Daar leek het nog erger aan toe te gaan :’)quote:Op woensdag 18 april 2018 23:53 schreef yosander het volgende:
Je zat zeker op de tribune
Je moet ook aan de tafels zittenmorgen aanwezig
In plaats van ’ moet je een ' gebruiken bij de emoticon. Dan gaat het goed. Kijk maarquote:Op woensdag 18 april 2018 23:55 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Daar leek het nog erger aan toe te gaan :’)
WE PAY YOUR BENEFITSquote:
iPhone struggles, die heeft dat teken niet meer op het toetsenbord.quote:Op donderdag 19 april 2018 00:01 schreef polderturk het volgende:
[..]
In plaats van ’ moet je een ' gebruiken bij de emoticon. Dan gaat het goed. Kijk maar
Klagen over anderen en dan zelf zo'n pauperactie begaan...quote:Op woensdag 18 april 2018 23:48 schreef Vlaggenroof het volgende:
Antiklacht: tijdens het eerste drankje wilde ik contactloos pinnen, maar hij gaf een foutmelding omdat ik dit te vaak had gedaan en dua mijn code moest invoeren. Barnan zag dit niet en heb dus gratis bier en ijsthee ( waarde 7,50)
quote:Op woensdag 18 april 2018 23:55 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Daar leek het nog beter aan toe te gaan
Kwamhier later achter, anders wel natuurlijkquote:Op donderdag 19 april 2018 00:10 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Klagen over anderen en dan zelf zo'n pauperactie begaan...
En tokkiesquote:Op woensdag 18 april 2018 23:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Als je naar darten gaat dan weet je toch dat je tussen veel te dronken figuren zit?
Nou, veel studentikoos volk viel mij vorig jaar op. Eigenlijk is het een soort oranje carnaval.quote:
Zijn de tafels all inclusive?quote:Op woensdag 18 april 2018 23:53 schreef yosander het volgende:
quote:Op woensdag 18 april 2018 23:53 schreef yosander het volgende:
Aan een tafel zittenquote:
Zelf pijlen gooienquote:Op donderdag 19 april 2018 09:21 schreef Hallojo het volgende:
[..]
[..]
Aan een tafel zitten![]()
Je moet op het podium staan
Neequote:
Als je zelf helemaal niks meer doet, word je zelf een viesdikke downie.quote:Op donderdag 19 april 2018 10:01 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Zelf pijlen gooien
Niet een viesdikke downie inhuren die jouw pijlen gooit
quote:Op woensdag 18 april 2018 23:48 schreef Vlaggenroof het volgende:
Nou jongens, hier ben ik weer met een leuk topic!
Vandaag was ( en morgen ook) de Premier league Darts in Rotterdam. Een vriend van mij vroeg of ik meewilde en dat vond ik prima, darten vind ik soms retespannend en heerlijk om even te kijken. En dan kon er weer wat weg van de bucketlist.
Enfun, zo gezegd, zo gedaan. Nadat we bij de KFC een burger aten, bij een lokaal tentje friet met kipkorn namen, en hierna een swirl ( inb4 viesdik, arme sloeber, geld onbodig uitgeven blabla) besloten we dat het tijd was om naar Ahoy te gaan. We hadden er zin in.
Tot wij daar aankwamen en de merendeel van de mensen al dronken was. Hou ik zelf niet zo van, dus hoopte dat ze mij met rust zouden laten.
Toen we gingen zitten en de eerste potjes gespeeld werden was er niks aan de hand, tot ons een aantal dingen opvielen, te weten;
Een jongen naast ons die zijn kots binnen aan het houden was.
Bier gooiende mensen ( dan koop je voor 739 euro bier, ga je ermee gooien) :’)
Een meisje die twee (!) keer van de trap viel
Een jongen die via de tribune naar boven liep, terwijl daar mensen zaten en er 3 stoelen verderhet trapje was naar zijn plek.
Last but not least;
Een jongen die zijn kont liet zien aan iemand die vroeg of die wilde gaan zitten zodat hij beter zicht had.
Klacht: WAAROM IN GODSNAAM ga je naar zo’n wedstrijd als je alleen maar kan zuipen zonder serieus te kijken. :’)
Klacht 2 ; MVG verloren :’)
Antiklacht: tijdens het eerste drankje wilde ik contactloos pinnen, maar hij gaf een foutmelding omdat ik dit te vaak had gedaan en dua mijn code moest invoeren. Barnan zag dit niet en heb dus gratis bier en ijsthee ( waarde 7,50)
quote:Op donderdag 19 april 2018 00:08 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
iPhone struggles, die heeft dat teken niet meer op het toetsenbord.
Jawel, dat kan wel. Je moet de ' ingedrukt houden, krijg je meer opties. Dan kies je de "rechte" variant.quote:Op woensdag 18 april 2018 23:55 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Daar leek het nog erger aan toe te gaan :’)
Überhaupt de OP quotenquote:Op donderdag 19 april 2018 10:57 schreef KennyPowers het volgende:
Waarom voegt Iwanius altijd foto’s toe aan OP-quotes?
Lifesaverquote:Op donderdag 19 april 2018 10:58 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
[..]
Jawel, dat kan wel. Je moet de ' ingedrukt houden, krijg je meer opties. Dan kies je de "rechte" variant.
Zeker wel, mooie sportquote:Op donderdag 19 april 2018 11:15 schreef Azpilicueta het volgende:
Je gaat ook niet voor je plezier naar het darten kijken
Dat. Waarschijnlijk is het ook beter voor je hersencellen als je ze in een alcoholbadje legt terwijl je kijkt. Weet je tenminste zeker dat ze niet gaan rotten van ellende.quote:Op donderdag 19 april 2018 11:15 schreef Azpilicueta het volgende:
Je gaat ook niet voor je plezier naar het darten kijken
Voetbal is natuurlijk wel enorm intelligentquote:Op donderdag 19 april 2018 11:48 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat. Waarschijnlijk is het ook beter voor je hersencellen als je ze in een alcoholbadje legt terwijl je kijkt. Weet je tenminste zeker dat ze niet gaan rotten van ellende.
Ik heb in ieder geval nog nooit een voetballer gezien die met een kist bier in zijn mik een finale van een wereldkampioenschap wist te winnen.quote:Op donderdag 19 april 2018 11:56 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Voetbal is natuurlijk wel enorm intelligent
Dus iemand vult jouw glas en dan moet je met muntjes dokken?quote:Op donderdag 19 april 2018 10:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Neemaar ze lopen rond met bier dus je hoeft niet van je plek af
Studenten zijn natuurlijk ook stuk voor stuk tokkies.quote:Op donderdag 19 april 2018 07:31 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Nou, veel studentikoos volk viel mij vorig jaar op. Eigenlijk is het een soort oranje carnaval.
Als je bier drinkt ben je niet intelligent?quote:Op donderdag 19 april 2018 11:59 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval nog nooit een voetballer gezien die met een kist bier in zijn mik een finale van een wereldkampioenschap wist te winnen.
Jup. Lopen mensen rond met een tank bier op hun rugquote:Op donderdag 19 april 2018 12:03 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dus iemand vult jouw glas en dan moet je met muntjes dokken?
Probeer de PDC WC eens, vooral de halve en hele finales, rond oud en nieuw. Tafelplaatsen. Veel betere sfeer, niet te vergelijken met Darts in Venray of Ahoy, waar het hele Nederlandse tokkievolk voor uitloopt.quote:Op donderdag 19 april 2018 15:03 schreef de_boswachter het volgende:
Ooit eenmaal bij de Darts Masters in Venray geweest. Vond er geen klote aan, mede door enkele voorbeelden wat TS schetst in zijn OP. Darts moet je lekker voor de TV kijken.
Ik weet het niet...... vind darts een hele toffe sport om naar te kijken, maar heb gewoon een hekel aan dat hele verkleedgedoe. Toch heb ik het eens geprobeerd bij dat PDC toernooi, maar het is gewoon niet mijn ding. Net als dat naar het Nederlands elftal kijken in een stadion niet mijn ding is. Komt een bepaald 'slag' volk op af. Bij het voetbal zijn het dan vooral de midlifecrisis figuren die er rondlopen in hun generaalspak, bij darts zijn het dan vooral tokkies die voor een bepaalde irritante sfeer zorgen. Biertje drinken hoor erbij, maar dat laveloos zuipen....... verschrikkelijk zeg.quote:Op donderdag 19 april 2018 15:08 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Probeer de PDC WC eens, vooral de halve en hele finales, rond oud en nieuw. Tafelplaatsen. Veel betere sfeer, niet te vergelijken met Darts in Venray of Ahoy, waar het hele Nederlandse tokkievolk voor uitloopt.
Alhoewel er wel flink wordt gezopen ja.
Ah ja, dan zou ik een rondje overslaan. Sowieso, van de wedstrijd zelf krijg je meer mee als je gewoon thuis kijkt (zeker bij F1).quote:Op donderdag 19 april 2018 15:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik weet het niet...... vind darts een hele toffe sport om naar te kijken, maar heb gewoon een hekel aan dat hele verkleedgedoe. Toch heb ik het eens geprobeerd bij dat PDC toernooi, maar het is gewoon niet mijn ding. Net als dat naar het Nederlands elftal kijken in een stadion niet mijn ding is. Komt een bepaald 'slag' volk op af. Bij het voetbal zijn het dan vooral de midlifecrisis figuren die er rondlopen in hun generaalspak, bij darts zijn het dan vooral tokkies die voor een bepaalde irritante sfeer zorgen. Biertje drinken hoor erbij, maar dat laveloos zuipen....... verschrikkelijk zeg.
Overigens stoorde ik me er bij de F1 in Spa vorig jaar ook aan die zuipende groepen Nederlanders. Komen totaal niet voor de sport, hebben tig trays aan bier bij zich en het enige wat ze boeit is zuipen, zuipen en zuipen. Om vervolgens irritant te worden omdat ze stomdronken zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |