abonnement Unibet Coolblue
pi_178631166
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 22:31 schreef magnaal het volgende:
Ik kon er ook niet tegen, als iemand verliefd op me was en ik dat totaal niet zag zitten..Dan kan het vriendschapsgevoel echt omslaan in afkeer en rot voor Linda, maar zo kan het wel zitten
Ik deed dan meestal 1 keer heel slechte sex ,dan was het snel over. :D
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_178631171
Beau heeft Baldr gevraagd om het zakgeld te beheren totdat er duidelijkheid zou zijn of dat zakgeld besteed zou mogen worden om d'r Beauhut te kopen/vervoeren.
Daarvoor zouden de twins, die het huisje in beheer hebben Marko moeten bellen.
Dat hebben de twins vandaag gedaan en Marko zou vandaag alles op de mail zetten.
Morgen weer verder.
Overigens heeft Beau zelf ook al met Marko gebeld (wat Marko zelf in het telefoongesprek met de twins aangaf), maar die kan op dit moment niks voor haar doen.
pi_178631184
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 22:32 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Ik deed dan meestal 1 keer heel slechte sex ,dan was het snel over. :D
:D ~O> _O-
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_178631188
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 22:31 schreef Coos het volgende:
En Die "hit" van Baldr scoort zeau goed op de hitlijsten. Dat ie het dubbel terugbetaald. :P
Jij vond dit echt iets om weer even je neus te laten zien hier...toch? Hier moet je bij geweest zijn.
pi_178631195
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 22:32 schreef mario390 het volgende:

[..]

je kann op haar site lezen zij heeft Ausbildung in vele Stellingen
Ik denk dat het soms best fijn is voor oudere mensen.
Alleen dat harde gehijg kan ik nog niet snappen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_178631201
Waar is Cemal eigenlijk? De hele avond niet in beeld geweest?
pi_178631202
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 22:30 schreef mario390 het volgende:

[..]

dat will ik niet zien _O- _O-
is ook offtopic O-)
  donderdag 19 april 2018 @ 22:34:41 #133
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_178631203
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 22:33 schreef Yaksa het volgende:
Beau heeft Baldr gevraagd om het zakgeld te beheren totdat er duidelijkheid zou zijn of dat zakgeld besteed zou mogen worden om d'r Beauhut te kopen/vervoeren.
Daarvoor zouden de twins, die het huisje in beheer hebben Marko moeten bellen.
Dat hebben de twins vandaag gedaan en Marko zou vandaag alles op de mail zetten.
Morgen weer verder.
Overigens heeft Beau zelf ook al met Marko gebeld (wat Marko zelf in het telefoongesprek met de twins aangaf), maar die kan op dit moment niks voor haar doen.
Ik hoorde hier dat hij misschien het huisje weer in de showroom wilde zetten. :?
pi_178631204
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 22:33 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

:D ~O> _O-
;)
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_178631205
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 22:33 schreef Yaksa het volgende:
Beau heeft Baldr gevraagd om het zakgeld te beheren totdat er duidelijkheid zou zijn of dat zakgeld besteed zou mogen worden om d'r Beauhut te kopen/vervoeren.
Daarvoor zouden de twins, die het huisje in beheer hebben Marko moeten bellen.
Dat hebben de twins vandaag gedaan en Marko zou vandaag alles op de mail zetten.
Morgen weer verder.
Overigens heeft Beau zelf ook al met Marko gebeld (wat Marko zelf in het telefoongesprek met de twins aangaf), maar die kan op dit moment niks voor haar doen.
Ja precies zo is het...Marco wilde het hutje ook wel terugnemen voor de showroom zei hij
pi_178631226
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 22:34 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Ik denk dat het soms best fijn is voor oudere mensen.
Alleen dat harde gehijg kan ik nog niet snappen.
die oudjes gaan gelijk hyperventileren :Y
  donderdag 19 april 2018 @ 22:36:01 #137
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_178631236
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 22:35 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]

die oudjes gaan gelijk hyperventileren :Y
Echt wel.......
pi_178631242
Dat huisjes gedoe.
Wat ik van het gekonkel begrepen heb was het een showroom model. Kon ze kopen voor een bepaald bedrag.
Kwamen alleen meer kosten bij, en die heeft de b.v. betaald.
Beau zou dat afbetalen, is niet gebeurd ondanks dat ze veel zakgeld had.
Ze wil nu dat huisje van buitenaf bemachtigen. Dan zal ze de schuld aan de b.v. af moeten lossen en het afbreken en vervoer moeten betalen .
Maar ons bin zuunig he?
Daarom, als dat niet zou lukken, moest het zakgeld daar naar toe.
En als ook dat niet zou lukken moest het naar een goed doel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2018 22:38:09 ]
pi_178631250
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 22:33 schreef Yaksa het volgende:
Beau heeft Baldr gevraagd om het zakgeld te beheren totdat er duidelijkheid zou zijn of dat zakgeld besteed zou mogen worden om d'r Beauhut te kopen/vervoeren.
Daarvoor zouden de twins, die het huisje in beheer hebben Marko moeten bellen.
Dat hebben de twins vandaag gedaan en Marko zou vandaag alles op de mail zetten.
Morgen weer verder.
Overigens heeft Beau zelf ook al met Marko gebeld (wat Marko zelf in het telefoongesprek met de twins aangaf), maar die kan op dit moment niks voor haar doen.
Klopt helemaal.Maar die meneer had geen tijd.Heb je dat ook gehoord?s Baldr is wel voorbarig,die belde vandaag ook met iemand over zijn nummer
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_178631257
Er is iets echt heel vreemd aan Linda v.w.b. Ivan. Of ze heeft toch gevoelens voor hem of ze verafgood hem. Je spoort toch niet als je kwaad wordt omdat iemand het niet ziet zitten om water in je mond te spuchen. Ik moet er niet eens aan denken bij mensen die heel erg dicht bij mij staan, dit gaat echt iets tever.
Zeker een idee van die smeerlap Bas, optiefen joh!!!
  User die het meest in raadselen spreekt donderdag 19 april 2018 @ 22:37:19 #141
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_178631270
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 22:34 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Ik denk dat het soms best fijn is voor oudere mensen.
Alleen dat harde gehijg kan ik nog niet snappen.
dat gaat misschien nog harder dat gehijg
pi_178631277
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 22:34 schreef magnaal het volgende:

[..]

Ja precies zo is het...Marco wilde het hutje ook wel terugnemen voor de showroom zei hij
Ja, en dan is zakgeld wat Beau nog had bedoeld voor takelen/transport en daarna kan Beau het waarschijnlijk voor een zacht prijsje overnemen. Dat ding moet eerst Utopia uit.
pi_178631298
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 22:37 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Ja, en dan is zakgeld wat Beau nog had bedoeld voor takelen/transport en daarna kan Beau het waarschijnlijk voor een zacht prijsje overnemen. Dat ding moet eerst Utopia uit.
Marco had het over demonteren.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_178631311
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 22:33 schreef Yaksa het volgende:
Beau heeft Baldr gevraagd om het zakgeld te beheren totdat er duidelijkheid zou zijn of dat zakgeld besteed zou mogen worden om d'r Beauhut te kopen/vervoeren.
Daarvoor zouden de twins, die het huisje in beheer hebben Marko moeten bellen.
Dat hebben de twins vandaag gedaan en Marko zou vandaag alles op de mail zetten.
Morgen weer verder.
Overigens heeft Beau zelf ook al met Marko gebeld (wat Marko zelf in het telefoongesprek met de twins aangaf), maar die kan op dit moment niks voor haar doen.
ruk je steeds
Boow, rls aggetjeskeek iemand , vraag me dat oprecht af
swansie heeft dat ook met pukkelt
  User die het meest in raadselen spreekt donderdag 19 april 2018 @ 22:40:25 #145
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_178631338
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 22:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:

[..]

ruk je steeds
Boow, rls aggetjeskeek iemand , vraag me dat oprecht af
swansie heeft dat ook met pukkelt
ik weet van niks
  donderdag 19 april 2018 @ 22:40:42 #146
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_178631342
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 22:37 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Ja, en dan is zakgeld wat Beau nog had bedoeld voor takelen/transport en daarna kan Beau het waarschijnlijk voor een zacht prijsje overnemen. Dat ding moet eerst Utopia uit.
Maar dan zou ze ook nog de b.v. moeten afbetalen wil zij zich eigenaar noemen van dat huisje toch??
pi_178631356
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 22:38 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Marco had het over demonteren.
Dat ding zal wel gewoon weer in delen kunnen worden ingepakt...Ik denk echter niet, dat het zakgeld voldoende zal zijn, voor het demonteren en vervoeren. Want het was deels gehuurd ook nog, dan moet het hutje dus ook nog afbetaald worden. Dan kom je met 900 euro niet ver
  Moderator donderdag 19 april 2018 @ 22:41:29 #148
249559 crew  Lavenderr
pi_178631358
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 22:36 schreef Chanel5 het volgende:
Er is iets echt heel vreemd aan Linda v.w.b. Ivan. Of ze heeft toch gevoelens voor hem of ze verafgood hem. Je spoort toch niet als je kwaad wordt omdat iemand het niet ziet zitten om water in je mond te spuchen. Ik moet er niet eens aan denken bij mensen die heel erg dicht bij mij staan, dit gaat echt iets tever.
Zeker een idee van die smeerlap Bas, optiefen joh!!!
Iets klopt er niet aan Bas. Een normaal mens verzint dit soort dingen niet. Zijn plannetjes zijn áltijd bedoelt om mensen voor gek te zetten of om enorme ruzies te veroorzaken.
pi_178631359
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 22:40 schreef zodeju het volgende:

[..]

Maar dan zou ze ook nog de b.v. moeten afbetalen wil zij zich eigenaar noemen van dat huisje toch??
Ja, voor de meer kosten. :Y
pi_178631364
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 22:36 schreef Chanel5 het volgende:
Er is iets echt heel vreemd aan Linda v.w.b. Ivan. Of ze heeft toch gevoelens voor hem of ze verafgood hem. Je spoort toch niet als je kwaad wordt omdat iemand het niet ziet zitten om water in je mond te spuchen. Ik moet er niet eens aan denken bij mensen die heel erg dicht bij mij staan, dit gaat echt iets tever.
Zeker een idee van die smeerlap Bas, optiefen joh!!!
ja dit echt ranzig en idioot om hier aan mee te doen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')