quote:Op donderdag 19 april 2018 17:50 schreef zodeju het volgende:
Hebben jullie gehoord dat Ivan gezegd heeft tegen Cemal dat hij met Linda wil praten???
Ik zou ook vaak zuur zijn daar. Met al die klaplopersquote:Op donderdag 19 april 2018 17:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Linda is weer goed zuur deze week. Ik hoop dat dat gezien wordt
Nee die wachten vast even tot alles opgebouwd isquote:Op donderdag 19 april 2018 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Die tweeling overleven 2.0 never. Met hun kasteel beren en luxe
Ik zou me gewoon aanpassen en ze vierkant uitlachenquote:Op donderdag 19 april 2018 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou ook vaak zuur zijn daar. Met al die klaplopers
toppertjequote:Op donderdag 19 april 2018 17:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat aanpassen is wel een dingetjequote:Op donderdag 19 april 2018 17:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou me gewoon aanpassen en ze vierkant uitlachen
Die hebben geen groepsgevoel, krijgen geen groepsgevoel en willen dat ook helemaal niet.....quote:Op donderdag 19 april 2018 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Die tweeling overleven 2.0 never. Met hun kasteel beren en luxe
Dat dan weer wel. Vooral dat eten met je mond open en vooral gaan praten met je mond vol zou me tegenvallen. Geeft wel weer leuke beelden als je het per ongeluk recht in iemand zijn gezicht spuugtquote:
Wat ze daar sowieso doen is me een raadsel. Ja bekendheid en vloggen net als Madillia ook zo'n niks nut. Afijnquote:Op donderdag 19 april 2018 17:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die hebben geen groepsgevoel, krijgen geen groepsgevoel en willen dat ook helemaal niet.....
Ik vind het 3 x keer niets, ik zal zeker niet de derde hond zijn die om zijn 'been' vecht.quote:
Ze moeten nu alleen nog maar hun tijd uitzitten, de euro´s stromen binnenquote:Op donderdag 19 april 2018 17:43 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja, ze zijn niet echt meer vooruit te branden, Geef mij ook zo'n leuk baantje zeg. Levensonderhoud krijg je allerlei onzinnige dingen ook en ook nog eens gratis geld toe ook
Ja okquote:Op donderdag 19 april 2018 17:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Vooral dat eten met je mond open en vooral gaan praten met je mond vol zou me tegenvallen. Geeft wel weer leuke beelden als je het per ongeluk recht in iemand zijn gezicht spuugt
MehhMehh mag inmiddels ook wel oprotten... als "Financiele Medewerker" is 'ie ook allang uitgespeelt , alles ligt al onder de boekhouder, tot 3 maanden ná UTO 1, 4,5 is alles al geregeldquote:
en toch verkies ik dan zuur boven die 2 stomme huppelkutjes of kale jankerd...fuck it, ik verkies zelfs dat leleke mormel boven die 2 stomme huppelkutjes of kale jankerdquote:Op donderdag 19 april 2018 17:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het kost een offer,dat is een goed iets.quote:Op donderdag 19 april 2018 17:56 schreef Soulraven het volgende:
Ja Rienk laten we mensen die elkaar en hun kinderen het leven zuur maken maar dwingen bij elkaar te blijven. Net als vrouwen in gedwongen huwelijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Nijn ik heb je ooit willen adopteren. Ik blijf erbijquote:Op donderdag 19 april 2018 17:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vind het 3 x keer niets, ik zal zeker niet de derde hond zijn die om zijn 'been' vecht.
Verdient Linda eigenlijk geld met dat gepoets/zorgen en koken?
Hoe langer ik weer kijk... ik zou minstens zo zeiken als Linda.
quote:Op donderdag 19 april 2018 17:57 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Geen slecht figuur![]()
[ afbeelding ]
Meer neuken misschien, of een vent met een vriendin buiten verleiden zou nu erg helpenquote:Op donderdag 19 april 2018 17:57 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Geen slecht figuur![]()
[ afbeelding ]
alleen een ander hoofd misschien?quote:Op donderdag 19 april 2018 17:57 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Geen slecht figuur![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |