abonnement Unibet Coolblue
pi_178950804
Talentje :) Hij is nu al beter dan Nienhuis dus denk dat ik hem gewoon in het eerste laat spelen.

pi_178977838
Een speler is ongelukkig maar ik kan geen gesprek met 'm voeren om dat op te lossen :?

Ik krijg alleen de optie 'View conversation History' te zien.
Children of the night. What music they make.
pi_178981152
Hihaho ~O>

Children of the night. What music they make.
  maandag 7 mei 2018 @ 01:20:57 #104
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178981630
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 21:31 schreef DeHovenier het volgende:
Een speler is ongelukkig maar ik kan geen gesprek met 'm voeren om dat op te lossen :?

Ik krijg alleen de optie 'View conversation History' te zien.
Dan zijn ze altijd te kwaad om nog met je te praten.

Ik ga altijd wel stuk als ik een eis van ze weiger en dat ze in het gesprek dan niet eens meer antwoord geven, maar dus kwaad zijn weggelopen :')
Oh.
pi_178981654
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dan zijn ze altijd te kwaad om nog met je te praten.

Ik ga altijd wel stuk als ik een eis van ze weiger en dat ze in het gesprek dan niet eens meer antwoord geven, maar dus kwaad zijn weggelopen :')
Dan kan ie ophoepelen :W
Children of the night. What music they make.
pi_178987020
Iemand een idee hoe op FMT Android Duitsland te fixen en facepacks te installeren? Heb op internet gekeken maar kom het helaas nergens tegen.
pi_179108980
Gemiddelde aantal toeschouwers is 2800 mensen maar voor de UEFA cup kwartfinale zijn er maar 707 toeschouwers. We hebben voor de eerste keer een kwartfinale gehaald en dit is ook de eerste keer dat een club uit Gibraltar zo ver komt. Je verwacht toch wel dat meer mensen komen kijken. Helaas net niet door

"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_179109806
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dan zijn ze altijd te kwaad om nog met je te praten.

Ik ga altijd wel stuk als ik een eis van ze weiger en dat ze in het gesprek dan niet eens meer antwoord geven, maar dus kwaad zijn weggelopen :')
Je kunt je assistent de opdracht geven om ze 's nachts aan de vissen te voeren.
pi_179109898
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 17:58 schreef bobjuh het volgende:

Gemiddelde aantal toeschouwers is 2800 mensen maar voor de UEFA cup kwartfinale zijn er maar 707 toeschouwers. We hebben voor de eerste keer een kwartfinale gehaald en dit is ook de eerste keer dat een club uit Gibraltar zo ver komt. Je verwacht toch wel dat meer mensen komen kijken. Helaas net niet door

[ afbeelding ]
FM logica.. waar je een heel boekwerk over zou kunnen maken, en waarom deze simulatie zelfs anno 2018 nog ver van de werkelijkheid staat. Even erbuiten gelaten dat FM een beetje door een dip is gegaan qua inhoud.

En inderdaad, daar zou heel Gibraltar uiteraard voor uitlopen.
pi_179116132
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 18:57 schreef Beathoven het volgende:

[..]

FM logica.. waar je een heel boekwerk over zou kunnen maken, en waarom deze simulatie zelfs anno 2018 nog ver van de werkelijkheid staat. Even erbuiten gelaten dat FM een beetje door een dip is gegaan qua inhoud.

En inderdaad, daar zou heel Gibraltar uiteraard voor uitlopen.
Als heel Gibraltar uitloopt stelt het nog weinig voor, je kan er De Grolsch Veste mee vullen.
Hoe dan ook, 2800 gemiddelde aantal toeschouwers is al bijna 10% van Gibraltar
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_179119901
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 22:24 schreef bobjuh het volgende:

[..]

Als heel Gibraltar uitloopt stelt het nog weinig voor, je kan er De Grolsch Veste mee vullen.
Hoe dan ook, 2800 gemiddelde aantal toeschouwers is al bijna 10% van Gibraltar
Bij een gemiddelde competitiewedstrijd. 2800, die in FM niet willen komen opdagen voor de kwartfinale van een internationale cup.
pi_179149768
Dit viel me later pas op, mijn Head of Youth Development dus ik moest een nieuwe hebben voor Rock Cosmos

Head of Youth Development die vertrekt naar Barcelona



Mijn nieuwe Head of Youth Development

"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_179172960
Contract verlengd voor 2 jaar *O*

Daarna ga ik wel naar een andere club, liefst een Nederlandse.
Children of the night. What music they make.
pi_179193781
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 23:43 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Bij een gemiddelde competitiewedstrijd. 2800, die in FM niet willen komen opdagen voor de kwartfinale van een internationale cup.
:{w

"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_179219658
Toch nog knap dat ik maar met 2-0 verloor :D

Children of the night. What music they make.
pi_179231924
Ik zit in het tweede seizoen na promotie met een kutclubje naar de conference national. In het eerste seizoen was t flink strijden tegen degradatie, nu hikt de club tegen de middenmoot aan. Moet eigenlijk maar weer eens wat zien te verbeteren om naar League 2 te kunnen. Maar helaas willen er geen huurspelers van feeder Millwall meer deze kant op waardoor het wat beperkt tot koopjesjagen wordt.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 00:30:19 #117
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179232166
De dubbel gewonnen met Sevilla en sta ook in de CL-finale. Denk dat ik er nog twee seizoenen blijf en dan ga clubhoppen :+
Oh.
pi_179236304
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
De dubbel gewonnen met Sevilla en sta ook in de CL-finale. Denk dat ik er nog twee seizoenen blijf en dan ga clubhoppen :+
Netjes.
pi_179250361
Ik ben 3e geeindigd in de groep voor kwalificiatie voor het EK



Ik heb het goed gedaan maar het moet beter anders gaan ze opzoek naar een vervanger



Ja want ik doe het ook zo slecht, 51e plek in de world ranking met Gibraltar



En overigens nogsteeds kans om naar het EK te gaan via de playoffs omdat ik me groep in de European International League weer (net aan) had gewonnen. Armenie moet wel lukken, hopelijk hebben we een makkelijke lotng voor de finale

"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
  vrijdag 18 mei 2018 @ 22:53:43 #120
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_179251074
Niet zo veel zin meer in mijn Ajax game.. Net de CL gewonnen en Delle Alli gekocht voor 85 miljoen, op zich best en stunt en wel iets om naar uit te kijken maar de koek is op ;(

Lijkt me nu best leuk om een grote Engelse club te pakken en zoveel mogelijk Nederlands talent te strikken om daar kampioen mee te worden en Oranje weer terug op de kaart te zetten.
Heb helaas niet zoveel met Man City en Arsenal, met Liverpool heb ik mijn laatste FM game gehad dus zit ik niet echt op te wachten -O-
Man Utd is een optie alleen die hebben maar 50 miljoen TB, de helft minder dan die andere. Dilemma's :')
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 23:06:25 #121
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179251353
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 22:53 schreef dion_v_k het volgende:
Niet zo veel zin meer in mijn Ajax game.. Net de CL gewonnen en Delle Alli gekocht voor 85 miljoen, op zich best en stunt en wel iets om naar uit te kijken maar de koek is op ;(

Lijkt me nu best leuk om een grote Engelse club te pakken en zoveel mogelijk Nederlands talent te strikken om daar kampioen mee te worden en Oranje weer terug op de kaart te zetten.
Heb helaas niet zoveel met Man City en Arsenal, met Liverpool heb ik mijn laatste FM game gehad dus zit ik niet echt op te wachten -O-
Man Utd is een optie alleen die hebben maar 50 miljoen TB, de helft minder dan die andere. Dilemma's :')
Ik heb het nu alweer gehad bij Sevilla nadat ik de treble had gewonnen :D Altijd motivatieproblemen dan ineens om weer aan zo'n seizoen te beginnen.

Je kan ook gewoon instappen bij een middenmoter in Engeland, voldoende geld krijg je daar maar toch kan je niet meteen de toppers kopen waardoor er nog uitdaging genoeg is.
Oh.
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 00:11:55 #122
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_179253221
Ik deed een keer extreem nadat ik voor de zoveelste keer kampioen werd met Telvanni; lekker aan de slag bij een Zweedse 4e divisieclub :D Heb dat anderhalf of twee seizoenen volgehouden en ging daarna serieus clubhoppen, om in totaal 5 seizoenen later toch weer de "oude" game van 2024 op te starten bij Telvanni. Clubhoppen is leuk, maar kon het toch niet meer verdragen nadat de nieuwe manager in 2024 alle talenten voor een spotprijs verkocht en allemaal Braziliaanse en Argentijnse spelers aantrok bij mijn geliefde club :')

Vervolgens tot 2043 oid doorgegaan met Telvanni en heb toen de hele teringzooi gewist en een basic database gemaakt waar al mijn zelfgemaakte clubs in kwamen/komen. Heb in die database een seizoen of 6 de leiding gehad over SK Avalancí in Tsjechië en ben halverwege een seizoen overgestapt naar Toulouse, waar ik vervolgens de sterspelers van Avalancí naartoe kon halen en werd meteen 6e of 7e ofzo. Heb nog steeds geen echte doelstelling voor Toulouse, behalve zo lang mogelijk bovenin meedraaien en CL spelen, ookal werd ik afgelopen seizoen direct door Spartak Moskou uit de vEL geknikkerd :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 19 mei 2018 @ 00:28:12 #123
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179253733
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 00:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik deed een keer extreem nadat ik voor de zoveelste keer kampioen werd met Telvanni; lekker aan de slag bij een Zweedse 4e divisieclub :D Heb dat anderhalf of twee seizoenen volgehouden en ging daarna serieus clubhoppen, om in totaal 5 seizoenen later toch weer de "oude" game van 2024 op te starten bij Telvanni. Clubhoppen is leuk, maar kon het toch niet meer verdragen nadat de nieuwe manager in 2024 alle talenten voor een spotprijs verkocht en allemaal Braziliaanse en Argentijnse spelers aantrok bij mijn geliefde club :')

Vervolgens tot 2043 oid doorgegaan met Telvanni en heb toen de hele teringzooi gewist en een basic database gemaakt waar al mijn zelfgemaakte clubs in kwamen/komen. Heb in die database een seizoen of 6 de leiding gehad over SK Avalancí in Tsjechië en ben halverwege een seizoen overgestapt naar Toulouse, waar ik vervolgens de sterspelers van Avalancí naartoe kon halen en werd meteen 6e of 7e ofzo. Heb nog steeds geen echte doelstelling voor Toulouse, behalve zo lang mogelijk bovenin meedraaien en CL spelen, ookal werd ik afgelopen seizoen direct door Spartak Moskou uit de vEL geknikkerd :P
In mijn game met Sevilla heeft mijn oude club West Ham eerst heel veel managers versleten, maar uiteindelijk ook de Europa League gewonnen vijf naar nadat ik hem won daar :+ Nu kom ik ze tegen in de Supercup, best leuk eigenlijk.
Oh.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 12:23:36 #124
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_179260098


Eindelijk een nieuwe mijlpaal na 48 seizoenen. Ook pas het 2e seizoen zonder nederlaag. Elk jaar heb je wel zo'n wedstrijd waar je niet kan scoren en het enige schot van de tegenstander is gelijk raak. Dat gebeurde bijna in speelronde 37. Tegenstander scoorde met het 1e schot (totaal 2 schoten) en ik moest tot de 83e en 88e minuut wachten op de goals voor de 3 punten.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 12:26:22 #125
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_179260163
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 12:23 schreef PirE het volgende:
[ afbeelding ]

Eindelijk een nieuwe mijlpaal na 48 seizoenen. Ook pas het 2e seizoen zonder nederlaag. Elk jaar heb je wel zo'n wedstrijd waar je niet kan scoren en het enige schot van de tegenstander is gelijk raak. Dat gebeurde bijna in speelronde 37. Tegenstander scoorde met het 1e schot (totaal 2 schoten) en ik moest tot de 83e en 88e minuut wachten op de goals voor de 3 punten.
Kiek em goan _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')