Jij was waarschijnlijk vroeger zo'n kereltje wat vooraan met z'n tafeltje tegen die van de leraar zat en de hele klas verlinkte als die kans zich voordeedquote:
Lange tenen iets?quote:Op woensdag 18 april 2018 13:45 schreef the-eye het volgende:
[..]
Jij was waarschijnlijk vroeger zo'n kereltje wat vooraan met z'n tafeltje tegen die van de leraar zat en de hele klas verlinkte als die kans zich voordeed
Dat ruikt wel héél erg naar verkiezingsfraude! Doorgestoken kaart zou ik zelfs durven zeggen!quote:
Dan moet je eerst even met een suggestie voor een banner komenquote:Op woensdag 18 april 2018 14:09 schreef Onaniem het volgende:
[..]
Dat ruikt wel héél erg naar verkiezingsfraude! Doorgestoken kaart zou ik zelfs durven zeggen!
Ik kandideer enig topic waarin wordt beweerd dat het patat is (en dus niet friet).
Simpel toch?quote:Op woensdag 18 april 2018 14:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan moet je eerst even met een suggestie voor een banner komen
Die klacht komt elke maand wel een keer voorbij en is en blijft de meest terechte klacht.quote:Op woensdag 18 april 2018 14:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Banner voor meest terechte klacht van de maand natuurlijk.
Onterechte klacht.quote:Op woensdag 18 april 2018 14:14 schreef Onaniem het volgende:
[..]
Die klacht komt elke maand wel een keer voorbij en is en blijft de meest terechte klacht.
April doet wat ie wil.quote:Op woensdag 18 april 2018 14:17 schreef LurkJeRot het volgende:
April is nog niet eens voorbij, haal die banner eens weg.
Zie je nou wel dat dit een beklagenswaardig onderwerp is?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |