abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 17 april 2018 @ 19:00:32 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_178583780
quote:
Jordan (22) is voorbeeldige studente en zamelt geld in voor Afrika. Maar thuis achter gesloten deuren ontdekt vriend heel andere kant van haar



Ze kwam uit een warm nest, haalde hoge punten op school, deed vrijwilligerswerk met achtergelaten dieren en zamelde geld in voor behoeftige kinderen in Afrika: de Britse Jordan Worth (22) leek de ideale schoondochter. Maar thuis achter gesloten deuren kwam er een heel ander en verontrustend facet van haar persoonlijkheid naar boven. En dat mocht haar vriend aan den lijve ondervinden.

Het waren buren van het koppel uit Stewartby – tussen Londen en Birmingham – die ontdekten dat er iets niet in de haak was en alarm sloegen. Ze hadden de twee al vaker ruzie horen maken en gehoord hoe er dingen door het huis werden gegooid. Iemand had Worth eerder ook al voor het raam gezien met een hamer en een schroevendraaier in de hand en haar vriend horen roepen: ‘Ga van me af. Blijf van mijn hoofd. Doe dat niet.’ Toen de buur de man later zag, merkte die dat hij brandwonden op zijn armen had. Maar hij beweerde dat hij die zelf had toegebracht.

Verschroeid
Vorig jaar in juni besloten buren om toch de politie te bellen toen ze weer geschreeuw hoorden en de jongeman gilde: “Ga van me af, je doet me pijn.’ De hulpdiensten zagen meteen dat hij verwondingen had op zijn hand en tweede- en derdegraadsverbrandingen op zijn armen en benen, die hij zelf had proberen te verbinden. Zo’n vijf procent van zijn lichaam was verschroeid en dat zou permanente littekens achterlaten. Worth bleek kokend water over hem heen te hebben gegoten.



Bij een onderzoek in het ziekenhuis van Stevenage op 6 juni ontdekten de dokters naast nog meer brandwonden op zijn benen ook sporen van steekwonden op zijn lichaam en ledematen. Enkele dagen later werd Worth in de boeien geslagen. En nu moest ze voor de rechter verschijnen.

Met brio
Die hoorde hoe het koppel elkaar had leren kennen op school in 2012. Ze waren allebei 16 en begonnen een relatie. Later gingen ze ook samenwonen. Maar al snel werd duidelijk dat Worth thuis niet de vrouw was die iedereen kende. De vrouw die uit een liefdevol gezin kwam en het goed deed op school en later ook op de universiteit, waar ze met brio een diploma haalde in de beeldende kunsten. En die zich ontfermde over achtergelaten dieren, geld inzamelde voor kinderen in Afrika en lerares wilde worden. Nee, thuis bleek ze elk aspect van het leven van haar vriend te controleren.

Al vroeg in hun relatie besliste ze bijvoorbeeld welke kleren hij mocht dragen en welke niet, zo klonk het bij openbare aanklager Maryam Syed. Worth isoleerde de man en verbood hem om contact te hebben met zijn familie en vrienden. Ze nam zelfs zijn Facebookprofiel over.



En het werd nog erger. Want al snel werd ze ook gewelddadig. De man – die lijdt aan een vorm van hydrocefalus (in de volksmond ook bekend als een waterhoofd) – kreeg geen eten en werd geslagen met stompe voorwerpen. Daarna verbood ze hem om naar het ziekenhuis te gaan voor verzorging. Ze goot kokend water over zijn armen, die ze hem dan zelf liet verbinden. Hij werd verscheidene keren opgemerkt met een blauw oog, terwijl hij hinkte of met zijn arm in een draagriem. Negen maanden lang verbood ze hem ook om in hetzelfde bed te slapen als haar.

Contactverbod
Afgelopen vrijdag pleitte de jonge vrouw schuldig aan controlerend en dwingend gedrag in een intieme relatie, het opzettelijk verwonden van haar vriend en het opzettelijk toebrengen van zware lichamelijke letsels. Rechter Nic Madge veroordeelde haar tot 7,5 jaar cel en legde haar meteen ook een contactverbod op. Ze mag voor onbepaalde tijd geen contact meer met haar vriend opnemen.



“Een celstraf is onvermijdelijk”, zei hij. “Naast het geweld heb je je partner ook voedsel en een degelijke slaapplaats ontzegd. Je hield hem klein en deed er alles aan opdat hij geen contact zou hebben met zijn familie en vrienden. Je gaf toe dat je in het verleden op verscheidene momenten stompe voorwerpen en werktuigen hebt gebruikt om hem te slaan en dat hij daar verwondingen door opliep. Je gaf ook toe dat je kokend water gebruikte om hem te verwonden. En dat je hem steekwonden toebracht met een mes. Je nam zelfs zijn Facebookprofiel over. Er waren elke dag wel discussies, waarbij dingen door het huis vlogen. Dit kunnen we niet laten passeren.”







https://www.hln.be/nieuws(...)t-van-haar~aef8bf97/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_178583840
wat een schatje
pi_178583854
en wil ook wel andere kant van het verhaal horen, waar er twee vechten hebben er twee schuld
pi_178583897
"Je nam zelfs zijn FB profiel over".

:')
pi_178584072
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 19:05 schreef Stratotanker het volgende:
"Je nam zelfs zijn FB profiel over".

:')
Dat ging echt te ver inderdaad.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_178584102
Ziekelijke bitch btw. Al zal ik nooit snappen hoe je je zo laat mishandelen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 17 april 2018 @ 19:16:07 #7
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_178584123
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 19:15 schreef habitue het volgende:
Ziekelijke bitch btw. Al zal ik nooit snappen hoe je je zo laat mishandelen.
Misschien vond ie het wel opwindend :P
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_178584132
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 19:05 schreef Stratotanker het volgende:
"Je nam zelfs zijn FB profiel over".

:')
Ja, naast het blokkeren van contact met de familie en de 3e graads brandwonden is dat wel nummer 1. :')
  dinsdag 17 april 2018 @ 19:16:26 #9
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_178584133
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 19:05 schreef Stratotanker het volgende:
"Je nam zelfs zijn FB profiel over".

:')
Ja, het begint vaak met wat onschuldig steken en overgieten met kokend water, maar voor je het weet loopt het uit de hand en gaan ze zitten Facebooken.
:')
pi_178584157
Met brio :?
pi_178584170
Gruwelijk anaal vernederen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178584185
Heeft waarschijnlijk een echte vent nodig, die haar alle hoeken van het huis laat zien.
.
  dinsdag 17 april 2018 @ 19:18:48 #13
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_178584186
Het komt veel minder vaak voor maar er zijn ook vrouwen die hun partner mishandelen. Zoals in dit geval dus. Ik vraag me wel af in hoeverre de hydrocefalus van de man een rol speelt. Als hij een shunt heeft is zijn hoofd sws extra kwetsbaar.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_178584195
Ik zal mijn vriendin normaal gesproken niet slaan, maar als ze 1x bewust kokend water over m'n heen gooit kan ze daarna tandjes tuffen.
pi_178584250
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 19:03 schreef Adames het volgende:
en wil ook wel andere kant van het verhaal horen, waar er twee vechten hebben er twee schuld
Wtf.
pi_178584271
Echt eng, dergelijke psychopaten.
Vraag me af waarom hij niet eerder bij haar weg is gegaan, maar als hij geleidelijk aan met niemand meer contact mocht, wordt dat een stuk moeilijker. Bizar verhaal.
  dinsdag 17 april 2018 @ 19:23:15 #17
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_178584288
Fucking hell wat een lekker geil meisje. Veel te mooi voor de gevangenis, laat die gewoon een paar jaar vrijwilligerswerk doen in Afrika, dan leert ze haar lesje ook wel.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_178584311
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 19:03 schreef Adames het volgende:
en wil ook wel andere kant van het verhaal horen, waar er twee vechten hebben er twee schuld
Dat zeg je alleen omdat het een appetijtelijke dame is.
pi_178584313
Kunnen we HLN niet verbieden?
pi_178584334
Hoewel ik ook niet snap dat iemand zich zo laat mishandelen, maarja...
pi_178584405
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 19:05 schreef Stratotanker het volgende:
"Je nam zelfs zijn FB profiel over".

:')
Barbaars.
"Pools are perfect for holding water"
pi_178584445
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 19:17 schreef LurkJeRot het volgende:
Met brio :?
Ja, dit. Ikke niet snap.

Lekker op de uni met houten treintjes spelen
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_178584542
Pittig vrouwtje :T
pi_178584583
Hij moet wel iets gedaan hebben om dat gedrag van haar uit te lokken, het kan niet anders
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_178584602
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 19:34 schreef Ali_boo het volgende:
Hij moet wel iets gedaan hebben om dat gedrag van haar uit te lokken, het kan niet anders
_O-
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 19:32 schreef Klepper272 het volgende:
Pittig vrouwtje :T
Ja die geeft genoeg tegengas in bed
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')