abonnement Unibet Coolblue
pi_178654599
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 00:04 schreef _--_ het volgende:

[..]

Zou je hetzelfde zeggen over Molenbeek?
Ja maar molenbeek gaat niet betalen om reclames te weren die ze niet bevalt
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_178654644
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 12:31 schreef Woelwater het volgende:

[..]

en streven ze er niet naar van heel die wereld een groot jodendom te maken
:') klopt niet
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_178654654
Wat een bullshit TT, je hebt nagenoeg geen last van de joodse gemeenschappen in Amsterdam en in Antwerpen. De joden wonen er al eeuwen en dragen bij aan de economie, politiek en maatschappij. Mogen ze zich dan ook even hun ongenoegen uiten als ze niet vrouwelijk bloot op de billboards willen? Integreren, rot op zeg. :')
pi_178654665
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 13:35 schreef alilami het volgende:

[..]

:') klopt niet
Het lijkt mij van wel. In elk geval meer dan moslims en christenen die actief bekeren.
pi_178654668
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 13:37 schreef Triggershot het volgende:
Wat een bullshit TT, je hebt nagenoeg geen last van de joodse gemeenschappen in Amsterdam en in Antwerpen. De joden wonen er al eeuwen en dragen bij aan de economie, politiek en maatschappij. Mogen ze zich dan ook even hun ongenoegen uiten als ze niet vrouwelijk bloot op de billboards willen? Integreren, rot op zeg. :')
Idd.
pi_178654670
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 13:38 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het lijkt mij van wel. In elk geval meer dan moslims en christenen die actief bekeren.
Het gaat niet om bekeren, maar om macht. Reken maar dat er joden zijn die de wereld willen controleren.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_178654675
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 12:31 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Voor zo ver ik weet hebben ze geen homo's gemolesteerd, vrouwen uitgescholden of bespuugd, zijn ze niet oververtegenwoordigd in de criminaliteit, vallen ze geen ander volk lastig met gebedsoproepen die schellen door een wijk, spreken ze over het algemeen wél de taal van het land waarin ze verblijven.
Ik ook niet. En nu?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_178654693
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 13:38 schreef alilami het volgende:

[..]

Het gaat niet om bekeren, maar om macht. Reken maar dat er joden zijn die de wereld willen controleren.
Dat wil bijna iedereen met veel macht. Macht. Men is gewoon (zakelijk) vaak 'slim'.
pi_178654698
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 13:39 schreef alilami het volgende:

[..]

Ik ook niet. En nu?
Dan gaat afkomst spelen. Naar maar waar. Wereldwijd hetzelfde.
pi_178654708
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 12:31 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Ach, als dat nou de meest extreme vorm van overlast is die ze veroorzaken dan valt het allemaal wel mee O-)

Voor zo ver ik weet hebben ze geen homo's gemolesteerd, vrouwen uitgescholden of bespuugd, zijn ze niet oververtegenwoordigd in de criminaliteit, vallen ze geen ander volk lastig met gebedsoproepen die schellen door een wijk, spreken ze over het algemeen wél de taal van het land waarin ze verblijven en streven ze er niet naar van heel die wereld een groot jodendom te maken.

Eigenlijk verdient het joodse geloof wel de naam "religie van de vrede"
Misschien iets voor je om na te denken, de gemiddelde moskeeganger is niet bezig met het molesteren van homo's en vrouwen uit te schelden en te bespugen, laat staan criminaliteit en de gemiddelde criminele moslim die dat wel doet is zelden te vinden in de moskee, maar je dacht ik gooi ze allemaal over een hoop en heb ik meteen een goed punt?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2018 13:42:39 ]
pi_178654747
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 13:40 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dan gaat afkomst spelen. Naar maar waar. Wereldwijd hetzelfde.
Wat we hier zien is een klassiek voorbeeld van de dynamiek van gevestigden en buitenstaanders, zoals Norbert Elias die beschreef in zijn gelijknamige boek: het beeld van de gehele groep buitenstaanders wordt gemodelleerd naar de ‘slechtste’ kenmerken van het ‘slechtste’ deel van die groep, terwijl het zelfbeeld van de gevestigde groep wordt gevormd naar de meest voorbeeldige, meest toonaangevende minderheid. Deze ‘pars pro toto’-vertekening speelt een doorslaggevende rol in de dynamiek: terwijl de machtige groep zich koestert in het moreel superieure beeld van de gehele groep, wordt de minder machtige groep gezien als gerepresenteerd door en verantwoordelijk voor de ‘slechtste’ voorbeelden; er is altijd wel enig ‘bewijsmateriaal’ te vinden voor deze beeldvorming.

Het benoemen van een collectieve zondebok leidt de aandacht af van de vermarkting van de zorg, het pamperen van de grote banken en multinationals en het verkwanselen van sociale woningbouw en andere collectieve voorzieningen en de lucratieve bestuursbaantjes die oud-politici daarin innemen.

Radicalisering van de Nederlandse cultuur
Om toch maar even met cijfers te komen: het aandeel moslims in Nederland is slechts 7%, waarvan een nog veel kleiner deel radicaal te noemen is. Als je kijkt naar jihadgangers, hét schrikbeeld van radicalisering, dan gaat het om hooguit 300 jongeren, veelal uit gebroken gezinnen. De radicale vreemdelingenhaat in Nederland daarentegen, omvat straks als Wilders 20 zetels krijgt (een nog tamelijk lage schatting) maar liefst 1,3 miljoen mensen.

Niet de radicale islam, maar de radicalisering van de Nederlandse cultuur is het grootste probleem waar we nu mee te maken hebben. Niet alleen (alsof dit niet genoeg zou zijn) vanwege de flagrante schendingen van de fundamentele rechten van de mens, maar vanwege de vérgaande gevolgen voor een nieuwe generatie Nederlanders. Zij weten zich op voorhand uitgesloten van onze samenleving vanwege de volstrekt bedorven sfeer in de media, politiek en op straat.

Juist het uitsluiten van groepen Nederlanders zorgt voor een sfeer van onveiligheid, aan beide kanten. In plaats van te kijken naar onze gemeenschappelijke toekomst, kijken we nu naar elkaar, angstig, ongerust, boos. En ondertussen gebeurt er te weinig voor onze grootste problemen: het milieu, de zorg, het onderwijs, de sociale onzekerheid van flexwerk. Daar moeten we ons collectief tegen verzetten. In het belang van toekomstige generaties. In het belang van ons allemaal.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  zaterdag 21 april 2018 @ 13:57:59 #62
455560 Logic91
Always stay rational
pi_178654848
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 april 2018 11:55 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

En dit.
Gelovigen voelen zich vrijwel altijd de uitzondering op de regel, want geloof, daar mag je niet aankomen. :')

Persoonlijk vind ik het overigens nogal absurd wanneer iemand zich kan storen aan een lingeriereclame, dan kijk je toch even naar de andere kant.
Inderdaad. Georganiseerde religie is feitelijk niets meer dan een vorm van meningsuiting op collectief niveau. Richard Dawkins heeft dit allang aangekaart. Waarom verdient het zoveel respect in onze samenlevingen?
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_178654918
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 april 2018 00:03 schreef Nikonlover het volgende:
Prima toch! Ze hebben een eigen wijk en zitten daar al heel lang. Geen moeite mee.
Censuurbitch.
pi_178655073
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 13:57 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Inderdaad. Georganiseerde religie is feitelijk niets meer dan een vorm van meningsuiting op collectief niveau. Richard Dawkins heeft dit allang aangekaart. Waarom verdient het zoveel respect in onze samenlevingen?
Omdat het een van de weinig waarden buiten geld is wat de mensen zo veel waarde aan schenken en kan motiveren en de gradatie van heilig heeft?
pi_178655277
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 14:17 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Omdat het een van de weinig waarden buiten geld is wat de mensen zo veel waarde aan schenken en kan motiveren en de gradatie van heilig heeft?
Ja.
  zaterdag 21 april 2018 @ 18:37:35 #66
455560 Logic91
Always stay rational
pi_178658590
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 14:17 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Omdat het een van de weinig waarden buiten geld is wat de mensen zo veel waarde aan schenken en kan motiveren en de gradatie van heilig heeft?
Maar waarom zou een factor dat motiverend werkt geprivilegieerd moeten worden? Termen als heilig kan ik sowieso niets mee met alle respect. Dit soort religieuze termen hebben objectief gezien geen enkele waarde.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_178658791
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 00:04 schreef _--_ het volgende:

[..]

Zou je hetzelfde zeggen over Molenbeek?
Niemand heeft last van de joden.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  zaterdag 21 april 2018 @ 18:57:52 #68
104871 remlof
Europees federalist
pi_178658827
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 april 2018 13:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Misschien iets voor je om na te denken, de gemiddelde moskeeganger is niet bezig met het molesteren van homo's en vrouwen uit te schelden en te bespugen, laat staan criminaliteit en de gemiddelde criminele moslim die dat wel doet is zelden te vinden in de moskee, maar je dacht ik gooi ze allemaal over een hoop en heb ik meteen een goed punt?
Deze waarheid willen moslimhaters helemaal niet horen Trigger.

Wat in de jaren 30 de joden waren, zijn nu de moslims, ze worden allemaal over één kam geschoren en ze zijn allemaal kut. Volgens bepaald volk met beperkte verstandelijke vermogens.
  Beste debater 2022 zaterdag 21 april 2018 @ 18:59:59 #69
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_178658849
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 13:38 schreef alilami het volgende:

[..]

Het gaat niet om bekeren, maar om macht. Reken maar dat er joden zijn die de wereld willen controleren.
:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_178659062
lingeriereclames :r
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  zaterdag 21 april 2018 @ 19:23:22 #71
468509 _--_
In varietate concordia
pi_178659073
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 april 2018 18:57 schreef remlof het volgende:

[..]

Deze waarheid willen moslimhaters helemaal niet horen Trigger.

Wat in de jaren 30 de joden waren, zijn nu de moslims, ze worden allemaal over één kam geschoren en ze zijn allemaal kut. Volgens bepaald volk met beperkte verstandelijke vermogens.
Dat is wel duidelijk inderdaad.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_178659259
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 13:37 schreef Triggershot het volgende:
Wat een bullshit TT, je hebt nagenoeg geen last van de joodse gemeenschappen in Amsterdam en in Antwerpen. De joden wonen er al eeuwen en dragen bij aan de economie, politiek en maatschappij. Mogen ze zich dan ook even hun ongenoegen uiten als ze niet vrouwelijk bloot op de billboards willen? Integreren, rot op zeg. :')
Nee want ze hangen een religie aan, of zo... -O-
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_178660637
Het is net waar je je wild over wil maken.
pi_178661162
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 18:37 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Maar waarom zou een factor dat motiverend werkt geprivilegieerd moeten worden? Termen als heilig kan ik sowieso niets mee met alle respect. Dit soort religieuze termen hebben objectief gezien geen enkele waarde.
Ik pleit verder ook nergens voor, probeer het alleen te beschrijven. Dat jij er niets mee hebt, is verder prima. Voor een groot gedeelte is het dagelijkse realiteit.
pi_178661385
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 april 2018 18:57 schreef remlof het volgende:

[..]

Deze waarheid willen moslimhaters helemaal niet horen Trigger.

Wat in de jaren 30 de joden waren, zijn nu de moslims, ze worden allemaal over één kam geschoren en ze zijn allemaal kut. Volgens bepaald volk met beperkte verstandelijke vermogens.
Ik zou bij de meesten nog wel mogen onderduiken denk ik O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')