Dit vind ik dan weer een beetje overdreven...... wie heeft er nu zoveel haar op z'n buik zeg, bah.quote:Op woensdag 18 april 2018 14:46 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die niet met een enorm hakenkruis tattoo over straat lopen om hun Arische superioriteit te tonen_!
[ afbeelding ]
Wel netjes rondom zijn verse tattoo geschoren.quote:Op woensdag 18 april 2018 15:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer een beetje overdreven...... wie heeft er nu zoveel haar op z'n buik zeg, bah.
Wanneer zet jij er zo 1?quote:Op woensdag 18 april 2018 15:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wel netjes rondom zijn verse tattoo geschoren.
Pics of bull.quote:Op woensdag 18 april 2018 15:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb een enorm portret van de Fuhrer op mijn rug. Daar kan geen swastika tegenop.
Driekwart broek?! Wil jij gepest worden?quote:Op woensdag 18 april 2018 15:47 schreef Mubassie het volgende:
Iedereen boven de 20 met Stone Island![]()
Lekker luchtig hemdje met sandalen en driekwart broek
Pesten om kleding, ben je 10 ofzo?quote:Op woensdag 18 april 2018 16:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Driekwart broek?! Wil jij gepest worden?
Mij best, een blauw oog staat mij niet. Knokzequote:Op woensdag 18 april 2018 16:34 schreef Fvandercraats het volgende:
[..]
Pesten om kleding, ben je 10 ofzo?
Mainstream zijn door de mode te volgen
Lekker dragen wat je zelf wil.
Is dit niet by law verboden ?quote:Op woensdag 18 april 2018 14:46 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die niet met een enorm hakenkruis tattoo over straat lopen om hun Arische superioriteit te tonen_!
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |