abonnement Unibet Coolblue
pi_178643414
4 weken vertelde mijn 'ex' vriend dat die niet lekker in zijn vel zat, hij wou leuke dingen gaan doen. Een aantal dagen later zei hij dat die minder voelde voor mij en dat het meer voelde als vrienden. We hebben allebei een week wat meer ruimte gegeven aan elkaar. Omdat ik het gevoel had aan het lijntje gehouden te worden hebben we samen besloten om er een punt achter te zetten omdat hij ook nog niet wist wat hij nu wou met ons.

Naar dat het uit was belde hij mij huilend op dat die een vergissing had gemaakt en dat hij heel verdrietig was. Ook toen hebben we elkaar de ruimte gegeven en was onze 'relatie' op pauze eigenlijk gezet.

Hij is ook bij mij aan de deur geweest om te vertellen hoeveel die van me houd en begon me te zoenen en te knuffelen. Omdat ik nu nog aan het lijntje gehouden werd heb ik gezegd dat ik een paar dagen later wou weten wat die nu wou (allebei verder gaan met het leven of een nieuw begin maken). Hij vond dat ik hem teveel pushte. Een aantal dagen later poste die een foto van hem en een ander meisje, ik vroeg of er wat speelde tussen ons en hij zei dat het misschien wel wat werd. Hierdoor hebben we erger ruzie gehad en zei die tekens. ik voel NIKS meer voor je. We praten nu een aantal dagen niet meer en weet niet meer wat die nu wilt. Omdat ik nog veel om hem geef omdat we 4 jaar bij elkaar waren.

Mijn vraag is of het een toevlucht is omdat die nog niet weet wat die wilt, of zou die er echt klaar mee zijn? Moet ik contact zoeken of moet ik hem contact laten zoeken?
  vrijdag 20 april 2018 @ 17:53:18 #2
54408 Parzival
Where it happens
pi_178643454
ik zou gewoon even geen contact meer hebben... dat spijt hebben enzo is normaal na een breakup.. en dat je iemand mist etc etc...
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_178643485
Misschien kun je samen naar relatietherapie gaan? Misschien werkt dat verhelderend voor jullie allebei?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_178643501
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 17:55 schreef oranjevogel1 het volgende:
Misschien kun je samen naar relatietherapie gaan? Misschien werkt dat verhelderend voor jullie allebei?
We zijn allebei nog erg jong rond de 20.
  vrijdag 20 april 2018 @ 17:56:40 #5
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_178643510
Even geen contact. Hoe oud zijn jullie? Als jullie nog erg jong zijn zou ik geen relatietherapie doen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_178643565
Mijn vraag is ook. Omdat hij eerst vertelde dat die niet lekker in zijn vel zat of het ook echt aan de relatie heeft gelegen? We hadden eigenlijk geen ruzie en konden nog goed met elkaar praten.

Hij vertelde in de ruzie ook dat hij nu gelukkige was dan ooit? maar zou dit waar zijn?
pi_178643945
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 17:56 schreef MissButterflyy het volgende:
Even geen contact. Hoe oud zijn jullie? Als jullie nog erg jong zijn zou ik geen relatietherapie doen.
zijn 20 en 19
  Moderator vrijdag 20 april 2018 @ 18:55:44 #8
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_178644327
Hij houdt je aan het lijntje. Hij heeft zijn keuze gemaakt. Nu jij nog. Wees geen puppy. Hij kan niet kiezen of weet niet wat hij wil? Prima, dan weet jij het wel. Je bent geen 2e keus, en zijn eerste keus ben je blijkbaar ook niet. Dan weet je genoeg.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_178644340
Gewoon laten gaan en opnieuw beginnen. Op jouw leeftijd staan er duizenden mannen klaar.
pi_178645327
Laat het gewoon rusten, als jullie nu al erge ruzie hebben en hij zegt dat die niks voor je voelt zou ik het gewoon laten. Soms zijn mensen gewoon niet te vertrouwen blijkt maar weer. Ze kunnen van alles zeggen en doen en er uit eindelijk niks van menen
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
pi_178647921
Wil jij wel bij iemand zijn die niet volledig voor jou gaat? Nee toch, hoop ik? Het doet nu pijn en je blijft die hoop toch houden dat hij weer terug komt, dat hoort helaas allebei bij het verwerken van een relatiebreuk.

Ik zou proberen om geen contact te hebben en je even te richten op je vrienden en vriendinnen om je op te vrolijken...
pi_178648018
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 18:56 schreef Anthonie1 het volgende:
Gewoon laten gaan en opnieuw beginnen. Op jouw leeftijd staan er duizenden mannen klaar.
  Moderator vrijdag 20 april 2018 @ 22:51:12 #13
441859 crew  Lenny77
pi_178648163
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 20:03 schreef Mo0nlight het volgende:
Laat het gewoon rusten, als jullie nu al erge ruzie hebben en hij zegt dat die niks voor je voelt zou ik het gewoon laten. Soms zijn mensen gewoon niet te vertrouwen blijkt maar weer. Ze kunnen van alles zeggen en doen en er uit eindelijk niks van menen
Of soms zijn mensen nog gewoon te jong en niet uit de puberteit en doen ze stomme dingen.
Ts, je bent 19 en dus al bezet sinds je 15e.
Ga eens lekker leven en leer jezelf eens als vrijgezel kennen! Geniet van je jonge jaren.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_178649864
Waarom moet je dit nog vragen?
  zaterdag 21 april 2018 @ 07:19:07 #15
456432 Kamina
Tenacious!
pi_178651569
Die is gewoon je ex, zonder die aanhalingstekens. Die houdt je gewoon aan het lijntje want die zit te wachten op goedkeuring van die ander. Die kan je beter niet meer die aandacht geven.
1 + 1 = blauw
pi_178652621
Zodra je relatie op pauze moet is het einde in zicht
  Official ESF Kreviewer zaterdag 21 april 2018 @ 10:21:24 #17
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_178652699
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 10:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Zodra je relatie op pauze moet is het einde in zicht
Nou, niet per definitie. Ligt aan de leeftijd, reden van pauze en de relatie. Het kan soms best wel werken.

In dit geval niet. Hij is er klaar mee en heeft een ander.
pi_178652853
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 17:50 schreef 123hulp het volgende:
4 weken vertelde mijn 'ex' vriend dat die niet lekker in zijn vel zat, hij wou leuke dingen gaan doen. Een aantal dagen later zei hij dat die minder voelde voor mij en dat het meer voelde als vrienden. We hebben allebei een week wat meer ruimte gegeven aan elkaar. Omdat ik het gevoel had aan het lijntje gehouden te worden hebben we samen besloten om er een punt achter te zetten omdat hij ook nog niet wist wat hij nu wou met ons.

Naar dat het uit was belde hij mij huilend op dat die een vergissing had gemaakt en dat hij heel verdrietig was. Ook toen hebben we elkaar de ruimte gegeven en was onze 'relatie' op pauze eigenlijk gezet.

Hij is ook bij mij aan de deur geweest om te vertellen hoeveel die van me houd en begon me te zoenen en te knuffelen. Omdat ik nu nog aan het lijntje gehouden werd heb ik gezegd dat ik een paar dagen later wou weten wat die nu wou (allebei verder gaan met het leven of een nieuw begin maken). Hij vond dat ik hem teveel pushte. Een aantal dagen later poste die een foto van hem en een ander meisje, ik vroeg of er wat speelde tussen ons en hij zei dat het misschien wel wat werd. Hierdoor hebben we erger ruzie gehad en zei die tekens. ik voel NIKS meer voor je. We praten nu een aantal dagen niet meer en weet niet meer wat die nu wilt. Omdat ik nog veel om hem geef omdat we 4 jaar bij elkaar waren.

Mijn vraag is of het een toevlucht is omdat die nog niet weet wat die wilt, of zou die er echt klaar mee zijn? Moet ik contact zoeken of moet ik hem contact laten zoeken?
Ik denk dat je het beste kunt kappen met hem. Jullie zijn 4 jaar samen dus al vanaf je 16de.
Staar je niet meteen blind op de eerste liefde, er zijn miljoenen vissen in de zee.

Het zal in het begin best wel pijn doen, maar dat hoort er bij.
Pijn vormt je nl. ook en je wordt kritischer en minder kwetsbaar.

Doe hier je voordeel mee, laat die jongen lekker zijn eigen gang gaan en zoek je eigen weg zonder hem.
pi_178655350
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 22:51 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Of soms zijn mensen nog gewoon te jong en niet uit de puberteit en doen ze stomme dingen.
Ts, je bent 19 en dus al bezet sinds je 15e.
Ga eens lekker leven en leer jezelf eens als vrijgezel kennen! Geniet van je jonge jaren.
Dat zit er ook nog tussen
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
pi_178655417
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 april 2018 10:21 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nou, niet per definitie. Ligt aan de leeftijd, reden van pauze en de relatie. Het kan soms best wel werken.

In dit geval niet. Hij is er klaar mee en heeft een ander.
Dit! :P
Redacted
pi_178668227
Bedankt allemaal voor jullie mening en inderdaad heeft die nu naar 2 dagen met dat andere meisje.

Iemand nog tips voor afleiding?
pi_178683087
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 17:55 schreef oranjevogel1 het volgende:
Misschien kun je samen naar relatietherapie gaan? Misschien werkt dat verhelderend voor jullie allebei?


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2018 22:00:26 ]
pi_178683101
quote:
18s.gif Op zondag 22 april 2018 22:00 schreef Befbekje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Is dat jouw zusje?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_178683111
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 22:01 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Is dat jouw zusje?
Die rechter, ja..
pi_178683142
quote:
18s.gif Op zondag 22 april 2018 22:01 schreef Befbekje het volgende:

[..]

Die rechter, ja..
Oh... Ik dacht dat dat Victor Reinier was. Maar wat is precies de relevantie voor dit topic?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_178683179
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 22:03 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Oh... Ik dacht dat dat Victor Reinier was. Maar wat is precies de relevantie voor dit topic?
Kalverliefde en relatietherapie..

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld..
pi_178684001
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 17:55 schreef oranjevogel1 het volgende:
Misschien kun je samen naar relatietherapie gaan? Misschien werkt dat verhelderend voor jullie allebei?
Relatietherapie? Die jongen ligt al in bed met iemand anders...
  zondag 22 april 2018 @ 23:06:12 #28
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_178684047
Gefeliciteerd, je ex is een klootzak. Gecondoleerd, jij bent naïef.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_178684196
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 17:50 schreef 123hulp het volgende:
4 weken vertelde mijn 'ex' vriend dat die niet lekker in zijn vel zat, hij wou leuke dingen gaan doen. Een aantal dagen later zei hij dat die minder voelde voor mij en dat het meer voelde als vrienden. We hebben allebei een week wat meer ruimte gegeven aan elkaar. Omdat ik het gevoel had aan het lijntje gehouden te worden hebben we samen besloten om er een punt achter te zetten omdat hij ook nog niet wist wat hij nu wou met ons.

Naar dat het uit was belde hij mij huilend op dat die een vergissing had gemaakt en dat hij heel verdrietig was. Ook toen hebben we elkaar de ruimte gegeven en was onze 'relatie' op pauze eigenlijk gezet.

Hij is ook bij mij aan de deur geweest om te vertellen hoeveel die van me houd en begon me te zoenen en te knuffelen. Omdat ik nu nog aan het lijntje gehouden werd heb ik gezegd dat ik een paar dagen later wou weten wat die nu wou (allebei verder gaan met het leven of een nieuw begin maken). Hij vond dat ik hem teveel pushte. Een aantal dagen later poste die een foto van hem en een ander meisje, ik vroeg of er wat speelde tussen ons en hij zei dat het misschien wel wat werd. Hierdoor hebben we erger ruzie gehad en zei die tekens. ik voel NIKS meer voor je. We praten nu een aantal dagen niet meer en weet niet meer wat die nu wilt. Omdat ik nog veel om hem geef omdat we 4 jaar bij elkaar waren.

Mijn vraag is of het een toevlucht is omdat die nog niet weet wat die wilt, of zou die er echt klaar mee zijn? Moet ik contact zoeken of moet ik hem contact laten zoeken?
Vind je niet dat jij een vriend verdient die volledig voor jou gaat?

Echt: verbreek het contact volledig. Uithuilen en opnieuw beginnen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')