abonnement Unibet Coolblue
  zondag 22 april 2018 @ 12:21:55 #76
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_178671194
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2018 12:18 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Dit soort post vind ik grappig om te lezen. Het ademt echt een soort van angst. Ongegrond en niet nodig, maar toch.
als ik geen kinderen had zou het me ook zo weinig interesseren als het rutte, merkel, macron, may, etc doet
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_178671195
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 12:03 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Simpel zijn vooral de mensen die denken dat de wereld een groot kampvuur is waar we met z'n allen omheen kunnen dansen.
Deze circlejerk van populisten geeft dan wel een realistisch beeld van Zweden. :') :D
pi_178671221
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 12:14 schreef matigeuser het volgende:
Zonde, echt zonde. Cultuur om zeep, talen die verdwijnen, stereotype uiterlijke kenmerken die verdwijnen. En waarom? Omdat feminisme belangrijker is dan kinderen maken? We hebben dit indirect aan onszelf te danken. We maken gewoon te weinig kinderen. Onze overheden zouden gezinsuitbreiding kunnen stimuleren maar als onze vrouwtjes weer massaal achter het aanrecht gaan, dan heeft de overheid te weinig inkomsten en maken bedrijven minder winst. Het is gewoon een geldkwestie gecombineerd met korte termijn denken. Heel vreemd dat de meute hier gewoon achteraan loopt en inderdaad zonder enige vorm van verzet dit gewoon over zich heen laat komen.

Je bent niet racistisch als je het jammer vindt als je eigen volk, cultuur, gebruiken en taal over een relatief korte tijd niet tot amper meer bestaan. Dat maakt je geen minder mens.

Als je wil weten wat heel Europa te wachten staat, dan ga maar eens gewoon een middagje naar Antwerpen, Brussel, Londen, Düsseldorf, Duisburg, Den Haag, Rotterdam, Almere, etc. In veel wijken loopt daar hier en daar nog een verdwaalde blanke rond en hoor je al lang geen Nederlands / Duits / Engels meer. Waarom zou je nog een inheemse taal spreken als je in de meerderheid bent met je 'eigen' mensen? Mensen onderschatten de invloed van andere mensen die in 'de meerderheid' zijn. Ze nemen het gebied dan gewoon geweldloos over.

En de blanken die het kunnen betalen verhuizen dan maar naar de kleine dorpjes waar het nog wel als 'thuis' voelt. Dit zijn dan ook de laatste vluchtplekken waar het wellicht nog wel 50-100 jaar relatief hetzelfde zal blijven. Maar vroeg of laat zijn ook daar de invloeden hard te merken want een meerderheid moslims en / of andere culturen in je land die haaks op die van het inheemse land staan, ga je ook merken in de politiek en sfeer, alvorens ze door veel meer kinderen te krijgen dan wij ook massaal in de dorpen gaan wonen.

Ik geef het nog 3-5 generaties voordat landen als Nederland finaal zijn veranderd in een 3e wereld land. Zweden al veel eerder.

En de oplossing is zo simpel. Niet meer stemmen voor landverraders maar voor mensen die deze problematiek wél willen aanpakken en daarnaast minder materialistisch leven als dit nodig is en weer de focus leggen op lange relaties en gezinnen stichten. Oftewel, plant u voort. Als jij het niet doet, dan doen anderen het wel namelijk. 3 miljard Afrikanen erbij in 50 jaar. Zij neuken wel.

En hier nog een interessante link voor de mensen die denken dat ik weer uit mijn nek lul en dat dit gewoon allemaal 'toevallig' is of 'wel mee zal vallen'. De Verenigde Naties, die veel macht hebben over nationale overheden, hebben dit allemaal keurig uitgedacht en 'geadviseerd'.

http://www.un.org/esa/pop(...)ration/migration.htm

Voor de half-geïnteresseerden is alleen de conclusie genoeg.
http://www.un.org/esa/pop(...)igED/chap5-Concl.pdf
Wat moet het lastig zijn om met zoveel angst in je lijf en geest rond te lopen. Compleet geen connectie met de werkelijkheid maar hey, laat dat je niet beletten.
  zondag 22 april 2018 @ 12:23:12 #79
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_178671222
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 12:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ja, en dat hele gedoe met dat vrouwen ook mensen zijn met wensen en gevoelens die misschien iets meer willen uit het leven dan zo veel mogelijk arische babies uitpersen.
als je daaraan gaat toegeven dan is het einde voor je als maatschappij zoek.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_178671249
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2018 12:21 schreef LXIV het volgende:

[..]

als ik geen kinderen had zou het me ook zo weinig interesseren als het rutte, merkel, macron, may, etc doet
Het wordt hoog tijd dat het verboden wordt in Europa om een bestuurlijk ambt te bekleden zonder nageslacht te hebben voortgebracht, tenzij je er om medische redenen niets aan kunt doen. Kinderlozen zijn een gevaar, omdat ze geen enkel belang hebben bij een goede toekomst. Na mij de zondvloed, is de mentaliteit.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  zondag 22 april 2018 @ 12:24:16 #81
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_178671251
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2018 12:23 schreef LXIV het volgende:

[..]

als je daaraan gaat toegeven dan is het einde voor je als maatschappij zoek.
Suggereer je nu oprecht dat we vrouwen niet moeten toestaan hun eigen leven te leiden?
  zondag 22 april 2018 @ 12:25:04 #82
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_178671273
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 12:24 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Het wordt hoog tijd dat het verboden wordt in Europa om een bestuurlijk ambt te bekleden zonder nageslacht te hebben voortgebracht, tenzij je er om medische redenen niets aan kunt doen. Kinderlozen zijn een gevaar, omdat ze geen enkel belang hebben bij een goede toekomst. Na mij de zondvloed, is de mentaliteit.
Dat is natuurlijk onzin. Genoeg mensen met kinderen die ook niet verder kijken dan hun neus lang is.
  zondag 22 april 2018 @ 12:25:14 #83
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_178671278
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2018 12:21 schreef LXIV het volgende:

[..]

als ik geen kinderen had zou het me ook zo weinig interesseren als het rutte, merkel, macron, may, etc doet
Als jouw kinderen multiculti opgroeien kunnen ze waarschijnlijk een grote rol spelen om je door moeilijke tijden heen te helpen. Komt helemaal goed joh.
wooblabalurg
pi_178671301
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2018 12:18 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Dit soort post vind ik grappig om te lezen. Het ademt echt een soort van angst. Ongegrond en niet nodig, maar toch.
Grappig zelfs? Ja ik ben er inderdaad serieus over en ook bang voor. Ik vind het ook raar dat sommige mensen totaal geen fuck geven om de staat van hun land of over het lot van anderen.

Niemand kan ontkennen dat een middagje door Brussel lopen of zelfs Rotterdam-Zuid je zal laten zien dat dit geen stukjes 'Nederland' of 'België' meer zijn. In veel wijken worden geen Belgische biertjes meer getapt, geen friet in ossenwit gegeten, geen Vlaams meer gesproken, etc. Er wordt Arabisch en Turks gesproken, er wordt kebab gebakken, vrouwen lopen bedekt in burka's en hoofddoeken, etc. Niet alleen het straatbeeld is anders, ook de sfeer. En aangezien de islam nogal haaks staat op onze cultuur en de uitingen daarvan, levert het ook nog geregeld conflicten en onveiligheid op voor vrouwen zonder bedekkende kleding, homo's of mensen die er anders uitzien, etc.

Je mag hier van alles van vinden, maar het is er inmiddels wel. En dat laatste zou genoeg moeten zijn voor iedereen om dit probleem serieus te nemen. Tenzij je wilt dat Nederland een achterlijk moslimland wordt. Of tenzij je er gewoon geen reet om geeft omdat je alleen voor jezelf leeft en niet verder wil kijken dan je eigen levensduur in je veilige omgeving waar het nog wel meevalt en de lokale Egyptenaar vrij prima pizza's en shoarma bakt.

Prima, maar als je de toekomst niks interesseert dan geef je dus in principe ook niks om andere mensen. Dan zul je ook wel geen kinderen hebben of willen lijkt me want zulke egoïsten mét kinderen ken ik maar weinig.
  zondag 22 april 2018 @ 12:27:17 #85
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_178671328
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 12:24 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Het wordt hoog tijd dat het verboden wordt in Europa om een bestuurlijk ambt te bekleden zonder nageslacht te hebben voortgebracht, tenzij je er om medische redenen niets aan kunt doen. Kinderlozen zijn een gevaar, omdat ze geen enkel belang hebben bij een goede toekomst. Na mij de zondvloed, is de mentaliteit.
hun vooruitblik is maximaal zo’n 60 jaar. Dan kan een broodje shoarma of een goedkope badkamer idd belangrijker zijn dan het voortbestaan van het avondland
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_178671356
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 12:26 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Grappig zelfs? Ja ik ben er inderdaad serieus over en ook bang voor. Ik vind het ook raar dat sommige mensen totaal geen fuck geven om de staat van hun land of over het lot van anderen.

Niemand kan ontkennen dat een middagje door Brussel lopen of zelfs Rotterdam-Zuid je zal laten zien dat dit geen stukjes 'Nederland' of 'België' meer zijn. In veel wijken worden geen Belgische biertjes meer getapt, geen friet in ossenwit gegeten, geen Vlaams meer gesproken, etc. Er wordt Arabisch en Turks gesproken, er wordt kebab gebakken, vrouwen lopen bedekt in burka's en hoofddoeken, etc. Niet alleen het straatbeeld is anders, ook de sfeer. En aangezien de islam nogal haaks staat op onze cultuur en de uitingen daarvan, levert het ook nog geregeld conflicten en onveiligheid op voor vrouwen zonder bedekkende kleding, homo's of mensen die er anders uitzien, etc.

Je mag hier van alles van vinden, maar het is er inmiddels wel. En dat laatste zou genoeg moeten zijn voor iedereen om dit probleem serieus te nemen. Tenzij je wilt dat Nederland een achterlijk moslimland wordt. Of tenzij je er gewoon geen reet om geeft omdat je alleen voor jezelf leeft en niet verder wil kijken dan je eigen levensduur in je veilige omgeving waar het nog wel meevalt en de lokale Egyptenaar vrij prima pizza's en shoarma bakt.

Prima, maar als je de toekomst niks interesseert dan geef je dus in principe ook niks om andere mensen. Dan zul je ook wel geen kinderen hebben of willen lijkt me want zulke egoïsten mét kinderen ken ik maar weinig.
Yo niet om het één of ander, maar het onderzoek wat je net aanhaalt en de conclusie die je daaruit trekt slaan werkelijk nergens op. Misschien het artikel even door google translate halen?

Is het verder niet hilarisch dat je bang bent voor shoarmaboeren?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2018 12:29:06 ]
pi_178671380
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 12:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ja, en dat hele gedoe met dat vrouwen ook mensen zijn met wensen en gevoelens die misschien iets meer willen uit het leven dan zo veel mogelijk arische babies uitpersen.
Er zijn genoeg alternatieven te bedenken voor het forceren door de overheid van het feminisme. Een stapje terug in rijkdom en we zouden niet 80 uur per week hoeven te werken met 2 personen. En dus zou een gezin met 2-3 kinderen prima haalbaar zijn voor vrouwen, ook met een parttime baan ernaast.

Niemand zegt dat vrouwen 'zoveel mogelijk baby's' er moeten uitpersen. Maar geen kinderen maken is inderdaad niet zaligmakend. Zowel voor het land niet als voor de psyche van een vrouw.
pi_178671398
En waarom is het eigenlijk dat de types die het hardst schreeuwen dat er blanke Arische baby's gemaakt moeten worden, van die typische nekbaardmannen zijn die niet eens in de buurt van een vrouw kunnen komen?
pi_178671427
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 12:29 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Niemand zegt dat vrouwen 'zoveel mogelijk baby's' er moeten uitpersen. Maar geen kinderen maken is inderdaad niet zaligmakend. Zowel voor het land niet als voor de psyche van een vrouw.
10.gif

Ziehier mensen, een voorvechter van de natie.
  Moderator zondag 22 april 2018 @ 12:31:56 #90
236264 crew  capricia
pi_178671429
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 12:29 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Er zijn genoeg alternatieven te bedenken voor het forceren door de overheid van het feminisme. Een stapje terug in rijkdom en we zouden niet 80 uur per week hoeven te werken met 2 personen. En dus zou een gezin met 2-3 kinderen prima haalbaar zijn voor vrouwen, ook met een parttime baan ernaast.

Niemand zegt dat vrouwen 'zoveel mogelijk baby's' er moeten uitpersen. Maar geen kinderen maken is inderdaad niet zaligmakend. Zowel voor het land niet als voor de psyche van een vrouw.
De psyche van de vrouw? :')
Definitely not CIA
  zondag 22 april 2018 @ 12:33:14 #91
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_178671453
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 12:26 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Grappig zelfs? Ja ik ben er inderdaad serieus over en ook bang voor. Ik vind het ook raar dat sommige mensen totaal geen fuck geven om de staat van hun land of over het lot van anderen.

Niemand kan ontkennen dat een middagje door Brussel lopen of zelfs Rotterdam-Zuid je zal laten zien dat dit geen stukjes 'Nederland' of 'België' meer zijn. In veel wijken worden geen Belgische biertjes meer getapt, geen friet in ossenwit gegeten, geen Vlaams meer gesproken, etc. Er wordt Arabisch en Turks gesproken, er wordt kebab gebakken, vrouwen lopen bedekt in burka's en hoofddoeken, etc. Niet alleen het straatbeeld is anders, ook de sfeer. En aangezien de islam nogal haaks staat op onze cultuur en de uitingen daarvan, levert het ook nog geregeld conflicten en onveiligheid op voor vrouwen zonder bedekkende kleding, homo's of mensen die er anders uitzien, etc.

Je mag hier van alles van vinden, maar het is er inmiddels wel. En dat laatste zou genoeg moeten zijn voor iedereen om dit probleem serieus te nemen. Tenzij je wilt dat Nederland een achterlijk moslimland wordt. Of tenzij je er gewoon geen reet om geeft omdat je alleen voor jezelf leeft en niet verder wil kijken dan je eigen levensduur in je veilige omgeving waar het nog wel meevalt en de lokale Egyptenaar vrij prima pizza's en shoarma bakt.

Prima, maar als je de toekomst niks interesseert dan geef je dus in principe ook niks om andere mensen. Dan zul je ook wel geen kinderen hebben of willen lijkt me want zulke egoïsten mét kinderen ken ik maar weinig.
Het is een beetje raar om een waardeoordeel te geven over een ander omdat diegene een andere kijk op de wereld heeft.

Blijkbaar wil jij heel graag dat alles hetzelfde blijft, of zelfs terug gaat naar vroeger.

Ik daarintegen zie het leven en de wereld als veranderlijk. Het is een kwestie van tijd voordat we bijna allemaal mokka zijn. Niks mis mee, is natuur.

Beide standpunten zijn wat mij betreft prima en omdat ik er geen probleem in zie is de angst van anderen best grappig. Zoals een vrouw die heel bang is voor een spin of een muis.
wooblabalurg
pi_178671459
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2018 12:31 schreef capricia het volgende:

[..]

De psyche van de vrouw? :')
Duh. Als je niet eens het simpele fatsoen hebt om te werpen voor vaderland, ben je het leven niet waard. Plus de depressie die volgt aan het feit dat je je natuurlijke plicht niet kunt voldoen, nekt je vanzelf.
pi_178671468
quote:
14s.gif Op zondag 22 april 2018 12:20 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Wat let je om wat te organiseren? Ga lekker met je mensen zaklopen en spijkerpoepen. Laat het niet verloren gaan.
Wat een domme, flauwe voorbeelden weer. En hier moeten wij dan mee in discussie. :')
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_178671494
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 12:23 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Wat moet het lastig zijn om met zoveel angst in je lijf en geest rond te lopen. Compleet geen connectie met de werkelijkheid maar hey, laat dat je niet beletten.
Dit hoor ik altijd van mensen die vervolgens geen enkel tegenargument geven of zelfs ook maar het rapport van de Verenigde Naties hebben geopend. Hoezo geen connectie met de werkelijkheid?

Ik heb 8 jaar in Rotterdam gewoond. Ik volg het nieuws wel, zowel het officiële staatsnieuws als het 'internetnieuws'. Ik heb wel gereisd naar bovengenoemde steden. Ik heb jaren in Istanbul gewoond. En ik lees wel officiële documenten van organen die voor een groot deel bepalen wat nationale overheden doen. Daarnaast leef ik mijn leven in een veilig blank dorpje en voel me 99,99% van de tijd gewoon prima en geniet van mijn maandelijks broodje döner. Net als jij waarschijnlijk. Maar problemen ontkennen vind ik dan weer nergens voor nodig.

Van jou hoor ik niks, alleen maar persoonlijke kritiek. Oh en waarschijnlijk zo meteen de reactie 'dat het allemaal wel mee zal vallen' zodat je weer verder kunt gaan met je zondag. Of doe moeite om het probleem te willen zien of begrijpen, of houd gewoon stil. Dit soort domme reacties heeft niemand wat aan.
  Moderator zondag 22 april 2018 @ 12:35:21 #95
236264 crew  capricia
pi_178671508
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 12:33 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Duh. Als je niet eens het simpele fatsoen hebt om te werpen voor vaderland, ben je het leven niet waard. Plus de depressie die volgt aan het feit dat je je natuurlijke plicht niet kunt voldoen, nekt je vanzelf.
Tijd voor de herinvoering van het moeder kruis. _O-
Definitely not CIA
pi_178671512
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2018 12:31 schreef capricia het volgende:

[..]

De psyche van de vrouw? :')
Sinds het feminisme zijn vrouwen in de VS en Europa ongelukkiger geworden.
pi_178671529
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 12:34 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Dit hoor ik altijd van mensen die vervolgens geen enkel tegenargument geven of zelfs ook maar het rapport van de Verenigde Naties hebben geopend. Hoezo geen connectie met de werkelijkheid?

Ik heb 8 jaar in Rotterdam gewoond. Ik volg het nieuws wel, zowel het officiële staatsnieuws als het 'internetnieuws'. Ik heb wel gereisd naar bovengenoemde steden. Ik heb jaren in Istanbul gewoond. En ik lees wel officiële documenten van organen die voor een groot deel bepalen wat nationale overheden doen. Daarnaast leef ik mijn leven in een veilig blank dorpje en voel me 99,99% van de tijd gewoon prima en geniet van mijn maandelijks broodje döner. Net als jij waarschijnlijk. Maar problemen ontkennen vind ik dan weer nergens voor nodig.

Van jou hoor ik niks, alleen maar persoonlijke kritiek. Oh en waarschijnlijk zo meteen de reactie 'dat het allemaal wel mee zal vallen' zodat je weer verder kunt gaan met je zondag. Of doe moeite om het probleem te willen zien of begrijpen, of houd gewoon stil. Dit soort domme reacties heeft niemand wat aan.
Een belangrijke les die je kunt trekken is dat het feit dat iemand niet op je stupide argumenten in wil gaan, niet betekent dat er geen tegenargumenten zijn. In dit geval betekent het dat je jezelf zó hard te kakken zet, dat je de energie van een tegenargument niet waard bent.
pi_178671531
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 12:30 schreef clumsy_clown het volgende:
En waarom is het eigenlijk dat de types die het hardst schreeuwen dat er blanke Arische baby's gemaakt moeten worden, van die typische nekbaardmannen zijn die niet eens in de buurt van een vrouw kunnen komen?
Het is vooral typisch dat dit jouw discussieniveau is. Over één kam scheren mag niet, behalve als het om tegenstanders gaat?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_178671537
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2018 12:35 schreef capricia het volgende:

[..]

Tijd voor de herinvoering van het moeder kruis. _O-
Stel je voor dat er erkenning is voor mensen die een offer brengen met hun lichaam voor het leven van een ander. Wat een belachelijk idee HAHAHA. Hoe is het met je kat?
  zondag 22 april 2018 @ 12:36:50 #100
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_178671539
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 12:26 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Grappig zelfs? Ja ik ben er inderdaad serieus over en ook bang voor. Ik vind het ook raar dat sommige mensen totaal geen fuck geven om de staat van hun land of over het lot van anderen.

Niemand kan ontkennen dat een middagje door Brussel lopen of zelfs Rotterdam-Zuid je zal laten zien dat dit geen stukjes 'Nederland' of 'België' meer zijn. In veel wijken worden geen Belgische biertjes meer getapt, geen friet in ossenwit gegeten, geen Vlaams meer gesproken, etc. Er wordt Arabisch en Turks gesproken, er wordt kebab gebakken, vrouwen lopen bedekt in burka's en hoofddoeken, etc. Niet alleen het straatbeeld is anders, ook de sfeer. En aangezien de islam nogal haaks staat op onze cultuur en de uitingen daarvan, levert het ook nog geregeld conflicten en onveiligheid op voor vrouwen zonder bedekkende kleding, homo's of mensen die er anders uitzien, etc.

Je mag hier van alles van vinden, maar het is er inmiddels wel. En dat laatste zou genoeg moeten zijn voor iedereen om dit probleem serieus te nemen. Tenzij je wilt dat Nederland een achterlijk moslimland wordt. Of tenzij je er gewoon geen reet om geeft omdat je alleen voor jezelf leeft en niet verder wil kijken dan je eigen levensduur in je veilige omgeving waar het nog wel meevalt en de lokale Egyptenaar vrij prima pizza's en shoarma bakt.

Prima, maar als je de toekomst niks interesseert dan geef je dus in principe ook niks om andere mensen. Dan zul je ook wel geen kinderen hebben of willen lijkt me want zulke egoïsten mét kinderen ken ik maar weinig.
Ben je ooit in zo'n wijk geweest? Want ik heb een tijd in Borgerhout (in de volksmond: Borgerrokko) gewoond, en daar heb ik vrijwel niets gemerkt van wat je hier beweert.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')