abonnement Unibet Coolblue
  zondag 22 april 2018 @ 11:20:45 #1
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_178670115
Beste mensen, ik was al hier en daar digitaal gebruik aan het afbouwen, zo heb ik al 3 maanden geen facebook meer, 2 weken mn playstation 4 pro losgekoppeld, sinds 2001 overigens al geen mobiel meer (maar goed dat weet iedereen onderhand wel).

Het is dat ik een half leven aan fotos en muziek (van eigen hand) op mijn pc heb staan dus die loskoppelen zou me net ff te diep snijden maar het internet er af halen daarintegen lijkt voor mij haalbaar en ga ik dan dus ook doen vanaf vandaag.

Ik meld dit overigens hier zodat mensen niet opeens denken dat ik de pijp uit ben omdat er geen posts van BG meer op Fok! staan.
Mensen die me irl herkennen zijn verder vrij een praatje te maken natuurlijk.

In het kort is de reden hiervoor dat ik bezig ben met het buitenleven, veel sport, veel handwerk etc, dus is het geen transitie naar niemandsland. Ik ben ook veel bezig met de menselijke conditie oftewel de zintuigen die je als je digitaal leeft natuurlijk amper tot niet gebruikt, je bent namelijk enkel in je hoofd bezig. Aanraking, geur, zicht... het is tot een minimum beperkt en zo ervaar je de wereld om je heen niet langer. Dit heeft zoveel psychische effecten.. en echt geen positieve.

Ik heb een lijstje in mn hoofd gemaakt aan dingen die ik (in iedergeval in eerste instantie) zou missen wanneer ik geen internet meer heb en hoe ik daar mee om zou gaan.

Zo kan ik niet even snel iets opzoeken, mischien ga ik er in de rust dan toch noch dieper over nadenken, of ik heb een reden een oude van dagen het te vragen. (iig niet aan voorbijgangers van mijn leeftijd die dan meteen hun mobiel pakken om het te googlen omdat ze zelf totaal leeg zijn van intellect) Uiterst kan ik naar de bibliotheek wandelen.
Toen ik stopte met gamen merkte ik iig al veel meer rust en ruimte bij het slapen dus dat zal ook wel nogmeer verbeteren denk ik.

Het contact met verre vrienden en familie, tja.. ik maak wel dichtbije vrienden vanaf nu. En zoveel familie heb ik uberhaupt niet meer (meeste is dood) En daar veranderd verder niks in want ik ben al het type dat aanbelt en als iemand niet thuis is idgaf, dan ga ik ergens anders heen. Heb ik iig leuk stukkie fietsen gehad.

Ik zal het hier maar bij laten, ik kan nog wel een uur doortypen aan redenen en inzichten omtrent. Maar ik zal even langs wat bekenden en daarna ff basketballen denk ik. Wordt daar steeds soepeler en beter in en mn conditie is ook al sky high. Ik kan het me nog goed herinneren dat ik als een man van 90 uit sunchasers auto stapte, wereld van verschil nu. :D

Groetjes
-BG.
(en see you on the other side, voor degenen die volgen)
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_178670171
Okay, bye bye

1:19

[ Bericht 93% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2018 11:26:00 ]
pi_178670175
Tot morgen
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  zondag 22 april 2018 @ 11:29:10 #4
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_178670255
Straks na het basketballen wel weer netjes terugkomen en weer irritante topics openen toch?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zondag 22 april 2018 @ 11:37:25 #5
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_178670411
Ik vind het maar ONZ
With the stars as her umbrella
pi_178670547
Ok doei!

PS: hopelijk blijf je deze keer ook echt weg :W
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_178670565
Hoezo zou iemand hier van moeten schrikken eigenlijk ?
pi_178670612
quote:
19s.gif Op zondag 22 april 2018 11:45 schreef kiffer het volgende:
Hoezo zou iemand hier van moeten schrikken eigenlijk ?
Omdat TS in zijn hoofd nogal denkt heel wat te zijn. Zegmaar een beetje zoals Larry Laffer "a legend in his own mind" was.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_178670630
Ik schrik er in elk geval niet van en kan zijn vertrek alleen maar toejuichen. Compleet overbodige user als je het mij vraagt, maargoed, dat zullen er ook zat over mij zeggen :P
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 22 april 2018 @ 11:55:32 #10
476709 Ik2
Gradueel
pi_178670739
Het is: FOK!
Ik zeg niets meer, dat was het.
pi_178670921
Als het zo moet, dan hoeft het van mij ook niet meer
  zondag 22 april 2018 @ 12:14:30 #12
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_178671034
Tip: koop een encyclopedie, wat woordenboeken en naslagwerken over wat je het meest interesseert. Neem een abonnement op een krant en een of meer tijdschriften.
pi_178671040
Het ga je goed :W
pi_178672224
Tof ^O^ _O_

Baaj baajGuardian :W
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_178672253
Goed verhaal, lekker kort ook.
pi_178672873
Zouden er meer moeten doen. *O*
pi_178673820
Dit zet mij aan het denken.
  maandag 23 april 2018 @ 06:50:55 #18
476709 Ik2
Gradueel
pi_178686774
zie je wel dat je toch even kijkt
Ik zeg niets meer, dat was het.
  maandag 23 april 2018 @ 07:12:57 #19
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_178686809
Als je echt niet meer terug zou komen had je deze post ook niet gemaakt.
pi_178687881
Ik geloof je niet. Straks ben je weer terug met een kloon en kom je weer vragen: "goh, weet iemand hoe het met BaajGuardian is??"
  Beste/leukste mod 2022 maandag 23 april 2018 @ 09:54:04 #21
319979 Fok-it
All is well
pi_178687982
Het is niet dat je simpelheid gemist zal worden
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_178694596
quote:
6s.gif Op zondag 22 april 2018 11:20 schreef BaajGuardian het volgende:
Beste mensen, ik was al hier en daar digitaal gebruik aan het afbouwen, zo heb ik al 3 maanden geen facebook meer, 2 weken mn playstation 4 pro losgekoppeld, sinds 2001 overigens al geen mobiel meer (maar goed dat weet iedereen onderhand wel).

Het is dat ik een half leven aan fotos en muziek (van eigen hand) op mijn pc heb staan dus die loskoppelen zou me net ff te diep snijden maar het internet er af halen daarintegen lijkt voor mij haalbaar en ga ik dan dus ook doen vanaf vandaag.

Ik meld dit overigens hier zodat mensen niet opeens denken dat ik de pijp uit ben omdat er geen posts van BG meer op Fok! staan.
Mensen die me irl herkennen zijn verder vrij een praatje te maken natuurlijk.

In het kort is de reden hiervoor dat ik bezig ben met het buitenleven, veel sport, veel handwerk etc, dus is het geen transitie naar niemandsland. Ik ben ook veel bezig met de menselijke conditie oftewel de zintuigen die je als je digitaal leeft natuurlijk amper tot niet gebruikt, je bent namelijk enkel in je hoofd bezig. Aanraking, geur, zicht... het is tot een minimum beperkt en zo ervaar je de wereld om je heen niet langer. Dit heeft zoveel psychische effecten.. en echt geen positieve.

Ik heb een lijstje in mn hoofd gemaakt aan dingen die ik (in iedergeval in eerste instantie) zou missen wanneer ik geen internet meer heb en hoe ik daar mee om zou gaan.

Zo kan ik niet even snel iets opzoeken, mischien ga ik er in de rust dan toch noch dieper over nadenken, of ik heb een reden een oude van dagen het te vragen. (iig niet aan voorbijgangers van mijn leeftijd die dan meteen hun mobiel pakken om het te googlen omdat ze zelf totaal leeg zijn van intellect) Uiterst kan ik naar de bibliotheek wandelen.
Toen ik stopte met gamen merkte ik iig al veel meer rust en ruimte bij het slapen dus dat zal ook wel nogmeer verbeteren denk ik.

Het contact met verre vrienden en familie, tja.. ik maak wel dichtbije vrienden vanaf nu. En zoveel familie heb ik uberhaupt niet meer (meeste is dood) En daar veranderd verder niks in want ik ben al het type dat aanbelt en als iemand niet thuis is idgaf, dan ga ik ergens anders heen. Heb ik iig leuk stukkie fietsen gehad.

Ik zal het hier maar bij laten, ik kan nog wel een uur doortypen aan redenen en inzichten omtrent. Maar ik zal even langs wat bekenden en daarna ff basketballen denk ik. Wordt daar steeds soepeler en beter in en mn conditie is ook al sky high. Ik kan het me nog goed herinneren dat ik als een man van 90 uit sunchasers auto stapte, wereld van verschil nu. :D

Groetjes
-BG.
(en see you on the other side, voor degenen die volgen)
Heb je serieus geen mobiel meer? Wtf? :?
Wanneer ben je weer terug?
pi_178788509
quote:
19s.gif Op zondag 22 april 2018 11:45 schreef kiffer het volgende:
Hoezo zou iemand hier van moeten schrikken eigenlijk ?
Jij bent van de anti-BG groep? Soort Anti-BGlivesMatters? })
pi_178788740
Ben je er nog?
  zaterdag 28 april 2018 @ 12:23:40 #25
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_178788766
Zie deze nu pas, jeetje.

Knappe stap, BG´tje. Zou het zelf niet kunnen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')