abonnement Unibet Coolblue
pi_178914949
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 21:33 schreef Deshain het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom ze überhaupt een ICO gaan houden? Buiten de obvious reasons uiteraard.

Ze hebben een 'product (dienst) met een specifieke scope en dus een relatief bescheiden blockchain, waarom hier een coin voor verhandelbaar maken die als dubbelzijdig zwaard je hele operatie kan laten ontsporen?
Ik begrijp je hele vraag niet.
Wat kan er ontsporen en waarom? Hoe kom je daarbij?
Verder, vanwege de "obvious" redenen.
  donderdag 3 mei 2018 @ 16:39:21 #77
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178916758
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:08 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Ik begrijp je hele vraag niet.
Wat kan er ontsporen en waarom? Hoe kom je daarbij?
Verder, vanwege de "obvious" redenen.
Wat is het economisch model erachter? Hoe gaat de token ingezet worden in het hele proces? Wordt de token gebruikt om services mee te betalen, smart contracts uit te voeren etc? En wat gebeurt er met de prijs voor een geboden service als de token x20 gaat bijvoorbeeld. Betaal je een vaste prijs in fiat voor een service of is het variabel? Of is het gewoon een muntje voor in de verzameling waar je niks mee kan dan een beetje speculeren op een exchange.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178917243
quote:
14s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:39 schreef fathank het volgende:

[..]

Wat is het economisch model erachter? Hoe gaat de token ingezet worden in het hele proces? Wordt de token gebruikt om services mee te betalen, smart contracts uit te voeren etc? En wat gebeurt er met de prijs voor een geboden service als de token x20 gaat bijvoorbeeld. Betaal je een vaste prijs in fiat voor een service of is het variabel? Of is het gewoon een muntje voor in de verzameling waar je niks mee kan dan een beetje speculeren op een exchange.
Kom ik vanavond op terug, maar het staat in detail beschreven in de WP, welke linked staat in de OP. :)
  donderdag 3 mei 2018 @ 17:20:59 #79
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178917558
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2018 17:02 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Kom ik vanavond op terug, maar het staat in detail beschreven in de WP, welke linked staat in de OP. :)
Ik heb het wel gelezen maar heb geen idee meer namelijk. Maar dat is denk ik waar Deshain op doelt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178918056
quote:
14s.gif Op donderdag 3 mei 2018 17:20 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik heb het wel gelezen maar heb geen idee meer namelijk. Maar dat is denk ik waar Deshain op doelt.
Het is ook een 5-tal pagina's aan info, hoe ze omgaan met de tokens. :P
@Deshain, raad ik je aan pagina 40 t/m 45 te lezen van de WP. :) Denk dat daarin je antwoord wel staat.
pi_178918349
"I don’t think a partnership with Deloitte has actually been announced, they just are talking with them as one of the team worked for them previously?"

--> Antwoord van CEO:
Not announced indeed. We are working intimately with them, the scope of our activities will be disclosed when we’re ready to share.

Gaat eraan komen ^^
pi_178926495
Wat een GEJINXETE GODENCOIN DIT
Lambo of Rekt
pi_178933017
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2018 17:55 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Het is ook een 5-tal pagina's aan info, hoe ze omgaan met de tokens. :P
@Deshain, raad ik je aan pagina 40 t/m 45 te lezen van de WP. :) Denk dat daarin je antwoord wel staat.
Nee daar staat enkel maar wat mijn vragen oproept:
Transacties zijn op basis van een service-fee, waarom een ICO als je partners hebt (en dus inkomen)?
Hoe verhoudt de burnrate zich tot de verwachte ontwikkeling van de waarde van de tokens?
Hoe verhoudt de burnrate zich tot de verwachte gemiddelde transactiewaarde?
Hoe voorkomen partners dat hun producten onderhavig zijn aan hyperinflatie door een eventuele moon van de Sealcoin?

Ik wordt altijd eng van zulke cijfers:
quote:
A maximum of 1.2b tokens will be minted and will never exceed this amount. No more than 492m tokens will be allocated
for the token sale rounds.
156m tokens will be used for rewards to the team, advisors, bounties and future staff members.
84m tokens will be used for lobbying, influencing, and other pr.
264m tokens will be held by Seal.
504m van de capped 1200m tokens (42%) blijven bij Seal welke bij $0,08 in totaal $40.320.000,- waard zijn en ook dat tegenbedrag in ETH hebben opgeleverd. En Seal heeft 50,6% van alle tokens in bezit door de allocationcap.

Oh ja, bij de risico's:
Insufficient runway
Seal needs a significant financial runway. Semiconductor foundries may have lead times of at least six months. [b]The business relies on revenue from complex enterprise sales engagements that may take six months to develop and an additional twelve months to adapt product designs, source inlays, alter the supply chain, integrate Seal into customer
information systems, align legal & brand protection as well as marketing planning. It will take Seal a while to figure out
the most efficient engagement process
. Should our runway be insufficient we will attempt another financing round.

icm met dit uit de roadmap doet mijn wenkbrauwen fronzen:
quote:
PRODUCT DEPLOYMENT
Q 3 2018
The first commercial products are
deployed on the Seal Network.
Ik vind dit echt een zeer zwaar overgewaardeerd initiatief voor een service die geeneens een eigen blockchain heeft en daardoor afhankelijk zijn van ETH (en de prijs van GAS).
pi_178933215
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 13:15 schreef Deshain het volgende:

[..]

Nee daar staat enkel maar wat mijn vragen oproept:
Transacties zijn op basis van een service-fee, waarom een ICO als je partners hebt (en dus inkomen)?
Hoe verhoudt de burnrate zich tot de verwachte ontwikkeling van de waarde van de tokens?
Hoe verhoudt de burnrate zich tot de verwachte gemiddelde transactiewaarde?
Hoe voorkomen partners dat hun producten onderhavig zijn aan hyperinflatie door een eventuele moon van de Sealcoin?

Ik wordt altijd eng van zulke cijfers:

[..]

504m van de capped 1200m tokens (42%) blijven bij Seal welke bij $0,08 in totaal $40.320.000,- waard zijn en ook dat tegenbedrag in ETH hebben opgeleverd. En Seal heeft 50,6% van alle tokens in bezit door de allocationcap.

Oh ja, bij de risico's:
Insufficient runway
Seal needs a significant financial runway. Semiconductor foundries may have lead times of at least six months. [b]The business relies on revenue from complex enterprise sales engagements that may take six months to develop and an additional twelve months to adapt product designs, source inlays, alter the supply chain, integrate Seal into customer
information systems, align legal & brand protection as well as marketing planning. It will take Seal a while to figure out
the most efficient engagement process
. Should our runway be insufficient we will attempt another financing round.

icm met dit uit de roadmap doet mijn wenkbrauwen fronzen:

[..]

Ik vind dit echt een zeer zwaar overgewaardeerd initiatief voor een service die geeneens een eigen blockchain heeft en daardoor afhankelijk zijn van ETH (en de prijs van GAS).
De Burnrate staat beschreven in die pagina's as far I know, en is ook variabel.
Seal moet deze 50% tokens oid, 4 jaar houden. Dus kan nooit een massive dump worden als je dat ermee bedoeld. Verder, wordt het ook gebruikt voor x en y:

TOKEN ALLOCATION
47
41%
Token sale
A maximum of 492m tokens will be distributed during the token sale. Unsold tokens will be distributed
proportionately to ALL Private Investors, Presale and Mainsale Buyers.
13%
Team &
Advisors
156m tokens will be used for rewards to the team, advisors, bounties and future staff members. This pool
is also used to attract senior executives. Tokens will vest every 6 months over a period of 3 years.
7%
Influence
84m tokens will be used for lobbying, influencing, and other pr. Tokens will vest every 6 months over a
period of 3 years
22%
Future
Operations
264m tokens will be held by Seal. Tokens will be used for strategic relationships, business acquisitions,
institutional investors, other operations, architecture, execution of master plan phase 2 & phase 3, and in
case we require extra cashflow. Tokens vest every year over a period of 4 years.
17%
Future R&D
204m tokens will be held by Seal. Tokens will be used for future R&D such as custom chip development,
inlay integration, development of a proprietary blockchain, bApp functionality, service extensions, analytics
platform, other R&D, and in case we require extra cashflow. Tokens vest every year over a period of 4 years.
Doe dit even uit mijn hoofd, dus correct me if i'm wrong. Er staat iig precies in hoe dingen zich gaan verhouden.

Over risico's, ja klopt, geven ze zelf ook aan in de WP, maar zit altijd wel een risico aan een dergelijke operatie. Zelf denk ik, met de connecties die er aanwezig zijn, het wel snor zit. :)

Verder, over het ETH blockchain stuk, welkom partnership, 0chain. :)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2018 13:36:22 ]
pi_178933596
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 13:22 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

De Burnrate staat beschreven in die pagina's as far I know, en is ook variabel.
Variabel is dus vrijblijvend en dus 2 pagina's gevuld met nietszeggende tekst
quote:
Seal moet deze 50% tokens oid, 4 jaar houden. Dus kan nooit een massive dump worden als je dat ermee bedoeld. Verder, wordt het ook gebruikt voor x en y:
Jaja, vesting cliffs van 6 maanden over max 4 jaar maar wel ruim 40 miljoen aan ETH zonder enige tegenwaarde.

En 'gebruikt voor x en y' lees ik als: ze zeggen het te gaan gebruiken voor x en y

quote:
Verder, over het ETH blockchain stuk, welkom partnership, 0chain. :)
Product gereed? product launch?

Sorry maar ze hebben niks dan ideeën, zonder werkend product is dit geen ICO maar gewoon pure angelinvesting.
pi_178933655
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 13:36 schreef Deshain het volgende:


[..]

Variabel is dus vrijblijvend en dus 2 pagina's gevuld met nietszeggende tekst

[..]

Jaja, vesting cliffs van 6 maanden over max 4 jaar maar wel ruim 40 miljoen aan ETH zonder enige tegenwaarde.

En 'gebruikt voor x en y' lees ik als: ze zeggen het te gaan gebruiken voor x en y


[..]

Product gereed? product launch?

Sorry maar ze hebben niks dan ideeën, zonder werkend product is dit geen ICO maar gewoon pure angelinvesting.
Het x en y staat in de WP... Een WP is idd enkel, maar tekst, eerst zien dan geloven. Zo kan je een heel WP eronderuit halen, kan nooit de bedoeling zijn om zo te redeneren lijkt me. Dan doe je dus nooit mee aan een ICO, want ja, enkel praatjes op papier -,-. 99% van de ICO's hebben ENKEL een WP. :)

Hier niet.
Product is gereed :) Zijn zelfs video's van, de app, en hoe dingen werken.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2018 13:42:26 ]
pi_178933954
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 13:37 schreef pnxsinned het volgende:
Zo kan je een heel WP eronderuit halen, kan nooit de bedoeling zijn om zo te redeneren lijkt me.
Dat is precies de manier om te redeneren voordat je ergens geld in pompt. Succesvolle ICO's voor bedrijven zijn de bedrijven waar de waarde van het product/service en de marketcap ergens in balans zijn want dat levert vertrouwen.
quote:
Product is gereed :) Zijn zelfs video's van, de app, en hoe dingen werken.
Waarom dan de hold-up om te lanceren? Hier is echt geen 40+40 miljoen voor nodig voor die paar generic RFID chipjes.
quote:
PRODUCT DEPLOYMENT
Q 3 2018
The first commercial products are
deployed on the Seal Network.
pi_178934019
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 13:51 schreef Deshain het volgende:

[..]

Dat is precies de manier om te redeneren voordat je ergens geld in pompt. Succesvolle ICO's voor bedrijven zijn de bedrijven waar de waarde van het product/service en de marketcap ergens in balans zijn want dat levert vertrouwen.

[..]

Waarom dan de hold-up om te lanceren? Hier is echt geen 40+40 miljoen voor nodig voor die paar generic RFID chipjes.

[..]

Ook dat staat in de WP, er is funding nodig, dat zie je ook terug in de roadmap. Dat verschilt eigenlijk niets met andere ICO's.
Ook kan je zien wat ze willen doen met de diverse "milestones" die bereikt worden met dat geld. En dit zijn geen generic RFID chipjes... omg lol. :D
Speciale NFC chips, met met het idee in achterhoofd dat design op diverse usecases wordt aangepast, gemaakt door NXP.

Als je het heel WP niet geloofd, en dus ook niks geloofd waar het geld voor gebruikt wordt, en dan je eigen aannames doet, heb je helemaal gelijk.
Maar nogmaals, 99% van de ICO's is enkel WP en mooi gelul, dus dan kan je nooit hieraan meedoen, omdat het altijd risico is, dat het idd enkel "praatjes" zijn. :)

Even als vergelijking.
Laatste ICO wat ik mee deed, had een soortgelijke verdeling, 51% ging naar token sale, rest werd verdeeld op dezelfde manier. Maar ik deed dan niet de aanname, dat het niet gebruikt wordt in wat er op de WP staat.
Token deed x23-25. :) Met enkel een WP, en idee.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2018 14:08:15 ]
pi_178934618
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 13:54 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Ook dat staat in de WP, er is funding nodig, dat zie je ook terug in de roadmap.
Hoeveel, waarvoor per onderdeel, voor welk punt in de roadmap?

Heb je je al ingeschreven of staat je foto ook in de WP dat je zo aan het shillen bent?
quote:
Dat verschilt eigenlijk niets met andere ICO's.
En die zijn dan ook voor 95% kut maar dat maakt niet zoveel uit want dit topic gaat over deze specifieke ICO
quote:
Ook kan je zien wat ze willen doen met de diverse "milestones" die bereikt worden met dat geld.
Ik wil niet zien wat ze willen doen maar hoe en voor hoeveel geld
quote:
En dit zijn geen generic RFID chipjes... omg lol. :D
Klopt het zijn generic NFC chips, my bad:
Seal will sell NFC chips to brands. Seal aspires to develop its own proprietary NFC chips in the future.
quote:
Speciale NFC chips, met met het idee in achterhoofd dat design op diverse usecases wordt aangepast, gemaakt door NXP.
Mooie buzzwords
quote:
Als je het heel WP niet geloofd, en dus ook niks geloofd waar het geld voor gebruikt wordt, en dan je eigen aannames doet, heb je helemaal gelijk.
Ik zal dit stukje even herschrijven:
Als je heel de WP niet voor waar aanneemt doordat het weinig concreet is, en dus ook nergens kan terugvinden waar het geld voor gebruikt wordt, en dan je dus eigen aannames moet doen, heb je helemaal gelijk.
quote:
Maar nogmaals, 99% van de ICO's is enkel WP en mooi gelul, dus dan kan je nooit hieraan meedoen, omdat het altijd risico is, dat het idd enkel "praatjes" zijn. :)

Even als vergelijking.
Laatste ICO wat ik mee deed, had een soortgelijke verdeling, 51% ging naar token sale, rest werd verdeeld op dezelfde manier. Maar ik deed dan niet de aanname, dat het niet gebruikt wordt in wat er op de WP staat.
Token deed x23-25. :) Met enkel een WP, en idee.
1% kans op x25 is een gemiddeld rendement van 25%, niet zo bijzonder imo in het huidige klimaat.

Maar ook hier weer een 'probleem', als de Seal x25 gaat hoe duurzaam is dat dan? Dan is er een fixed marketcap van 2,4 miljard dollar en dat gaat met de beste wil van de wereld dit systeem nooit waard zijn in de huidige vorm.

Maar idd ik doe vrijwel nooit mee aan ICO en alleen van bedrijven waar ik in het product/service geloof en niet puur voor de speculatie. Dat is imo namelijk de nagel aan de doodskist van de hele blockchainsector.
pi_178934719
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 14:20 schreef Deshain het volgende:

[..]

Hoeveel, waarvoor per onderdeel, voor welk punt in de roadmap?

Heb je je al ingeschreven of staat je foto ook in de WP dat je zo aan het shillen bent?

[..]

En die zijn dan ook voor 95% kut maar dat maakt niet zoveel uit want dit topic gaat over deze specifieke ICO

[..]

Ik wil niet zien wat ze willen doen maar hoe en voor hoeveel geld

[..]

Klopt het zijn generic NFC chips, my bad:
Seal will sell NFC chips to brands. Seal aspires to develop its own proprietary NFC chips in the future.

[..]

Mooie buzzwords

[..]

Ik zal dit stukje even herschrijven:
Als je heel de WP niet voor waar aanneemt doordat het weinig concreet is, en dus ook nergens kan terugvinden waar het geld voor gebruikt wordt, en dan je dus eigen aannames moet doen, heb je helemaal gelijk.

[..]

1% kans op x25 is een gemiddeld rendement van 25%, niet zo bijzonder imo in het huidige klimaat.

Maar ook hier weer een 'probleem', als de Seal x25 gaat hoe duurzaam is dat dan? Dan is er een fixed marketcap van 2,4 miljard dollar en dat gaat met de beste wil van de wereld dit systeem nooit waard zijn in de huidige vorm.

Maar idd ik doe vrijwel nooit mee aan ICO en alleen van bedrijven waar ik in het product/service geloof en niet puur voor de speculatie. Dat is imo namelijk de nagel aan de doodskist van de hele blockchainsector.
Nogmaals, waar het geld voor gebruikt wordt, staat in de WP.
Maar jij gelooft hem niet, en dat is ok. dan heb je idd helemaal gelijk.

Ik heb er echter wel vertrouwen in, en dan klopt het aardig wat in de WP staat, en staat niets geks in t.o.v. andere ICO's.

Als iets in pre-sale is, kan geen enkel bedrijf het al _laten_ zien, enkel beschrijven. :') Ik hoop dat je dat gegeven even gaat snappen. :)

Iets concreets komt erna, nadat x of y milestone bereikt is, alles staat beschreven.

Je laatste zin geeft genoeg aan, je doet eigenlijk nooit mee aan een ICO, en vind het allemaal maar shady I guess.
Welcome to ICO's.
Bedankt voor je mening verder ;)
pi_178935042
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 14:24 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Nogmaals, waar het geld voor gebruikt wordt, staat in de WP.
Maar jij gelooft hem niet, en dat is ok. dan heb je idd helemaal gelijk.
Het heeft niks met geloven te maken, het heeft met investeren te maken (op basis van vertrouwen) en dus met concrete informatie geven die hen wel bekend moet zijn.
quote:
Ik heb er echter wel vertrouwen in, en dan klopt het aardig wat in de WP staat, en staat niets geks in t.o.v. andere ICO's.
Als er tov andere ICO's niks geks in staat en je geeft zelf aan dat 99% shit is waarom heb je dan wel vertrouwen in precies deze ICO?
quote:
Als iets in pre-sale is, kan geen enkel bedrijf het al _laten_ zien, enkel beschrijven. :') Ik hoop dat je dat gegeven even gaat snappen. :)
Ik hoop dat je het gegeven eens gaat snappen dat er hier nog een extra stap tussenzit. Als de ICO is geslaagd kunnen ze voorlopig nog steeds lang niks laten zien. Ze hebben geen funding voor hun product/dienst nodig maar voor hun R&D en geven nergens aan hoeveel runs er (verwacht) nog nodig zijn om vervolgens de productie te bekostigen.
quote:
Je laatste zin geeft genoeg aan, je doet eigenlijk nooit mee aan een ICO,
en vind het allemaal maar shady I guess.
Welcome to ICO's.
Bedankt voor je mening verder ;)
omg gaan we nu ook al elitaire mannetjes krijgen omdat ze 3x een shitcoin ICO hebben meegemaakt? Reageer liever op de punten die ik aanhaal die je compleet negeert, die moet jij als ICO-veteraan toch makkelijk kunnen beantwoorden?
pi_178935158
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 14:41 schreef Deshain het volgende:

[..]

Het heeft niks met geloven te maken, het heeft met investeren te maken (op basis van vertrouwen) en dus met concrete informatie geven die hen wel bekend moet zijn.

[..]

Als er tov andere ICO's niks geks in staat en je geeft zelf aan dat 99% shit is waarom heb je dan wel vertrouwen in precies deze ICO?

[..]

Ik hoop dat je het gegeven eens gaat snappen dat er hier nog een extra stap tussenzit. Als de ICO is geslaagd kunnen ze voorlopig nog steeds lang niks laten zien. Ze hebben geen funding voor hun product/dienst nodig maar voor hun R&D en geven nergens aan hoeveel runs er (verwacht) nog nodig zijn om vervolgens de productie te bekostigen.

[..]

omg gaan we nu ook al elitaire mannetjes krijgen omdat ze 3x een shitcoin ICO hebben meegemaakt? Reageer liever op de punten die ik aanhaal die je compleet negeert, die moet jij als ICO-veteraan toch makkelijk kunnen beantwoorden?
Vertrouwen: Ik vertrouw de WP, en broeders die het opstarten. Zijn ook succesvol bij Deloitte. Oh, vertrouwen heeft dus lijkt me alles met geloven te maken.

Omdat een solid project is, met goede ontwikkeling, goede roadmap, goede upcoming partnerships, en al een product klaar hebben.

Ik hoop dat je je iets beter gaat inlezen, en dan zult tegenkomen, ze al 1 klant hebben ( www.gualdodelre.it/ ), waar dit direct bij toegepast gaat worden. Dit staat overigens ook al min of meer in de WP beschreven, ze kunnen nu idd het project meteen launchen, hoe jij het wilt noemen, maar zie andere milestones, en wat de plannen zijn voor het totaalplaatje. :)

Ik ken jouw ervaringen niet, maar je bent HEEL wantrouwend. Je kunt 100% zo afbranden, wanneer er geen verdieping in zit, en je dingen simpelweg niet gelooft, noch kunt zien. Ik kan je dat vertrouwen niet terug geven, door enkel maar te benoemen wat er op dit moment bekend is en wat er in de WP staat.. Ook al lul ik als brugman :P

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2018 15:07:54 ]
  vrijdag 4 mei 2018 @ 18:13:39 #93
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178939364
Wantrouwend is geen slechte eigenschap op het moment dat je gaat beslissen of je ergens geld in steekt of niet.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178939688
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 18:13 schreef fathank het volgende:
Wantrouwend is geen slechte eigenschap op het moment dat je gaat beslissen of je ergens geld in steekt of niet.
100% gelijk.
Maar ben eerlijk, dat is met elke ICO toch wel?
Ik heb iig vertrouwen hierin, en durf dat te zeggen. Als ik af ga, my bad, zo niet... heb mijn bevindingen dan iig gepost ;)
pi_178939737
Wat ik beetje jammer vind, is dat vooral alle nadelen belicht worden, en geen positief geluid van positiviteit is :P
Ik blijf het vragen, hoeveel ICO's, zie je, waarvan het project al zover is? Krijg er maar geen antwoord op.. :P

Mijn laatste ICO was iig enkel een WP, en heeft erg goed uitgepakt, en had er hetzelfde vertrouwen in. Puur door eigen research e.d :)
pi_178943289
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 18:37 schreef pnxsinned het volgende:
Wat ik beetje jammer vind, is dat vooral alle nadelen belicht worden, en geen positief geluid van positiviteit is :P
In dat licht vind ik de tap count icm de NFC tags wel een punt wat absoluut dė bepalende factor voor het succes kan zijn mits het niet een te zware belasting voor de blockchain gaat zijn en het inderdaad niet te omzeilen is.

Waar ik nog wel een vraag over heb, wie betaalt alle acties die geen transactie zijn?
pi_178948826
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 21:31 schreef Deshain het volgende:

[..]

In dat licht vind ik de tap count icm de NFC tags wel een punt wat absoluut dė bepalende factor voor het succes kan zijn mits het niet een te zware belasting voor de blockchain gaat zijn en het inderdaad niet te omzeilen is.

Waar ik nog wel een vraag over heb, wie betaalt alle acties die geen transactie zijn?
Weet niet zeker of dit compleet je vraag beantwoord;

Value Creation
The value in the Seal ecosystem is linked to the brands that place their products on the Seal Network. Each service on the Seal Network costs a service fee. Brands decide on the price of ownership transfers so that it suits their product,

strategy and brand image.
The more value is captured and protected by Seal chips, the higher the value of the entire
network becomes. This will depend on the total volume and value of these goods.

Network Effects
The utility of Seal tokens increases as more and more brands adopt the platform. To explain how network effects improve utility, a classic example is a phone network where the utility of the first phone in the network is low, but
becomes more useful as more people start using phones. Network effects will impact the value of Seal, for the same reasons the increasing adoption of Bitcoin and Ethereum has impacted their respective value. When more brands use Seal and when more services are available for use within the Seal Network, consumer adoption of the token will increase, together with its demand. With time, more and more products will reach the secondary market, where we
expect Seal and its token to have the biggest impact.

Tokens Required
Seal tokens are required to enter the ecosystem. The Seal tokens power the Seal Network. They enable low-cost micropayments between the Seal Network, consumers, and brands.

Future Use
Depending on future developments and regulations, additional properties can be added to the token. These properties could include voting rights or other token holder incentives.

Ik denk eigenlijk dat alle acties, op welke service dan ook, een "transactie" is. Het begint al bij productie. Het is aan het merk zelf, om te kijken of ze er voordeel bij hebben, en hoeveel x of y gaat kosten, dat hangt ook weer af van het product en afspraken met SEAL. Het laatste stuk is ook belangrijk, dat er ruimte is voor snelle aanpassingen indien nodig. :)
pi_178950304
Ja ik heb het gelezen en wat ik bedoel staat er niet in, wie 'betaalt' de minerfees voor de niet-transacties?
Dus checks door de douane, binnenkomst bij de retailer na transport, door potentiële klanten (Met name bij 2e hands) ik wil als eerste weten of het een origineel product is voordat ik over de prijs ga onderhandelen bijvoorbeeld.
pi_178953635
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 11:57 schreef Deshain het volgende:
Ja ik heb het gelezen en wat ik bedoel staat er niet in, wie 'betaalt' de minerfees voor de niet-transacties?
Dus checks door de douane, binnenkomst bij de retailer na transport, door potentiële klanten (Met name bij 2e hands) ik wil als eerste weten of het een origineel product is voordat ik over de prijs ga onderhandelen bijvoorbeeld.
Oh zo bedoel je.
Authenticiteit controleren van een product zal niks kosten, voor zowel de consument niet, en het merk niet. Wanneer een persoon ownership wilt krijgen, dan betaalt de klant een kleine fee, wat verdeeld wordt, door merk en SEAL.
pi_178956734
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 15:15 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Oh zo bedoel je.
Authenticiteit controleren van een product zal niks kosten
Doordat de tapcount in de blockchain wordt bijgehouden zullen deze validaties altijd 'iets' kosten voor 'iemand'.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')