Ik ben meer voorstander vanquote:Op donderdag 19 april 2018 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
UTO / Een bericht namens stichting adopteer een COSser
Ja pechquote:Op donderdag 19 april 2018 18:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben meer voorstander van
UTO / geef een COS'ser een abbo cadeau
Is ook zo smerig, idem dames in bikiniquote:Op donderdag 19 april 2018 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb zo de pleuris hekel aan mannen die zonder shirt eten of op een terras zitten. Gadver
Jup.. was een leuke actie toen... maar Danny&Vonny hebben blijkbaar geen financiële zorgen meerquote:
ja dat was grappig en mysterieusquote:Op donderdag 19 april 2018 18:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben meer voorstander van
UTO / geef een COS'ser een abbo cadeau
Is dit Romy of Demi?quote:Op donderdag 19 april 2018 17:57 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Geen slecht figuur![]()
[ afbeelding ]
Ik heb er een tegeltje van gemaaktquote:Op donderdag 19 april 2018 18:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Want als je geen kloppende klit van Ivan krijgt heb je geen verstand van lekkere mannen. Oké, dan maar breinloos
quote:Op donderdag 19 april 2018 18:39 schreef An_0_Niem het volgende:
Ik heb er een tegeltje van gemaakt
[ link | afbeelding ]
Chemal schat ik dommer in maar die zie het eigenlijk wel beter.quote:Op donderdag 19 april 2018 18:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik zal het plaatje plaatsen, maar het verslag moet ergens anders vandaan komen. Ze zitten (Reums en Bats) in ieder geval weer tot aan schouders in elkaar hol![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 april 2018 18:39 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik heb er een tegeltje van gemaakt
[ link | afbeelding ]
echt Pinokio is er niks bijquote:Op donderdag 19 april 2018 18:44 schreef mevrouwdebok het volgende:
en weer een feitelijke onwaarheid van Bats : Het is de 18e
neequote:Op donderdag 19 april 2018 18:44 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik hoor Bats over het echte, echte Utopia gevoel van het eerste jaar..
O.a. met Cemal, met BasZaten die er toen al? nee toch.
Daar heeft ze verstand vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |