PSV landskampioen feestquote:Op dinsdag 17 april 2018 12:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En wat heeft er gister voor gezorgd dat jij nu zo'n spierpijn hebt dan?
Ja, mentaal.quote:Op dinsdag 17 april 2018 12:59 schreef MadJackthePirate het volgende:
Tevens spierpijn hebben door een fucking feest!! Heb je een ziekte ofzo?
Je vriendje reikit die spierpijn wel weg.quote:Op dinsdag 17 april 2018 13:00 schreef -river- het volgende:
[..]
Mijn vriendje komt vrijdag pas, dus hoop ik zaterdag o.a kringspierpijn te hebben
Blijkbaar slaat het ook op je spieren, aangezien je als jonge meid/jongen geen last zou moeten hebben van een beetje dansen.quote:
Oh jaquote:Op dinsdag 17 april 2018 13:01 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Je vriendje reikit die spierpijn wel weg.
Grappigquote:Op dinsdag 17 april 2018 13:00 schreef -river- het volgende:
[..]
Mijn vriendje komt vrijdag pas, dus hoop ik zaterdag o.a kringspierpijn te hebben
Ik ben al een oud wijf hèquote:Op dinsdag 17 april 2018 13:01 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Blijkbaar slaat het ook op je spieren, aangezien je als jonge meid/jongen geen last zou moeten hebben van een beetje dansen.
Van het klikken op verwijder reactie knop?quote:
wel eerst schijtenquote:Op dinsdag 17 april 2018 13:28 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, vertel ik je zaterdag wel.
Ja ben bang van wel.quote:Op dinsdag 17 april 2018 13:29 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Van het klikken op verwijder reactie knop?
Klopt.quote:Op dinsdag 17 april 2018 13:28 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat kan niet komen door een avondje dansen.
Als vrouw aangerand worden door andere vrouwen?quote:Op dinsdag 17 april 2018 12:50 schreef -river- het volgende:
Ik werd trouwens wel keer op keer aangerand![]()
Iedere keer weer door een andere man/vrouw
inb4: Kijk mij eens uitgewoond zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2018 12:47 schreef -river- het volgende:
Ik heb zo'n spierpijn door gisteren![]()
Klacht: ik ben niets gewend.
quote:Op dinsdag 17 april 2018 14:06 schreef CarbonC het volgende:
[..]
inb4: Kijk mij eens uitgewoond zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |