abonnement Unibet Coolblue
pi_178635716
Beste leden,

Afgelopen weekend had ik mijn eerste afspraakje met een meisje waarmee ik al zo’n twee maanden contact had via WhatsApp en Snapchat en Instagram etc. De gesprekken waren altijd super, viel nooit stil en het leek voor ons allebei of we elkaar al heel lang kende.

Afgelopen weekend hadden we afgesproken en zijn we gaan bowlen. Echter had ze wel van te voren aangegeven dat ze het nog zag als een vriendschappelijk samenzijn. Ik vond t prima wantja; we hadden elkaar nog nooit gezien en meteen helemaal verliefd worden kan ik zelf ook niet. Ze heeft echter nog wel een ex waar ze af en toe wel eens over praat via WhatsApp.

Na de date vroeg ik haar een paar dagen later hoe ze het vond en of ze het ziet zitten om nog eens af te spreken. Dat wil ze wel maar ze zei nog wel dat ze het nog steeds wel als vriendschappelijk ziet. Echter zegt ze wel dat dit nog kan veranderen. We hebben echt dagelijks leuke gesprekken of snaps die we elkaar sturen.

Ik weet alleen niet zo goed wat ik nu moet denken; wat mij betreft zie ik wel een relatie zitten met haar maar zij op dit moment nog niet. Word ik aan het lijntje gehouden of wat moet ik hier nou mee? Ik vind het heel verwarrend in ieder geval...
pi_178635737
Zolangjij niet voor dekosten opdraait wordt je niet echt aan het lijntje gehouden imo, dus geniet ervan!
pi_178635761
Ik snap de verwarring niet. Volgens mij is ze heel duidelijk
Op dit moment wil ze niet meer van je. Misschien komt dat nog, misschien niet. Ze heeft zelf ook geen glazen bol.
Als jij wilt wachten en kijken of dat nog komt moet je dat doen. Anders niet
pi_178635797
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 07:42 schreef Allures het volgende:
Ik snap de verwarring niet. Volgens mij is ze heel duidelijk
Op dit moment wil ze niet meer van je. Misschien komt dat nog, misschien niet. Ze heeft zelf ook geen glazen bol.
Als jij wilt wachten en kijken of dat nog komt moet je dat doen. Anders niet
Het is verwarrend omdat zij niet zegt wat ts wil horen.
pi_178635851
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 07:48 schreef loni55 het volgende:

[..]

Het is verwarrend omdat zij niet zegt wat ts wil horen.
oh is dat wat mannen bedoelen als ze vrouwen verwarrend vinden :D
Verwarrend hoor
pi_178635862
Gaat geen relatie worden TS, dus doe wat je wil. Of blijf haar zien als haar potentiele bmf waar je alles hoort over die ex of je steekt er geen energie meer in.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator vrijdag 20 april 2018 @ 08:57:02 #7
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_178636294
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 08:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Gaat geen relatie worden TS, dus doe wat je wil. Of blijf haar zien als haar potentiele bmf waar je alles hoort over die ex of je steekt er geen energie meer in.
Dit. TS heeft meerdere topics over deze meid gehad, en ze verlopen allemaal op dezelfde manier. TS wil het niet horen als het hem niet uitkomt en doet toch zijn eigen ding. Dat laatste is natuurlijk logisch en dat mag ook prima, maar dit gaat geen relatie worden.

Een meid die zó-veel nadruk legt op dat het wel echt als vrienden is, is niet verliefd en gaat dat ook niet worden. Ze houdt TS hoogstens achter de hand voor als haar 1e keuze afhaakt.

En TS rent maar om d'r heen als een puppy. Vind je het gezellig?! Ja??? Spreken we nog een keer af? Hey? Hm? Please? *kwispelkwispelkwispel*.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 20 april 2018 @ 09:21:13 #8
64781 bonke
pipo koeie
pi_178636590
als je net als voor de date nog dagelijks hetzelfde contact hebt via social media dan groeit er denk ik wel wat :)
pies on joe toe
pi_178636980
Friendzone. Terwijl die ex haar het licht uit de ogen neukt gebruikt ze jou om gezellig te bowlen en leuke snaps te sturen...... laat je niet gebruiken man.
U MAD?
pi_178637248
Gewoon doorgaan, gaat op zeker een relatie worden. Ze is duidelijk dat er nóg niet meer dan vriendschap is, wat betekent dat het er in de toekomst 100% zeker gaat komen. Leer mij vrouwen kennen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator vrijdag 20 april 2018 @ 10:07:43 #11
236264 crew  capricia
pi_178637297
“Ik vond t prima wantja; we hadden elkaar nog nooit gezien en meteen helemaal verliefd worden kan ik zelf ook niet.”

Zelf ben je ook niet verliefd. Maar je wil wel een relatie?
Definitely not CIA
  Moderator vrijdag 20 april 2018 @ 10:18:40 #12
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_178637486
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 10:07 schreef capricia het volgende:
“Ik vond t prima wantja; we hadden elkaar nog nooit gezien en meteen helemaal verliefd worden kan ik zelf ook niet.”

Zelf ben je ook niet verliefd. Maar je wil wel een relatie?
Dat is de rationalisering want natuurlijk is hij wel verliefd. Hij gaat natuurlijk niet zeggen tegen iemand die zegt 'vriendschappelijk' van 'ja nee, want ik ben wel verliefd op jou'.

Maar hij is het wel, en die meid heeft dat al lang en breed opgepikt, anders blijft ze ook niet zeggen 'vriendschappelijk'.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 20 april 2018 @ 10:34:35 #13
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_178637744
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 08:57 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dit. TS heeft meerdere topics over deze meid gehad, en ze verlopen allemaal op dezelfde manier. TS wil het niet horen als het hem niet uitkomt en doet toch zijn eigen ding. Dat laatste is natuurlijk logisch en dat mag ook prima, maar dit gaat geen relatie worden.

Een meid die zó-veel nadruk legt op dat het wel echt als vrienden is, is niet verliefd en gaat dat ook niet worden. Ze houdt TS hoogstens achter de hand voor als haar 1e keuze afhaakt.

En TS rent maar om d'r heen als een puppy. Vind je het gezellig?! Ja??? Spreken we nog een keer af? Hey? Hm? Please? *kwispelkwispelkwispel*.
Waarom zijn er mannen die vrienden willen worden met meisjes waar ze meer mee willen? 8)7 De kat aan het spek binden. :N
  vrijdag 20 april 2018 @ 10:45:05 #14
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_178637858
Jij kan ook duidelijk zijn en zeggen wat jij wil, TS. Wil ze dit niet dan neem je de beslissing om dit voort te laden modderen of je gaat lekker met andere vrouwen op date.

quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 07:59 schreef Allures het volgende:

[..]

oh is dat wat mannen bedoelen als ze vrouwen verwarrend vinden :D
Verwarrend hoor
Nee, dit gaat over TS.. niet over alle mannen ;) niet zo generaliseren.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Moderator vrijdag 20 april 2018 @ 10:45:20 #15
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_178637860
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 april 2018 10:34 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Waarom zijn er mannen die vrienden willen worden met meisjes waar ze meer mee willen? 8)7 De kat aan het spek binden. :N
Dat willen ze niet, ze willen meer dan dat, maar ze hopen dat als die meid maar genoeg met hun omgaat 'als vrienden', ze later toch een relatie willen. Het alternatief is dat er géén contact is, wat beter is om over de verliefdheid heen te komen, maar dat wil zo'n knul natuurlijk niet, want die doet alles om maar in haar buurt te kunnen/mogen zijn, ook als dat onder het voorwendsel 'vrienden' is.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 20 april 2018 @ 10:51:57 #16
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_178637951
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 10:45 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat willen ze niet, ze willen meer dan dat, maar ze hopen dat als die meid maar genoeg met hun omgaat 'als vrienden', ze later toch een relatie willen. Het alternatief is dat er géén contact is, wat beter is om over de verliefdheid heen te komen, maar dat wil zo'n knul natuurlijk niet, want die doet alles om maar in haar buurt te kunnen/mogen zijn, ook als dat onder het voorwendsel 'vrienden' is.
Ik heb eerlijk gezegd die fout in het verleden ook gemaakt (denk meer mannen wel). Gelukkig van geleerd en als een meid nu aangeeft dat ze vrienden wil zijn, terwijl ik haar echt leuk-leuk vind, dan doe ik haar de groeten.
  Moderator vrijdag 20 april 2018 @ 10:58:03 #17
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_178638044
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 april 2018 10:51 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik heb eerlijk gezegd die fout in het verleden ook gemaakt (denk meer mannen wel). Gelukkig van geleerd en als een meid nu aangeeft dat ze vrienden wil zijn, terwijl ik haar echt leuk-leuk vind, dan doe ik haar de groeten.
Ja natuurlijk, ik heb die fout in het verleden ook gemaakt, ik denk elke man heeft die fout wel een keer gemaakt, tenminste, bijna alle mannen wel een keer. TS is nog relatief jong, we liggen wat dat betreft gewoon wat voor op hem.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_178638047
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 april 2018 10:34 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Waarom zijn er mannen die vrienden willen worden met meisjes waar ze meer mee willen? 8)7 De kat aan het spek binden. :N
Ligt dat er niet aan dat het gewoon "spannend" is iemand te leren kennen? Misschien is die verliefdheid met die tijd dan weer weg, dan heb je er wel een nieuwe vriend bij. En misschien groeit het wel. Ik heb nooit een relatie gehad met iemand die ik net ken. Leer iemand eerst een beetje kennen (ja, "dates", gewoon wat afspreken of met meerdere samen doen?) dan kan ik er een veel beter beeld in geven.
Juist.
  vrijdag 20 april 2018 @ 11:04:29 #19
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_178638137
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 10:58 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, ik heb die fout in het verleden ook gemaakt, ik denk elke man heeft die fout wel een keer gemaakt, tenminste, bijna alle mannen wel een keer. TS is nog relatief jong, we liggen wat dat betreft gewoon wat voor op hem.
Vallen en opstaan. Eigenlijk moeten we hem geen advies geven, maar hem op z'n bek laten gaan. Leert ie het meest van (ik ook destijds, tegen beter weten en alle adviezen in).

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 10:58 schreef Emisys het volgende:

[..]

Ligt dat er niet aan dat het gewoon "spannend" is iemand te leren kennen? Misschien is die verliefdheid met die tijd dan weer weg, dan heb je er wel een nieuwe vriend bij. En misschien groeit het wel. Ik heb nooit een relatie gehad met iemand die ik net ken. Leer iemand eerst een beetje kennen (ja, "dates", gewoon wat afspreken of met meerdere samen doen?) dan kan ik er een veel beter beeld in geven.
Maar als een meid expliciet aangeeft dat er niet meer in zit dan vriendschap, terwijl de jongen dat anders ziet, is het gewoon zelfkwelling om door te gaan met het contact. Ik snap je punt wel hoor, want bij zowel een relatie als een vriendschap moet je elkaar uiteraard goed leren kennen. De initiële insteek is alleen anders.
pi_178638311
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 april 2018 10:34 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Waarom zijn er mannen die vrienden willen worden met meisjes waar ze meer mee willen? 8)7 De kat aan het spek binden. :N
Omdat je ook verhalen hoort dat er van die figuren zijn die jaren later alsnog een relatie met die mannen aan gaan. Of met mannen die zelf eerst ook geen intentie hadden om een relatie aan te willen gaan.
pi_178638541
Wordt niks, dus tenzij je opzoek bent naar een maatje, verder gaan met je leven. Ze gebruikt je bij gebrek aan beter.
pi_178638686
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 07:34 schreef BasRE het volgende:
Ze heeft echter nog wel een ex waar ze af en toe wel eens over praat via WhatsApp.
Wat is het belang van die melding?

Denk je dat die 'ex' de reden is dat ze geen -direkte- relatie met je zou willen aangaan en hoop je er misschien op dat _als_ die ex ooit uit beeld verdwijnt jij opeens wél een kans zou maken.

Die gedachte is meestal eentje waarin je teleurgesteld zal worden, als een meisje gewoon geen relatie wil aangaan betekent dat ook dat jij haar niet overtuigd als potentieel 'relatiemateriaal'... Je bent gewoon heel duidelijk tweede (of derde) keuze als dat gesteld is...
Ook een bewering als "ik ben nu nog niet toe aan een nieuwe relatie" is vaak een leugentje waarmee sommige meisjes willen verhullen je gewoon persé niet als potentiele partner te zien, maar dat zij je dat niet al te direkt durven te vertellen in je gezicht.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 20 april 2018 @ 11:47:37 #23
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_178638711
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 11:18 schreef Deckard het volgende:

[..]

Omdat je ook verhalen hoort dat er van die figuren zijn die jaren later alsnog een relatie met die mannen aan gaan. Of met mannen die zelf eerst ook geen intentie hadden om een relatie aan te willen gaan.
Ik hoor ook verhalen van mensen die de loterij hebben gewonnen en toch sta ik niet elke maand in de tabakszaak meerdere loten te kopen.
pi_178640107
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 11:47 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik hoor ook verhalen van mensen die de loterij hebben gewonnen en toch sta ik niet elke maand in de tabakszaak meerdere loten te kopen.
Je hoeft alleen de winnende te kopen he, allemaal hoeft niet.
pi_178640219
Wat het betekent is dat ze duidelijk zegt dat ze het leuk vond en nog wel een keer af wil spreken. Dus zou het een mischien een goed idee zijn om dat gewoon te doen er weer een leuke avond van te maken?

Wat had je dan verwacht? Dat ze zich na je een avondje in het echt te hebben meegemaakt zwijmelend in je armen had gekruld en jullie na een nacht dampende gepassioneerde sex in het dichtstbijzijnde hotel de volgende ochtend bij het gemeentehuis stonden om te trouwen en de rest van jullie leven te delen?

Ze vind je leuk, appt met je, wil nog een keer afspreken: ga ervoor. De rest kom later wel.
  vrijdag 20 april 2018 @ 17:04:17 #26
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_178642842
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 13:18 schreef Deckard het volgende:

[..]

Je hoeft alleen de winnende te kopen he, allemaal hoeft niet.
Bijdehandje. ;( :')
  vrijdag 20 april 2018 @ 18:54:00 #27
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_178644297
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 april 2018 10:04 schreef Ludachrist het volgende:
Gewoon doorgaan, gaat op zeker een relatie worden. Ze is duidelijk dat er nóg niet meer dan vriendschap is, wat betekent dat het er in de toekomst 100% zeker gaat komen. Leer mij vrouwen kennen.
:'( :D
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_178645393
quote:
3s.gif Op vrijdag 20 april 2018 09:48 schreef de_boswachter het volgende:
Friendzone. Terwijl die ex haar het licht uit de ogen neukt gebruikt ze jou om gezellig te bowlen en leuke snaps te sturen...... laat je niet gebruiken man.
Dit! Heb wat zelfrespect TS
  zaterdag 21 april 2018 @ 07:23:45 #29
456432 Kamina
Tenacious!
pi_178651586
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 07:34 schreef BasRE het volgende:
Beste leden,

Afgelopen weekend had ik mijn eerste afspraakje met een meisje waarmee ik al zo’n twee maanden contact had via WhatsApp en Snapchat en Instagram etc. De gesprekken waren altijd super, viel nooit stil en het leek voor ons allebei of we elkaar al heel lang kende.

Afgelopen weekend hadden we afgesproken en zijn we gaan bowlen. Echter had ze wel van te voren aangegeven dat ze het nog zag als een vriendschappelijk samenzijn. Ik vond t prima wantja; we hadden elkaar nog nooit gezien en meteen helemaal verliefd worden kan ik zelf ook niet. Ze heeft echter nog wel een ex waar ze af en toe wel eens over praat via WhatsApp.

Na de date vroeg ik haar een paar dagen later hoe ze het vond en of ze het ziet zitten om nog eens af te spreken. Dat wil ze wel maar ze zei nog wel dat ze het nog steeds wel als vriendschappelijk ziet. Echter zegt ze wel dat dit nog kan veranderen. We hebben echt dagelijks leuke gesprekken of snaps die we elkaar sturen.

Ik weet alleen niet zo goed wat ik nu moet denken; wat mij betreft zie ik wel een relatie zitten met haar maar zij op dit moment nog niet. Word ik aan het lijntje gehouden of wat moet ik hier nou mee? Ik vind het heel verwarrend in ieder geval...
Ts, heb je autisme misschien?
1 + 1 = blauw
  Moderator zondag 22 april 2018 @ 14:51:14 #30
441859 crew  Lenny77
pi_178673779
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 13:27 schreef Avondmens het volgende:
Wat het betekent is dat ze duidelijk zegt dat ze het leuk vond en nog wel een keer af wil spreken. Dus zou het een mischien een goed idee zijn om dat gewoon te doen er weer een leuke avond van te maken?

Wat had je dan verwacht? Dat ze zich na je een avondje in het echt te hebben meegemaakt zwijmelend in je armen had gekruld en jullie na een nacht dampende gepassioneerde sex in het dichtstbijzijnde hotel de volgende ochtend bij het gemeentehuis stonden om te trouwen en de rest van jullie leven te delen?

Ze vind je leuk, appt met je, wil nog een keer afspreken: ga ervoor. De rest kom later wel.
Dit is het enige juiste advies!
Het meisje wil geen hoop geven voor iets wat nog niet zeker is maar staat er wel voor open.
Gewoon lekker daten en elkaar beter leren kennen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')