abonnement Unibet Coolblue
  zondag 22 april 2018 @ 13:58:16 #26
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_178672847
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 13:39 schreef Fokpop het volgende:
omdat het zo kan zijn dat ze hun zaakjes daar weer op orde krijgen.
Nu doe je net alsof ze daar ooit hun zaakjes op orde hebben gehad.
pi_178675050
quote:
99s.gif Op zondag 22 april 2018 08:56 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Nederland is voor het overgrote deel afhankelijk van de Europese handel.
En je punt is? Zwitserland doet het ook uitstekend buiten de EU laten we het voorbeeld van de Britten snel volgen.
quote:
Uittreden zou ons dus zo ver verarmen dat er geen vluchteling meer hier heen wil.
Net zo slechts als dat het de Britten nu vergaat?
quote:
Maar ja, op dat moment gaan veel van die voorstanders van een Nexit zelf ergens anders de vluchteling uithangen natuurlijk.
Waar baseer je dat op?
paypal.me/taaladvies
pi_178678197
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 16:00 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

En je punt is? Zwitserland doet het ook uitstekend buiten de EU laten we het voorbeeld van de Britten snel volgen.

[..]

Net zo slechts als dat het de Britten nu vergaat?

[..]

Waar baseer je dat op?
Je bedoelt dat Zwitserland wat geen lid is van de EU. Dat land wat wel net als Noorwegen wel meebetaalden ook aan ongeveer alles gebonden is maar toch geen stemrecht heeft?

Hebben we het over het zelfde eiland waar vijf keer meer mensen wonen dan in NL en die zich in allerlei bochten moeten wringen om in naam niet meer lid te zijn van de EU maar in de praktijk net zo gebonden zijn? Dat land waarvan de koers van de munt maar niet meer boven driekwart van de oude koers wil terug komen?

Wedden dat ook UK het stemrecht in de EU opgeeft maar in de praktijk gewoon alles moeten slikken waar ze niet meer over mee mogen beslissen en ook nog aan mee moet betalen.

En dan wil jij dat kleine landje wat als enige troef de logistiek strategische ligging heeft ook het stemrecht ontnemen maar uiteindelijk wel laten meebetalen omdat we van de snijmails in de Zuiderzeepolders en het oosten van het land niet kunnen leven?

Dream on, als NL zich echt maar dan ook echt buiten de EU plaatst, dus een soort Noord Korea wordt dan is het land te klein om iedereen te voeden. Wil je spullen uit het buitenland halen ga je dus aan internationale verdragen meebetalen.
pi_178678684
quote:
99s.gif Op zondag 22 april 2018 18:20 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Je bedoelt dat Zwitserland wat geen lid is van de EU. Dat land wat wel net als Noorwegen wel meebetaalden ook aan ongeveer alles gebonden is maar toch geen stemrecht heeft?

Hebben we het over het zelfde eiland waar vijf keer meer mensen wonen dan in NL en die zich in allerlei bochten moeten wringen om in naam niet meer lid te zijn van de EU maar in de praktijk net zo gebonden zijn? Dat land waarvan de koers van de munt maar niet meer boven driekwart van de oude koers wil terug komen?

Wedden dat ook UK het stemrecht in de EU opgeeft maar in de praktijk gewoon alles moeten slikken waar ze niet meer over mee mogen beslissen en ook nog aan mee moet betalen.

En dan wil jij dat kleine landje wat als enige troef de logistiek strategische ligging heeft ook het stemrecht ontnemen maar uiteindelijk wel laten meebetalen omdat we van de snijmails in de Zuiderzeepolders en het oosten van het land niet kunnen leven?

Dream on, als NL zich echt maar dan ook echt buiten de EU plaatst, dus een soort Noord Korea wordt dan is het land te klein om iedereen te voeden. Wil je spullen uit het buitenland halen ga je dus aan internationale verdragen meebetalen.
Nederland vergelijken met Noord-Korea. :D _O- Dat heb ik nou nog nooit gehoord. Wel mensen die de EU vergelijken met de USSR, en terecht!

De EU is zonder het VK slechts een samenwerkingsverband tussen Duitsland en Frankrijk met nog wat andere landen met een steeds hardnekkigere monocultuur.
paypal.me/taaladvies
pi_178678823
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 18:37 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Nederland vergelijken met Noord-Korea. :D _O- Dat heb ik nou nog nooit gehoord. Wel mensen die de EU vergelijken met de USSR, en terecht!

De EU is zonder het VK slechts een samenwerkingsverband tussen Duitsland en Frankrijk met nog wat andere landen met een steeds hardnekkigere monocultuur.
Als NL zich werkelijk terugtrekt uit de EU zal het zich net zo isoleren als NK inderdaad. En dat willen we kennelijk beiden niet.

Voor de rest ben je het kennelijk met me eens want daar hoor ik je niet over.
pi_178684055
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 13:39 schreef Fokpop het volgende:

[..]

Je kunt niet zo goed lezen blijkbaar, maar mijn punt was juist dat de onderhandelingen met Turkije al stopgezet zijn vanwege het regime, maar er geen reden is om Turks lidmaatschap in de toekomst uit te sluiten, omdat het zo kan zijn dat ze hun zaakjes daar weer op orde krijgen.
Ik denk niet dat Turkije in de komende 30 tot 50 jaar lid zal worden. De hele mentaliteit van de westerse landen is zo anders dat Turkije niet gelukkig zal worden. Bovendien moeten alle andere EU landen eens zijn dat Turkije toe mag treden en mede dat zal er veel verzet zijn. Vooral de Oost-Europese landen zullen daar niet mee eens zijn en als het Europees Parlement hun onder druk zal zetten geven ze zich heel snel bloot dat ze compleet niet democratisch zijn.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_178684186
We hadden het bij de EGKS moeten laten
  dinsdag 18 juni 2019 @ 09:46:31 #33
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_187481525
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 09:46 schreef dagobertE6 het volgende:
Koerdistan :r
Wat is dit nou weer voor kansloze kutkick?
People assume too much.
  dinsdag 18 juni 2019 @ 11:05:02 #35
444376 BaksteenMongool
Baksteen op je bek
pi_187482175
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 13:39 schreef Fokpop het volgende:

[..]

Je kunt niet zo goed lezen blijkbaar, maar mijn punt was juist dat de onderhandelingen met Turkije al stopgezet zijn vanwege het regime, maar er geen reden is om Turks lidmaatschap in de toekomst uit te sluiten, omdat het zo kan zijn dat ze hun zaakjes daar weer op orde krijgen.
Er is zat reden om een Turks lidmaatschap uit te sluiten voor de komende 50 jaar. Zolang de islam daar niet is verwaterd zoals het christendom hier hebben zij niks te zoeken in de EU.
pi_187482307
2010 belde, ze willen de klacht terug. Dit is sinds Erdogan de dictator uithangt helemaal niet meer aan de orde.
pi_187482319
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 11:17 schreef Jaeger85 het volgende:
2010 belde, ze willen de klacht terug. Dit is sinds Erdogan de dictator uithangt helemaal niet meer aan de orde.
Er zijn sinds die "deal" uit 2015 of 2016 wel gesprekken tussen de EU en Turkije toch?
pi_187482406
Turkije is Aziatisch. Dus alsjeblieft laat ze daar blijven!
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_187482572
Erdogan heeft mij vertelt dat TS homo is.
pi_187482582
Turkije. :')
Turken. :')
pi_187482614
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 11:40 schreef Atak het volgende:
Erdogan heeft mij vertelt dat TS homo is.
Heeft TS Erdogan in zijn reet geneukt ja?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_187482755
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 11:43 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Heeft TS Erdogan in zijn reet geneukt ja?
TS kreeg pannenkoek tijdens de gaypride in Istanbul.
  dinsdag 18 juni 2019 @ 12:09:35 #43
199566 Dr_g0nz0
Gonzo Journalism
pi_187483023
Waarom zou Turkije niet bij de EU mogen terwijl heel de EU wel in Turkije zit.
"You Took Too Much Man, You Took Too Much, Too Much."
pi_187498295
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 11:28 schreef Sigaartje het volgende:
Turkije is Aziatisch. Dus alsjeblieft laat ze daar blijven!
Cyprus ook :')
N A P O L I
C A M P A N I A
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')