Obese collega heeft dat ook, moet zonodig delen dat hij weer een gefietst heeft.quote:
Of wanneer er weer eens met 40+ door de 30 zone wordt geredenquote:Op zondag 22 april 2018 10:35 schreef Plompzakker het volgende:
Strava zou verplicht moeten zijn en een melding bij de politie moeten genereren wanneer je op de weg fietst in plaats van op het fietspad.
Van die iets te dikke wijven die iedere vorm van beweging moeten delen op fb of igquote:Op zondag 22 april 2018 13:28 schreef Aiciu het volgende:
Terechte klacht, maar dan met mensen die hardlopen
Nog erger zijn de mensen die zich laten filmen tijdens het uitvoeren van hun sportquote:Op zondag 22 april 2018 13:38 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
[..]
Van die iets te dikke wijven die iedere vorm van beweging moeten delen op fb of ig
Meer dan terechte klacht.quote:Op zondag 22 april 2018 10:26 schreef Ruislip het volgende:
Ben nu sinds een tijdje begonnen met wielrennen.
Doe ik gewoon voor mijzelf, omdat ik het relaxed vind, het minder belastend is voor mijn knieën en omdat ik nu nog eens op wat andere plekken in mijn omgeving kom.
Nu zit een vriend van mij (die denkt dat hij mijn inspirator is waardoor ik ook aan wielrennen ben begonnen) al een jaar aan mijn hoofd te zeiken dat ik de app ''Strava'' moet nemen.
Elke keer als we het over wielrennen hebben, en hij vraagt of ik onlangs nog tourtjes heb gemaakt, volgt daar onlosmakelijk een strava discussie op : ''Je hebt nog steeds geen Strava, néém dat nou eens een keer! Zo kan ik toch niet zien wat voor rondjes je maakt?'' Je kunt zo van iedereen bijhouden wat ze doen.
Wat is dit toch voor ziekelijke neiging van sommige mensen? Als ik aan het fietsen ben ervaar ik vrijheid, ik doe het om te relaxen. Echt het laatste waar ik behoefte aan heb is dat zélfs op zo'n moment allerlei mensen kunnen mee kijken waar je bent, hoe snel je hebt gereden, waarheen, waar je bent gestopt en voor hoelang.
Klacht : Mensen die als robots zich aan allerlei app's vastleggen terwijl ze niet meer lijken te beseffen dat je ook gewoon iets voor jezelf kan doen zonder dat je het per se moet 'delen'.
Echte bazen delen alleen foto's van het acclimatiserenquote:Op zondag 22 april 2018 18:38 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Meer dan terechte klacht.
[ afbeelding ]
'Eckte bazen die hebben een minimaalheid aan apps op hun mobiel (die ze gebruiken) en doen het belangrijkste gewoon thuis achter de laptop/desktop i.p.v.mobiel. M.a.w delen alleen dat wat ze willen delen ( niet veel) en houden de rest voor zichtzelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |