Wat stond hier?quote:
Omdat het nog geen schuld of rekening voor de werknemer is. Pas als de werknemer vroegtijdig uit dienst stapt, wordt een deel van de studiekosten bij de werknemer in rekening gebracht. En op dat moment zal de werknemer de studiekosten wel kunnen opgeven bij de belastingdienst.quote:Op vrijdag 20 april 2018 20:23 schreef Rudolf_Radwanski het volgende:
Waarom niet.
Een schriftelijke studie die ik betaal kan ik toch ook aftrekken.
Ook al doe ik nooit examen en eventueel nooit zou gaan leren door omstandigheden.
Bedoeld toch kosten voor studie om later inkomsten te verkrijgen.
of hoe dat dan ook letterlijk gedefinieerd mag zijn in de wet.
Zou de belastingtelefoon eens bellen als ik jouw was.
Denk dat het dus wel kan.
(Als je die 4k moet gaan betalen)
Vermoed dat moment van betaling geld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |