abonnement Unibet Coolblue
pi_178592901
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 07:58 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Inderdaad. Valiant Hearts was de laatste fatsoenlijke game van Ubi die het spelen waard was.
Mario Rabbits was een prima xcom kloon.
pi_178592908
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 april 2018 21:57 schreef DKUp het volgende:
Call of Duty: Black Ops IIII krijgt waarschijnlijk geen SP campaign maar wel een Battle Royale mode :+
pi_178592916
quote:
14s.gif Op woensdag 18 april 2018 07:59 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Mario Rabbits was een prima xcom kloon.
Die was ik inderdaad vergeten, lijkt me nog wel grappig (als ik een Switch zou hebben).
  Moderator woensdag 18 april 2018 @ 08:13:39 #54
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_178593015
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 08:00 schreef Aurelius het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
laten we t niet hopen zeg...
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_178593118
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 08:13 schreef Jimbo het volgende:

[..]

laten we t niet hopen zeg...
Inderdaad. Maar het is, na het succes van Fortnite en PUBG, wel de hype voor dit jaar. Er gaan zelf geruchten dat RDR2 een Battle Royale mode krijgt. :(
  woensdag 18 april 2018 @ 08:24:24 #56
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_178593141
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 08:21 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar het is, na het succes van Fortnite en PUBG, wel de hype voor dit jaar. Er gaan zelf geruchten dat RDR2 een Battle Royale mode krijgt. :(
Bij Overwatch zijn ze ook al bezig, alleen is het niet even een kwestie van een nieuwe map aanmaken en gaan. Die hebben wat meer tijd nodig.

GTAOnline heeft het natuurlijk ook al.

Maar goed, het zal wel een nieuwe standaard gaan worden in MP-shooters.
Net zoals dat op een gegeven moment dat squad-based multiplayer met ieder een eigen rol opeens overal te zien was. Team Fortress begon volgens mij, en daar kwamen toen ook een hoop klonen van. En nu vinden we dat een normale mode.
  woensdag 18 april 2018 @ 09:10:20 #57
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_178593618
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 08:24 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Bij Overwatch zijn ze ook al bezig, alleen is het niet even een kwestie van een nieuwe map aanmaken en gaan. Die hebben wat meer tijd nodig.

GTAOnline heeft het natuurlijk ook al.

Maar goed, het zal wel een nieuwe standaard gaan worden in MP-shooters.
Net zoals dat op een gegeven moment dat squad-based multiplayer met ieder een eigen rol opeens overal te zien was. Team Fortress begon volgens mij, en daar kwamen toen ook een hoop klonen van. En nu vinden we dat een normale mode.
Gewoon simpel deathmatch 1 vs 1 met 16 spelers en binnen 5 seconden respawnen zie je bijna niet meer.
De tijden van Quake zijn lang vervlogen helaas met gewoon starten met een simpele gun en gewoon wapens pakken en armor en health die over de map verspreid liggen.

Ik weet vrijwel zeker dat zo'n modus een nog groter succes zal zijn dan dat Battle Royale gedoe :)

Gewoon frags halen en geen gezever over KD ratio of aantal punten.

Als ze dat nou eens terugbrengen dan zie ik mijzelf nog wel weer PS+ halen :)

-edit- En dat uiteraard in FPS , niet 3rd person *)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  Redactie Games woensdag 18 april 2018 @ 09:19:55 #58
181272 crew  Noppie2000
pi_178593770
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 23:49 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Waarom niet? Enorm spannend! 1 tegen 99, wat is er nou niet leuk aan zoiets _O_

Je kan het ook in enorm veel verschillende settings voorstellen.. dus ik hoop dat we met de E3 veel diverse BR modes gaan zien _O_.

Denk aan BR met ninja's.. of BR met Dark Souls achtige combat hnnnggggg
Het is alleen niet 1 tegen 99, maar 1 tegen een handjevol die op dezelfde locatie droppen, daarna een lange tijd niets of kleine 1v1's als je iemand tegenkomt, gevolgd door een lategame waarin je strijdt tegen de laatste vijf man die overblijven.

70% downtime, 30% combat, nooit een 1v99 of iets in die trend. Er is wel veel mogelijk met het genre (men doet net alsof het na twee games al helemaal uitgemolken en geoptimaliseerd is :') ), maar zeker die downtime mogen ze van mij wel aanpakken :+

quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 09:10 schreef Dopekoe het volgende:

[..]
De tijden van Quake zijn lang vervlogen helaas met gewoon starten met een simpele gun en gewoon wapens pakken en armor en health die over de map verspreid liggen.

Ik weet vrijwel zeker dat zo'n modus een nog groter succes zal zijn dan dat Battle Royale gedoe :)
De laatste paar games die dit probeerden zijn stuk voor stuk geen commercieel succes geworden, ik denk toch echt dat je dat verkeerd ziet :P
  woensdag 18 april 2018 @ 09:22:12 #59
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_178593798
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 09:10 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Gewoon simpel deathmatch 1 vs 1 met 16 spelers en binnen 5 seconden respawnen zie je bijna niet meer.
De tijden van Quake zijn lang vervlogen helaas met gewoon starten met een simpele gun en gewoon wapens pakken en armor en health die over de map verspreid liggen.

Ik weet vrijwel zeker dat zo'n modus een nog groter succes zal zijn dan dat Battle Royale gedoe :)

Gewoon frags halen en geen gezever over KD ratio of aantal punten.

Als ze dat nou eens terugbrengen dan zie ik mijzelf nog wel weer PS+ halen :)

-edit- En dat uiteraard in FPS , niet 3rd person *)
[UTMODUS] Headshot, double kill, m-m-m-m-monsterkill, ultra kill, godlike ![/UTMODUS]
You dont believe me ? Read this line again.
  woensdag 18 april 2018 @ 09:23:11 #60
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_178593813
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 09:10 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Gewoon simpel deathmatch 1 vs 1 met 16 spelers en binnen 5 seconden respawnen zie je bijna niet meer.
De tijden van Quake zijn lang vervlogen helaas met gewoon starten met een simpele gun en gewoon wapens pakken en armor en health die over de map verspreid liggen.

Ik weet vrijwel zeker dat zo'n modus een nog groter succes zal zijn dan dat Battle Royale gedoe :)

Gewoon frags halen en geen gezever over KD ratio of aantal punten.

Als ze dat nou eens terugbrengen dan zie ik mijzelf nog wel weer PS+ halen :)

-edit- En dat uiteraard in FPS , niet 3rd person *)
Dat dus.
Ik heb Unreal (tournament) helemaal grijs gespeeld. Quake3 ook nog wel wat.
Zo'n mode moet weer terug komen. Gewoon actie. Dood gaan, direct respawnen en door
  woensdag 18 april 2018 @ 09:23:25 #61
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_178593819
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 09:22 schreef 7nightwing7 het volgende:

[..]

[UTMODUS] Headshot, double kill, m-m-m-m-monsterkill, ultra kill, godlike ![/UTMODUS]
O+ die tijden O+
  woensdag 18 april 2018 @ 09:30:11 #62
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_178593918
Ik heb echt vooral Quake 2 gepeeld, begonnen zelfs nog met een inbelmodem (28k8)
En UT ook redelijk wat gespeeld, maar in vergelijking met uren die ik in Q2 heb zitten helemaal niets :)

Ik denk ook niet dat er ooit een game komt waar ik meer uren instop dan in Quake 2 :)

quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 09:19 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Het is alleen niet 1 tegen 99, maar 1 tegen een handjevol die op dezelfde locatie droppen, daarna een lange tijd niets of kleine 1v1's als je iemand tegenkomt, gevolgd door een lategame waarin je strijdt tegen de laatste vijf man die overblijven.

70% downtime, 30% combat, nooit een 1v99 of iets in die trend. Er is wel veel mogelijk met het genre (men doet net alsof het na twee games al helemaal uitgemolken en geoptimaliseerd is :') ), maar zeker die downtime mogen ze van mij wel aanpakken :+

[..]

De laatste paar games die dit probeerden zijn stuk voor stuk geen commercieel succes geworden, ik denk toch echt dat je dat verkeerd ziet :P
Welke games dan ?

quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 09:22 schreef 7nightwing7 het volgende:

[..]

[UTMODUS] Headshot, double kill, m-m-m-m-monsterkill, ultra kill, godlike ![/UTMODUS]
Vergeet Dominating niet :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  Eindredactie Games woensdag 18 april 2018 @ 09:32:41 #63
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_178593969
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 09:10 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Gewoon simpel deathmatch 1 vs 1 met 16 spelers en binnen 5 seconden respawnen zie je bijna niet meer.
De tijden van Quake zijn lang vervlogen helaas met gewoon starten met een simpele gun en gewoon wapens pakken en armor en health die over de map verspreid liggen.

Ik weet vrijwel zeker dat zo'n modus een nog groter succes zal zijn dan dat Battle Royale gedoe :)
Zit volgens mij niemand meer op te wachten. Boss Key Studios is het levende bewijs daarvan, die leverden een top-notch, fast-paced arena shooter met LawBreakers en geen hond die het speelde. Nu zijn ze maar overstag gegaan en komen ze ook met een Battle Royale shooter.

Quake Champions bijv. wordt ook nog maar door een handjevol mensen gespeeld.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_178594019
Fortnite geprobeerd, niet mijn ding. Die partybus is grappig, daarna is het vooral afgeslacht worden omdat de rest het 100 uur per week speelt lijkt het :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 18 april 2018 @ 09:35:35 #65
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_178594025
quote:
2s.gif Op woensdag 18 april 2018 09:32 schreef 2dope het volgende:

[..]

Zit volgens mij niemand meer op te wachten. Boss Key Studios is het levende bewijs daarvan, die leverden een top-notch, fast-paced arena shooter met LawBreakers en geen hond die het speelde. Nu zijn ze maar overstag gegaan en komen ze ook met een Battle Royale shooter.

Quake Champions bijv. wordt ook nog maar door een handjevol mensen gespeeld.
Dat is toch niet vergelijkbaar met een setting als Quake 2 or UT,
In een deathmatch shooter horen geen personages, geen levelling, geen special skills....

De special skills die je hebt zijn de skills die je moet leren zoals een rocketjump. Niet vrijspelen, maar gewoon oefenen :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  Redactie Games woensdag 18 april 2018 @ 09:38:24 #66
181272 crew  Noppie2000
pi_178594063
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 09:35 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Dat is toch niet vergelijkbaar met een setting als Quake 2 or UT,
In een deathmatch shooter horen geen personages, geen levelling, geen special skills....

De special skills die je hebt zijn de skills die je moet leren zoals een rocketjump. Niet vrijspelen, maar gewoon oefenen :)
Huidige gamers willen juist leveling, special skills, progressie zien. De ouderwetse formules werken gewoon niet meer. Lawbreakers is een failure geweest (ze hebben inmiddels, ironisch genoeg, een nieuwe battle royale game in early acces nu), Quake Champions is geen succes, de nieuwe Unreal Tournament heeft al geen maanden een update gezien.

Spelersaantallen zijn laag, verkoopcijfers laag, winst (bijna) niet bestaand. Ik vind het net zo jammer als jij, maar de games zijn echt geen faal geworden omdat ze personages en leveling hebben :P
  woensdag 18 april 2018 @ 09:45:27 #67
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_178594207
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 09:38 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Huidige gamers willen juist leveling, special skills, progressie zien. De ouderwetse formules werken gewoon niet meer. Lawbreakers is een failure geweest (ze hebben inmiddels, ironisch genoeg, een nieuwe battle royale game in early acces nu), Quake Champions is geen succes, de nieuwe Unreal Tournament heeft al geen maanden een update gezien.

Spelersaantallen zijn laag, verkoopcijfers laag, winst (bijna) niet bestaand. Ik vind het net zo jammer als jij, maar de games zijn echt geen faal geworden omdat ze personages en leveling hebben :P
Ja, niemand wil meer een level playing field waar het alleen maar om skill draait.

Ik hekel die nietszeggende progress trees en kansloze loot drops die er enkel zijn om de verslaving van een speler in stand te houden. Eigenlijk durf ik wel te zeggen dat als een game die nodig heeft om interessant te blijven het gewoon geen goede game is.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  woensdag 18 april 2018 @ 09:48:17 #68
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_178594286
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 09:38 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Huidige gamers willen juist leveling, special skills, progressie zien. De ouderwetse formules werken gewoon niet meer. Lawbreakers is een failure geweest (ze hebben inmiddels, ironisch genoeg, een nieuwe battle royale game in early acces nu), Quake Champions is geen succes, de nieuwe Unreal Tournament heeft al geen maanden een update gezien.

Spelersaantallen zijn laag, verkoopcijfers laag, winst (bijna) niet bestaand. Ik vind het net zo jammer als jij, maar de games zijn echt geen faal geworden omdat ze personages en leveling hebben :P
Levelling en personages zijn inderdaad niet killing, het zal vast iets te maken hebben met wat het gros wil. Logisch ook, maar ik denk dat als er echt eens serieus gekeken wordt naar de wensen van de gamers dat er nog genoeg zijn die zo'n game zouden willen zien op de console.

Destiny deed dat goed met de modus Clash alleen dat was met levelling, wapensvoordeel en te weinig spelers op te grote maps.

quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 09:45 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ja, niemand wil meer een level playing field waar het alleen maar om skill draait.

Ik hekel die nietszeggende progress trees en kansloze loot drops die er enkel zijn om de verslaving van een speler in stand te houden. Eigenlijk durf ik wel te zeggen dat als een game die nodig heeft om interessant te blijven het gewoon geen goede game is.
Lootboxes zijn echt bagger, skillstrees hebben voor mij alleen nut in Singleplayer gaming. Kijk naar Borderlands, waar een skilltree echt een waarde heeft :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  Eindredactie Games woensdag 18 april 2018 @ 10:12:15 #69
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_178594703
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 09:35 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Dat is toch niet vergelijkbaar met een setting als Quake 2 or UT,
In een deathmatch shooter horen geen personages, geen levelling, geen special skills....

De special skills die je hebt zijn de skills die je moet leren zoals een rocketjump. Niet vrijspelen, maar gewoon oefenen :)
Prima vergelijkbaar imho. Die skills heb je LB in de vorm van een soort 'heroes' die hun eigen vorm van of varianten op rocket jump en dergelijke hebben. Ook heel erg easy to use, hard to master. Je zou het kunnen zien als een soort evolutie van het genre, wat niet zo'n rare gedachte is gezien Cliff Bleszinski aan het roer stond. Verder is het gewoon (team) deathmatch in een arena.

Maar goed dat is één voorbeeld. De multiplayer van de laatste Doom was ook totaal geen succes, dat was toch wel typisch MP deathmatch. Ik denk gewoon dat niet veel mensen er meer op zitten te wachten. Je kunt altijd nog de fan remake van Unreal Tournament spelen, nostalgiegenot in Unreal Engine 4 O+


maar dat is offtopic want geen PS4-versie voor zover ik weet
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 18 april 2018 @ 10:15:35 #70
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_178594785
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 april 2018 21:57 schreef DKUp het volgende:
Call of Duty: Black Ops IIII krijgt waarschijnlijk geen SP campaign maar wel een Battle Royale mode :+
Ik las het net ja... geen SP want "daar is geen tijd voor met het huidige relase-schema".

Dus m.a.w. who cares of de game "af" is... we hebben een vaste datum waarop ie de deur uit moet. Want dan valt ie nog net binnen het juiste fiscale kwartaal, en dan zijn onze aandeelhouders weer blij.

Wat een bullshit.
  woensdag 18 april 2018 @ 10:16:14 #71
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_178594796
quote:
2s.gif Op woensdag 18 april 2018 10:12 schreef 2dope het volgende:

[..]

Prima vergelijkbaar imho. Die skills heb je LB in de vorm van een soort 'heroes' die hun eigen vorm van of varianten op rocket jump en dergelijke hebben. Ook heel erg easy to use, hard to master. Je zou het kunnen zien als een soort evolutie van het genre, wat niet zo'n rare gedachte is gezien Cliff Bleszinski aan het roer stond. Verder is het gewoon (team) deathmatch in een arena.

Maar goed dat is één voorbeeld. De multiplayer van de laatste Doom was ook totaal geen succes, dat was toch wel typisch MP deathmatch. Ik denk gewoon dat niet veel mensen er meer op zitten te wachten. Je kunt altijd nog de fan remake van Unreal Tournament spelen, nostalgiegenot in Unreal Engine 4 O+


maar dat is offtopic want geen PS4-versie voor zover ik weet
Was dat een fan-remake? ik dacht dat er ter promtie gewoon een officiele unrealtournament was.
pi_178594837
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 10:15 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Ik las het net ja... geen SP want "daar is geen tijd voor met het huidige relase-schema".

Dus m.a.w. who cares of de game "af" is... we hebben een vaste datum waarop ie de deur uit moet. Want dan valt ie nog net binnen het juiste fiscale kwartaal, en dan zijn onze aandeelhouders weer blij.

Wat een bullshit.
En dan valt de release voor Red Dead Redemption 2 :+
SOONY
  woensdag 18 april 2018 @ 10:21:03 #74
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_178594895
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 10:18 schreef DKUp het volgende:

[..]

En dan valt de release voor Red Dead Redemption 2 :+
Ik weet niet of die heel erg in elkaars vaarwater zitten. Zijn wel 2 compleet verschillende spellen. RDR2 zou ik bijvoorbeeld wel kopen :P
Maar idd... dat soort releases zullen ook een rol spelen.
  Eindredactie Games woensdag 18 april 2018 @ 10:25:00 #75
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_178594968
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 10:16 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Was dat een fan-remake? ik dacht dat er ter promtie gewoon een officiele unrealtournament was.
Het was een samenwerking tussen Epic Games en 'de community' voor zover ik het heb begrepen. Game zou ook gewoon gratis moeten zijn (dus niet f2p, maar 'free' zonder mt's), maar heb het niet echt meer gevolgd de laatste tijd.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')