abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 december 2002 @ 21:08:01 #1
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_7526107
Godverdegodver.
Ik weet de laatste tijd niet hoe ik me voel. Ik ben heel snel vrolijk, heb zin in duizend dingen, vind alles leuk, ben fit en opgewekt, maar de andere kant van mezelf heeft nergens meer zin in. Het enige dat die kant zou willen is languit op bed neerploffen, in tranen uitbarstend zoals een klein kind kan huilen om zijn vies geworden racefietsje...
Ik heb geen zin in nieuwe uitdagingen, vriendschappen, mezelf. Volledig rusteloos. Ik weet echt niet wat ik heb...

Zucht. Is dit nu iin winterdepressie? (Waar ik voor zover ik weet nog nooit last van heb gehad?) Wat heb ik !?!

Action is the enemy of thoughts
  dinsdag 24 december 2002 @ 21:11:25 #2
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_7526141
Yup! Een snelle stop bij zonsalon zal je goed doen
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
  dinsdag 24 december 2002 @ 21:16:55 #3
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_7526214
Laat de goede kant het even overnemen
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
pi_7526293
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 21:08 schreef Reintje het volgende:
Godverdegodver.
Ik weet de laatste tijd niet hoe ik me voel. Ik ben heel snel vrolijk, heb zin in duizend dingen, vind alles leuk, ben fit en opgewekt, maar de andere kant van mezelf heeft nergens meer zin in. Het enige dat die kant zou willen is languit op bed neerploffen, in tranen uitbarstend zoals een klein kind kan huilen om zijn vies geworden racefietsje...
Ik heb geen zin in nieuwe uitdagingen, vriendschappen, mezelf. Volledig rusteloos. Ik weet echt niet wat ik heb...

Zucht. Is dit nu iin winterdepressie? (Waar ik voor zover ik weet nog nooit last van heb gehad?) Wat heb ik !?!

pff ik heb de laatste jaren helemaal nergens meer zin, het boeit me ook allemaal geen reet meer
pi_7526302
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 21:16 schreef Bellerophon het volgende:
Laat de goede kant het even overnemen
Anders ga je even ergens anders grappig doen, ofzo

Ontopic:
Ik krijg de indruk dat het weleens een winterdip zou kunnen zijn ja..
Lichttherapie schijnt daarbij te (kunnen) helpen..
Of een reis naar de zon

Succes,

Wolkje

dinsdag 24 december 2002 @ 21:31:51 #6
34992 ByteMe
Guinness is good for you!
pi_7526404
Ehm.. Ehm.. weet je wat.. schrijf je in op BB 2004 geen uitdaging en allemaal depresieve mensen.. kom je erachter dat je het zo slecht nog niet had!
"You're running Linux!" I gasp. - "Yes." - "Why?" - "Well, it's developed by thousands of people!" - "So was the Black Death, but that doesn't mean you want to expose yourself to it!"
pi_7526463
Of Expeditie Robinson, komt het ook weer goed met je zonlichtdosis.
pi_7526574
Als ik dit heb, dan spreek ik meestal af met mensen die ik al lang niet meer heb gezien (soort van uitdaging toch, mensen die je enkele jaren niet meer hebt gezien/gesproke) en dan gaan shoppen of sport (squash, of bowling ofzo) en na deze dagen, heb ik al steeds kunnen besluiten dat ik me geweldig heb geamuzeerd en dan isdat 'ik-wil-wel-wat-doen-maar-weet-niet-goed-wat' weg ge-ebt
pi_7526635
licht therapie rules
  dinsdag 24 december 2002 @ 21:47:34 #10
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_7526671
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 21:23 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Ehm dat meende ik serieus, dat jij zo naief bent om het meteen als een zinloze reactie op te vatten is jouw probleem

Laat je goede kant de slechte kant overnemen

[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
pi_7530539
Ik heb een zelfde soort verschijnsel...
aan de ene kant ben ik superblij (weer tijdje een vriendin, alles gaat z'n gangetje), maar aan de andere kant zuigt me leven (gaat niet echt goed op school, vriendin woont ver weg en heeft geen beltegoed en zit niet vaak op msn, me werk zuigt meestal(vakkenvullen), ouders die lopen te zeiken).
Maar ik probeer het goede naar boven te brengen en opzich lukt dat ook wel, maar soms ook niet en dan kan ik erg geirriteerd zijn, maarja...ik (jij ook wel denk ik) kom er wel overheen...

* CasB wil z'n vriendin zien

pi_7550126
Heb het dus ook, iedereen rondom me loopt gek te doen over wat ze met nieuwjaar willen gaan fuiven, maar ik trek er me geen bal van aan, dan examens na de vakantie, dus nu blokken... En met vrienden afspreken heb ik ook geen zin in... And this all ain't me normally...
pi_7551637
Ga naar de sauna, lekker in je blootje rondrennen zonder dat iemand het een ruk kan schelen.
Gewoon relaxen lekker.
En dan weer naar buiten de aangeklede wereld instappen.
Best grappig
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_7558973
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 21:23 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Ontopic:
Ik krijg de indruk dat het weleens een winterdip zou kunnen zijn ja..
Lichttherapie schijnt daarbij te (kunnen) helpen..
Of een reis naar de zon

Succes,

Wolkje

hoezo ga ff ergens ander lullig doen..
"laat het even door de goede kant overnemen" is toch niet zo'n vreemde uitspraak ?
toen ik de topic titel zag dacht ik ook gelijk "Mijn ene kant..." dan betekend dat er nog een andere kant is...
Vaar dan op die kant..

Hoe.? dat is dan de vraag die je tegen komt.
daar heb ik ook zo 123 geen duidelijk antwoord op. Probeer in iedergeval het beste in alles te zien. wees positief.

je hebt zin in 1001 dingen maar het komt er dus niet helemaal van. pik de kleinste en makkelijkste eruit. en dwing jezelf om het even af te maken. (neem dus niet een 7 dagen project daar kom je nu toch niet door)

En geniet van de voldoening die je ervan krijgt.

pak dan het volgende puntje op.
ga tussendoor ff lekker een dagje depri zijn, wegdrukken kan ook nooit goed zijn (alhoewel ik dat wel doe.. )

quote:
Op dinsdag 24 december 2002 21:47 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Ehm dat meende ik serieus, dat jij zo naief bent om het meteen als een zinloze reactie op te vatten is jouw probleem

ik ben het wel met je eens (zie bovenstaand verhaal) maar een beetje verzichting met onze wolkje he ! ander kom ik ff bij je langs (NOFI ! )

[Dit bericht is gewijzigd door xychix op 27-12-2002 09:35]

ieder probleem is een nieuwe kans, een nieuwe uitdaging
pi_7558999
quote:
in tranen uitbarstend zoals een klein kind kan huilen om zijn vies geworden racefietsje...
Ik heb nooit een racefietsje gehad
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_7559544
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 21:08 schreef Reintje het volgende:
Godverdegodver.

Ah fuck... ik heb dus precies hetzelfde
Pesez le matin que vous n'irez peut-être pas jusqu'au soir,
Et au soir que vous n'irez peut-être pas jusqu'au matin.
pi_7559562
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 21:47 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Waarschijnlijk had de topicstarter het al lang gedaan, als dat mogelijk was/is. Het is allesbehalve mogelijk om zoiets te doen.
Pesez le matin que vous n'irez peut-être pas jusqu'au soir,
Et au soir que vous n'irez peut-être pas jusqu'au matin.
pi_7583821
NIET zo HOOR... het leven is zo mooi en anders kan je altijd nog een huisdier nemen.
fouten gemaakt in het verleden geven geen garantie voor de toekomst!
  zaterdag 28 december 2002 @ 19:28:32 #19
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_7584834
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 11:01 schreef gathering_storm het volgende:

[..]

Waarschijnlijk had de topicstarter het al lang gedaan, als dat mogelijk was/is. Het is allesbehalve mogelijk om zoiets te doen.

Waarom zou dit niet mogelijk zijn dan?
Kwestie van wilskracht en een sterke geest
Ben je in het bezit van deze als mens dan is kortweg alles mogelijk

En ikzelf ben er het bewijs van, dus kom niet aan met zulke onlogische termen van "het is onmogelijk"
Niet is onmogelijk in deze wereld

pi_7585087
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 18:40 schreef vineuro het volgende:
NIET zo HOOR... het leven is zo mooi en anders kan je altijd nog een huisdier nemen.
Jaja
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 19:28 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Waarom zou dit niet mogelijk zijn dan?
Kwestie van wilskracht en een sterke geest
Ben je in het bezit van deze als mens dan is kortweg alles mogelijk

En ikzelf ben er het bewijs van, dus kom niet aan met zulke onlogische termen van "het is onmogelijk"
Niet is onmogelijk in deze wereld

Ben jij weleens serieus depressief geweest?
Weet jij hoe het voelt om gewoon niet meer verder te willen?
Heb jij weleens iedere dag met moeite opgestaan, en toch maar naar
buiten gegaan?
Heb jij...
Nouja, you got my point.

Het is niet allemaal zo simpel
Niet iedereen heeft een redelijk gemakkelijk leven, zoals jij
als ik veronderstel n.a.v. jouw reactie..
Maar goed, dat was compleet offtopic

Wolkje

pi_7585558
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 19:41 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Jaja
[..]

Ben jij weleens serieus depressief geweest?
Weet jij hoe het voelt om gewoon niet meer verder te willen?
Heb jij weleens iedere dag met moeite opgestaan, en toch maar naar
buiten gegaan?
Heb jij...
Nouja, you got my point.

Het is niet allemaal zo simpel
Niet iedereen heeft een redelijk gemakkelijk leven, zoals jij
als ik veronderstel n.a.v. jouw reactie..
Maar goed, dat was compleet offtopic

Wolkje

NIET zo SERIEUS hoor JIJ... natuurlijk is het niet leuk, maar door zo negatief te blijven denken maak je het jezelf niet makkelijker... ieder mens is anders maar iedereen is uniek! sterkte!
pi_7586219
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 20:04 schreef vineuro het volgende:

[..]

NIET zo SERIEUS hoor JIJ... natuurlijk is het niet leuk, maar door zo negatief te blijven denken maak je het jezelf niet makkelijker... ieder mens is anders maar iedereen is uniek! sterkte!

wolkje reageerd aardig fel en terecht denk ik.

een post in de zin van "wees positief je kunt het" is niets mis mee maar onderbouw het een beetje en zorg dat je niemand kwetst! dan kan het allemaal!

ieder probleem is een nieuwe kans, een nieuwe uitdaging
pi_7586279
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 20:39 schreef xychix het volgende:

[..]

wolkje reageerd aardig fel en terecht denk ik.

een post in de zin van "wees positief je kunt het" is niets mis mee maar onderbouw het een beetje en zorg dat je niemand kwetst! dan kan het allemaal!

tis niet mijn bedoeling om iemand te kwetsen... sorrie
pi_7586330
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 20:44 schreef vineuro het volgende:

[..]

tis niet mijn bedoeling om iemand te kwetsen... sorrie

Maar ik denk dat je mensen wel kwetst met je opmerkingen,
zie ook mijn reactie in: Meest originele kado voor je 18de verjaardag op jouw post.

Als het echt niet je bedoeling is, om mensen te kwetsen,
zou ik wat gevoeliger, en minder hard, met mensen hun emoties omgaan.

Wolkje

pi_7586537
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 20:47 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Maar ik denk dat je mensen wel kwetst met je opmerkingen,
zie ook mijn reactie in: Meest originele kado voor je 18de verjaardag op jouw post.

Als het echt niet je bedoeling is, om mensen te kwetsen,
zou ik wat gevoeliger, en minder hard, met mensen hun emoties omgaan.

Wolkje

nogmaals sorrie... zal voortaan even nadenken voor ik een berichtje post maar komt uit een goed hart en ik bedoel het echt niet slecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')