abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_178642913
Hoi allemaal ik kom uit oost nederland, en ben 26 en mijn ex is nu 22.
Vorige week is mijn relatie van 9 maanden uitgegaan.
Dit is vooral gekomen omdat ik meerdere malen de zelfde discussies/ drama maakte over dat ik het niet leuk vond dat hij altijd zo weinig wilde knuffelen, nooit mijn hand uit zichzelf vastpakte en gaat klagen wanneer ik zijn hand wilde vastpakken.

Verder nam hij ook nooit initiatief met uitstapjes.
Hij wilt liever nooit echt de deur uit en wilt het liefste aan zijn studie tot avonds laat zitten.
Hij vind affectie tonen in het openbaar ongemakkelijk, en ik weet zeker dat het komt door zijn autisme ( is niet geconstateerd maar ik ben er haast zeker van dat hij asperger heeft, heb daar veel over gelezen en alles klopt.

Wel is hij depressief al zo 5 jaar, hij voelt zich bij veel aspecten in dit leven niet thuis, ook zo bij normale dingen die in een relatie horen).
Hij is totaal geen flirter (vind dat tijdverspilling allemaal en gedoe) of leugenaar, hij vindt niet iemand anders leuk en ik weet dat hij mij oprecht leuk vindt.
Hij is heel eerlijk en oprecht (heb al zo 7 vorige relaties gehad, die totaal niet te vertouwen waren, dus weet goed hoe dat soort mannen in elkaar zitten).
Ook wilt hij nooit heel graag met mij op de foto omdat hij moeite heeft dat de maatschappij zo veranderd is door social media en foto’s (hij heeft hier allemaal levenstheorien over, dat de mens hier dommer door wordt etc).
Ik heb altijd best wel moeite gehad over dat hij niet handje in handje wilt lopen (hij voelt zich dan een kuddedier) en hij niet graag op foto’s met mij wilt of nooit de deur uit wilt, en dat maakte mij somber en onzeker.
Ik ben ook best onzeker omdat mijn vorige relaties wel achterbakse mannen waren, al weet ik realistisch gezien dat nu deze ex geen foute achterbakse redenen had.
Ik zag hem zo 5 keer per week en hij deed ook echt zijn best om bij mij te zijn (maar zat wel altijd aan zijn studie naast mij op de bank, hij is gewoon een keiharde werker en een beetje een ict nerd, hij wilt het helemaal gaan maken en probeert daar zijn geluk in te vinden).
Ik ben iemand die van reizen en veel rondlopen houdt, en werd een beetje gek van dat stilzitten.

Hij kwam ook met theorieen dat hij pas met mij weekendjes weg wilde als we ouder waren (met pensioen pas.. met de argumenten dat we dan genoeg de tijd hebben en hij nu in zijn toptijd van zijn hersenscapaciteit zit, weinig geld nog heeft, en carriere nu belangrijk is, en ik toch wel kan wachten en toch wel bij hem blijft als ik echt van hem hou.. maar ik vind het normaal dat je in een relatie ook leuke dingen doet, en hij snapt dat niet want hij heeft zoiets van: ja maar ik ben toch bij je, is dat niet genoeg voor je?
En op het strand heen en weer lopen met hetzelfde uitzicht, dan kunnen we toch net zo goed 200x 10meter heen en weer lopen en dat soort aparte argumenten, hij snapt het nut niet zo). Hij is ook niet heel romantisch en snapt dat ook echt niet.
Als ik een blij een kaarsje op ons restaurant tafel bijv pak en ik zeg kijk eens wat romantisch een kaasje: zegt hij nee weg met dat kaarsje dan kan mijn drankje dat in de buurt staat warm worden, ook met uiteten durft hij mij nooit echt zo aan te kijken.
Maargoed het is nu dus uit, samen ter discussie omdat hij al mijn gedrama en mijn probleem niet snapt, en ik me ongewaardeerd ongerespecteerd voelt dat ik met hem ruzie om handje handje lopen en dat soort normale relatie dingen moet maken.
Hij wilde graag goede vrienden blijven, en zei dat als we voor elkaar bestemd waren we toch wel weer samen zouden komen.
We hebben het wel nu allebei moeilijk en waren gisteren samen naar het strand geweest. Dat was heel leuk. Maar hij wilt alsnog rustig aan doen omdat hij vind dat we tijd moeten hebben om aan ons zelf te werken en hij had zijn fouten toegegeven (hij had met zijn moeder geskyped en was wel geschrokken dat zijn moeder ook zei dat hij in een relatie wel normaal op een foto moet staan, of weekendjes weg normaal is etc )

Ik ben ook aan mijn fouten nu aan het werken, ik heb namelijk af en toe last van hele erge verlatingsangst, en kan soms heftig en emotioneel reageren wanneer hij lomp reageert, of iets vergeten is. (Hij is soms erg suffig/ vergeetachtig, miss mede door zijn chronische depressie; hij is niet suicidaal maar als hij mocht kiezen was hij gewoon dood, en waarschijnlijk suffig door zijn asperger en veel miscommunicatie daardoor: hij neemt alles 100% letterlijk van mij en snapt dan niks van mij) . Verder heb ik ADD, dus ben ik erg gestrest, en we doen beide een zware studie. We hebben dus beide veel eigen problemen, waardoor we wel heel goed elkaar begrijpen, en het wel weer uniek maakte ons als koppel, maar wel soms even te heftig, omdat we onszelf soms al moeilijk vinden.
Ook merk ik door ons leeftijdsverschil dat hij soms nog enorm kinderachtig is/ hij geen inzicht of ervaring in dingen heeft. Ik vind het dan soms moeilijk hem dan in zijn waarde te laten en hem niet te willen corrigeren. Hij is wel heel trouw, heel eerlijk, heel intelligent, en geen allemansvriend/ veel tijd voor me hebben, het eerste vriendje wat mij echt aankan en wel echt serieus is, en daardoor werkte het wel weer heel erg goed.
Hij kon ook altijd erg rustig blijven als ik hysterisch werd. Ik zie hem nu waarschijnlijk weer volgende week. We spreken elkaar nog elke dag op de whatsapp en hij doet daarop echt zijn best merk ik. Hij maakt ook meer fotootjes voor mij wat hij altijd weigerde, en ik merk wel dat hij mij in ieder geval heel erg wil tonen hoe erg hij zijn best doet met veranderen voor mij. Gisteren vroeg ik na ons gezellige stranddag of hij nog naar me huis mee wilde, en hij zei: ik weet niet of dat verstandig is, want straks wordt 1 van ons gekwetst omdat we beide nog niet goed weten wat we willen en we beide tijd nodig hebben, en ik wil je niet gebruiken of gebruikt worden. Ik zei kom nou maar. En toen hadden we nog een aflevering op de bank gekeken en was ik met hem gegaan.

Hij is erg de kat uit de boom aan het kijken merk ik maar ik merk wel dat hij me nog echt heel erg leuk vind en wel eigenlijk graag wilt, maar het veiliger vind dat hij kijkt naar mijn iniatief. Voor zijn depressie zit hij al jaren bij een psycholoog en ik ga komende week naar een psycholoog voor mijn verlatingsangst. Wat denken jullie wordt dit weer wat? Uit mijn vorigen relaties had ik zo erg gemerkt dat die hoop na een break altijd zo onrealistisch was, en toen het voor de 2e keer aanging nooit werkte.
Maar dit is / was wel de eerste relatie waarin we echt op elkaar konden bouwen en ik echt van leerde en groeide, en hij ook. Het werkte ook heel goed met bij elkaar dagen achter elkaar zijn, we woonden haast samen. Had mijn vorige partners nooit zo vaak intensief gezien. Ik heb soms het idee dat we beide ook meer in onszelf en ook in vrienden moeten investeren want hij heeft niet echt vrienden naast mij en ik ging daar ook veel minder mee doen toen wij hadden, dus hadden we echt haast alleen elkaar, en reageerden we veel op elkaar af. We zeggen verder nu beiden nog veel van elkaar te houden.
En hij zegt niet snel dat soort dingen aangezien hij totaal geen kleffe slijmbal is zoals ik haha

[ Bericht 9% gewijzigd door Samzz op 26-04-2018 07:11:18 (OP teruggezet) ]
pi_178642960
Voor zover ik kan opmaken uit je op passen jullie gewoon niet goed bij elkaar. Zou er verder geen tijd meer in steken, persoonlijk.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 20 april 2018 @ 17:14:27 #3
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_178642971
quote:
Als ik een blij een kaarsje op ons restaurant tafel bijv pak en ik zeg kijk eens wat romantisch een kaasje: zegt hij nee weg met dat kaarsje dan kan mijn drankje dat in de buurt staat warm worden
:D Dat heb ik ook :@

Hoewel de oplossing dan natuurlijk vrij simpel is: het glas niet naast de kaars zetten. Overigens komen sowieso veel van zijn 'dingen' me best bekend voor (zoals geen zin hebben om er steeds op uit te gaan - eens in de week voelt voor mij al als 'steeds' en 'moet dat nou wéér?'), zal ongetwijfeld met autisme te maken hebben.

Gratis tip trouwens: gebruik de Enter-knop, dat maakt het bijzonder veel leesbaarder.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 20 april 2018 @ 17:26:56 #4
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_178643108
Hoewel ik ook weinig behoefte heb aan hand in hand lopen en klef gedoe hartstikke leuk vind, maar wel voor ons tweeen, prive.

Ik denk dat mannen trouwens sowieso sneller hebben dat ze er niet per se op uit hoeven ofzo. Ik vind het op zich altijd wel leuk, maar de ene week werk ik zes dagen en de andere vier, als ik 6 dagen hen gewerkt ga ik die zevende dag gewoon lekker niks doen en niet op avontuur.

Zo vaak kom je dat niet tegen, dat een man het liefst altijd van huis is om nieuwe dingen te doen, avonturen te beleven en de buitenwereld onveilig te maken. Tenzij het van die feestbeesten zijn die elke avond in een andere kroeg staan

[ Bericht 4% gewijzigd door STING op 20-04-2018 17:53:49 ]
Laffe huichelaar
pi_178643206
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 17:26 schreef timmmmm het volgende:

Zo vaak kom je dat niet tegen, dat een man het liefst altijd van huis is om nieuwe dingen te doen, avonturen te beleven en de buitenwereld onveilig te maken. Tenzij het van die feestbeesten zijn die elke avond in een andere kroeg staan
Ik heb zelf ook niks met alcohol en feestjes in het algemeen, en ga liever ook op tijd naar bed, dus vond dat wel weer heel fijn aan mijn ex. Maar ik mis vooral het in de natuur lopen en het reizen in een tentje, zonder dat meneer weer last van zijn rug of been of iets krijgt. Hij is het ook niet zo gewend omdat hij vroeger nooit zoveel gereisd als ik had. Maar hij staat er wel voor open, maar het gaat soms moeizaam om die energie uit hem te trekken wat mij dan ook weer energie kost of mij doet stressen

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2018 17:35:25 ]
  vrijdag 20 april 2018 @ 17:37:00 #6
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_178643242
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 17:34 schreef slangebek het volgende:

[..]

Ik heb zelf ook niks met alcohol en feestjes in het algemeen, en ga liever ook op tijd naar bed, dus vond dat wel weer heel fijn aan mijn ex. Maar ik mis vooral het in de natuur lopen en het reizen in een tentje, zonder dat meneer weer last van zijn rug of been of iets krijgt
Dan hoeft de DM al niet. Weekendjes weg kunnen geregeld worden, maar ik slaap pas in de natuur als ik in mijn graf lig.

Ik voel me niet eens maar een beetje te goed voor kamperen. als ik een weekendje weg ga, neem ik gewoon een hotel.
Laffe huichelaar
  vrijdag 20 april 2018 @ 17:37:01 #7
54408 Parzival
Where it happens
pi_178643243
22 en al 5 jaar depressies.. man man man.. t moet niet gekker worden.. depressief van wat dan ?

maareh.. ik zou zeggen.. ga gewoon verder kijken.. iemand die alleen maar depressief thuis wil zitten op die leeftijd gaat niet veel gezelliger worden in de komende jaren..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_178643245
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 17:14 schreef heywoodu het volgende:

[..]

:D Dat heb ik ook :@

Hoewel de oplossing dan natuurlijk vrij simpel is: het glas niet naast de kaars zetten. Overigens komen sowieso veel van zijn 'dingen' me best bekend voor (zoals geen zin hebben om er steeds op uit te gaan - eens in de week voelt voor mij al als 'steeds' en 'moet dat nou wéér?'), zal ongetwijfeld met autisme te maken hebben.

Haha ja ik ben nu zoveel praktischer ingesteld door hem, van oh ja ik zet die kaars wel opzij. Ik begrijp hem daarin nu steeds beter en kan het nu scheiden van persoonlijk opvatten.
  vrijdag 20 april 2018 @ 17:38:03 #9
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_178643262
Maarrehh, wellicht een domme vraag he...

Had je dit allemaal niet beter af kunnen wegen voor de kogel door de kerk was?
Laffe huichelaar
pi_178643284
Ik vind het alsnog moeilijk om te weten omdat ik soms niet weet of zijn gedrag soms gewoon puberaal gedrag is of door zijn depressiviteit. Als ik daar doorheen kijk, zie ik hem wel echt als een hele goede levenspartner want uit mijn ervaring bestaan er weinig zoveel mannen die zo trouw en zo eerlijk zijn. Ik vind het ook heerlijk dat hij niet zo type is die heletijd moet bieren met zijn vrienden. Dat vind ik wel heel fijn. Alleen iets meer levensenthousiasme mis ik soms, dus moet ik de vrolijke initiatieveiling zijn en die rol is soms ook vermoeiend
pi_178643302
daarnaast is hij niet zo impulsief en flexibel als ik , hij heeft altijd wat tijd nodig, maar als hij die tijd krijgt dan gaat hij ook echt ergens voor . Maar je kan wel op hem bouwen. Ik ben dan wel sneller een type die plots doei zegt, en hij is zo niet. En ik ben al wat onzeker op relatie gebied dus vind vertrouwen een heel belangrijk aspect. Hij is wel een man aan zijn woord

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2018 17:43:03 ]
  vrijdag 20 april 2018 @ 17:42:43 #12
54408 Parzival
Where it happens
pi_178643308
je klinkt als een wijf van 50 in een 30 jarige relatie..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  vrijdag 20 april 2018 @ 17:44:02 #13
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_178643325
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 17:40 schreef slangebek het volgende:
Ik vind het alsnog moeilijk om te weten omdat ik soms niet weet of zijn gedrag soms gewoon puberaal gedrag is of door zijn depressiviteit. Als ik daar doorheen kijk, zie ik hem wel echt als een hele goede levenspartner want uit mijn ervaring bestaan er weinig zoveel mannen die zo trouw en zo eerlijk zijn. Ik vind het ook heerlijk dat hij niet zo type is die heletijd moet bieren met zijn vrienden. Dat vind ik wel heel fijn. Alleen iets meer levensenthousiasme mis ik soms, dus moet ik de vrolijke initiatieveiling zijn en die rol is soms ook vermoeiend
Nou ja, hij is zoals ie is en als hij echt autistisch is zoals je zegt, zal ie niet veranderen. Hooguit zich een beetje aanpassen, maar die rol zal je altijd op je moeten nemen. Is niet buiten de deur neuken (eerlijk en trouw zijn) genoeg reden om samen te blijven als je verder zulke verschillende kanten op wil met je leven?
Laffe huichelaar
pi_178643364
We hebben wel verder het zelfde op het gebied over kinderen opvoeden, hoeveel we er willen, dezelfde programmas die we leuk vinden, dezelfde mening over andere mensen om ons heen, welke huisdieren we later willen, waar we willen wonen, onze huistaak verdeling verloopt goed, zelfde kern normen en waarden verder dat wel. Hij is alleen niet zo van actief bewegen als ik, en affectie snapt hij niet zo en soms aparte denkwijze in mijn ogen door zijn puberteit/ depressiviteit. En het klikt erg met elkaar ouders.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2018 17:47:13 ]
pi_178643372
Is de depressie wel echt gediagnosticeerd? Wordt hij wel behandeld? Kan het niet gewoon zijn persoonlijkheid zijn?
  vrijdag 20 april 2018 @ 17:48:21 #16
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_178643382
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 17:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Is de depressie wel echt gediagnosticeerd? Wordt hij wel behandeld? Kan het niet gewoon zijn persoonlijkheid zijn?
Was er maar een OP waarin je dat soort informatie kon teruglezen
pi_178643401
ja de depressie is officieel gediagnosticeerd. Hij weigert helaas enige vorm van medicatie. Ze weten niet waar die depressie vandaan komt, want het zit niet in zijn DNA familie. Ik merk wel dat hij zeer hoogbegaafd is, en ik heb het idee dat hij echt moeite heeft om de in zijn ogen ''wat lagere begaafde samenleving'' te snappen. Hij kan zich daar echt oprecht aan irriteren en dat kan ons hele dag verpesten omdat hij dan mensen ziet waaraan hij zich irriteert. En dan probeer ik hem op te vrolijken
pi_178643434
Hij had mij wel verteld dat hij niet de middenweg kent met zijn eigen waardering. Hij voelt zich vaak echt de persoon die het denkt te weten ( hij is erg koppig ook) en soms voelt hij zich helemaal niks waard en te slecht voor de wereld. Het gaat echt naar uitersten zijn zelfbeeld.
  vrijdag 20 april 2018 @ 17:51:53 #19
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_178643440
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 17:46 schreef slangebek het volgende:
We hebben wel verder het zelfde op het gebied over kinderen opvoeden, hoeveel we er willen, dezelfde programmas die we leuk vinden, dezelfde mening over andere mensen om ons heen, welke huisdieren we later willen, waar we willen wonen, onze huistaak verdeling verloopt goed, zelfde kern normen en waarden verder dat wel. Hij is alleen niet zo van actief bewegen als ik, en affectie snapt hij niet zo en soms aparte denkwijze in mijn ogen door zijn puberteit/ depressiviteit. En het klikt erg met elkaar ouders.
Je bent nu al een boel posts ons aan het overtuigen waarom jullie zo goed bij elkaar passen.
Laffe huichelaar
  vrijdag 20 april 2018 @ 17:53:28 #20
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_178643459
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 17:49 schreef slangebek het volgende:
Ik merk wel dat hij zeer hoogbegaafd is, en ik heb het idee dat hij echt moeite heeft om de in zijn ogen ''wat lagere begaafde samenleving'' te snappen.
Geinig wel dat hij jou totaal niet lijkt te begrijpen
pi_178643460
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 17:51 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Je bent nu al een boel posts ons aan het overtuigen waarom jullie zo goed bij elkaar passen.
Klopt om recht te zetten dat we niet geheel verschillende kanten op willen met ons leven. Het drong pas tot zijn botte kop door na die skype met zijn moeder dat weekendjes weg gaan in een relatie wel normaal is, en dat wilde hij nu ook aanpakken, met mij of iemand anders
pi_178643470
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 april 2018 17:53 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Geinig wel dat hij jou totaal niet lijkt te begrijpen
Jup en toch doen we wel hetzelfde niveau qua studie ;p

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2018 17:54:17 ]
  vrijdag 20 april 2018 @ 17:55:21 #23
54408 Parzival
Where it happens
pi_178643488
dumpen die gozer en gewoon een spontaan iemand zoeken.. er zijn echt meer dan genoeg leuke "trouwe" jongens die ook van kamperen houden en op reis willen, maar ook gewoon samen met jou op de bank willen chillen..

iemand met een depressie (op zn 17e??) gaan ondersteunen voor de komende jaaaaren.. oef.. nou liever niet.. ga lekker je eigen leven leven...
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_178643539
Als je met hem gaat zijn, ga je waarschijnlijk de motor in de relatie blijven. Wil je dat?
  vrijdag 20 april 2018 @ 17:59:38 #25
54408 Parzival
Where it happens
pi_178643576
Een grote fout die de meeste (in mijn ogen) maken , is dat het in een relatie niet het is doel elkaar gelukkig te maken, maar zelf gelukkig te zijn met je leven en dat te kunnen delen met een ander die ook gelukkig is..

Dus stel jezelf de vraag.. ben je gelukkig.. met jezelf, met waar je woont, met wat je doet, met je werk, met de interacties die je hebt met je vrienden.. ?

diezelfde vragen gelden voor hem ook.. en als het antwoord ja is.. dan pas je dus bijelkaar want dat ben je gelukkig met wat je hebt.. met elkaar en met jezelf.. maar als je hem ondersteund omdat je denkt dat je hem gelukkig moet maken.. dan ben je verkeerd bezig..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_178643592
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 17:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
Als je met hem gaat zijn, ga je waarschijnlijk de motor in de relatie blijven. Wil je dat?
Ik vind het moeilijk om daar over te kunnen oordelen, want ik weet niet hoeveel drama of onzekerheid ik ervaar ( wat mij erg veel energie kost) nu hij beweert te beseffen en accepteren dat hij in een relatie weekendjes weg moet gaan, op fotos staan, handje in handje lopen. Hij beseft dat en hij is wel iemand die dat dan uitvoert, zo serieus is ie dan wel. Dus ik vind oordelen nu zo lastig, want ik heb niet dat nog ervaren in onze vorige relatie
  vrijdag 20 april 2018 @ 18:02:22 #27
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_178643607
Je bent toch niet afhankelijk van hem dingen te ondernemen? Ga met een vriendin ofzo.
Verder kun je je idd afvragen of jullie wel bij elkaar passen :)
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_178643616
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 17:59 schreef Parzival het volgende:
maar als je hem ondersteund omdat je denkt dat je hem gelukkig moet maken.. dan ben je verkeerd bezig..
het zit wel in mijn karakter dat ik graag wil helpen, dat geeft mezelf een goed gevoel. Ik merk wel dat ik hem echt help, en hij enorm positiever veranderd is sinds ons relatie ( voor hem doen , doet hij nu echt heel veel!) en over mezelf qua gelukkigheid, ik merkte idd dat ik snel mezelf vergat, dus nu heb ik allemaal activiteiten ingepland met vrienden, en heb ik leuk vrijwilligerwerk in de dierentuin voor naast mijn studie gevonden. Waarop hij nog lief antwoordde: ik ga je daar heel vaak bezoeken
pi_178643643
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 18:02 schreef MissButterflyy het volgende:
Je bent toch niet afhankelijk van hem dingen te ondernemen? Ga met een vriendin ofzo.
Verder kun je je idd afvragen of jullie wel bij elkaar passen :)
het probleem is dat ik mij nooit 100% op mijn gemak voel bij vriendinnen. Ik had altijd vrienden, maar hij vind dat niet zo fijn en dat snap ik wel. Al die mannelijke vrienden vonden mij dan ook altijd leuk en een man denkt dan gewoon anders, maar daar voelde ik mij wel altijd op het meest op mijn gemak, bij mannelijke vrienden.. gewoon mee door het bos lopen en dat soort random activiteiten. Maar ik snap wel dat hij dat niet wilde dus dat respecteerde ik en deed ik niet meer naast de relatie

[ Bericht 100% gewijzigd door Samzz op 26-04-2018 07:13:40 ]
pi_178643682
de vriendinnen die ik heb willen meestal stilzitten en een drankje drinken en praten. ik ga liever door het bos wandelen of iets doen ipv ''praten'', en uit mijn ervaring waren mannelijke vrienden altijd wel voor dat soort dingen in. Of konden ze altijd wel als ik een uurtje van te voren contacte: he zin om ff buiten te wandelen? Met vrouwelijke vriendinnen gaat het vaak over hun eigen problemen, en mannelijke vrienden luisterden altijd en waren lekker stil. Ook heb ik niks met shoppen en al dat soort vrouwelijke dingen daarin.

[ Bericht 52% gewijzigd door Samzz op 26-04-2018 07:14:29 ]
  donderdag 26 april 2018 @ 07:12:31 #31
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178748663
OP teruggezet
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 26 april 2018 @ 07:40:06 #32
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_178748796
Oh, weer zo'n Miep met mannelijke vrienden die niet wil inzien dat al je 'vrienden' je keihard zouden doen.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_178749157
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 17:37 schreef Parzival het volgende:
22 en al 5 jaar depressies.. man man man.. t moet niet gekker worden.. depressief van wat dan ?

maareh.. ik zou zeggen.. ga gewoon verder kijken.. iemand die alleen maar depressief thuis wil zitten op die leeftijd gaat niet veel gezelliger worden in de komende jaren..
Oppervlakkige reactie en enorm kort door de bocht.
pi_178749163
Wat een saaie onzekere piet. Ik ben een man, heb wel behoefte aan reizen, avontuur en uitstapjes, heb wel gevoel voor romantiek en schoonheid, zie het nut in van ontspanning, plezier en vrijheid, en heb geen bezwaar tegen intimiteit in het openbaar. Veel mannen zijn inderdaad saaie lullen (staan ze daar op een rij met hun tasjes te wachten voor de kledingzaak :') totaal geen interesse voor hun vrouw of wat zij draagt), hebben geen gevoel voor stijl, design, esthetiek, en zitten het liefst met een biertje voor de buis naar voetbal te kijken. Ik ben blij dat ik daar niet bij hoor.

Er zijn dus mannen die niet zo zijn. Zoek iemand die jouw interesses deelt en wel wat voor je over heeft. Jullie lijken wel broer en zus. En vertel hem maar dat hij nu juist meer als een 'volger' overkomt. Doorgeslagen, oppervlakkige idealist :')
pi_178749188
5jaar depressie, word hij daaraan geholpen? (edit; las eroverheen)
Ook zou hij ook een test moeten doen voor autisme, als ik alles zo lees zit daar inderdaad wel iets bij.

Afgezien van die dingen; hij heeft een heleboel waar hij aan moet werken, en als ik het zo lees is een relatie momenteel HELEMAAL niet waar hij naar zoekt. JIJ zou in deze relatie de ENIGE zijn die er iets aan doet, en dat is echt, echt niet leuk. Of je contact wilt houden is een ding, maar doe het voor jezelf, en stop verdere kansen om weer samen te komen. Jullie verschillen teveel, zijn agenda staat niet op daten en hij heeft een boel waar hij zelf aan moet werken.

Hij blijft je achterna gaan omdat dat een deel autisme is. Hij is waarschijnlijk niet de beste in vrienden maken, en dat hij nu iemand kwijt is waar hij dichtbij stond, weet hij het niet ergens anders te zoeken.
Juist.
pi_178749193
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 08:51 schreef Cockwhale het volgende:
Wat een saaie onzekere piet. Ik ben een man, heb wel behoefte aan reizen, avontuur en uitstapjes, heb wel gevoel voor romantiek en schoonheid, zie het nut in van ontspanning, plezier en vrijheid, en heb geen bezwaar tegen intimiteit in het openbaar. Veel mannen zijn inderdaad saaie lullen (staan ze daar op een rij met hun tasjes te wachten voor de kledingzaak :') totaal geen interesse voor hun vrouw of wat zij draagt), hebben geen gevoel voor stijl, design, esthetiek, en zitten het liefst met een biertje voor de buis naar voetbal te kijken. Ik ben blij dat ik daar niet bij hoor.
Een van de enige keren dat ik dit heb gehoord. Je weet niet hoe erg vrouwen dit waarderen :9
Juist.
pi_178749204
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 18:05 schreef slangebek het volgende:

[..]

het probleem is dat ik mij nooit 100% op mijn gemak voel bij vriendinnen. Ik had altijd vrienden, maar hij vind dat niet zo fijn en dat snap ik wel. Al die mannelijke vrienden vonden mij dan ook altijd leuk en een man denkt dan gewoon anders, maar daar voelde ik mij wel altijd op het meest op mijn gemak, bij mannelijke vrienden.. gewoon mee door het bos lopen en dat soort random activiteiten. Maar ik snap wel dat hij dat niet wilde dus dat respecteerde ik en deed ik niet meer naast de relatie
Ik heb geleerd: kies je vrienden, laat het niet over aan de ander. (Met een passieve, afwachtende houding trek je vaak de verkeerde mensen aan, die inspelen op je minder sterke kanten)
pi_178749849
Dankje voor jullie reacties
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 08:54 schreef Emisys het volgende:
5jaar depressie, word hij daaraan geholpen? (edit; las eroverheen)
Ook zou hij ook een test moeten doen voor autisme, als ik alles zo lees zit daar inderdaad wel iets bij.

Afgezien van die dingen; hij heeft een heleboel waar hij aan moet werken, en als ik het zo lees is een relatie momenteel HELEMAAL niet waar hij naar zoekt. JIJ zou in deze relatie de ENIGE zijn die er iets aan doet, en dat is echt, echt niet leuk. Of je contact wilt houden is een ding, maar doe het voor jezelf, en stop verdere kansen om weer samen te komen. Jullie verschillen teveel, zijn agenda staat niet op daten en hij heeft een boel waar hij zelf aan moet werken.

Hij blijft je achterna gaan omdat dat een deel autisme is. Hij is waarschijnlijk niet de beste in vrienden maken, en dat hij nu iemand kwijt is waar hij dichtbij stond, weet hij het niet ergens anders te zoeken.
Emisys misschien heb je hier wel een punt, heb jij ooit een relatie met een autist gehad?
pi_178749985
Ik en mijn ex hebben nog erg goed contact (eigenlijk haast of we nog een relatie hebben; geen focus op sex) we spreken elkaar de hele dag door, en ik merk wel dat hij echt zijn best doet in de dingen die ik had aangegeven vervelend te vinden. Ik zie hem ook weer vanavond en zag hem ook van de week (niet zo slim was met hem gegaan wat hij niet wilde om ons beide te behoeden maar ik kon het niet laten want miste het, maar hij wilde niet met me slapen om zijn emoties te bewaken en eerst zeker te willen weten of het werkt uiteindelijk. Hij wilt wel programmas met mij nog kijken op de bank of samen koken, ik ben vooral de persoon die sex en knuffels wilt haha, en hem vastpak en hij nooit zo weet wat hij daar mee aanmoet). Maar zover gaat hij erg respectvol met mij om zo nu na de breuk en toont hij alsnog heel veel interesse. Hij wil vooral dat het goed blijft en zegt dat hij een relatie opnieuw niet uitsluit maar tijd belangrijk is en geduld. We gaan dit weekend weer praten (wat we nu eigenlijk ook al volop doen de gehele week) . Misschien ook iets autistisch maar hij kan heel erg rustig blijven na zo breakup ( hij beweerd wel dat hij gewoon nog verliefd op mij is maar niet met zijn emoties wilt spelen als hij nog geen zekerheid heeft) en lijkt de controle te behouden, terwijl ik best vaak een emotioneel wrak ben door de verwarring en emoties, en hij steunt me dan. Hij is helemaal niet echt seksueel ingesteld, dus het is niet daarvoor dat hij nog contact heeft, hij vind me wel echt leuk. Maar toch apart en knap dat hij zo koeltjes kan blijven, van zijn studie nu zo erg kan genieten en hij in termen van maanden alle geduld kan opbrengen in duidelijkheid over onze relatie. Ik geloof wel dat je vooral bij een breuk drama geen zin heeft maar je idd beter de tijd kan nemen, je normaal met elkaar moet omgaan en aftasten of je beide uiteindelijk bij elkaar past en wilt het nog ooit werken. Vorige relaties maakte ik drama en ruzie na de breakup maar hij motiveert mij dat ik nu rustig moet blijven en hij ook het beste met ons voor heeft..dus ook al met moeite heb ik hem nog niet uit mijn hoofd gezet en ben ik nog niet verder gegaan (nog niet naar andere mannen etc gekeken, of contact verbroken)
pi_178754383
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 08:51 schreef Cockwhale het volgende:
Wat een saaie onzekere piet. Ik ben een man, heb wel behoefte aan reizen, avontuur en uitstapjes, heb wel gevoel voor romantiek en schoonheid, zie het nut in van ontspanning, plezier en vrijheid, en heb geen bezwaar tegen intimiteit in het openbaar. Veel mannen zijn inderdaad saaie lullen (staan ze daar op een rij met hun tasjes te wachten voor de kledingzaak :') totaal geen interesse voor hun vrouw of wat zij draagt), hebben geen gevoel voor stijl, design, esthetiek, en zitten het liefst met een biertje voor de buis naar voetbal te kijken. Ik ben blij dat ik daar niet bij hoor.

Er zijn dus mannen die niet zo zijn. Zoek iemand die jouw interesses deelt en wel wat voor je over heeft. Jullie lijken wel broer en zus. En vertel hem maar dat hij nu juist meer als een 'volger' overkomt. Doorgeslagen, oppervlakkige idealist :')
Haha gelukkig is mijn ex totaal geen voetbal of auto liefhebber dat scheelt iig al erg veel, want mijn vorigen wilde altijd wel voetbal kijken of iets en dat leek nooit te stoppen dat er wel weer een speciale voetbalwedstrijd op de buis was.. verschrikkelijk. Ik vind het niet erg dat hij geen kledingliefhebber is, want ik vind het ook wel iets moois hebben dat hij mij gewoon mij vind hoe ik ben, en hij gelukkig ook niet ijdel of iets is want dat vind ik toch een beetje zelfkickerig of wat verwijfd. Het nadeel kan wel weer zijn als een man erg complimenteus, romantisch en impulsief is, hij dat ook zo doet bij de volgende/ of anderen ernaast.. Ik zit bij een dichtervereniging met wat oudere mannen boven de 50 en dat zijn enorme romanticussen: waarin ze ook blij en zweverig over hun onrealistische fantaserende en uitvoerende romantische avontuurtjes gedichten opdraagden, en in scheiding zoveel zitten ( niet dat elke romantische of avontuurlijke man zo is, maar ik hoefde daar in ieder geval niet bang voor te zijn bij mij ex vooral omdat hij er te lui voor zal zijn om actie te ondernemen) . Cockwhale (mooie username zeg haha), heb jij veel relaties gehad en ben jij impulsief? En hoe serieus kan jij jezelf nemen als je in elke relatie opnieuw heel erg romantisch en vanalles bent terwijl ze uiteindelijk niet de ware bleek te zijn? Ik gedraag mij in elke relatie wel overdreven met; ooh jij bent echt de ware en ooh jij bent echt de beste, maar ik wil gewoon van het beste uitgaan in een relatie en hou ook wel van slijmen want mijn partner is op dat moment ook gewoon de beste persoon. Alleen altijd gek wanneer een relatie uitgaat het dan plots veranderd en die pure oprechtheid van mijn ex kon ik dan wel weer waarderen, als hij dan een compliment zei of als hij dan iets wilde dan wist ik dat hij het echt wilde omdat hij dat niet zomaar deed.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2018 16:07:01 ]
pi_178755430
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 09:55 schreef slangebek het volgende:
Dankje voor jullie reacties

[..]

Emisys misschien heb je hier wel een punt, heb jij ooit een relatie met een autist gehad?
Nee, ik heb een broer met autisme. Dus herken wel wat punten.
Juist.
pi_178755487
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 16:03 schreef slangebek het volgende:

[..]

Haha gelukkig is mijn ex totaal geen voetbal of auto liefhebber dat scheelt iig al erg veel, want mijn vorigen wilde altijd wel voetbal kijken of iets en dat leek nooit te stoppen dat er wel weer een speciale voetbalwedstrijd op de buis was.. verschrikkelijk. Ik vind het niet erg dat hij geen kledingliefhebber is, want ik vind het ook wel iets moois hebben dat hij mij gewoon mij vind hoe ik ben, en hij gelukkig ook niet ijdel of iets is want dat vind ik toch een beetje zelfkickerig of wat verwijfd. Het nadeel kan wel weer zijn als een man erg complimenteus, romantisch en impulsief is, hij dat ook zo doet bij de volgende/ of anderen ernaast.. Ik zit bij een dichtervereniging met wat oudere mannen boven de 50 en dat zijn enorme romanticussen: waarin ze ook blij en zweverig over hun onrealistische fantaserende en uitvoerende romantische avontuurtjes gedichten opdraagden, en in scheiding zoveel zitten ( niet dat elke romantische of avontuurlijke man zo is, maar ik hoefde daar in ieder geval niet bang voor te zijn bij mij ex vooral omdat hij er te lui voor zal zijn om actie te ondernemen) . Cockwhale (mooie username zeg haha), heb jij veel relaties gehad en ben jij impulsief? En hoe serieus kan jij jezelf nemen als je in elke relatie opnieuw heel erg romantisch en vanalles bent terwijl ze uiteindelijk niet de ware bleek te zijn? Ik gedraag mij in elke relatie wel overdreven met; ooh jij bent echt de ware en ooh jij bent echt de beste, maar ik wil gewoon van het beste uitgaan in een relatie en hou ook wel van slijmen want mijn partner is op dat moment ook gewoon de beste persoon. Alleen altijd gek wanneer een relatie uitgaat het dan plots veranderd en die pure oprechtheid van mijn ex kon ik dan wel weer waarderen, als hij dan een compliment zei of als hij dan iets wilde dan wist ik dat hij het echt wilde omdat hij dat niet zomaar deed.
Dat versta ik niet onder romantiek. Dat is eerder sentimenteel geneuzel :D
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2018 @ 19:42:34 #43
163650 Greys
pi_178758446
Het is uit, hij wil het rustig aan doen en tijd hebben zodat jullie aan jezelf en je eigen problemen kunnen werken (zeg je zelf) maar ik krijg uit je OP het gevoel dat je hem die tijd helemaal niet wilt geven. Jullie zien elkaar alsnog vaak en je zit hem hier tot in detail te analyseren. In die analyse lees ik vooral dingen die je NIET prettig aan hem vindt.

Geef hem de gevraagde tijd. Geef jezelf tijd. Kom even tot rust allebei want het is allemaal nogal wat aan issues die jullie apart en samen hebben.

quote:
hij is niet suicidaal maar als hij mocht kiezen was hij gewoon dood
En dit lijkt me overigens een veel groter probleem dan dat ie niet graag met je op de foto gaat.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178787499
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 19:42 schreef Greys het volgende:
Het is uit, hij wil het rustig aan doen en tijd hebben zodat jullie aan jezelf en je eigen problemen kunnen werken (zeg je zelf) maar ik krijg uit je OP het gevoel dat je hem die tijd helemaal niet wilt geven. Jullie zien elkaar alsnog vaak en je zit hem hier tot in detail te analyseren. In die analyse lees ik vooral dingen die je NIET prettig aan hem vindt.

Geef hem de gevraagde tijd. Geef jezelf tijd. Kom even tot rust allebei want het is allemaal nogal wat aan issues die jullie apart en samen hebben.

[..]

En dit lijkt me overigens een veel groter probleem dan dat ie niet graag met je op de foto gaat.
Goed gezegd allemaal, ik heb hem afgelopen 2 dagen gezien, en hij gaf aan dat ik mocht kiezen of we doorgaan met nog ''geen'' officiële relatie hebben maar elkaar de tijd geven, en elkaar aftasten, of dat we beter moesten stoppen of door gaan. Hij zelf kan het nog niet 100% zeggen dus ik zei: ik geef je/ ons wel meer tijd voordat we beslissen wel/niet door te gaan en is idd miss wel beter voor ons 2 en ons toekomst. Het gaat erom dat het op persoonlijk vlak tussen ons erg goed gaat en dat gaat het nu al stukken beter. We hadden bepaalde patronen in de relatie die niet goed was, en daarom wilde ik nu niet meteen een relatie starten, omdat ik dan bang ben dat we beide in bepaalde patronen weer vallen, die nu juist zo lekker/ goed tussen ons 2 verloopt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2018 11:06:57 ]
  zaterdag 28 april 2018 @ 11:17:42 #45
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_178787683
Zo te lezen zullen jullie naar verloop van tijd toch weer terugvallen in oude gewoontes. Als je er al zolang mee rond loopt had ik er allang de stekker uit getrokken.

Hij is nu gewoon bang om je kwijt te raken en doet even mee met je spontane dingen, aangezien jij de motor bent zoals ze dat hierboven zeggen in de relatie zal hij weer terug vallen in oude gewoontes naar verloop van tijd.
Oude user in een nieuw jasje.
pi_178788600
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 11:17 schreef pitebuell85 het volgende:
verloop
Ook als hij 21 is en nog vrij puberaal is in alles? Hij weigerde ook voorheen zich een beetje te verzorgen voor mij (tandepoetsen, haar afknippen wat tot kont zat, baart scheren of dat soort dingen) en vind alles stom en dom van de wereld. Hij is zo koppig van zichzelf, hij luistert echt naar niemand, behalve mij dus soms. Nu probeert hij wel echt me meer te knuffelen, heeft uitzichzelf plots zonder geruzie en discussies zijn baard voor mij geschoren, zijn haar geknipt en stelt zich iets meer open voor mijn mening, hij probeert het voor zijn doen heel erg!. Hij probeert zich meer open te stellen voor deze wereld, en het is nooit iemand anders gelukt bij hem in 21 jaar. Zijn moeder was hopeloos (ze was gewoon te lief voor hem en ik kan mij wel als een harde bitch opstellen wanneer het moet. Zijn vorige ex had hij zo slecht behandeld, totaal anders dan hoe hij mij nu behandeld, ik had dat ook nooit gepikt!). Hij weigerde ooit een foto naar zijn moeder die dat zo graag van haar zoon wilde, te sturen nu heeft hij van mij geleerd, en nu heeft hij dat wel eens gedaan. Ik heb dus wel echt goede invloed op hem. Ik hoop dat dit de betere kant op gaat, want soms begint hij wel eens weer over dat hij liever gewoon een spuitje krijgt binnen 5 jaar. Je zou kunnen denken heftige relatie met je ex, maar die exen ervoor had ik pas echte ellende bij meegemaakt. Deze ex, is verder wel een fijne partner geweest. Ondanks zijn depressie.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2018 12:17:10 ]
pi_178789190
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 12:12 schreef slangebek het volgende:

[..]

Ook als hij 21 is en nog vrij puberaal is in alles? Hij weigerde ook voorheen zich een beetje te verzorgen voor mij (tandepoetsen, haar afknippen wat tot kont zat, baart scheren of dat soort dingen) en vind alles stom en dom van de wereld. Hij is zo koppig van zichzelf, hij luistert echt naar niemand, behalve mij dus soms. Nu probeert hij wel echt me meer te knuffelen, heeft uitzichzelf plots zonder geruzie en discussies zijn baard voor mij geschoren, zijn haar geknipt en stelt zich iets meer open voor mijn mening, hij probeert het voor zijn doen heel erg!. Hij probeert zich meer open te stellen voor deze wereld, en het is nooit iemand anders gelukt bij hem in 21 jaar. Zijn moeder was hopeloos (ze was gewoon te lief voor hem en ik kan mij wel als een harde bitch opstellen wanneer het moet. Zijn vorige ex had hij zo slecht behandeld, totaal anders dan hoe hij mij nu behandeld, ik had dat ook nooit gepikt!). Hij weigerde ooit een foto naar zijn moeder die dat zo graag van haar zoon wilde, te sturen nu heeft hij van mij geleerd, en nu heeft hij dat wel eens gedaan. Ik heb dus wel echt goede invloed op hem. Ik hoop dat dit de betere kant op gaat, want soms begint hij wel eens weer over dat hij liever gewoon een spuitje krijgt binnen 5 jaar. Je zou kunnen denken heftige relatie met je ex, maar die exen ervoor had ik pas echte ellende bij meegemaakt. Deze ex, is verder wel een fijne partner geweest. Ondanks zijn depressie.
Dan nog, wil jij dit de rest van je leven volhouden? Hem aankaarten wat hij moet doen?
Juist.
pi_178790137
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 17:49 schreef slangebek het volgende:
ja de depressie is officieel gediagnosticeerd. Hij weigert helaas enige vorm van medicatie. Ze weten niet waar die depressie vandaan komt, want het zit niet in zijn DNA familie. Ik merk wel dat hij zeer hoogbegaafd is, en ik heb het idee dat hij echt moeite heeft om de in zijn ogen ''wat lagere begaafde samenleving'' te snappen. Hij kan zich daar echt oprecht aan irriteren en dat kan ons hele dag verpesten omdat hij dan mensen ziet waaraan hij zich irriteert. En dan probeer ik hem op te vrolijken
Ah, zo eentje. Ligt vast en zeker ook allemaal aan de hulpverleners, als hij daar überhaupt nog naar toe gaat. Mijn devies; geen moeite meer aan besteden. Wordt niets. Hij wilt overduidelijk niet veranderen / meer inzet tonen.

En vriendschappelijk ook gewoon niet doen. Genoeg shit waar jullie eerst bij jezelf eens naar moeten kijken. Dan is tegelijkertijd dat lastige dunne lijntje van 'vriendschappelijk contact met een ex' gewoon niet zo'n goed idee.
"Pools are perfect for holding water"
pi_178790167
Klinkt als een zeldzaam pareltje dit. Wtf.
  zaterdag 28 april 2018 @ 14:01:14 #50
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_178790386
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 12:12 schreef slangebek het volgende:

[..]

Ook als hij 21 is en nog vrij puberaal is in alles? Hij weigerde ook voorheen zich een beetje te verzorgen voor mij (tandepoetsen, haar afknippen wat tot kont zat, baart scheren of dat soort dingen) en vind alles stom en dom van de wereld. Hij is zo koppig van zichzelf, hij luistert echt naar niemand, behalve mij dus soms. Nu probeert hij wel echt me meer te knuffelen, heeft uitzichzelf plots zonder geruzie en discussies zijn baard voor mij geschoren, zijn haar geknipt en stelt zich iets meer open voor mijn mening, hij probeert het voor zijn doen heel erg!. Hij probeert zich meer open te stellen voor deze wereld, en het is nooit iemand anders gelukt bij hem in 21 jaar. Zijn moeder was hopeloos (ze was gewoon te lief voor hem en ik kan mij wel als een harde bitch opstellen wanneer het moet. Zijn vorige ex had hij zo slecht behandeld, totaal anders dan hoe hij mij nu behandeld, ik had dat ook nooit gepikt!). Hij weigerde ooit een foto naar zijn moeder die dat zo graag van haar zoon wilde, te sturen nu heeft hij van mij geleerd, en nu heeft hij dat wel eens gedaan. Ik heb dus wel echt goede invloed op hem. Ik hoop dat dit de betere kant op gaat, want soms begint hij wel eens weer over dat hij liever gewoon een spuitje krijgt binnen 5 jaar. Je zou kunnen denken heftige relatie met je ex, maar die exen ervoor had ik pas echte ellende bij meegemaakt. Deze ex, is verder wel een fijne partner geweest. Ondanks zijn depressie.
Mss een idee om de enter knop wat vaker te gebruiken, leest wat makkelijker;)

Je zegt dat hij al 5 jaar een depressie heeft? En je hebt nu 9 maand een relatie gehad? Kende je hem voor de relatie en depressie ook al?

Hoe ik het lees lijkt het net of je voor hem meer een verzorger bent en alles van jou kant moet komen. Als hij zelf al zo praat dat hij een spuitje wil binnen nu en 5 jaar dan is dat toch ook geen basis voor een gezonde relatie? Ik snap wel dat je wil blijven proberen omdat je hoopt dat hij nog verandert maar ik denk dat hij snel weer in oude gewoontes valt.

Ik denk dat je gewoon voor jezelf moet kiezen en dit moet afsluiten, je bent nog jong en er komt vast iemand die net zoveel energie in de relatie stopt als je zelf doet.
Oude user in een nieuw jasje.
  maandag 7 mei 2018 @ 04:28:32 #51
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_178982134
Hoe ben je überhaupt in een relatie beland met deze pief als je zo ontzettend anders bent dan hij?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')