abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 20 april 2018 @ 01:09:49 #26
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_178633493
Ik wantrouw mensen die "-" als leesteken gebruiken.
UI Made bij VanilleKwark.
  zaterdag 21 april 2018 @ 20:33:09 #27
477486 F.Loecherbach
Master Communicatiewetenschap
pi_178660549
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2018 20:16 schreef Eenskijken het volgende:
Hmm ik wil graag nieuws lezen zonder overal in te moeten loggen. Net als bij volkskrant/telegraaf/nrc zit bijna alles achter een login/paywall, echt irritant. Kijk nu daarom vaak even op nu.nl of de nos.nl ofzo

Daarnaast lees ik soms graag regionaal nieuws, en op andere momenten weer buitenlandsnieuws. Hangt er beetje vanaf.

Maar wat is er nu innovatief aan jouw site?
Vele dingen die je beschrijft (welke soort nieuws je wilt lezen etc) zijn deel van dit onderzoek, dat is precies waar wij meer research nodig hebben! En je moet alleen inloggen omdat het een wetenschappelijke onderzoek is en ik de respondenten van elkaar moet kunnen onderscheiden... De innovatieve delen van de site zijn dat er verschillende soorten code erachter zitten die bepalen welke nieuws je ziet en dat nieuws van vele verschillende bronnen getoond werden (net als google nieuws en blendle, maar zonder advertenties of te betalen of een groot bedrijf zoals google, facebook etc je data te geven) - maar ik weet ook dat ik als masterstudent niet het wiel opnieuw uitvinden kan! ;)
  zaterdag 21 april 2018 @ 20:36:00 #28
477486 F.Loecherbach
Master Communicatiewetenschap
pi_178660596
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 april 2018 01:09 schreef RingBewoner het volgende:
Ik wantrouw mensen die "-" als leesteken gebruiken.
Misschien een Duitse gewoonte? Wij houden van lange zinnen... :D
pi_178713677
Verlotingen zijn niet toegestaan. Het topic heeft zowaar een 2e pagina bereikt, dus ik houd het bij een waarschuwing.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')