abonnement Unibet Coolblue
pi_178684521
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 23:43 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Achter de kassa is dan wel weer lastiger. Die dames zijn ook gewoon aan 't werk en die zitten vaak ook niet te wachten op dat soort shit tijdens het werk. Je zou als het heel rustig is misschien wel een gesprekje aan kunnen knopen, maar mocht je iets willen beginnen met kassameisjes zou ik wachten tot zij iets van een gesprekje beginnen.

Maar ik doelde meer op winkelende dames.
Oh...

Ja die zie ik soms ook wel lopen. Alleen wat zou jij bijvoorbeeld tegen zeggem?
pi_178684569
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2018 23:45 schreef tijdjes12345 het volgende:

[..]

Oh...

Ja die zie ik soms ook wel lopen. Alleen wat zou jij bijvoorbeeld tegen zeggem?
Praat over het hier en nu.

Dus hangt totaal af van het hier en nu.
pi_178684574
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2018 23:45 schreef tijdjes12345 het volgende:

[..]

Oh...

Ja die zie ik soms ook wel lopen. Alleen wat zou jij bijvoorbeeld tegen zeggem?
Kijk sowieso is tegen een random chick iets zeggen een grote stap, dus je moet jezelf ook voorhouden: Als je al iets gezegd hebt is het een overwinning. Gaandeweg wordt je er steeds makkelijker in.

Maar wat ik zou zeggen... Ligt aan de situatie, het liefst wil je een opmerking maken die niet creepy is (dus niks over haarzelf ofzo), maar wel uitnodigt tot reactie. Iets over wat ze aan het uitkiezen is oid, of over de winkel.
  maandag 23 april 2018 @ 13:18:01 #54
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
  maandag 23 april 2018 @ 13:20:29 #56
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_178691302
TS is er maar druk mee :D
pi_178692020
quote:
Niet alles gelezen maar het viel me op dat zowat iedereen het wel eens was over de intenties van de collega die kadootjes aan TS vroeg. :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_178692083
In de speeltuin
pi_178699088
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 13:51 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Niet alles gelezen maar het viel me op dat zowat iedereen het wel eens was over de intenties van de collega die kadootjes aan TS vroeg. :+
behalve op refoweb die dachten allemaal dat ze mij leuk vond.
pi_178710779
Misschien kun je beter eerst een beetje aan je sociale skills werken en zo wat meer vertrouwen opbouwen. Dansles is wel met luide muziek, maar bij diverse dansstijlen zitten ze te springen om mannen en dat is een handige uitgangspositie. Bij salsa heb je een wat ander tempo en ander slag mensen (ook iets meer mannen denk ik), dan wanneer je gaat kijken bij stijldansen of lindyhop. Houd je lokale dansscholen eens in de gaten, want om de zoveel tijd heb je open dagen en proeflessen.
Verder heb je gemengde sport als korfbal.
Paardrijden heeft natuurlijk hordes vrouwen, maar bij een beetje fanatieke amazone krijg je daar wel min of meer zo een lifestyle bij. Op wedstrijden kunnen ze vaak vrijwilligers goed gebruiken, soms verdient het ook een centje bij. Dan hoef je niet per se zelf op zo een knol, maar kun je wel een beetje netwerken in zo een vereniging, terwijl je balkjes raapt bij het springen ofzo.
Bij het asiel komen ook de nodige vrouwelijke vrijwilligers. En vergeet je buurthuis of poppodium niet. Ook daar kun je relatief makkelijk onder de mensen komen en wat meer een netwerk opbouwen, als barman, stagehand of whatever.

Naast het al eerder genoemde meetingtopic van dit forum, heb je ook nog NMLK. En zijn er ook singlesactiviteiten. Ik las hier laatst ergens dat iemand op een singlesalpacawandeling (3x woordwaarde!) ging. In die categorie heb je ook kookworkshops en meer.

Ergens was hier ook nog een topic over als sociaal contact maken niet zo makkelijk gaat oid, maar ik kan die niet zo snel vinden nu. Maar naast die reeks zijn er ook meer topics die hierover gaan, dus wellicht wel de moeite waard om zelf even goed te zoeken.

Succes!
pi_178715760
Overal waar mensen zijn, zijn meisjes. Als je daar contact mee maakt kan er iets uit komen.
pi_178732304
Komen er in het restaurant waar je werkt geen leuke dames eten waar je een beetje mee kan flirten? Mits je in de bediening werkt natuurlijk.
pi_178739843
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 09:41 schreef tijdjes12345 het volgende:
Tinder,Happn etc al geprobeerd 0 matches.
Blijkbaar ben je lelijk dus moet je iets hebben wat ze wil.

Chloroform ofzo
pi_178815983
https://forum.viva.nl/mem(...)956f54cf69061b39b3ca

"Wil je mijn keu vasthouden"

Kennelijk kan dit en is niet sexistisch volgens die mevrouw.
pi_178815997
deleted
pi_179036602
Ik kwam toevallig op dit topic. Zelf zal ik nooit een relatie willen, maar ik denk dat het probleem is dat het in deze maatschappij niet normaal is om dat te doen, op een openbare plaats(muv kroegen enzo) een vrouw aanspreken met die intentie. En dat daardoor men het ook moeilijker vind. In de VS bijvoorbeeld is dat heel anders, daar is het de normaalste zaak van de wereld om dat zomaar in de trein te doen, als je de verhalen op r/NoFap leest. Maar ook lijkt mij een deel van het probleem dat er alleen verwacht wordt dat mannen de eerste stap zetten, en dat er eerst een hele procedure aan vooraf moet gaan voordat er officieel sprake kan zijn van een relatie.
  woensdag 9 mei 2018 @ 10:35:22 #67
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_179036640
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2018 17:39 schreef loginwithyournoggin het volgende:
https://forum.viva.nl/mem(...)956f54cf69061b39b3ca

"Wil je mijn keu vasthouden"

Kennelijk kan dit en is niet sexistisch volgens die mevrouw.
Tenzij de man lekker is. Dan is het ineens "charmant" *giegel*
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_179136614
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 09:41 schreef tijdjes12345 het volgende:
Hallo,

Na het debacle van vorig topic maar even een nieuwe aanmaken.
Ik ben 21.
Ik werk nu in een restaurant daar ben ik inmiddels 2x afgewezen. Hier stop ik echter over ongeveer 6 weken.
Hierna ga ik fulltime werken. alleen bij een bedrijf waar iedereen ouder is. en ook is het niet heel slim meer als je nu fulltime gaat werken om uberhaubt iets te doen.
voorderest heb ik niet echt contact met meisjes. Ik ga bijna nooit uit en als ik uitga ga ik alleen poolen.

Dus waar zou je het beste meisjes kunnen ontmoeten.

Tinder,Happn etc al geprobeerd 0 matches.
Tinder heb je als man niet zoveel kans, tenzij je een stud bent.

Heb je ervaren maten? Vraag hen anders om hulp, zij kunnen je tijdens stappen, in de kroeg of op het terras net dat laatste zetje geven.

Ik heb een collega die, zoals hij zelf zegt, niet al te knap is (en dat klopt). Maar die jongen probeert en probeert en het lukt. Iedereen lacht hem een beetje uit, maar tegelijk staat die jongen eigenlijk nooit droog.
Maakt gebruik van de wet van de grote getallen. Als hij 100 meiden benadert en er 10 op een date willen en er daarvan één is waarmee hij in bed belandt, heeft hij met een kans van 1/100 toch een mooie meid aan zijn snikkel hangen.

En nee het zijn geen sterke verhalen, die pik zou geld kunnen verdienen met het materiaal dat er op zijn telefoon staat.

Advies? Mooie meiden in je omgeving? Zoek contact, ga leuke dingen doen. Spreek er een paar aan.
Improviseer, kom je telkens dezelfde meid tegen zaterdagmiddag in de supermarkt? Spreek haar aan. Houd het simpel, "Het is lekker weer vandaag he? Ik heb een recept voor twee personen dat ik altijd al wilde maken, kom je een keertje mee-eten ladieladiela?"

Als ze echt niet geinteresseerd is, laat ze dat blijken. Pech. Volgende keer beter.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit:
Het hoeft niet meteen een relatie te worden. Het is goed om een beetje geoefend te zijn voor als dat ene speciale meisje langskomt.

[ Bericht 2% gewijzigd door ikkenmunnemensnieveinde op 13-05-2018 17:35:39 ]
pi_179136692
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 13:37 schreef hebikweer het volgende:
Komen er in het restaurant waar je werkt geen leuke dames eten waar je een beetje mee kan flirten? Mits je in de bediening werkt natuurlijk.
Anders geef je de knappe dames extra gehaktballetjes ofzo, extra soepstengels of passievrucht. Een boodschap afgeven :Y
  zondag 13 mei 2018 @ 23:52:07 #70
395292 oppanganjastyle
Smoke weed every day
pi_179144828
Gangpad 6
pi_179145987
Een cursus of vrijwilligerswerk gaan doen.
pi_179148711
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 20:08 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Blijkbaar ben je lelijk dus moet je iets hebben wat ze wil.

Chloroform ofzo
Haha, ik betwijfel dat ze chloroform wil hebben :D
pi_179158418
Als je toch refo bent, ga dan naar van die kerkjeugdgroepen, christelijke studentenverenigingen en EO jongerendag en zo! Die meisjes zijn meestal niet zo kritisch als normale mensen plus dat de kerk/gemeenschap voor zichzelf ook wel een rol zien weggelegd om te zorgen dat elke refo van een partner wordt voorzien zodat ze zo snel mogelijk 10 nieuwe inteeltrefo's uitpoepen.
  maandag 14 mei 2018 @ 19:29:36 #74
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_179160082
Doe effe normaal. Posts verwijderd.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_179160170
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 19:29 schreef Samzz het volgende:
[Info]Doe effe normaal. Posts verwijderd.[/info]
Niet mee eens. Niks mis met 16-jarige meiden, zeker niet met de leeftijd van OP.

Censuur.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')