abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 19 april 2018 @ 07:28:09 #276
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178615354
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2018 07:08 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Dat zijn de twee hazewindhonden van de familie.
Of opa en oma

Genderverward, maar het kán ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_178615357
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 23:08 schreef minilot het volgende:
Hallo vanuit bed! :W
Molo heeft het bij het juiste eind: ik wil jullie inderdaad niet lastig vallen met al teveel gelul over babykwesties. :)

Dat ik op het punt sta om ontslag te nemen, daarover wilde ik hier juist extra Groots en Meeslepend gaan schrijven morgen zodra ik eindelijk weer een laptop tot m'n beschikking heb, maar ik was even vergeten dat sommigen van jullie stiekem in het babytopic van OUD lopen te lurken en nou weten jullie het al, grmbl. :7
Voor Vanyel: OUD / Het babytopic (0-1 jaar) Deel 695 :)

En ja, dus ook alweer gestopt met de pil. Wellicht lukt het heel snel, of juist helemaal niet, of duurt het weer twee jaar zoals bij Günther, maar liefst toch wel zo vlot mogelijk. :Y
Zeg, als mijn beste vriendin een belangrijke mededeling heeft en ik hoor dat viavia van een stelletje zeer vage kennissen en ik zeg dat ik dat niet leuk vind, dan vind ik 'maar ik wilde het aan jou groots en meeslepend vertellen!!' ook maar een kulsmoes :(

Maar goed besluit ;) Je werk heeft het ook mooi gefaciliteerd. .
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_178615359
Mogge! Mini; van die 2e had ik niet zo snel gedacht (hoewel je zo makkelijk door he 1e zwangerschap ging en alleen maar genoot), dat werken had ik wel eerlijk gezegd verwacht. Omdat je zo vreselijk gek bent met em en geen seconde zonder em kan :D Denk dat eenmaal op school je weer wat afleiding gaat zoeken (al is t alleen om hem niet constant van school af te willen trekken ;))
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_178615391
Gelukkig Masterchef gecheckt of Ben er was en ja hoor O+ ook thanks Robin. Vind zoals verwacht t weer zo saai (kandidaten niet, de uitdagingen en de jury wel). Maar Ben O+

Wie is die jury eigenlijk? Nooit eerder gezien.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_178615394
Tevens.. Was ik maar vrij vanmiddag maar heb vanmiddag een belangrijke vergadering dus kan geen vrij nemen -O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_178615413
Laatste post; uit de 4 scans is gelukkig niks nieuws gekomen! Dus pa is begonnen met hormoonbehandelingen in de vorm van 4 megagrote pillen per dag.
Elke maand terugkomen voor controle/scan op zijn waardes maar zolang dit gaat moet hij dit zijn hele leven blijven slikken.
In ieder geval, voor zover je t zo kunt noemen, goed nieuws dat er niet nog meer gevonden is naast de bestaande uitzaaiingen in zn lymfeklieren :)

Werkse of genietse van de zon vandaag allemaal!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_178615760
Bescheiden goed nieuws FFT...in alle narigheid.
Hopelijk werkt het allemaal zoals verwacht.

Mini :D als dat kan, doe je dat toch! Succes op alle fronten.
pi_178615791
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 23:08 schreef minilot het volgende:
Hallo vanuit bed! :W
Molo heeft het bij het juiste eind: ik wil jullie inderdaad niet lastig vallen met al teveel gelul over babykwesties. :)

Dat ik op het punt sta om ontslag te nemen, daarover wilde ik hier juist extra Groots en Meeslepend gaan schrijven morgen zodra ik eindelijk weer een laptop tot m'n beschikking heb, maar ik was even vergeten dat sommigen van jullie stiekem in het babytopic van OUD lopen te lurken en nou weten jullie het al, grmbl. :7
Voor Vanyel: OUD / Het babytopic (0-1 jaar) Deel 695 :)

En ja, dus ook alweer gestopt met de pil. Wellicht lukt het heel snel, of juist helemaal niet, of duurt het weer twee jaar zoals bij Günther, maar liefst toch wel zo vlot mogelijk. :Y
Ik heb de eerste jaren van de oudste gewerkt maar ben de eerste 3 jaar bij de jongste thuis geweest. Niet omdat ik dat zo graag wilde maar omdat ik er uit getrapt werd maar het kwam precies op het juiste moment. Ik heb er echt van genoten. Zoals ik er ook van geniet dat ik nu weer wel kan werken. En dat beide op school zitten. Wel heb ik er nog wat moeite mee dat ik niet allemaal middagen ze van school kan halen om thuis gezellig verder te "spelen". Maar dat komt ook wel weer goed :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_178616023
Mini ik geef je groot, groot gelijk ^O^ :Y Je leefde al niet bepaald voor je werk, het was geen droombaan of zo, terwijl O dat wel blijk te zijn ;) Ik had hetzelfde gedaan in jouw situatie :Y Er komt vanzelf wel weer wat op je pad wanneer je daar zin, tijd en ruimte voor hebt. :Y

(zijn dat genoeg smileys?? :+ )
  Official ESF Kreviewer donderdag 19 april 2018 @ 09:05:23 #285
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_178616027
Stevige onderhandelingen met de potentiële.
Van veel te weinig en geen lease auto naar te weinig en wel een lease auto.

Toen bedankt en afgezegd. Nu willen ze nog kijken wat de mogelijkheden alsnog zijn.
Na drama op de zaak waar ik nu zit, toch maar weer in gesprek. :').
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_178616030
Wat leuk nieuws Mini :) ik heb het altijd fijn gevonden dat mijn moeder veel thuis kon zijn

Knuffel voor FFT, voorzichtig goed nieuws
pi_178616054
FFT wat een, voorzichtig, goed nieuws.

Brrr...dat bed en vooral die kids die in zo'n hokje liggen. Verder geen echte herinneringen aan vroeger, alleen nog steeds last van een ervaring toen ik jonger dan 3,5 was en "verdwaalde" onder de oranje sprei van mijn ouders, kon niet meer de weg terug vinden. De "paniek" van toen heb ik nog steeds, geen dekbed over mijn gezicht, in een tent slapen waar ik niet rechtop kan zitten
We have far more in common than that which devides us..
pi_178616095
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 09:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Mini ik geef je groot, groot gelijk ^O^ :Y Je leefde al niet bepaald voor je werk, het was geen droombaan of zo, terwijl O dat wel blijk te zijn ;) Ik had hetzelfde gedaan in jouw situatie :Y Er komt vanzelf wel weer wat op je pad wanneer je daar zin, tijd en ruimte voor hebt. :Y

(zijn dat genoeg smileys?? :+ )
:N
Sterkheidsbaas van alles.
pi_178616099
Mogguh. Kutkat deed vervelend vannacht.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_178616101
quote:
14s.gif Op donderdag 19 april 2018 09:05 schreef Kreator het volgende:
Stevige onderhandelingen met de potentiële.
Van veel te weinig en geen lease auto naar te weinig en wel een lease auto.

Toen bedankt en afgezegd. Nu willen ze nog kijken wat de mogelijkheden alsnog zijn.
Na drama op de zaak waar ik nu zit, toch maar weer in gesprek. :').
Heb je nog andere dingen lopen?
Spoilers!
pi_178616121
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2018 07:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Laatste post; uit de 4 scans is gelukkig niks nieuws gekomen! Dus pa is begonnen met hormoonbehandelingen in de vorm van 4 megagrote pillen per dag.
Elke maand terugkomen voor controle/scan op zijn waardes maar zolang dit gaat moet hij dit zijn hele leven blijven slikken.
In ieder geval, voor zover je t zo kunt noemen, goed nieuws dat er niet nog meer gevonden is naast de bestaande uitzaaiingen in zn lymfeklieren :)

Werkse of genietse van de zon vandaag allemaal!
Dat is wel goed nieuws geloof ik ja O+
Spoilers!
pi_178616122
quote:
2s.gif Op donderdag 19 april 2018 09:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:N
-O- :X }:| ;( :O :|W >:O w/ O~)
pi_178616140
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 09:13 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

-O- :X }:| ;( :O :|W >:O w/ O~)
:D

Dank.

Oh, Jason deed gisteren een live-concert-registratie-uitzending

3 x raden wat er door de kamer schalt hier. *O*

Sterkheidsbaas van alles.
pi_178616141
Oh en Krea: werkgeluk is misschien wel meer waard dan geld. Als het verschil niet te groot is uiteraard..
pi_178616147
quote:
2s.gif Op donderdag 19 april 2018 09:14 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:D

Dank.

Oh, Jason deed gisteren een live-concert-registratie-uitzending

3 x raden wat er door de kamer schalt hier. *O*

O+ O+ Jason..
pi_178616167
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 09:14 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

O+ O+ Jason..
Ik word er ook nooit zat van. En zijn teksten, zijn alles O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_178616182
Ik ken 1 thuisblijfmoeder en 6 parttime werkende moeders. De thuisblijver is altijd aan het klagen dat het opvoeden zo zwaahaaaaar is en dat ze nooit tijd voor zichzelf heeft. De werkenden doen overal veel makkelijker over en zijn blij met hun zelfontplooiing.

Maar ik snap Minilot in dit geval heel goed. Op deze manier schiet het niet op met die werkgever. Dan niet toch?
Spoilers!
pi_178616256
quote:
14s.gif Op donderdag 19 april 2018 09:05 schreef Kreator het volgende:
Stevige onderhandelingen met de potentiële.
Van veel te weinig en geen lease auto naar te weinig en wel een lease auto.

Toen bedankt en afgezegd. Nu willen ze nog kijken wat de mogelijkheden alsnog zijn.
Na drama op de zaak waar ik nu zit, toch maar weer in gesprek. :').
Mja het is nog niet over en dat is positief. Maar de rest :O
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_178616281
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2018 09:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ken 1 thuisblijfmoeder en 6 parttime werkende moeders. De thuisblijver is altijd aan het klagen dat het opvoeden zo zwaahaaaaar is en dat ze nooit tijd voor zichzelf heeft. De werkenden doen overal veel makkelijker over en zijn blij met hun zelfontplooiing.

Maar ik snap Minilot in dit geval heel goed. Op deze manier schiet het niet op met die werkgever. Dan niet toch?
Thuisblijfmoeder is ook gewoon een kut ‘baan’ weet ik uit ervaring. Maar geen tijd voor jezelf is kul. Zeker als ze naar school gaan.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_178616309
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2018 09:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ken 1 thuisblijfmoeder en 6 parttime werkende moeders. De thuisblijver is altijd aan het klagen dat het opvoeden zo zwaahaaaaar is en dat ze nooit tijd voor zichzelf heeft. De werkenden doen overal veel makkelijker over en zijn blij met hun zelfontplooiing.

Maar ik snap Minilot in dit geval heel goed. Op deze manier schiet het niet op met die werkgever. Dan niet toch?
Ik vind Mini ook niet het type om op die manier te gaan zeuren :D Die vermaakt zich veel te goed met allerlei andere dingen naast O.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')