abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 april 2018 @ 20:11:16 #1
477439 Bias
Ik heb altijd gelijk
pi_178585631
Gemiddelde responstijd van de politie in Nederland is een kwartier. Wat moet ik doen als er 's nachts in wordt gebroken en ik mijn zonen en dochters wil beschermen?

Dreigen met een banaan onder een shirt? :')

Een biertje inschenken voor de inbrekers alvorens mijn eigen polsen achter de rug te binden?

Vriendelijk verzoeken of ze willen vertrekken?

Ik wil gewoon een kleine piefpaf voor noodgevallen ja :(

Klacht: Betuttelcultuur in Nederland voorkomt dat ik mezelf kan verdedigen tegen illegalen met illegale wapens.
pi_178585731
3d printen of zo’n airsoft ding.
.
pi_178585838
Darkweb.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_178585854
Of een café/seksclub in lopen waar veel criminelen komen.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_178585864
Verkeerde kennissen/vrienden blijkbaar.
pi_178585884
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 april 2018 20:19 schreef Aiciu het volgende:
Of een café/seksclub in lopen waar veel criminelen komen.
Krijg je dan zo een wapen mee? Drugs kan je er wel fixen, net als bij bepaalde clubs/kroegen, maar een wapen is wel een ander kaliber ( :D )
pi_178585897
Door die betuttel cultuur hebben we iig geen school schietpartijen. ;)
Twiddel
pi_178585915
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 20:11 schreef Bias het volgende:
Klacht: Betuttelcultuur in Nederland voorkomt dat ik mezelf kan verdedigen tegen illegalen met illegale wapens.
Als je wel een wapen mag kopen zijn ze niet meer illegaal :{
  dinsdag 17 april 2018 @ 20:23:04 #9
477439 Bias
Ik heb altijd gelijk
pi_178585960
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 20:21 schreef macuscam het volgende:

[..]

Als je wel een wapen mag kopen zijn ze niet meer illegaal :{
Er is een verschil tussen legale wapens die via serienummers geregistreerd zijn en illegale wapens met modificaties die verboden zijn, ei.
  dinsdag 17 april 2018 @ 20:24:00 #10
477439 Bias
Ik heb altijd gelijk
pi_178585998
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 20:21 schreef summer2bird het volgende:
Door die betuttel cultuur hebben we iig geen school schietpartijen. ;)
Ik zou eerder zeggen dat dat komt door een goede gezondheidszorg ;)
pi_178586028
Tuurlijk kan en mag je pistolen kopen in Nederland, hangt gewoon een beetje vanaf wat je precies zoekt.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_178586087
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 20:23 schreef Bias het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen legale wapens die via serienummers geregistreerd zijn en illegale wapens met modificaties die verboden zijn, ei.
Ja want met legale wapens gebeurt nooit iets. Net als steekpartijen, zijn altijd stiletto's en vlindermessen, kip.

Natuurlijk bedoel ik niet dat dan ineens ALLES legaal is :')
pi_178586090
KLIK!

KLIK!

KLIK

Zoveel soorten en maten en sommige zijn best goed te gebruiken tegen illegalen/inbrekers.
pi_178586141
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 20:25 schreef Kloonhommel het volgende:
Tuurlijk kan en mag je pistolen kopen in Nederland, hangt gewoon een beetje vanaf wat je precies zoekt.
Alleen een beetje jammer dat het dan nog steeds niet de bedoeling is om jezelf ermee te verdedigen.
Hoe dat hier opgeborgen moet worden zijn die overvallers al in Polen voordat je alles paraat hebt.
pi_178586198
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 20:29 schreef macuscam het volgende:

[..]

Alleen een beetje jammer dat het dan nog steeds niet de bedoeling is om jezelf ermee te verdedigen.
Hoe dat hier opgeborgen moet worden zijn die overvallers al in Polen voordat je alles paraat hebt.
Het is ook hoe je het brengt. Ik was wat aan het vastnieten met mijn nietpistool toen ik ineens een illegaal vanuit mijn ooghoek bespeurde en toen sprak de illegaal in een voor mij onbekende taal tot mij en uit schrik heb ik hem aan de muur vastgeniet! Zelfverdediging zeg ik u!
  dinsdag 17 april 2018 @ 20:34:09 #16
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_178586237
Ik kan het voor je regelen broer.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_178586267
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 20:32 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Het is ook hoe je het brengt. Ik was wat aan het vastnieten met mijn nietpistool toen ik ineens een illegaal vanuit mijn ooghoek bespeurde en toen sprak de illegaal in een voor mij onbekende taal tot mij en uit schrik heb ik hem aan de muur vastgeniet! Zelfverdediging zeg ik u!
Voor een pistool is zoiets niet echt te verzinnen. Je moet zelfs het wapen en munitie in apart afgesloten compartimenten bewaren. Die twee mogen in principe nooit 'bij elkaar voorhanden zijn'.

Ik denk niet dat je zomaar weg komt met het verhaal dat je net alles aan het verzamelen was om naar de schietbaan te gaan toen je werd overvallen midden in de nacht.
pi_178586344
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 20:11 schreef Bias het volgende:
Gemiddelde responstijd van de politie in Nederland is een kwartier. Wat moet ik doen als er 's nachts in wordt gebroken en ik mijn zonen en dochters wil beschermen?

Dreigen met een banaan onder een shirt? :')

Een biertje inschenken voor de inbrekers alvorens mijn eigen polsen achter de rug te binden?

Vriendelijk verzoeken of ze willen vertrekken?

Ik wil gewoon een kleine piefpaf voor noodgevallen ja :(

Nederland is een veilig land en bij jou valt toch niets te halen. Tegenklacht: "zonen en dochters": hoeveel kinderen heb je? Ben je een fokkerij begonnen?
pi_178586371
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 20:36 schreef macuscam het volgende:

[..]

Voor een pistool is zoiets niet echt te verzinnen. Je moet zelfs het wapen en munitie in apart afgesloten compartimenten bewaren. Die twee mogen in principe nooit 'bij elkaar voorhanden zijn'.

Ik denk niet dat je zomaar weg komt met het verhaal dat je net alles aan het verzamelen was om naar de schietbaan te gaan toen je werd overvallen midden in de nacht.
Apart afgesloten compartimenten lijkt me stug, zal best dat de magazijn eruit moet en ernaast gelegd wordt in een pistoolkluis maar echt afzonderlijke kluizen lijkt me stug.

Denk verder ook dat zo goed als niemand zo een vergunning zou krijgen tenzij werkzaam in een beroep waar een wapen nodig is. Ik heb begrepen dat zelfs gepantserde geldwagens van een vrij bekende (amerikaans) koerierbedrijf in Nederland (kom ff niet op de naam?) ook geen wapens mogen dragen ondanks dat ze overvallen kunnen worden door gewapende criminelen, dat vind ik wel erg absurd. Ze moeten zich kunnen verdedigen vind ik.
pi_178586462
ga in amerika wonen opgerotttttt
Moeten zij weten
pi_178586512
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 20:39 schreef Doubleerder het volgende:

[..]

Nederland is een veilig land en bij jou valt toch niets te halen. Tegenklacht: "zonen en dochters": hoeveel kinderen heb je? Ben je een fokkerij begonnen?
Veilig land, in je dromen.
  dinsdag 17 april 2018 @ 20:48:34 #22
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178586556
Wat dacht je van een honkbalknuppel, knuppel
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 17 april 2018 @ 20:51:23 #23
477439 Bias
Ik heb altijd gelijk
pi_178586618
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 20:48 schreef MMaRsu het volgende:
Wat dacht je van een honkbalknuppel, knuppel
een pistool is het ultieme feministische wapen
pi_178586674
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 20:41 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Apart afgesloten compartimenten lijkt me stug, zal best dat de magazijn eruit moet en ernaast gelegd wordt in een pistoolkluis maar echt afzonderlijke kluizen lijkt me stug.

Denk verder ook dat zo goed als niemand zo een vergunning zou krijgen tenzij werkzaam in een beroep waar een wapen nodig is. Ik heb begrepen dat zelfs gepantserde geldwagens van een vrij bekende (amerikaans) koerierbedrijf in Nederland (kom ff niet op de naam?) ook geen wapens mogen dragen ondanks dat ze overvallen kunnen worden door gewapende criminelen, dat vind ik wel erg absurd. Ze moeten zich kunnen verdedigen vind ik.
Geen zin om hele officiële wetsartikel door te akkeren maar:

quote:
Hoe moet ik thuis mijn wapens opbergen? In een speciaal daarvoor bestemde wapenkluis of een kluis daaraan gelijkwaardig. Onbevoegden mogen geen toegang hebben. Ook uw huisgenoten zijn onbevoegden. Verder dienen wapens en bijbehorende munitie in gescheiden bergplaatsen te worden bewaard.
http://svprinshendrik.nl/faq/faq.html

Wat veel mensen doen is het wapen in een kluis met daarin nog weer een los compartiment voor munitie dat met een andere sleutel/code geopend kan worden als de kluis zelf.
pi_178586890
Verder is het hele probleem juist dat je hier heel makkelijk een wapen kan krijgen, kijk bijv. naar Tristan van der Vlis (Alphen a/d Rijn), en dat de overheid denkt dat iedereen zich vervolgens netjes aan de regels houdt :')

De enige mensen die hier last van hebben zijn hobbyisten die door 1001 hoepels moeten springen, terwijl ze geen kwaad in de zin hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')