abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 20 april 2018 @ 01:59:49 #76
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
  vrijdag 20 april 2018 @ 02:28:32 #77
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_178633977
Mooiste in dit verhaal is dat ik las dat die jood helemaa geen jood was, maar een Arabeir die niet geloofde dat een Jood in Berlijn niet veilig over straat kon met een keppeltje.

En dat de ene Arabier uit jodenhaat de andere Arabier mishandelde :D

OH, wacht, dit was natuurlijk geen jodenhaat maar beruste allemala op een misverstand.
  vrijdag 20 april 2018 @ 09:39:14 #78
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_178636841
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 17:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou, Hanneke Groenteman behoort niet tot het politieke establishment die vanaf 2015 besloten vluchtelingen in betrekkelijk grote getale toe te laten en ook niet tot de werkgevers die in de jaren 60 en 70 besloten om arbeidsmigranten in te voeren. Ze is wel iemand die niet zo snel vooroordelen spuit tegen andere volken, denk ik, hetgeen ook te maken heeft wrs met haar specifieke achtergrond en ervaringen. Dat ze wellicht af en toe vrij naļef is geweest tav eea, zou best goed kunnen.
En ja, ofschoon je joden bij alle politieke gezindten tegenkomt, waren zij oververtegenwoordigd bij de vooroorlogse sociaaldemocraten, wat ook wel weer goed verklaarbaar is. 1) armoede, 2) emancipatie, 3) seculariteit.
De grote golf migranten kwam niet direct van de eerste lichtingen gastarbeiders. In de jaren 80 werden pas goed de deuren wagenwijd opengezet en toen kwamen op eigen houtje mensen uit minder ontwikkelde landen voor werk of outkiering. En het hele asielcircus kwam toen ook pas goed op gang.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_178673064
Merkel maakt statement na ’keppelgeweld’

Bondskanselier Angela Merkel heeft tegen de Israėlische zender Channel 10 gezegd hoe spijtig ze het vindt dat in Duitsland het antisemitisme opnieuw de kop heeft opgestoken.



Merkel zei dat onder vluchtelingen of mensen met een Arabische achtergrond personen zijn die een nieuwe vorm van antisemitisme naar Duitsland hebben gebracht. Ze zei dat joodse scholen en kleuterscholen en synagogen niet meer zonder politiebescherming kunnen. „Dat baart ons zorgen”, aldus Merkel.

De bondskanselier liet weten dat ze dit jaar nog naar Israėl wil reizen. Het wordt haar eerste bezoek aan Israėl in vier jaar tijd. Merkel werd befaamd nadat ze, inmiddels bijna drie jaar geleden, vluchtelingen massaal welkom heette, bekend van haar ’Wir schaffen das’-uitspraak.
https://www.telegraaf.nl/(...)ment-na-keppelgeweld
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_178673236
quote:
Ze zei dat joodse scholen en kleuterscholen en synagogen niet meer zonder politiebescherming kunnen. „Dat baart ons zorgen”, aldus Merkel.
Nee, dan heb je gewoon gefaald. Zorgen heb je vooraf.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  zondag 22 april 2018 @ 14:27:53 #81
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_178673415
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 14:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Merkel maakt statement na ’keppelgeweld’

Bondskanselier Angela Merkel heeft tegen de Israėlische zender Channel 10 gezegd dat de grenzen nu eindelijk potdicht gaan! En dat alle nieuwkomers weer terug moeten gaan naar hun eigen land.

Oh. Wacht..... :')
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  Moderator dinsdag 24 april 2018 @ 15:47:19 #82
236264 crew  capricia
pi_178714554
Je krijgt zin om lok-mensen met een keppeltje in te zetten. Met wat vrienden op de achtergrond.
Definitely not CIA
pi_178718486
Niets nieuws dat moslims (ik gok dat dit een moslim is) Joden haat, word er met de paplepel ingegoten.
pi_178718529
Vreemd dat landen als Polen en Slowakije geen zin hebben in deze islamitische immigranten.
Merkel behoort in een gevangenis te zitten.
pi_178718776
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 17:26 schreef alilami het volgende:

[..]

Laten we gelijk ook vrijheid van meningsuiting afschaffen, lokt het ook geen reactie van zwakzinnigen uit.
Jij snapt er echt helemaal niks van dat is me nu wel duidelijk.

Je moet dit eens andersom proberen in een land uit t midden-oosten. Vrijheid van meningsuiting betekent wel met je handen moet afblijven van anderen. Maar je kunt ook niet veel anders verwachten van een intolerant geloof dat zich weigert aan te passen. Waarom lukt het andere religies wel elkaar te respecteren?
Land of the free. Home of the brave.
pi_178718830
Wat een onzin wordt hier geroepen zeg, naar aanleiding van een filmpje. Waarin 1 iemand een ander "afranselt" maar er wordt ingegrepen door een ander. Die ander is een moslim (ziet er zo uit althans) maar hier wordt geen gewag van gemaakt door veel mensen.

Dat dit een filmpje is dat in elkaar gestoken is lijkt niet in mensen op te komen. En om meteen te roepen "er is weer sprake van antisemitisme" is ook enorm overdreven. Wat ook overdreven is om speciaal voor joodse mensen een speciale term in het leven te roepen. Als een nederlander in elkaar geslagen wordt dan is het zinloos geweld, waarom moeten joodse medemensen dan een speciale naam krijgen? Zo roep je het over jezelf af.

Ik heb overigens ook weinig getuigen in het filmpje gezien. Het was nogal uitgestorven. Een iemand was er en die greep in. Prima toch? Plus dat zo'n persoon (met keppeltje of zonder keppeltje) ook zijn telefoon had kunnen uitdoen en zichzelf verweren, in plaats van "kijk mij eens in elkaar geslagen worden".

quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:12 schreef Scarface88 het volgende:
Waarom lukt het andere religies wel elkaar te respecteren?
Welke religies respecteren elkaar precies wel? Ik ken er geen!
pi_178718871
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:12 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Jij snapt er echt helemaal niks van dat is me nu wel duidelijk.

Je moet dit eens andersom proberen in een land uit t midden-oosten. Vrijheid van meningsuiting betekent wel met je handen moet afblijven van anderen. Maar je kunt ook niet veel anders verwachten van een intolerant geloof dat zich weigert aan te passen. Waarom lukt het andere religies wel elkaar te respecteren?
En owee als je durft te zeggen dat de islam een probleem heeft met tolerantie en geweld richting anderen en dit met feiten onderbouwd en een oplossing bedenkt.

Dan gaan de linkse vingertjes weer wijzen: "RACIST!!!! NAZI!!!!

Want linkse mensen komen altijd met de beste oplossingen :')
  dinsdag 24 april 2018 @ 19:18:11 #88
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_178718886
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:15 schreef Berjan.G het volgende:
Wat een onzin wordt hier geroepen zeg, naar aanleiding van een filmpje. Waarin 1 iemand een ander "afranselt" maar er wordt ingegrepen door een ander. Die ander is een moslim (ziet er zo uit althans) maar hier wordt geen gewag van gemaakt door veel mensen.

Dat dit een filmpje is dat in elkaar gestoken is lijkt niet in mensen op te komen. En om meteen te roepen "er is weer sprake van antisemitisme" is ook enorm overdreven. Wat ook overdreven is om speciaal voor joodse mensen een speciale term in het leven te roepen. Als een nederlander in elkaar geslagen wordt dan is het zinloos geweld, waarom moeten joodse medemensen dan een speciale naam krijgen?
Zowaar eens met Baajguardian hier.

quote:
Zo roep je het over jezelf af.
Mjeh dat weer wat minder.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_178718905
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 18:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Vreemd dat landen als Polen en Slowakije geen zin hebben in deze islamitische immigranten.
Merkel behoort in een gevangenis te zitten.
In die landen hebben ze dan ook al genoeg antisemieten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_178718923
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:15 schreef Berjan.G het volgende:
Wat een onzin wordt hier geroepen zeg, naar aanleiding van een filmpje. Waarin 1 iemand een ander "afranselt" maar er wordt ingegrepen door een ander. Die ander is een moslim (ziet er zo uit althans) maar hier wordt geen gewag van gemaakt door veel mensen.

Dat dit een filmpje is dat in elkaar gestoken is lijkt niet in mensen op te komen. En om meteen te roepen "er is weer sprake van antisemitisme" is ook enorm overdreven. Wat ook overdreven is om speciaal voor joodse mensen een speciale term in het leven te roepen. Als een nederlander in elkaar geslagen wordt dan is het zinloos geweld, waarom moeten joodse medemensen dan een speciale naam krijgen? Zo roep je het over jezelf af.

Ik heb overigens ook weinig getuigen in het filmpje gezien. Het was nogal uitgestorven. Een iemand was er en die greep in. Prima toch? Plus dat zo'n persoon (met keppeltje of zonder keppeltje) ook zijn telefoon had kunnen uitdoen en zichzelf verweren, in plaats van "kijk mij eens in elkaar geslagen worden".

[..]

Welke religies respecteren elkaar precies wel? Ik ken er geen!
Ben je wel helemaal lekker met je roept t over jezelf af? Gewoon met je poten van iemand anders afblijven is dat zo moeilijk? Echt totaal bezopen dat er mensen zijn die dit nog goedpraten ook. Om van t wekelijkse homo geweld nog maar te zwijgen van deze kansparels.
Land of the free. Home of the brave.
pi_178718978
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:17 schreef DierenFokker het volgende:

[..]

En owee als je durft te zeggen dat de islam een probleem heeft met tolerantie en geweld richting anderen en dit met feiten onderbouwd en een oplossing bedenkt.

Dan gaan de linkse vingertjes weer wijzen: "RACIST!!!! NAZI!!!!

Want linkse mensen komen altijd met de beste oplossingen :')
Daarom gaat Europa ook naar de klote.
Land of the free. Home of the brave.
pi_178718996
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:19 schreef Scarface88 het volgende:
Ben je wel helemaal lekker met je roept t over jezelf af? Gewoon met je poten van iemand anders afblijven is dat zo moeilijk? Echt totaal bezopen dat er mensen zijn die dit nog goedpraten ook. Om van t wekelijkse homo geweld nog maar te zwijgen van deze kansparels.
Kun je ook antwoord geven op de vraag waarom men bij jodengeweld spreekt van antisemitisme en bij geweld tegen hollanders gewoon over zinloos geweld?

Je bent zelf gek als je van mijn verhaal kan maken "goedpraten ook". Ik praat het helemaal niet goed. Maar kom, kijk eens naar het filmpje. Niemand te zien, enkel auto's. Die kunnen niets doen (vooralsnog). Die Adam praat over "ze scholden ons uit en wij liepen door" maar je ziet maar 1 dader. En er grijpt iemand in die er nog arabischer uitziet dan de dader zelf. Maar de rechtse proleten hoor je hier niet over. Als ze maar kunnen schelden op de moslims in het algemeen.

Terwijl de tekst en het filmpje niet overheen komen.
pi_178719103
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:23 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Daarom gaat Europa ook naar de klote.
Mensen die mensen over 1 kam scheren en zeggen "weg ermee" helpen Europa naar de klote.
Of mensen die beweren dat wij vluchtelingen uitnodigen in Europa en meehelpen om Europa naar de klote te laten gaan, die helpen Europa naar de klote.
Ik weet niet of jullie de term vluchteling kennen maar het gaat om mensen die ergens voor vluchten. Oorlog bijvoorbeeld, of een dictator. Als hier oorlog is of een dictator aan de macht komt vluchten de mensen naar andere delen van de Wereld. Dat is vrij logisch. Hier goed mee om gaan is belangrijk, maar ze weren is dat volstrekt niet. Ze allemaal maar uitnodigen ook niet. Eerder een tussenweg.
pi_178719114
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:24 schreef Berjan.G het volgende:

[..]

Kun je ook antwoord geven op de vraag waarom men bij jodengeweld spreekt van antisemitisme en bij geweld tegen hollanders gewoon over zinloos geweld?
Hangt van de context af natuurlijk. Verder spreek ik nooit over zinloos geweld. Ik heb er in t verleden zelf ook mee te maken gehad dat een groep moslims op me af kwam met kanker kaaskop enz en mezelf moest verweren. Zinloos geweld nee, racisme ja. Moet je andersom eens proberen met een groep blanke "Hollanders" een moslim aanvallen. Dan gaat t de hele week nergens anders over op tv en de kranten.

Maar blijkbaar bestaat racisme tegen blanken mensen niet volgens de media.
Land of the free. Home of the brave.
pi_178719117
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:24 schreef Berjan.G het volgende:

[..]

Kun je ook antwoord geven op de vraag waarom men bij jodengeweld spreekt van antisemitisme en bij geweld tegen hollanders gewoon over zinloos geweld?

Je bent zelf gek als je van mijn verhaal kan maken "goedpraten ook". Ik praat het helemaal niet goed. Maar kom, kijk eens naar het filmpje. Niemand te zien, enkel auto's. Die kunnen niets doen (vooralsnog). Die Adam praat over "ze scholden ons uit en wij liepen door" maar je ziet maar 1 dader. En er grijpt iemand in die er nog arabischer uitziet dan de dader zelf. Maar de rechtse proleten hoor je hier niet over. Als ze maar kunnen schelden op de moslims in het algemeen.

Terwijl de tekst en het filmpje niet overheen komen.
Gelukkig zijn het voor de rest nooit moslims die zoiets doen en was dit een enkeling die verward was. Net als de andere moslims die aanslagen plegen. :')
Daarnaast is het bekend dat moslims haten op joden dus is het niet raar dat mensen dit als antisemitisme bestempelen.
pi_178719198
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:31 schreef Berjan.G het volgende:

[..]

Mensen die mensen over 1 kam scheren en zeggen "weg ermee" helpen Europa naar de klote.
Of mensen die beweren dat wij vluchtelingen uitnodigen in Europa en meehelpen om Europa naar de klote te laten gaan, die helpen Europa naar de klote.
Ik weet niet of jullie de term vluchteling kennen maar het gaat om mensen die ergens voor vluchten. Oorlog bijvoorbeeld, of een dictator. Als hier oorlog is of een dictator aan de macht komt vluchten de mensen naar andere delen van de Wereld. Dat is vrij logisch. Hier goed mee om gaan is belangrijk, maar ze weren is dat volstrekt niet. Ze allemaal maar uitnodigen ook niet. Eerder een tussenweg.
Je legt me woorden in de mond. Vluchtelingen prima. Maar als je vervolgens van je nieuwe thuis een puinhoop maakt dan rot lekker op. Zo ga je niet met gastvrijheid om. Je gaat toch ook niet als je ergens op visite bent t huis afbreken? Ik heb absoluut niks tegen mensen die zich normaal gedragen. Overigens is 71% van de vluchtelingen mannelijk maar dat terzijde.
Land of the free. Home of the brave.
pi_178719504
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 14:18 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Nee, dan heb je gewoon gefaald. Zorgen heb je vooraf.
Dan durf je niet te erkennen dat er een probleem is en dat betekent gewoon dat je hebt gefaald, tering, opzouten met dit type politici.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_178719529
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:15 schreef Berjan.G het volgende:
Dat dit een filmpje is dat in elkaar gestoken is lijkt niet in mensen op te komen
:') :') :') :')
"Geloof het niet!" of weet ik veel wat dat trieste clubje Denk mensen denkt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_178719545
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:15 schreef Berjan.G het volgende:
Wat een onzin wordt hier geroepen zeg, naar aanleiding van een filmpje. Waarin 1 iemand een ander "afranselt" maar er wordt ingegrepen door een ander. Die ander is een moslim (ziet er zo uit althans) maar hier wordt geen gewag van gemaakt door veel mensen.

Dat dit een filmpje is dat in elkaar gestoken is lijkt niet in mensen op te komen. En om meteen te roepen "er is weer sprake van antisemitisme" is ook enorm overdreven. Wat ook overdreven is om speciaal voor joodse mensen een speciale term in het leven te roepen. Als een nederlander in elkaar geslagen wordt dan is het zinloos geweld, waarom moeten joodse medemensen dan een speciale naam krijgen? Zo roep je het over jezelf af.

Ik heb overigens ook weinig getuigen in het filmpje gezien. Het was nogal uitgestorven. Een iemand was er en die greep in. Prima toch? Plus dat zo'n persoon (met keppeltje of zonder keppeltje) ook zijn telefoon had kunnen uitdoen en zichzelf verweren, in plaats van "kijk mij eens in elkaar geslagen worden".

[..]

Welke religies respecteren elkaar precies wel? Ik ken er geen!
Je nuance is behoorlijk misplaatst
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_178719781
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je nuance is behoorlijk misplaatst
O? Was jij erbij dan?

Alles wat in de tekst staat kan je uit het filmpje niet halen. Adam heeft het over ZE, maar je ziet een iemand. Adam heeft het over getuigen, maar je ziet niemand kijken. Je ziet 1 iemand en die grijpt in. Dus nuance wat misplaatst is? Ik denk het niet.

Maar goed, het gaat hier over een moslim die een joods iemand "in elkaar slaat". Dan vliegen de termen antisemitisme en moslimgeweld al snel over de toonbank en dan wordt de nuance uit het oog verloren.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:57 schreef ludovico het volgende:

"Geloof het niet!" of weet ik veel wat dat trieste clubje Denk mensen denkt.
Met in elkaar gestoken bedoel ik niet dat het filmpje nep is. Wel dat het een ding laat zien en de rest buiten beschouwing laat. Je ziet maar 1 kant van het verhaal. Van 1 iemand die wel heel graag wil laten zien dat er antisemitisch gedrag is. Want ik ken weinig mensen die in elkaar getimmerd worden en die dan nog met een telefoon in de hand staan om het te filmen. Wel zie je dat mensen aan de zijlijn dat doen, net zo walgelijk wat mij betreft.

quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:31 schreef Scarface88 het volgende:
Hangt van de context af natuurlijk. Verder spreek ik nooit over zinloos geweld. Ik heb er in t verleden zelf ook mee te maken gehad dat een groep moslims op me af kwam met kanker kaaskop enz en mezelf moest verweren. Zinloos geweld nee, racisme ja. Moet je andersom eens proberen met een groep blanke "Hollanders" een moslim aanvallen. Dan gaat t de hele week nergens anders over op tv en de kranten.

Als jij was aangevallen door een groep en je had het gefilmd dan ging het ook nergens anders meer over. Dan mocht je bij Pauw of Jinek aanschuiven en je verhaal doen. Helaas heb je het niet gefilmd.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:32 schreef DierenFokker het volgende:
Gelukkig zijn het voor de rest nooit moslims die zoiets doen en was dit een enkeling die verward was. Net als de andere moslims die aanslagen plegen.
Daarnaast is het bekend dat moslims haten op joden dus is het niet raar dat mensen dit als antisemitisme bestempelen.
Gelukkig dat jij geen bevolkingsgroepen op een hoop gooit. Stem je toevallig op een blonde man met een one-issue "partij"? Met een snorretje?

O nee, toch niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')