alsof iemand een opel astra uit 1999 mee wil nemenquote:Op vrijdag 20 april 2018 12:05 schreef Diqiu-Long het volgende:
Dan parkeer je de auto voor de deur, en laat je bewust de autoramen open. Want Tokkies stelen toch niet van elkaar?!
Snap dat echt niet hoor: als ik mijn autoramen open zou laten, dan zou ik dat enkel doen als ik de auto in zicht heb.
Maar die Tokkies, gaan gezellig naar binnen en bij de BBQ dan nog klagen dat hun auto plotseling foetsie is.
Als vluchtwagen hèquote:Op vrijdag 20 april 2018 12:06 schreef Mr.Worldwide het volgende:
[..]
alsof iemand een opel astra uit 1999 mee wil nemen
quote:Op vrijdag 20 april 2018 12:07 schreef LurkJeRot het volgende:
Maar de echte vraag is natuurlijk, hoe heb jij daar last van?
Nee natuurlijk niet: vraag mij alleen af, of Tokkies onderling een speciale code hebben. Zeg maar afspraken.quote:Op vrijdag 20 april 2018 12:07 schreef LurkJeRot het volgende:
Maar de echte vraag is natuurlijk, hoe heb jij daar last van? Is alleen maar handig, als je nog eens snel een auto nodig hebt weet je waar je moet zijn.
Als ze in je auto willen komen ze er toch wel in. Als je deur of raam open is heb je in dat geval veel minder schade. Zijn ook meestal auto's die niet meer all-risk verzekerd zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2018 12:13 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet: vraag mij alleen af, of Tokkies onderling een speciale code hebben. Zeg maar afspraken.
Dat ze elkaars auto niet doen stelen, en zodoende de ramen lekker open kunnen laten. Overigens lijken die oudere auto's, mij gemakkelijker te stelen dan een nieuwere.
Hij is zwaar autist, dat zal er mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 20 april 2018 12:21 schreef Wrick het volgende:
ben je vroeger aangerand door een auto raam ofzo dat je er zon groot probleem van maakt
Je maakt het dieven echter wel extreem gemakkelijk, door je autoramen open te laten. Ze kunnen dan op klaarlichte dag je auto leegroven.quote:Op vrijdag 20 april 2018 12:21 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Als ze in je auto willen komen ze er toch wel in. Als je deur of raam open is heb je in dat geval veel minder schade. Zijn ook meestal auto's die niet meer all-risk verzekerd zijn.
quote:Op vrijdag 20 april 2018 12:05 schreef Diqiu-Long het volgende:
Tokkies, gaan gezellig naar binnen en bij de BBQ dan nog klagen dat hun auto plotseling foetsie is naar rook stinkt.
och god meid het is toch allemaal watquote:Op vrijdag 20 april 2018 12:26 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Je maakt het dieven echter wel extreem gemakkelijk, door je autoramen open te laten. Ze kunnen dan op klaarlichte dag je auto leegroven.
Of even steken: kwestie van twee draadjes tegen elkaar houden
En hoe vaak is dat dan al gebeurd bij je buren?quote:Op vrijdag 20 april 2018 12:26 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Je maakt het dieven echter wel extreem gemakkelijk, door je autoramen open te laten. Ze kunnen dan op klaarlichte dag je auto leegroven.
Of even steken: kwestie van twee draadjes tegen elkaar houden
Dit ook nog eens inderdaad.quote:Op vrijdag 20 april 2018 12:31 schreef CoolGuy het volgende:
Ah, TS heeft weer een auto-gerelateerd topicJe Celerio werd nog niet gejat al zou je de sleutels d'r in laten zitten TS
Ja natuurlijk hebben ze die, de hobo codequote:Op vrijdag 20 april 2018 12:13 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet: vraag mij alleen af, of Tokkies onderling een speciale code hebben. Zeg maar afspraken.
Dat ze elkaars auto niet doen stelen, en zodoende de ramen lekker open kunnen laten. Overigens lijken die oudere auto's, mij gemakkelijker te stelen dan een nieuwere.
Is eigenlijk ook wel verstandiger om in een achterbuurt, geen sportieve nieuwe auto te kopen. Anders word die binnen de kortste keren open gebroken.quote:Op vrijdag 20 april 2018 12:31 schreef CoolGuy het volgende:
Ah, TS heeft weer een auto-gerelateerd topicJe Celerio werd nog niet gejat al zou je de sleutels d'r in laten zitten TS
En jouw auto is tot nu toe niet open gebroken. Wat zegt jou dat?quote:Op vrijdag 20 april 2018 12:32 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Is eigenlijk ook wel verstandiger om in een achterbuurt, geen sportieve nieuwe auto te kopen. Anders word die binnen de kortste keren open gebroken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |