was een of andere Nederlandse man op centraal station ,daar zat een barbierquote:Op dinsdag 17 april 2018 15:33 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Gewoon bij Mo toch?
Ik had even de hoop dat het over een echte barbier ging dan was de klacht wel terecht geweest. Niets zo fijn als zo'n ouderwetse scheerbeurt.
Klopt. Ik heb een tijdje in Rotterdam gewoond en daar zat een barbier net achter het station. Zo'n dure kappersstoel met een asbak er inquote:Op dinsdag 17 april 2018 15:33 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Gewoon bij Mo toch?
Ik had even de hoop dat het over een echte barbier ging dan was de klacht wel terecht geweest. Niets zo fijn als zo'n ouderwetse scheerbeurt.
Ja dus hij had blijkbaar een vaste barber in de buurt, maar is nu eenmalig bij ene uit de buurt gegaan en die is veel beter.quote:
Sorry, maar als ik al de topics van TS lees, begin ik hem een eigenaardige jongen te vinden.quote:Op dinsdag 17 april 2018 15:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja dus hij had blijkbaar een vaste barber in de buurt, maar is nu eenmalig bij ene uit de buurt gegaan en die is veel beter.
Simpel toch
Ja dat kan, maar dat heeft verder niks met de klacht te maken natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 april 2018 15:42 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Sorry, maar als ik al de topics van TS lees, begin ik hem een eigenaardige jongen te vinden.
Ben ik ook, weet ik (om een open doel dicht te gooien)
zeer eigenaardige jongen die TSquote:Op dinsdag 17 april 2018 15:42 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Sorry, maar als ik al de topics van TS lees, begin ik hem een eigenaardige jongen te vinden.
Ben ik ook, weet ik (om een open doel dicht te gooien)
Wat is een barber?quote:Op dinsdag 17 april 2018 15:35 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Hij zoekt een barber, geen barbaar
En normaliter woon jij in?quote:Op dinsdag 17 april 2018 15:29 schreef jigggy het volgende:
Net toevallig in Nijmegen naar de Barber geweest ,Mn haar heeft nog nooit zo goed gezeten ,alleen jammer dat t zo ver van Mn hometown ligt ,ik overweeg nu om elke keer naar Nijmegen te gaan voor een knipbeurt
Wat heeft die gladjakker er nu weer mee te maken die aan het einde van onderstaande persconferentie nog even een sneer krijgt van baas "Louis."quote:Op dinsdag 17 april 2018 15:36 schreef de_boswachter het volgende:
NIET NET ZO FRESH ZIJN ALS JAN JOOST VAN GANGELEN
Adolf van Gaal was op iedereen boos.quote:Op woensdag 18 april 2018 12:45 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wat heeft die gladjakker er nu weer mee te maken die aan het einde van onderstaande persconferentie nog even een sneer krijgt van baas "Louis."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |