abonnement Unibet Coolblue
pi_178646626
zo lang, terwijl bewezen is dat het heel erg ongezond is.

Ik zie mensen verhuizen van de achtertuin naar de voortuin, de hele dag in de zon, met een slipje aan.

Ik vraag me af of ze wel op de hoogte zijn van het medisch nieuws over lang zonnen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_178647748
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 21:17 schreef Sigaartje het volgende:
zo lang, terwijl bewezen is dat het heel erg ongezond is.

Ik zie mensen verhuizen van de achtertuin naar de voortuin, de hele dag in de zon, met een slipje aan.

Ik vraag me af of ze wel op de hoogte zijn van het medisch nieuws over lang zonnen.
Vraag het ze?

Misschien wel even je sigaar uitdoen want roken is dodelijk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_178648696
Ze willen gewoon mooi bruin zijn. Net als vlees moet je mooi bruin bakken! Dan is appetijt.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_178648876
Trend, vroeger vond men het mooi om blank te zijn. Liep iedereen met een parasol in de zomer.
In china is dat nog steeds zo trouwens, want bruin = je werkt buiten = je bent arm.
pi_178648951
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 23:39 schreef wawowiewa het volgende:
In china is dat nog steeds zo trouwens, want bruin = je werkt buiten = je bent arm.
Beetje raar, want je kan ook denken bruin = kan kennelijk hele dagen in de zon zitten = die hoeft niet te werken = die is rijk.

Rare jongens, die chinezen :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_178649242
Urenlang zonnen is voor de gemiddelde blanke inderdaad niet gezond. Maar een tijdje in de zon daarentegen is dan weer wel heel gezond. Vooral voor de aanmaak van vitamine D die naast een zooi fysieke voordelen, ook nog eens een hele goede uitwerking heeft op hoe je je voelt.

Je wordt gewoon letterlijk gelukkiger van zon. Dus geniet er nou maar van want zoveel dagen per jaar schijnt hij in dit land niet.
  zaterdag 21 april 2018 @ 00:34:40 #7
289768 Beastie_boys
Professor booty
pi_178649556
Mocht je een keer van de zolder komen raad ik je aan om in de zon te gaan zitten. Samen met je vrienden een koud biertje nuttigen in de zon maakt mij gelukkiger dan een zolderkamer. ps 4.20
pi_178652797
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 23:39 schreef wawowiewa het volgende:
Trend, vroeger vond men het mooi om blank te zijn. Liep iedereen met een parasol in de zomer.
In china is dat nog steeds zo trouwens, want bruin = je werkt buiten = je bent arm.
In Heel Azië is dat zo ;)
pi_178700447
Ik zon omdat het me een aangenaam gevoel heeft, en daarnaast met het doel sneller rimpels te krijgen, het is bekend dat veel zonnen de huid sneller doet verouderen.
Het woord "weerspannigheid" dient uit het wetboek geschrapt te worden. Personen die dwang uitoefenen en als gevolg daarvan gewond raken door het verzet van de gedwongene, zijn géén slachtoffer, maar dáder van geweld.
pi_178701279
Ik zie er gezonder uit als ik gebruind ben en mijn humeur gaat er ook op vooruit.
-nee-
pi_178704414
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 21:17 schreef Sigaartje het volgende:
zo lang, terwijl bewezen is dat het heel erg ongezond is.

Ik vraag me af of ze wel op de hoogte zijn van het medisch nieuws over lang zonnen.
Zonnen is gewoon heel erg fijn met ook veel gezonde kanten (bij mate).
Misschien zit ik er wel helemaal naast hoor, maar kwam het niet vaker voor dat mensen iets doen dat ze fijn vinden terwijl ze weten dat het ongezond is? Kan nu even geen voorbeeld bedenken maar die moet er zijn. :7 c_/ B:)B ):O ^)
pi_178709950
Er worden zoveel dingen gedaan waarvan men weet dat het ongezond is. Zo gaat het ook met zonnen.
Het woord "weerspannigheid" dient uit het wetboek geschrapt te worden. Personen die dwang uitoefenen en als gevolg daarvan gewond raken door het verzet van de gedwongene, zijn géén slachtoffer, maar dáder van geweld.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')