abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 21 april 2018 @ 10:38:45 #1
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_178652801
quote:
Extreemrechtse actiegroep kraakt pand in woonblok We Are Here
De uitgeprocedeerd asielzoekers van We Are Here hebben nieuwe buren. De extreem-nationalistische actiegroep Identitair Verzet heeft ook een pand gekraakt in de Rudolf Dieselstraat.

Dat deden de extreemrechtse activisten vanochtend. 'Wij praten niet, wij doen. Sinds deze morgen hebben wij een pand in gebruik genomen in de Rudolf Dieselstraat. Wat illegalen mogen, mogen wij ook natuurlijk', melden ze in een persbericht. 'Wij zullen deze woning gebruiken om activiteiten te organiseren in en voor de wijk. Een cultureel centrum voor alle Nederlandse ingezetenen.'

Identitair Verzet zegt van plan te zijn om meer panden te kraken. Ook stellen de leden van de actiegroep twee eisen. Namelijk dat de uitgeprocedeerde asielzoekers opgesloten worden in afwachting van uitzetting en dat 'iedereen die steun verleend aan deze illegalen wordt vastgezet voor medeplichtigheid aan een criminele activiteiten'.

Onruststokers
Eerder stelde de rechtse actiegroep Pegida een bezoek aan de Rudolf Dieselstraat uit omdat ze bang waren dat 'onruststokers' zich zouden aansluiten bij hun actie. Identitair Verzet voert vaker actie in Amsterdam. Zo beklommen ze gemaskerd een islamitische middelbare school in Slotervaart.

De vluchtelingen van We Are Here hebben vaker te maken gehad met acties van rechtse groepen. Al in 2012 op hun allereerste locatie in de stad. Toen sloten activisten van Voorpost de asielzoekers op in hun eigen tentenkamp. Momenteel hebben restanten van die groep meerdere woningen gekraakt in de Rudolf Dieselstraat. Voorlopig treedt het Openbaar Ministerie daar niet tegen op.

http://www.at5.nl/artikel(...)woonblok-we-are-here
Wat een zooitje daar zeg. Waarom laat de gemeente dit allemaal maar gebeuren?
  zaterdag 21 april 2018 @ 10:39:39 #2
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_178652815
Schuld van de gemeente. Hun houding lokt dit uit. Oorzaak--> gevolg.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 21 april 2018 @ 11:05:19 #4
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_178653052
gezellig buurtje
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_178653167
Ik ben blij dat mijn beste jaren achter mij liggen.
Ik wens de jeugd van vandaag heel veel sterkte.

:*
  Forum Admin zaterdag 21 april 2018 @ 13:55:58 #6
58651 crew  murp
murp
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')