Ja, niet dus. Kutjuupquote:Op zaterdag 21 april 2018 19:50 schreef Juup© het volgende:
Een voordeel voor jou TS, als zij het ook zo warm heeft glibbert zij misschien haar broek wel uit voor jou?
Man man man, wat was ik #READY vandaagquote:
En ik zou echt niet weten wat.quote:
je zusje als referentiekader gebruikenquote:Op zaterdag 21 april 2018 19:50 schreef Juup© het volgende:
Een voordeel voor jou TS, als zij het ook zo warm heeft glibbert zij misschien haar broek wel uit voor jou?
Dit soort dingen over je moeder zeggenquote:Op zaterdag 21 april 2018 19:53 schreef Handleiding het volgende:
[..]
je zusje als referentiekader gebruiken
Geerd lid maken van de #ARG??!!!11quote:
ja!quote:Op zaterdag 21 april 2018 20:01 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Geerd lid maken van de #ARG??!!!11
Is dat hoe we doen, Geerd??!!11quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2018 20:15 schreef Befbekje het volgende:
Haha, nigger heeft geld gespendeerd aan chick en krijgt alleen een laf zoentje op de wang bij het afscheid nemen..
#NOTREADY..
quote:
Met oosten windquote:Op zaterdag 21 april 2018 20:23 schreef Aiciu het volgende:
Mensen die niet elke dag 30 graden willen
quote:
#ALTIJDREADYVDquote:Op zaterdag 21 april 2018 20:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik ga zometeen naar mijn liefje dat ik via fok heb leren kennen
Maar maximaal 3 weken per jaar zomer hebbenquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2018 20:29 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Maar maximaal 3 weken per jaar zomer hebben
Blij zijn met een zomer waar eht maar 22 graden is elke dag
FC in mijn topicquote:
Bones.quote:
Je bedoelt de algemene kontverhuur?quote:Op zaterdag 21 april 2018 21:05 schreef Straatcommando. het volgende:
Oh waren jullie dat ongemakkelijke koppeltje op het bankje in het treinstation?
Nee dat waren SecretPret en Samuel24.quote:Op zaterdag 21 april 2018 21:05 schreef Straatcommando. het volgende:
Oh waren jullie dat ongemakkelijke koppeltje op het bankje in het treinstation?
Onvoldoende geanticipeerd op het weer, totaal niet ready dus.quote:
Onvoldoende je slagingskansen ingeschat, totaal niet ready dus. Tevens een junk zijn, waarmee je dus lager staat dan de gemiddelde pauper.quote:Haal ik gister een chick op van het station op de scoobie echt een 9/10, hele middag mee gepraat via WhatsApp. Jointje gerookt, daarna nog een peukie, met haar gezoend.
The day after, leest mijn berichten wel maar krijg heel soms maar antwoord![]()
![]()
Je verbouwt geen wiet en je hebt geen vrouw. Dubbele faal en op geen enkel vlak ready.quote:Godverdomme, vrouwen kan je beter wiet verbouwen, dat levert namelijk wel geld op.
Ondertussen was ik kanjergeil en heb ik alsnog niet geneukt![]()
Met een kluitje in het riet gestuurd door een vrouwmans, het ultieme voorbeeld van niet ready zijn.quote:''Hihi ik kom wel naar je huis toe hoor zaterdagavond''![]()
![]()
Tis warm, m'n libido gaat omhoog, ik wil gwn neuken
Iemand een junk noemen vanwege een beetje wietquote:Op zondag 22 april 2018 16:18 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Onvoldoende geanticipeerd op het weer, totaal niet ready dus.
[..]
Onvoldoende je slagingskansen ingeschat, totaal niet ready dus. Tevens een junk zijn, waarmee je dus lager staat dan de gemiddelde pauper.
[..]
Je verbouwt geen wiet en je hebt geen vrouw. Dubbele faal en op geen enkel vlak ready.
[..]
Met een kluitje in het riet gestuurd door een vrouwmans, het ultieme voorbeeld van niet ready zijn.
Wat een polonaise aan gefaal
Sterke comeback wel.quote:Op zondag 22 april 2018 16:39 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Iemand een junk noemen vanwege een beetje wiet
#ARG
Comeback?quote:Op zondag 22 april 2018 16:41 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Sterke comeback wel.
Oh nee, eigenlijk niet
Nee, eigenlijk kunnen we dat gebrabbel van jou geen comeback noemen inderdaad.quote:
Tiss wel warm hoor bah bah.quote:Op zondag 22 april 2018 16:44 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk kunnen we dat gebrabbel van jou geen comeback noemen inderdaad.
Vanavond weer huilend in slaap fappen in je te warme slaapkamer?
quote:Op zondag 22 april 2018 14:45 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nee dat waren SecretPret en Samuel24.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |