Had je wel de goede Megane? Je moet die Trophy hebben uit 2011 hé, niet die straatversie (kan met tuning etc ook in Gr4 terecht komen !quote:Op maandag 6 augustus 2018 09:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jep, ze zitten er tussen. Ik merk dat nu op B het wel wat minder wordt.
Ik kon gisteren op Suzuka echt niet meekomen in m'n Megane... gewoon laatste geworden. En gewoon echt op snelheid ingehaald. Niet omdat ik opeens in de grindbak lag
Volgens mij had ik de goede (met eigen liveryquote:Op maandag 6 augustus 2018 09:32 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Had je wel de goede Megane? Je moet die Trophy hebben uit 2011 hé, niet die straatversie (kan met tuning etc ook in Gr4 terecht komen !
Mondriaantje?quote:Op maandag 6 augustus 2018 09:54 schreef Meike26 het volgende:
Nice, de goede inderdaad, raar dat je niet op snelheid komt ?Ik heb er niet zoveel last van + de Megane is één van de makkelijkste wagens die continu wel in top 3 komt van de GR4 wagens..
Mijn livery is cultureel verantwoord
[ afbeelding ]
Kwaliteit is wel echt *** van deze afbeeldingen..![]()
Stuurtje ja heb een T300.quote:Op maandag 6 augustus 2018 07:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Erg netjes
Stuurtje of DS4?
Ik heb me zaterdagavond de hele avond zitten vermaken op Tsukuba met de S660.
Geen 1 race gewonnen, maar wel elke race in de top 5 geeindigd. DR is naar B bestegen die avond, en ik heb inmiddels 7 achtereenvolgende "nette races". Al twijfel ik even of ik dat gisteren na Suzuka heb weten te behouden...
quote:Op maandag 6 augustus 2018 09:54 schreef Meike26 het volgende:
Mijn livery is cultureel verantwoord
[ afbeelding ]
Kwaliteit is wel echt *** van deze afbeeldingen..![]()
Eerst maak je een livery, deze ga je in Gtsport 'sharen' en wanneer je dit gedaan hebt kan je de afbeelding zoals hierboven of eventueel racefoto's en scapes bekijken via je persoonlijke pagina op gran-turismo.com en daar haal je dan ook de url vandaan om hier weer te delen. Het is wel aan te raden om dat met die race foto's of scapes te doen, want zoals die standaard foto met de megane is echt slecht van kwaliteit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 04:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]![]()
Leuk dat jullie daar zoveel tijd in steken. Domme vraag, hoe krijg je die afbeelding geëxporteerd? Niet dat ik iets bijzonders heb om te laten zien, maar voor in de toekomst
Ik voeg ze wel eens toe als ik op m'n werk zit en een idee hebquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 07:13 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Eerst maak je een livery, deze ga je in Gtsport 'sharen' en wanneer je dit gedaan hebt kan je de afbeelding zoals hierboven of eventueel racefoto's en scapes bekijken via je persoonlijke pagina op gran-turismo.com en daar haal je dan ook de url vandaan om hier weer te delen. Het is wel aan te raden om dat met die race foto's of scapes te doen, want zoals die standaard foto met de megane is echt slecht van kwaliteit.
Trouwens ook wel handig, eerst dacht ik dat je helemaal uit de livery editor moest om nieuwe decals toe te voegen aan je collectie. Nu doe ik dat laatste ook via de tablet, kan je in de livery editor blijven en nadat je op de tablet een decal hebt toegevoegd aan je collectie, staat deze binnen een minuut bij je decals in GTsport zelf, erg fijn dat je er niet steeds uit hoeft + je kleurenselectie kwijt bent van de wagen waarmee je bezig was.
Ik maak (sinds ik het gebruik) een mapje per idee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 07:42 schreef Meike26 het volgende:
Ja daar moet ik ook nog wat extra mapjes voor aanmaken, denk dat ik het gewoon alfabetisch ga doen..
En ik heb al belachelijk veel decals denk ik dan, ca 500, dan zie je dat je op de helft zit van wat je in je stickertjes-arsenaal kan hebben
Tot nu toe deed ik het vooral thematisch. Mapje met game gerelateerde decals, movies & series, Nederlands, Italiaans, retro, automotive en hightech.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 07:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik maak (sinds ik het gebruik) een mapje per idee.
Zo heb ik op dit moment een "7Up" mapje en een "Pepsi" mapje (puur toeval, leuke kleuren om mee te klooien).
En dan ga ik een keer door m'n decals heen, en gooi ik alles wat ik voor die livery denk nodig te hebben in 1 map. Kan ik daarna tijdens het plakken elke keer naar dat specifieke mapje en hoef ik niet de shitload aan decals elke keer te doorzoeken (en vooral te laden...)
Ja, maar dan blijf je alsnog zoeken op het moment dat je met een livery bezig bent. Voordeel is natuurlijk wel dat je er vaker profijt van hebt dan 1 map per liveryquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 08:36 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Tot nu toe deed ik het vooral thematisch. Mapje met game gerelateerde decals, movies & series, Nederlands, Italiaans, retro, automotive en hightech.
Misschien iets maken zoals de mapjes van GT zelf, A tot F, G tot O en P tot Z. Zoiets.
Je kan maar 10 mapjes maken. En om elke keer een nieuwe map te maken en je oude weg te gooien is ook zonde van de tijd die je in het selecteren steekt. Ik weet zo eerder waar ik het zoeken moet + is universeel voor de liveries die nog komen gaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 08:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, maar dan blijf je alsnog zoeken op het moment dat je met een livery bezig bent. Voordeel is natuurlijk wel dat je er vaker profijt van hebt dan 1 map per livery
Ik ben 9 van de 10x te inspiratieloos voor een livery. Zit ik wat te klooien met wat layers... en dan beseffende dat ik later 40 layers naar de andere kant moet gaan kopieren... stuk voor stuk 6 of 7x op een knop drukken...quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 09:35 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Je kan maar 10 mapjes maken. En om elke keer een nieuwe map te maken en je oude weg te gooien is ook zonde van de tijd die je in het selecteren steekt. Ik weet zo eerder waar ik het zoeken moet + is universeel voor de liveries die nog komen gaan
Dat is wel tof ja. Nou nog een Polskamp logo er opquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 09:53 schreef Meike26 het volgende:
Ik haal mijn inspiratie voornamelijk uit dingen die ik naast racing ook leuk/tof/interessant vind.
Tributes zijn daarbij leuk om te maken of bijvoorbeeld de Polskamp trucks (erg mooie vrachtwagens al zeg ik het zelf) die je in de regio Ermelo/Harskamp regelmatig ziet rijden, gewoon op basis daarvan een 'wat als..' livery gemaakt. Één van de eerste die ik heb gemaakt en nog steeds één van m'n favorieten![]()
Ik heb geen shares of persoonlijke link met het bedrijf, gewoon noemen wat je mooi vindt![]()
Klinkt interessantquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 10:22 schreef Meike26 het volgende:
Oranje is een fijne kleur om te verwerken in een livery, het gaat goed samen met bijna elke kleur, behalve geel is m'n eigen ervaring. Als ik lees dat het om een oranje vierkantje gaat met witte letters, denk ik automatisch aan een tegeltjes-livery, liquid silver als achtergrond en de overige tegels van licht oranje tot donker oranje met daar achter een zwarte gradiënt voor meer diepte
Omdat je de decal dan nooit met dat zelfde effect van matte metallic kan namaken, dat kan tot nu toe alleen met het spuiten van je wagen en alle speciale lakken die je kan kiezen. Voor je decals heb je helaas minder opties. Je kan alsnog voor een gloss, semigloss, matte of powder gaan, maar de kwaliteit van de specuale autolakken is wel wat beter dan die optie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 11:18 schreef Cryothic het volgende:
Maar dan maak je dus de auto mat grijs, en daarna met decals (op 1 plek na) maar je de auto rood?
Waarom dan niet de auto met rode lak, en de omlijsting van de rechthoek en de rechthoek zelf met een decal doen?
Ow, op die manier. Puur voor het lak-effect. Dat is wel tof ja. Dank je voor de tipquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 11:31 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Omdat je de decal dan nooit met dat zelfde effect van matte metallic kan namaken, dat kan tot nu toe alleen met het spuiten van je wagen en alle speciale lakken die je kan kiezen. Voor je decals heb je helaas minder opties. Je kan alsnog voor een gloss, semigloss, matte of powder gaan, maar de kwaliteit van de specuale autolakken is wel wat beter dan die optie.
Wat overigens soms wel mooi is, is om de auto in zelfde kleur te spuiten bijvoorbeeld matte wit en dat je een sticker van bijvoorbeeld Michelin of Steam in hoogglans doet. Dat noemen ze volgens mij ook wel ghosting. Effect kan dan wel goed uitpakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Meike26 op 07-08-2018 12:31:27 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |