abonnement Unibet Coolblue
pi_178659116
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 19:26 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Kritisch consument en ervaren mysteryshopper meldt zich alvast voor de voorinschrijving :Y)
Ja, jij moet. :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_178659121
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 19:16 schreef minilot het volgende:
Zo. Ingrediënten besteld voor enkele batches geitenboterfudge binnenkort. Ik denk dat ik tzt in de SC vraag wie van jullie er zin heeft om wat samples te testen (die ik dan uiteraard kostenloos opstuur), om vervolgens een paar vragen erover te beantwoorden. :) #miniatuurmarktonderzoekje
Ik zag een receptje voor lime fudge, dat leek me waanzinnig :9 (dol op citroen/lime smaakjes)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_178659123
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 19:16 schreef minilot het volgende:
Zo. Ingrediënten besteld voor enkele batches geitenboterfudge binnenkort. Ik denk dat ik tzt in de SC vraag wie van jullie er zin heeft om wat samples te testen (die ik dan uiteraard kostenloos opstuur), om vervolgens een paar vragen erover te beantwoorden. :) #miniatuurmarktonderzoekje
Een kennis van mij staat vaak op foodmarkten met oa olijfolie, kruiden en honing uit Kreta. Hij woont in Spijkernisse en staat in de zeer wijde omgeving op de markten, misschien kan hij jouw fudge in de collectie opnemen?
We have far more in common than that which devides us..
pi_178659150
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 19:26 schreef z80 het volgende:
En ik wordt een beetje gestort van de hooikoorts. Loopneus en niesbuien.
Ja, meh. En standaard cetirizine van de drogist werkt bij mij hartstikke goed tegen hooikoorts maar mag ik niet nu ik borstvoeding geef. }:| Ik ga eens zien of er antihistaminen zijn die ik wél mag, anders wordt deze zomer wel een uitdaging :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_178659258
@ Isa, ik ben in basis niet van plan allerlei smaken te gaan maken, dat past ook niet helemaal bij het type fudge dat ik maak. In tegenstelling tot de wat kleffere gladde fudge die je in tientallen smaken op markten tegenkomt maak ik een traditionele, zeer boterige fudgesoort die ietwat (maar niet heel) brokkelig is en een veel meer op de tong smeltende dan kauwbare textuur heeft.
Ik ben voornemens om alleen gewone fudge met een vrij intense karamelsmaak + een heel fijne chocoladevariatie daarop te maken. Simpel houden. De geitenboter maakt het al onderscheidend genoeg. :)
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 21 april 2018 @ 19:38:24 #231
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_178659272
:W
Ik werd superblij van het bij lezen van de SC vandaag..

Mini.. Ik ben stiekem stikjaloers op je dat je zomaar je baan op kan zeggen.. hier gaat dat financieel gewoon echt niet..

L-s is de rust al weer weergekeerd? Hier hebben we zo'n toch ook eens per jaar... dus Frantic.. je kan je nog inschrijven.. :*

Ik las een Batavieren race.. which reminds me om morgen het hardlopen weer op te pakken

Kleuter spam van kwak! O+

Lompe begraafplaats meneer van Isa.. -O-

Verder ben ik jaloers op de groene vingers van jullie allen... hier een postzegel tuin met 1 boom en 2 planten in een pot ^O^

En bbq nieuws van Lonaa?? Op de een of andere manier haal ik Lonaa en L-S steeds door elkaar....

Hier ook BBQ aangezwengeld met gevulde courgette , lams köfte en gember/yoghurt kip.. en de ananas cake staat nu te broeden in de bbq *O*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_178659280
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 19:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Een kennis van mij staat vaak op foodmarkten met oa olijfolie, kruiden en honing uit Kreta. Hij woont in Spijkernisse en staat in de zeer wijde omgeving op de markten, misschien kan hij jouw fudge in de collectie opnemen?
Lief aangeboden, maar zo ver ben ik nog lang niet :) Ik hou het in mijn achterhoofd, voor als ik fysieke verkooppunten zoek :*
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 21 april 2018 @ 19:40:29 #233
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_178659303
Hier met hulp de tuin een grote beurt gegeven, de kas vol verse aanplant gezet en verse uit-moeders-tuin-afkomstige raapstelenstamppot gemaakt en gegeten O+
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 21 april 2018 @ 19:40:36 #234
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_178659307
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 19:27 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, jij moet. :+
*O*
Spoilers!
  zaterdag 21 april 2018 @ 19:45:00 #235
63722 z80
I fink you freaky
pi_178659458
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 19:16 schreef minilot het volgende:
Zo. Ingrediënten besteld voor enkele batches geitenboterfudge binnenkort. Ik denk dat ik tzt in de SC vraag wie van jullie er zin heeft om wat samples te testen (die ik dan uiteraard kostenloos opstuur), om vervolgens een paar vragen erover te beantwoorden. :) #miniatuurmarktonderzoekje
Het adres is bekent. :Y)
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_178659496
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 19:45 schreef z80 het volgende:

[..]

Het adres is bekent. :Y)
:Y)
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 21 april 2018 @ 19:47:34 #237
63722 z80
I fink you freaky
pi_178659536
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 19:31 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, meh. En standaard cetirizine van de drogist werkt bij mij hartstikke goed tegen hooikoorts maar mag ik niet nu ik borstvoeding geef. }:| Ik ga eens zien of er antihistaminen zijn die ik wél mag, anders wordt deze zomer wel een uitdaging :')
De antihistamine werkt wel. Gelukkig, anders zouden mijn ogen ook dicht zitten.
En met neusspray is het even vol te houden. Maar dat spul mag maar een paar keer per dag.
Dus ik gebruik het voornamelijk vlak voor etenstijd en voor het slapen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_178659639
Ik hoef niet hoor mini. Ik ben niet gek van fudge dus dat wordt een oneerlijke mening.

Voor iedereen roept dat ie wil ;)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_178659656
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 19:37 schreef minilot het volgende:
@ Isa, ik ben in basis niet van plan allerlei smaken te gaan maken, dat past ook niet helemaal bij het type fudge dat ik maak. In tegenstelling tot de wat kleffere gladde fudge die je in tientallen smaken op markten tegenkomt maak ik een traditionele, zeer boterige fudgesoort die ietwat (maar niet heel) brokkelig is en een veel meer op de tong smeltende dan kauwbare textuur heeft.
Ik ben voornemens om alleen gewone fudge met een vrij intense karamelsmaak + een heel fijne chocoladevariatie daarop te maken. Simpel houden. De geitenboter maakt het al onderscheidend genoeg. :)
Ik heb toen bij de bakkers wat gehaald van jouw fudge en dat was goddelijk lekker :9
Sowieso is karamel/chocolade al lekker zat natuurlijk, alleen ik veerde helemaal blij op van het idee van een fudge met een citroen/limoen smaak *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_178659674
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 19:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik hoef niet hoor mini. Ik ben niet gek van fudge dus dat wordt een oneerlijke mening.

Voor iedereen roept dat ie wil ;)
Ik wil wel, maar al #viesdik :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 21 april 2018 @ 19:53:49 #241
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_178659693
*O* Prijs gewonnen met feestje-outfit. Foto's volgen maandag omdat ik ze dan ook pas krijg. *O*
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_178659767
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 19:53 schreef fietsie het volgende:
*O* Prijs gewonnen met feestje-outfit. Foto's volgen maandag omdat ik ze dan ook pas krijg. *O*
Wat leuk *O* Al je moeite met kriebelbaard nog beloond ook!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 21 april 2018 @ 19:57:12 #243
63722 z80
I fink you freaky
pi_178659784
Iemand hier ervaring met het verwijderen van tegellijm van tegels?
In de keuken zijn een paar tegels stuk, in de garage nog een doos nieuwe gevonden. Dus vervangen is geen probleem. Maar onder deze tegels zit een oude tegelvloer die ik mooier vind.
Nu ik reserve tegels gevonden heb binnen kort eens kijken of de oude vloer nog gaaf/heel is. En niet door B. het haasje gesloopt. Mocht de vloer heel zijn gaat de rest van de tegels er ook uit. En dan zal ook alle tegellijm verwijderd moeten worden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zaterdag 21 april 2018 @ 19:59:23 #244
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_178659843
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 19:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat leuk *O* Al je moeite met kriebelbaard nog beloond ook!
De organisatiedames waren verkleed als twee Efteling Indische Waterlelies danseresjem en hadden ook Efteling prijsjes. Was leuk :)

Wat wel wat minder was was dat verkozen bestverkleedde heer en bestverkleedde dame moesten dansen, wat geheel niet mijn hobby is.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_178659872
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 19:53 schreef fietsie het volgende:
*O* Prijs gewonnen met feestje-outfit. Foto's volgen maandag omdat ik ze dan ook pas krijg. *O*
Leuk! Kan je dan vast een omschrijving geven? En hoe lang had je je niet geschoren?
We have far more in common than that which devides us..
pi_178659883
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 19:59 schreef fietsie het volgende:

De organisatiedames waren verkleed als twee Efteling Indische Waterlelies danseresjem en hadden ook Efteling prijsjes. Was leuk :)

Wat wel wat minder was was dat verkozen bestverkleedde heer en bestverkleedde dame moesten dansen, wat geheel niet mijn hobby is.

:D nou ja, 1 dansje toch maar. Wat heb je gewonnen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 21 april 2018 @ 20:01:28 #247
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_178659895
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 20:00 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Leuk! Kan je dan vast een omschrijving geven? En hoe lang had je je niet geschoren?
Steampunk achtig; Victoriaanse lange zwarte jas met koperen details, mengsel van IT en oude dingen, en een hoed met stoomleidingen en een koelingsventilator. En Wifi.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 21 april 2018 @ 20:02:17 #248
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_178659920
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 20:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D nou ja, 1 dansje toch maar. Wat heb je gewonnen?
Een Blond Amsterdam Eftelingmok :Y
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 21 april 2018 @ 20:11:08 #249
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_178660113
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 19:16 schreef minilot het volgende:
Zo. Ingrediënten besteld voor enkele batches geitenboterfudge binnenkort. Ik denk dat ik tzt in de SC vraag wie van jullie er zin heeft om wat samples te testen (die ik dan uiteraard kostenloos opstuur), om vervolgens een paar vragen erover te beantwoorden. :) #miniatuurmarktonderzoekje
*O* *O* *O* *O*
pi_178660121
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 20:02 schreef fietsie het volgende:

Een Blond Amsterdam Eftelingmok :Y
Niet heel mannelijk 8-) Maar ik vind ze leuk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')