voelt om gewoon niet meer verder te willen?
Heb jij weleens iedere dag met moeite opgestaan, en toch maar naar
buiten gegaan?
Heb jij...
Nouja, you got my point.Het is niet allemaal zo simpel
![]()
Niet iedereen heeft een redelijk gemakkelijk leven, zoals jij
als ik veronderstel n.a.v. jouw reactie..
Maar goed, dat was compleet offtopic![]()
Wolkje
quote:wolkje reageerd aardig fel en terecht denk ik.
Op zaterdag 28 december 2002 20:04 schreef vineuro het volgende:[..]
NIET zo SERIEUS hoor JIJ... natuurlijk is het niet leuk, maar door zo negatief te blijven denken maak je het jezelf niet makkelijker... ieder mens is anders maar iedereen is uniek! sterkte!
een post in de zin van "wees positief je kunt het" is niets mis mee maar onderbouw het een beetje en zorg dat je niemand kwetst! dan kan het allemaal!
quote:tis niet mijn bedoeling om iemand te kwetsen... sorrie
Op zaterdag 28 december 2002 20:39 schreef xychix het volgende:[..]
wolkje reageerd aardig fel en terecht denk ik.
een post in de zin van "wees positief je kunt het" is niets mis mee maar onderbouw het een beetje en zorg dat je niemand kwetst! dan kan het allemaal!
quote:Maar ik denk dat je mensen wel kwetst met je opmerkingen,
Op zaterdag 28 december 2002 20:44 schreef vineuro het volgende:[..]
tis niet mijn bedoeling om iemand te kwetsen... sorrie
Als het echt niet je bedoeling is, om mensen te kwetsen,
zou ik wat gevoeliger, en minder hard, met mensen hun emoties omgaan.
Wolkje
quote:nogmaals sorrie... zal voortaan even nadenken voor ik een berichtje post maar komt uit een goed hart en ik bedoel het echt niet slecht.
Op zaterdag 28 december 2002 20:47 schreef Wolkje het volgende:[..]
Maar ik denk dat je mensen wel kwetst met je opmerkingen,
zie ook mijn reactie in: Meest originele kado voor je 18de verjaardag op jouw post.Als het echt niet je bedoeling is, om mensen te kwetsen,
zou ik wat gevoeliger, en minder hard, met mensen hun emoties omgaan.Wolkje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |