abonnement Unibet Coolblue
  maandag 16 april 2018 @ 23:46:04 #1
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_178567591
Even een vraag uit interesse? Zijn er sommige Fokkers hier wel eens door de politie aangehouden of opgepakt, waarna ze mee naar het bureau mochten? En zo ja, wat was het verhaal daarachter? :P

* Claude_Viole is altijd braaf geweest gelukkig :)
pi_178567684
GC / MaddoxX #18 Free MaddoxX

[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2018 23:55:23 ]
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 17 april 2018 @ 00:20:53 #3
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_178567888
quote:
Heel veel leesvoer :~
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_178567963
Jep. Beetje vastgezeten, strafblad etc. Verhaal erachter boeit niet zo veel; had te maken met "met vereende krachten openlijke geweldpleging met zeer zwaar lichamelijk letsel ten gevolge".

Was nogal een beetje opgeblazen. Die knaker werd een week nadien 3de in een tennistoernooi. Dat kan niet met zeer zwaar lichamelijk letsel. Me dunkt.

Onder de streep was het eigenlijk niet meer dan een uit de hand gelopen kroegruzie, waarvan er elk weekend overal legio zijn. Denk dat men een voorbeeld wilde stellen en deze situatie daarvoor gebruikte.

PS: het was ronduit terecht dat die knaker wat patsen kreeg. Mocht dezelfde situatie zich nu weer voordoen, dan zou het hetzelfde aflopen denk ik.

Maargoed, verder ben ik eigenlijk hartstikke braaf en lief en alles :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 17 april 2018 @ 00:32:38 #5
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_178567967
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 00:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Heel veel leesvoer :~
Ja, ik zou daarom graag een korte samenvatting willen hebben.

Die fok!er heeft dus een game gestolen? En krijgt een boete en celstraf?

Hoe krijg je miljoenen van een gestolen game? Hoe hoog was de boete en celstraf?
Zit hij nog steeds vast?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 17 april 2018 @ 00:34:36 #6
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_178567981
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 april 2018 00:32 schreef Geralt het volgende:
Jep. Beetje vastgezeten, strafblad etc. Verhaal erachter boeit niet zo veel; had te maken met "met vereende krachten openlijke geweldpleging met zeer zwaar lichamelijk letsel ten gevolge".

Heeft het nog gevolgen gehad voor werk?
Meestal ben je met een strafblad wel genaaid, je kunt dan geen VOG krijgen toch?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_178567991
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 00:32 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ja, ik zou daarom graag een korte samenvatting willen hebben.

Die fok!er heeft dus een game gestolen? En krijgt een boete en celstraf?

Hoe krijg je miljoenen van een gestolen game? Hoe hoog was de boete en celstraf?
Zit hij nog steeds vast?
Ja, en heeeeul veel creditcards.

Alleen een boete was het meende ik, of iig geen lange celstraf
pi_178567993
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 00:34 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Heeft het nog gevolgen gehad voor werk?
Nope
quote:
Meestal ben je met een strafblad wel genaaid, je kunt dan geen VOG krijgen toch?
Onzin. VOG krijg je altijd; het gaat erom wat er op staat. Als jij een kind verkracht hebt en je solliciteert bij een kinderdagverblijf of je hebt verschillende bedrijven voor miljoenen opgelicht en solliciteert bij een bank; ja in dat soort situaties helpt het dan niet mee en kan je er gezeik mee krijgen.

Een strafblad is niet zo erg als men veelal denkt dat het is. Ik heb er in elk geval nooit hinder van ondervonden en nee ik werk niet als palletsorteerder :+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_178568005
Overigens denk ik dat het al lang en breed verjaard is; dat gebeuren is alweer van bijna 20 jaar geleden.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 17 april 2018 @ 00:38:27 #10
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_178568006
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 00:34 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Heeft het nog gevolgen gehad voor werk?
Meestal ben je met een strafblad wel genaaid, je kunt dan geen VOG krijgen toch?
VOG's zijn overrated.
And so is the past
pi_178569789
Een HALT-strafje op m'n 16e vanwege heling. De meisjes die de spullen gejat hadden kregen zelfs minder uren ivm hun leeftijd :'(
pi_178570104
Zat, eigenlijk van voor alles wel, meeste is wel langer terug, in ieder geval geen probleem om een VOG te krijgen omdat dat maar tot 6 jaar terug gaat voor de meeste beroepen en alleen relevante zaken, kortom als je iemand vermoord hebt is dat geen enkel probleem in een financieele functie.

Vast zitten, en zeker op een politiebureau is vooral saai, er is meestal alleen radio en wat leesmap blaadjes, voorts mag je 2 keer per dag een kwartiertje luchten en een sigaretje roken. Gelukkig mag je maximaal 14 dagen vastgehouden worden op een politiebureau maar in de praktijk is dat meestal een stuk korter, pro-tip zorg er niet voor dat je in het weekend word gepakt, want die dagen nemen ze meestal geen moeite om je te verhoren.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_178570209
Toen ik jong was moest ik een keer mee na een opstootje in een cafe. Ik had niks gedaan, maar de vlam sloeg in de pan aan de bar waar ik ook aan zat. Binnen no-time stond er politie in de kroeg en ik moest ook mee.
Moest een nacht de cel in om te ontnuchteren. Ze hebben me prima behandeld trouwens, kreeg ‘s morgens keurig koffie en brood met beleg. Toen een gesprek waarbij ik zei dat ik niet mee had gedaan met het gevecht. Na een uurtje mocht ik weer gaan. Nooit meer iets van gehoord.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_178570232
Sowieso.

20 x ofzo
  dinsdag 17 april 2018 @ 08:14:05 #15
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_178570262
In Nederland valt het trouwens mee. Ben een keer in Frankrijk in een toffe bui wat dom geweest om een douanier en een gendarme te beledigen. Vijf minuten later stond ik gebukt met een vuist in m'n aars. ;(.
And so is the past
pi_178570286
Alles wordt trouwens geregistreerd. Had ooit eens geklaagd over geluidsoverlast, politie gebeld.
Toen ik een paar jaar later op het bureau kwam om aangifte te doen dat mijn fiets was gejat, haalden ze die klacht zo op de computer naar boven. Ik was verbaasd.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  dinsdag 17 april 2018 @ 19:23:32 #17
399061 kuolema
vermaledijd
pi_178584294
Ik ben meerdere keren in de boeien geslagen en twee keer in een cel gestopt. Niet omdat ik iets ergs had misdaan maar vooral omdat ik een gevaar was voor mezelf, soms ook anderen, vanwege psychische problemen.
Een voorbeeld is langs het treinspoor lopen en niet kunnen reageren op pogingen tot contact van mensen, flippen als iemand me aanraakte.
Ik heb er heftige, nare herinneringen aan overgehouden. Maar geen strafblad :P
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_178588011
6 maand jeugddetentie waarvan de laatste 2 geoorloofd 'schoolverlof'.
Houd in dat je 's ochtends naar school gaat buiten, en wanneer je terug komt naakt moet bukken
pi_178600953
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 07:51 schreef raptorix het volgende:


Vast zitten, en zeker op een politiebureau is vooral saai, er is meestal alleen radio en wat leesmap blaadjes,
of boeken waar dan de laatste 2 bladzijden weg zijn. ;(
Ich hock in meinem Bonker
pi_178601033
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 19:23 schreef kuolema het volgende:
Ik ben meerdere keren in de boeien geslagen en twee keer in een cel gestopt. Niet omdat ik iets ergs had misdaan maar vooral omdat ik een gevaar was voor mezelf, soms ook anderen, vanwege psychische problemen.
Een voorbeeld is langs het treinspoor lopen en niet kunnen reageren op pogingen tot contact van mensen, flippen als iemand me aanraakte.
Ik heb er heftige, nare herinneringen aan overgehouden. Maar geen strafblad :P
Hoezo raken mensen je aan ??
Ik zwaai naar dieren.
pi_178603855
Leuke verhalen :D

Ooit eens met koninginnenacht van de straat geplukt, was net door een uitsmijter uit de Get Down in Utrecht geflikkerd omdat hij me betrapte met een pilletje. Net op dat moment stond de ME de straat schoon te vegen, toen mocht ik mee. Zo’n gast bij me in het busje zat gewoon een snakie te roken tijdens de rit, wel echt gelachen.

Paar uurtjes op het bureau zitten spacen, m’n verhaal gedaan en ik mocht weer naar huis. Niks spannends dus. :P
-nee-
pi_178603875
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 08:07 schreef Sigaartje het volgende:
Toen ik jong was moest ik een keer mee na een opstootje in een cafe. Ik had niks gedaan, maar de vlam sloeg in de pan aan de bar waar ik ook aan zat. Binnen no-time stond er politie in de kroeg en ik moest ook mee.
Moest een nacht de cel in om te ontnuchteren. Ze hebben me prima behandeld trouwens, kreeg ‘s morgens keurig koffie en brood met beleg. Toen een gesprek waarbij ik zei dat ik niet mee had gedaan met het gevecht. Na een uurtje mocht ik weer gaan. Nooit meer iets van gehoord.
Series, ontbijt? :o Ik kreeg niet eens een strippenkaartje voor de bus naar huis.
-nee-
pi_178603932
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 17:44 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Series, ontbijt? :o Ik kreeg niet eens een strippenkaartje voor de bus naar huis.
Yep, maar ik heb er wel om gevraagd toen een van de agenten 's morgens kwam kijken. Ik zei: ik zou best wel een bakkie koffie lusten en een boterham. Nou en die kreeg ik.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_178604177
Ik niet O-) Ik ben de braafste persoon op deze aardkloot })
pi_178606888
Voor winkeldiefstal toen ik een jaar of 12 was. Niet in de boeien, ik moest wel mee naar het bureau. Gesprekje gehad, ze lieten me de cel of wat het is nog zien zo van: volgende keer sluiten we je hier op! En toen kwam mijn moeder me ophalen en dat was dat.
pi_178606918
Voor zover de politie betreft dan, mijn ouders waren uiteraard nog lang niet klaar met mij.
  woensdag 18 april 2018 @ 22:14:09 #27
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_178610535
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 20:12 schreef LurkJeRot het volgende:
Voor winkeldiefstal toen ik een jaar of 12 was. Niet in de boeien, ik moest wel mee naar het bureau. Gesprekje gehad, ze lieten me de cel of wat het is nog zien zo van: volgende keer sluiten we je hier op! En toen kwam mijn moeder me ophalen en dat was dat.
Waar ging het om? Een Snicker?
  woensdag 18 april 2018 @ 22:40:44 #28
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_178611479
quote:
9s.gif Op woensdag 18 april 2018 20:13 schreef LurkJeRot het volgende:
Voor zover de politie betreft dan, mijn ouders waren uiteraard nog lang niet klaar met mij.
_O-
With the stars as her umbrella
pi_178612974
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 april 2018 00:32 schreef Geralt het volgende:


Maargoed, verder ben ik eigenlijk hartstikke braaf en lief en alles :)
Jaja
-.-.-
pi_178612984
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 23:52 schreef Cookings het volgende:

[..]

Jaja
Jaja
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_178613046
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 19:23 schreef kuolema het volgende:
Ik ben meerdere keren in de boeien geslagen en twee keer in een cel gestopt. Niet omdat ik iets ergs had misdaan maar vooral omdat ik een gevaar was voor mezelf, soms ook anderen, vanwege psychische problemen.
Een voorbeeld is langs het treinspoor lopen en niet kunnen reageren op pogingen tot contact van mensen, flippen als iemand me aanraakte.
Ik heb er heftige, nare herinneringen aan overgehouden. Maar geen strafblad :P
Wat veel zelfspot heb jij?

Vind je jezelf nu stoer/ alternatief? Uit je pohi komt het best wel over alsof je er graag mee te koop loopt dat je psychische issues hebt. Ik zeg het maar.. :{
-.-.-
pi_178613101
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 20:12 schreef LurkJeRot het volgende:
Voor winkeldiefstal toen ik een jaar of 12 was. Niet in de boeien, ik moest wel mee naar het bureau. Gesprekje gehad, ze lieten me de cel of wat het is nog zien zo van: volgende keer sluiten we je hier op! En toen kwam mijn moeder me ophalen en dat was dat.
Wat had je gestolen
-.-.-
pi_178613152
Als fietser zijnde ruzie gehad met automobilist, incl. Schade & handgemeen. Weggefietst, maar al snel door de popo aangehouden en opgepakt & meegenomen. 1 avond gezeten, incl.eten. Na wat lomp gedrag in de cel hebben ze me toen afgevoerd naar een crisisopvang van de ggz. En terecht toen :')
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_178615327
quote:
9s.gif Op woensdag 18 april 2018 22:14 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Waar ging het om? Een Snicker?
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2018 00:00 schreef Cookings het volgende:

[..]

Wat had je gestolen
Volgens mij een GI Joe, maar het was in elk geval een action figure :@
pi_178616881
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 15:27 schreef Geerd het volgende:

[..]

Hoezo raken mensen je aan ??
Toen raakten ze me aan omdat ik niet reageerde denk ik en omdat ze me daar weg wilden hebben.
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 23:56 schreef Cookings het volgende:

[..]

Wat veel zelfspot heb jij?

Vind je jezelf nu stoer/ alternatief? Uit je pohi komt het best wel over alsof je er graag mee te koop loopt dat je psychische issues hebt. Ik zeg het maar.. :{
Ja ik heb zelfspot, dat is gezond en helpend.
Ik vind mezelf niet stoer, ik vind het heel naar wat er is gebeurd en schaam me kapot. Ik loop niet graag te koop met mijn problemen, jammer als dat zo overkomt. Ik post erover ja, omdat ik hier tips en lotgenoten kan vinden, dat is ook de bedoeling van die topics in R&P.

[ Bericht 0% gewijzigd door kuolema op 19-04-2018 10:36:35 ]
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_178617112
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 07:51 schreef raptorix het volgende:
Zat, eigenlijk van voor alles wel, meeste is wel langer terug, in ieder geval geen probleem om een VOG te krijgen omdat dat maar tot 6 jaar terug gaat voor de meeste beroepen en alleen relevante zaken, kortom als je iemand vermoord hebt is dat geen enkel probleem in een financieele functie.

Vast zitten, en zeker op een politiebureau is vooral saai, er is meestal alleen radio en wat leesmap blaadjes, voorts mag je 2 keer per dag een kwartiertje luchten en een sigaretje roken. Gelukkig mag je maximaal 14 dagen vastgehouden worden op een politiebureau maar in de praktijk is dat meestal een stuk korter, pro-tip zorg er niet voor dat je in het weekend word gepakt, want die dagen nemen ze meestal geen moeite om je te verhoren.
Binnen 3 dagen en 15 uur moet je voor de rechter verschijnen,lijkt me behoorlijk onwaarschijnlijk dat je niet verhoord wordt of 14 dagen in een politiecel moet verblijven.
  donderdag 19 april 2018 @ 12:21:02 #37
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_178618975
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 10:09 schreef kuolema het volgende:

Ja ik heb zelfspot, dat is gezond en helpend.
Ik vind mezelf niet stoer, ik vind het heel naar wat er is gebeurd en schaam me kapot. Ik loop niet graag te koop met mijn problemen, jammer als dat zo overkomt. Ik post erover ja, omdat ik hier tips en lotgenoten kan vinden, dat is ook de bedoeling van die topics in R&P.
En dat is prima! ^O^

Ik ben nog nooit in de boeien geslagen of meegenomen :+ Maar wie weet wat de toekomst brengt :P
With the stars as her umbrella
pi_178619052
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2018 10:22 schreef Questular het volgende:

[..]

Binnen 3 dagen en 15 uur moet je voor de rechter verschijnen,lijkt me behoorlijk onwaarschijnlijk dat je niet verhoord wordt of 14 dagen in een politiecel moet verblijven.[quote]1s.gif Op donderdag 19 april 2018 10:22 schreef Questular het volgende:

[..]

Binnen 3 dagen en 15 uur moet je voor de rechter verschijnen,lijkt me behoorlijk onwaarschijnlijk dat je niet verhoord wordt of 14 dagen in een politiecel moet verblijven.
[/quote]
Ze mogen je daar maxiamaal 14 dagen houden. binnen die 3 dagen en 15 uur verhoren ze je zeker. De rechter-commisaris gaat binnen die 3 dagen bepalen of ze je langer vast mogen houden. Afhankelijk van de overtreding kan het handig zijn om je 14 dagen op het bureau te houden ivm met verdere verhoren ipv van je te transporteren naar het huis van bewaring.
Ich hock in meinem Bonker
pi_178619570
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 april 2018 00:32 schreef Geralt het volgende:
Was nogal een beetje opgeblazen. Die knaker werd een week nadien 3de in een tennistoernooi. Dat kan niet met zeer zwaar lichamelijk letsel. Me dunkt.
Misschien deed hij mee aan het tennistoernooi van de Paralympics? :P
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  Official ESF Kreviewer donderdag 19 april 2018 @ 12:55:29 #40
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_178619576
Toen ik een jaar op twaalf was, liep ik met een vriendje in de winkel en hij had iets gejat.

Konden kiezen tussen parkeerplaats vegen of politie.
Parkeerplaats geveegd. Hij zei dat hij onze ouders had gebeld dus bij thuiskomst grote angst. Gelijk verteld. Moeder lachen, want ze wist van niks.
pi_178622355
Ik niet, ik ben wel goed opgevoed.
  donderdag 19 april 2018 @ 15:33:54 #42
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_178622395
Studentengrap. :')
Volgende ochtend zeer hoofd.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  donderdag 19 april 2018 @ 15:57:33 #43
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_178622719
Jaren geleden eens in een alcoholfuik gereden met de auto.
Ik was toen beroepsmilitair, net terug van een lange oefening. Het blazen ging prima, een keurig nette P van Pass. Alleen die Uzi patroonhouder in mijn dahboardkastje vonden ze minder geslaagd.
Halve nacht in een ophoudcel van een politiebureau wachten om opgehaald te worden door de Marechaussee. En toen die eindelijk vastgesteld hadden dat het echt mijn houder was en ik hem voorhanden mocht hebben, mocht ik gaan. Met het dringende advies het ding voortaan in mijn PSU kast te laten liggen.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_178623905
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 10:09 schreef kuolema het volgende:

[..]

Toen raakten ze me aan omdat ik niet reageerde denk ik en omdat ze me daar weg wilden hebben.

[..]

Ja ik heb zelfspot, dat is gezond en helpend.
Ik vind mezelf niet stoer, ik vind het heel naar wat er is gebeurd en schaam me kapot. Ik loop niet graag te koop met mijn problemen, jammer als dat zo overkomt. Ik post erover ja, omdat ik hier tips en lotgenoten kan vinden, dat is ook de bedoeling van die topics in R&P.
- Dit kan een volgende keer anders-

[ Bericht 15% gewijzigd door -Miauw- op 19-04-2018 17:35:32 ]
-.-.-
pi_178623921
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 15:30 schreef spiritusbus het volgende:
Ik niet, ik ben wel goed opgevoed.
Tegenwoordig moet je strafblad hebben om geil te zijn

Foute mannen :9~
-.-.-
  donderdag 19 april 2018 @ 17:15:09 #46
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_178624034
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 07:21 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]


[..]

Volgens mij een GI Joe, maar het was in elk geval een action figure :@
Worth it. _O_ _O_ _O_
pi_178624264
quote:
10s.gif Op donderdag 19 april 2018 17:15 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Worth it. _O_ _O_ _O_
Ik mocht hem dus niet eens houden, dus het was allemaal voor niks.
pi_178624278
oke ik geef het maar toe

ik heb keer zalm uit supermarkt gestolen maar ik kreeg geen strafblad..
Ik moest 1 nacht in cel blijven en daarna mocht ik weg..
-.-.-
pi_178624300
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 17:27 schreef Cookings het volgende:
oke ik geef het maar toe

ik heb keer zalm uit supermarkt gestolen maar ik kreeg geen strafblad..
Ik moest 1 nacht in cel blijven en daarna mocht ik weg..
Hoeveel zalm had je wel niet gejat dan, de hele voorraad?
pi_178624309
Ik heb jaren geleden eens een ruzie gehad met een uitsmijter waarbij hij er niet ongeschonden uit kwam, heb daar voor 15 dagen moeten zitten.
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_178624365
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 17:28 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Hoeveel zalm had je wel niet gejat dan, de hele voorraad?
Nee alleen 1 pak
-.-.-
pi_178624421
Ze dachten dat ik een zwever was denk ik
-.-.-
pi_178624585
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2018 10:22 schreef Questular het volgende:

[..]

Binnen 3 dagen en 15 uur moet je voor de rechter verschijnen,lijkt me behoorlijk onwaarschijnlijk dat je niet verhoord wordt of 14 dagen in een politiecel moet verblijven.
Ja en die 3 dagen en 15 uur is juist gedaan mbt de weekenden, normaal gesproken ben je op een doordeweekse dag in een paar uur weg of anders max 1 nachtje.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 19 april 2018 @ 18:16:05 #54
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_178625149
quote:
8s.gif Op donderdag 19 april 2018 17:26 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Ik mocht hem dus niet eens houden, dus het was allemaal voor niks.
Ik mag hopen dat je hem later nog eens gekocht hebt? -O-
pi_178625489
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 17:36 schreef Cookings het volgende:
Ze dachten dat ik een zwever was denk ik
Je mag dan ook niet zomaar gaan zweven zonder zweefbrevet.Stel je voor dat iedereen dat straks gaat doen :N
pi_178625500
quote:
8s.gif Op donderdag 19 april 2018 17:26 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Ik mocht hem dus niet eens houden, dus het was allemaal voor niks.
Overigens wat veel mensen niet zullen weten is dat als je voor diefstal gepakt word, de politie je vraagt om vrijwillig afstand te doen van dat gene wat je gestolen hebt, dit moet omdat je natuurlijk verdachte bent en er bewezen moet worden dat je het echt gestolen hebt. Dit gaat niet alleen gestolen waar, maar bijvoorbeeld ook over illegale zaken.

https://forum.infopolitie.nl/viewtopic.php?t=27554
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_178626261
quote:
2s.gif Op donderdag 19 april 2018 18:34 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je mag dan ook niet zomaar gaan zweven zonder zweefbrevet.Stel je voor dat iedereen dat straks gaat doen :N
Zwerver
-.-.-
pi_178626985
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2018 19:15 schreef Cookings het volgende:

[..]

Zwerver
Landloperij was vroeger trouwens ook illegaal.
pi_178627009
Alleen uitgevraagd om op het bureau te verschijnen als verdachte.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_178627610
Echt opgepakt ben ik nog nooit, maar op mijn 14de moest ik in een treinstation eens meekomen naar het politiebureau toen ik in de stationshal met lucifers stond te spelen. In die tijd deed ik nogal wat min of meer gevaarlijke experimenten met vuur, chemicaliën, enz., maar zonder echt slechte bedoelingen, en het is ook nooit echt fout gegaan. Zie hielden mij daar een tien-vijftiental minuten vast, vroegen wat de bedoeling was van dat spelen met lucifers, moesten mijn gegevens hebben, enz. Daarna heb ik er geen problemen meer gehad.

Op mijn 28ste ben ik op de trein aangesproken door iemand van de spoorwegpolitie. Ik deed toen geregeld hetzelfde traject, een lijn die door de Ardennen loopt, omdat ik van die streek hou en er geregeld ga wandelen en fietsen. Hij wist dat ik geregeld dat traject deed, dat viel hem op, zei hij. Mogelijk vond hij het ook vreemd dat ik geregeld van uiterlijk verander, ik heb nu eens een baard, dan weer niet, heb de ene keer haar, ben de andere keer helemaal kaal, enz. Waarschijnlijk zag hij me voor een potentiële terrorist aan.
Het woord "weerspannigheid" dient uit het wetboek geschrapt te worden. Personen die dwang uitoefenen en als gevolg daarvan gewond raken door het verzet van de gedwongene, zijn géén slachtoffer, maar dáder van geweld.
pi_178629660
Ik ben in totaal 4 keer aangehouden en had als kind regelmatig wel politie aan de deur.
Met mij is het goed gekomen, maar mijn concurrent zit nu wat langer vast :P
N A P O L I
C A M P A N I A
  vrijdag 20 april 2018 @ 15:34:07 #62
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_178641784
Wat ik me afvraag: Als je op het lokale bureau in zo'n ophoudcel wordt gegooid in afwachting van het onderzoek. Is daar ook een toilet? En is de temperatuur daar prima? Of is het een koude ellende?
En is het nog steeds zo dat je al je schoenveters uit moet doen vanwege de veiligheid? EN valt daar in zo'n cel nog wat boeiend (hihi,pun intended, zie je :P) ) te doen, of kan je beter uit je neus vreten en rusten?

Nou :P?????
pi_178642755
Bij de TT moest ik gelijk aan Yildiz denken...
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_178643151
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 15:34 schreef Claude_Viole het volgende:
Wat ik me afvraag: Als je op het lokale bureau in zo'n ophoudcel wordt gegooid in afwachting van het onderzoek. Is daar ook een toilet? En is de temperatuur daar prima? Of is het een koude ellende?
En is het nog steeds zo dat je al je schoenveters uit moet doen vanwege de veiligheid? EN valt daar in zo'n cel nog wat boeiend (hihi,pun intended, zie je :P) ) te doen, of kan je beter uit je neus vreten en rusten?

Nou :P?????
Ligt een beetje aan het complex maar wc zit meestal op de cel. Temperatuur is prima. Veters mogen in je schoenen blijven, je schoenen nemen ze namelijk mee, je krijgt slippers van hun. En nee er is geen ene reet te doen.

In totaal 8 keer in de cel beland waarvan 1 keer thuis opgehaald om 05:30 ofzo. Wat betreft de redenen daarvoor beroep ik me op mijn zwijgrecht.
pi_178643210
En het ligt denk ik ook aan wat voor een dag het is. Toen ik met koninginnenacht werd opgepikt mocht ik met vier anderen in een grote cel met een apart toilet. Schoenen mochten we aanhouden, m’n riem ook, ik denk dat ze het zo druk hadden dat ze bijna hoopten dat we onszelf zouden ophangen. :P
-nee-
pi_178643360
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 17:34 schreef Marsenal het volgende:
Toen ik met koninginnenacht werd opgepikt
wat had je gedaan dan?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  vrijdag 20 april 2018 @ 17:47:36 #67
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_178643375
ik ben een keer bijna gearresteerd geweest omdat ik niet mijn identiteit wou laten zien. die politie agent vroeg steeds naar mijn identiteit en toen ik voor de zoveelste keer zie dat ik mij begon te ergeren aan hem en ik hem niet mijn identiteit wou laten zien was ikzelf het dus zat en zei ik tegen hem dat ik geen zin had in zijn gezeur en ik nu gewoon even weg zou gaan lopen. dus toen liep ik gewoon weg en hij reed achter mij aan met zijn auto. uit het raampje vroeg hij nogmaals of hij mijn identiteit mocht zien en toen ik weer nogmaals nee :') zei stopte hij de auto en werd echt boos en hij wou al gaan uitstappen om mij mee te nemen naar het politie bureau, en toen zie ik ''nee meneer alstublieft niet'' en toen zei hij ''laatste kans anders mag je met mij mee'' dus toen heb ik toch maar mijn identiteit laten zien.
dus uuh...het had niet veel geschild of anders was ik gearresteerd geweest.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_178643426
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 17:46 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

wat had je gedaan dan?
Verkeerde moment verkeerde plaats, staat op de eerste pagina van dit topic :P
-nee-
pi_178643450
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 17:47 schreef Samuel24 het volgende:
ik ben een keer bijna gearresteerd geweest omdat ik niet mijn identiteit wou laten zien. die politie agent vroeg steeds naar mijn identiteit en toen ik voor de zoveelste keer zie dat ik mij begon te ergeren aan hem en ik hem niet mijn identiteit wou laten zien was ikzelf het dus zat en zei ik tegen hem dat ik geen zin had in zijn gezeur en ik nu gewoon even weg zou gaan lopen. dus toen liep ik gewoon weg en hij reed achter mij aan met zijn auto. uit het raampje vroeg hij nogmaals of hij mijn identiteit mocht zien en toen ik weer nogmaals nee :') zei stopte hij de auto en werd echt boos en hij wou al gaan uitstappen om mij mee te nemen naar het politie bureau, en toen zie ik ''nee meneer alstublieft niet'' en toen zei hij ''laatste kans anders mag je met mij mee'' dus toen heb ik toch maar mijn identiteit laten zien.
dus uuh...het had niet veel geschild of anders was ik gearresteerd geweest.
Dus jij hebt je laten intimideren door de popo?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  vrijdag 20 april 2018 @ 17:56:55 #70
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_178643515
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 17:52 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Dus jij hebt je laten intimideren door de popo?
ja eigenlijk wel. het was echt zo'n grote kalle vent dus ik was uiteindelijk toch wel bang. maar ik was uiteraard ook erg beledigd want ik deed niks verkeerds. ik rookte gewoon een sigaretje buiten op een bankje in de avond. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_178643531
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 17:56 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

ja eigenlijk wel. het was echt zo'n grote kalle vent
hij was alleen? :?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  vrijdag 20 april 2018 @ 18:39:09 #72
399061 kuolema
vermaledijd
pi_178644108
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 15:34 schreef Claude_Viole het volgende:
Wat ik me afvraag: Als je op het lokale bureau in zo'n ophoudcel wordt gegooid in afwachting van het onderzoek. Is daar ook een toilet? En is de temperatuur daar prima? Of is het een koude ellende?
En is het nog steeds zo dat je al je schoenveters uit moet doen vanwege de veiligheid? EN valt daar in zo'n cel nog wat boeiend (hihi,pun intended, zie je :P) ) te doen, of kan je beter uit je neus vreten en rusten?

Nou :P?????
De eerste keer was ik in een compleet lege cel. Alleen vloer en muren. De tweede keer was er een soort bed en een toilet. Het was niet koud maar ik weet niet of de temperatuur geregeld kon worden. Al mijn kleding moest uit, ik kreeg respectievelijk een soort plastic pak en een scheurjurk.
Why are you wearing that stupid man suit?
  vrijdag 20 april 2018 @ 18:40:27 #73
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_178644121
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 18:39 schreef kuolema het volgende:

[..]

De eerste keer was ik in een compleet lege cel. Alleen vloer en muren. De tweede keer was er een soort bed en een toilet. Het was niet koud maar ik weet niet of de temperatuur geregeld kon worden. Al mijn kleding moest uit, ik kreeg respectievelijk een soort plastic pak en een scheurjurk.
Hoe ziet dat er dan wel niet uit, zo'n plastic pak en een scheurjurk :? :P?
  vrijdag 20 april 2018 @ 18:49:08 #74
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_178644216
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 20:12 schreef LurkJeRot het volgende:
Voor winkeldiefstal toen ik een jaar of 12 was. Niet in de boeien, ik moest wel mee naar het bureau. Gesprekje gehad, ze lieten me de cel of wat het is nog zien zo van: volgende keer sluiten we je hier op! En toen kwam mijn moeder me ophalen en dat was dat.
Hier een beetje hetzelfde. Ik was 13 en probeerde samen met een vriendinnetje nogal opzichtig een hoofdbandje van een paspop te stelen. Werden vanaf de boetiek in het centrum tussen twee agenten in naar de auto geleid, naar het politiebureau gebracht en hebben daar, apart van elkaar, in een cel een uur of drie gezeten voordat onze ouders ons kwamen ophalen.
Chanant!
Voorgoed genezen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 20 april 2018 @ 19:02:51 #75
399061 kuolema
vermaledijd
pi_178644410
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 18:40 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]

Hoe ziet dat er dan wel niet uit, zo'n plastic pak en een scheurjurk :? :P?
Het pak bedekte het hele lichaam en had aan de voorkant klittenband. Lichtblauw/-groenachtige kleur. De jurk had korte mouwen en kwam tot mijn knieën ongeveer. Het was een stijve textielachtige stof. Donkerblauw of zo. Voelde een beetje als een jute zak.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_178644604
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 19:02 schreef kuolema het volgende:

[..]

Het pak bedekte het hele lichaam en had aan de voorkant klittenband. Lichtblauw/-groenachtige kleur. De jurk had korte mouwen en kwam tot mijn knieën ongeveer. Het was een stijve textielachtige stof. Donkerblauw of zo. Voelde een beetje als een jute zak.
Dat is alleen voor gestoorde mafkezen normaal is dat niet zo.
  vrijdag 20 april 2018 @ 19:36:46 #77
399061 kuolema
vermaledijd
pi_178644798
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 19:22 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Dat is alleen voor gestoorde mafkezen normaal is dat niet zo.
Ik ben dan ook een gestoorde mafkees soms :@.
Vroeg me al af of dat gebruikelijk is, maar niet dus.
Why are you wearing that stupid man suit?
  vrijdag 20 april 2018 @ 20:08:44 #78
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_178645437
Ik was een jaar of 12 en ging mijn zus van de trein af halen. Lag op een bankje een stripboek te lezen. Nog geen 5 minuten stonden er twee marechaussee voor mijn neus. Zo jongeman, wat doe jij hier.
Ik wacht op mijn zuster
Zo, worden we brutaal, meekomen.
Werden een kamertje gezet en mijn moe gebeld. Ja, die zijn zuster ophalen, waarom pakken jullie hem op?
Kon ik weer gaan, intussen de trein met mijn zus gemist.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 20 april 2018 @ 20:29:28 #79
399061 kuolema
vermaledijd
pi_178645747
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 20:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik was een jaar of 12 en ging mijn zus van de trein af halen. Lag op een bankje een stripboek te lezen. Nog geen 5 minuten stonden er twee marechaussee voor mijn neus. Zo jongeman, wat doe jij hier.
Ik wacht op mijn zuster
Zo, worden we brutaal, meekomen.
Werden een kamertje gezet en mijn moe gebeld. Ja, die zijn zuster ophalen, waarom pakken jullie hem op?
Kon ik weer gaan, intussen de trein met mijn zus gemist.
Ik heb het idee dat het iets anders ging dan je hier typt. Misschien reageerde je wat fel?
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_178647163
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 20:29 schreef kuolema het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat het iets anders ging dan je hier typt. Misschien reageerde je wat fel?
Zelfs al reageerde hij wat fel, is dat op zich al een reden voor die terroristen om hem op te pakken? :{w
Het woord "weerspannigheid" dient uit het wetboek geschrapt te worden. Personen die dwang uitoefenen en als gevolg daarvan gewond raken door het verzet van de gedwongene, zijn géén slachtoffer, maar dáder van geweld.
  vrijdag 20 april 2018 @ 22:49:35 #81
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_178648134
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 17:58 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

hij was alleen? :?
nee hij was niet alleen. er zat ook nog zo n klein vrouwtje bij. maar die zat alleen maar stom te kijken en zei helemaal niks. dus ja....daar valt verder weinig over te zeggen.
die vent deed het woord.
Maar niet heus.....Daaaag.
  vrijdag 20 april 2018 @ 22:54:11 #82
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_178648191
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 20:29 schreef kuolema het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat het iets anders ging dan je hier typt. Misschien reageerde je wat fel?
Nee, is letterlijk hoe het gebeurde. Enige aanvulling, was een uur of half negen savond
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 20 april 2018 @ 22:55:25 #83
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_178648199
het lijkt wel alsof de politie pas in de avond echt vervelend word. overdag heb je eigenlijk geen last van ze.
Maar niet heus.....Daaaag.
  † In Memoriam † zaterdag 21 april 2018 @ 15:48:48 #84
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_178656198
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 07:51 schreef raptorix het volgende:
Zat, eigenlijk van voor alles wel, meeste is wel langer terug, in ieder geval geen probleem om een VOG te krijgen omdat dat maar tot 6 jaar terug gaat voor de meeste beroepen en alleen relevante zaken, kortom als je iemand vermoord hebt is dat geen enkel probleem in een financieele functie.

Vast zitten, en zeker op een politiebureau is vooral saai, er is meestal alleen radio en wat leesmap blaadjes, voorts mag je 2 keer per dag een kwartiertje luchten en een sigaretje roken. Gelukkig mag je maximaal 14 dagen vastgehouden worden op een politiebureau maar in de praktijk is dat meestal een stuk korter, pro-tip zorg er niet voor dat je in het weekend word gepakt, want die dagen nemen ze meestal geen moeite om je te verhoren.
Ik heb in het verleden, toevallig, enkele keren, geheel ten onrechte uiteraard, tijdelijk in een politiecel mogen verblijven.
Geen idee in welke stad jouw ervaringen zijn, maar bij ons krijg je echt geen radio en leesmap erbij.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  † In Memoriam † zaterdag 21 april 2018 @ 15:51:05 #85
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_178656213
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 17:44 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Series, ontbijt? :o Ik kreeg niet eens een strippenkaartje voor de bus naar huis.
Dat je rond etenstijden een maaltijd aangeboden krijgt is volkomen normaal, lijkt me ook vrij logisch en dat wordt ook gedaan, maar verwacht geen culinair hoogstandje.
En nee, je krijgt geen strippenkaartje voor de bus bus, noch geld voor een taxi, en ze brengen je ook niet thuis, ze doen alleen de deur voor je open en zeggen; u mag gaan, fijne dag nog.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  zaterdag 21 april 2018 @ 15:56:15 #86
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_178656257
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 april 2018 15:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb in het verleden, toevallig, enkele keren, geheel ten onrechte uiteraard, tijdelijk in een politiecel mogen verblijven.
Geen idee in welke stad jouw ervaringen zijn, maar bij ons krijg je echt geen radio en leesmap erbij.
In mi)n tijd ( :') ) hing er een speakertje waaruit krakerig een regionale zender schalde. Geen enkel (lees)voer.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † zaterdag 21 april 2018 @ 15:58:52 #87
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_178656278
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 april 2018 15:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

In mi)n tijd ( :') ) hing er een speakertje waaruit krakerig een regionale zender schalde. Geen enkel (lees)voer.
Dat is pure martelarij. :X
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  zaterdag 21 april 2018 @ 16:00:54 #88
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_178656302
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 april 2018 15:58 schreef Mo_Muffin het volgende:

Dat is pure martelarij. :X
Traumatisch. Een soort Radio Bergeijk zonder humor.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 21 april 2018 @ 16:06:08 #89
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_178656380
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 april 2018 15:51 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Dat je rond etenstijden een maaltijd aangeboden krijgt is volkomen normaal, lijkt me ook vrij logisch en dat wordt ook gedaan, maar verwacht geen culinair hoogstandje.
En nee, je krijgt geen strippenkaartje voor de bus bus, noch geld voor een taxi, en ze brengen je ook niet thuis, ze doen alleen de deur voor je open en zeggen; u mag gaan, fijne dag nog.
Wat krijg je dan te eten?
  † In Memoriam † zaterdag 21 april 2018 @ 16:07:57 #90
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_178656410
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 april 2018 16:06 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Wat krijg je dan te eten?
Als je er kort zit broodmaaltijden, zit je er langer dan een dag dan krijg je 's middags ook een warme maaltijd.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  zaterdag 21 april 2018 @ 16:09:17 #91
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_178656428
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 april 2018 16:07 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Als je er kort zit broodmaaltijden, zit je er langer dan een dag dan krijg je 's middags ook een warme maaltijd.
Klef broodje pindakaas dus. -O-
  † In Memoriam † zaterdag 21 april 2018 @ 16:10:47 #92
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_178656460
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 april 2018 16:09 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Klef broodje pindakaas dus. -O-
Meer iets van brood met een plakje kaas en boterhamworst en een kop thee of koffie, en als je mazzel hebt zelfs een gekookt eitje. *O*
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  zaterdag 21 april 2018 @ 16:14:09 #93
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_178656520
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 april 2018 16:10 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Meer iets van brood met een plakje kaas en boterhamworst en een kop thee of koffie, en als je mazzel hebt zelfs een gekookt eitje. *O*
En die smerissen de hele dag maar donuts vreten zoals in films.
  zaterdag 21 april 2018 @ 17:49:32 #94
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_178657971
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 18:39 schreef kuolema het volgende:

[..]

De eerste keer was ik in een compleet lege cel. Alleen vloer en muren. De tweede keer was er een soort bed en een toilet. Het was niet koud maar ik weet niet of de temperatuur geregeld kon worden. Al mijn kleding moest uit, ik kreeg respectievelijk een soort plastic pak en een scheurjurk.
Dat van die lege cel herken ik, maar kleding inleveren dan weer niet.
Ik moest toen mijn broekriem en veters inleveren. Op de vraag waarom, omdat ze bang waren voor pogingen tot verhangen. Was kort daarvoor gebeurd in een cel.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
  zaterdag 21 april 2018 @ 17:55:26 #95
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_178658039
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 20:29 schreef kuolema het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat het iets anders ging dan je hier typt. Misschien reageerde je wat fel?
Uit ervaring kan ik je vertellen dat de KMAR weinig redenen nodig heeft om mensen het leven zuur te maken. Het lijkt wel of ze er een bijzonder plezier aan beleven.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_178658181
Oh ja, nog wel een keer 's avonds laat opgehaald door de politie als verdachte van autodiefstal. :')

Ik was 12 en kon met een zakmes de Fiat Panda van mijn moeder openmaken. Dat was natuurlijk stoer om te laten zien aan vriendjes, helemaal dat dat ook bij andere Panda's lukte. Na trots het bewijs geleverd te hebben bij zo'n andere Panda, vatte ik het geniale plan op om de eigenaar te chanteren. Terug naar vriendjes huis om de dreigbrief te schrijven: er moest aankomende zaterdag een kilo schepsnoep op de bijrijdersstoel gelegd worden of anders zouden al zijn cassettebandjes van ons zijn. :')

Jammer genoeg had de eigenaar ons bij de eerste poging al in de smiezen en stond hij op de wacht. Ik kon als atleet natuurlijk makkelijk ontkomen, maar vriendje liep op slippers en werd in de kraag gevat. Na een intensief verhoor van twee vragen heeft hij mij verraden en werd ik dus van mijn bed gelicht. Moeder in paniek. Paar uur in de cel gezeten en een heul boze agent ("Jij maakt deel uit van een bende hè, zeg het maar!") - achteraf puur bangmakerij, maar dat heeft wel gewerkt.

Vriendje was 11 en kwam ermee weg, ik moest paar uur schoffelen op de markt.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_178658451
Ja ik heb nog wel een leuk verhaal! Meerdere eigenlijk maar ik gebruik de laatste maar aangezien die het stompzinnigst en hilarisch was.

Ik had met een maat een hoop gezopen, en we kwamen op het idee om een brievenbus te slopen. Maakt enorm kabaal natuurlijk, dus politie was er 5 min later. Mocht ik mee. Maar het was in de stad tijdens het uitgaan, dus het was druk.

Vervolgens worden ik en mn vriend ingeladen, en een vrouw spreekt de agent aan over iets verder op, maar hij had de deur niet dicht gedaan. Ik had nog een voorwaardelijke gevangenis straf van 2 maanden stad. Dus ik zag me kans, sprint eruit met me bezopen hoofd, en hij heeft het niet door op dat moment, tot dat ik ineens keihard langs m schiet :') Dus hij achter mijn aan rennen, maar ik ben vrij licht en dus ook vrij snel, dacht ook nog dat ik er mee weg kwam, maar keek achterom en weer vooruit, en ging zo snel dat ik volop tegen een fietser aanrendde :') Dus stond snel op, fiets lag op de grond, en ik viel dus weer over die fiets heen. Wou vervolgens nog op staan maar toen werd ik letterlijk op de grond gesmeten door de agent. Probeer nog weg te rennen, maar heeft me stevig vast. Je kon dat stukje niet in met de auto, dus we moesten teruglopen.

Bij die auto aangekomen, hij maakt zn grip iets lichter, en probeer met volle macht weg te komen, kwam nog los, maar 2 seconden later heeft die me vast en smijt me met mn kop tegen die bus aan, werd er duizelig van, schreeuwde nog iets in de trand van: AANKLACHT!! MACHTSMISBRUIK!! Vervolgens op het bureau aangekomen, waar 7! :') agenten mijn begeleiden. Had geen ID of paspoort op mijn persoon, dus wou mijn gegevens, ja hoe heet je? Adolf hitler. Je snapt dat een valse identiteit opgeven strafbaar is he? Waarop ik dus zei dat ik me naam vergeten was, en 1 seconden keek die me aan, en ik probeer weer weg te sprinten, maar zoals ik al zei, 7 agenten, en een deur met pasje, dus geen succes.

Vervolgens gaven ze het maar op, maar moest ik nog wel vingerafdrukken afgeven. Dus ik naar dat apparaat, spugen derop, moest ik maar even afkoelen in de cel. Uur later gingen ze dan maar proberen om een foto te maken. Ook daarop gespuugd, dus maar de cel ingesmeten om mn roes uit te slapen. Maat was de volgende dag al weg, ik pas de 3de weg :') Wonderbaarlijk genoeg heb ik geen aanklacht gekregen voor het misdragen.

Uiteindelijk, met een gesprek met de eigenaar, en een iets te dure advocaat, vrijgesproken. Vierde keer dat ik straf ontliep. Stom, maar nu ben ik niet meer zo. Waren allemaal jeugdzondes.
pi_178658984
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 18:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Meerdere eigenlijk
doe nog eens eentje
:P
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  zaterdag 21 april 2018 @ 19:24:14 #99
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_178659085
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 april 2018 18:05 schreef nostra het volgende:
Oh ja, nog wel een keer 's avonds laat opgehaald door de politie als verdachte van autodiefstal. :')

Ik was 12 en kon met een zakmes de Fiat Panda van mijn moeder openmaken. Dat was natuurlijk stoer om te laten zien aan vriendjes, helemaal dat dat ook bij andere Panda's lukte. Na trots het bewijs geleverd te hebben bij zo'n andere Panda, vatte ik het geniale plan op om de eigenaar te chanteren. Terug naar vriendjes huis om de dreigbrief te schrijven: er moest aankomende zaterdag een kilo schepsnoep op de bijrijdersstoel gelegd worden of anders zouden al zijn cassettebandjes van ons zijn. :')

Jammer genoeg had de eigenaar ons bij de eerste poging al in de smiezen en stond hij op de wacht. Ik kon als atleet natuurlijk makkelijk ontkomen, maar vriendje liep op slippers en werd in de kraag gevat. Na een intensief verhoor van twee vragen heeft hij mij verraden en werd ik dus van mijn bed gelicht. Moeder in paniek. Paar uur in de cel gezeten en een heul boze agent ("Jij maakt deel uit van een bende hè, zeg het maar!") - achteraf puur bangmakerij, maar dat heeft wel gewerkt.

Vriendje was 11 en kwam ermee weg, ik moest paar uur schoffelen op de markt.
_O- _O- _O- die eis :') _O-
With the stars as her umbrella
  zaterdag 21 april 2018 @ 19:37:11 #100
47102 Elvi
miemkwien
pi_178659256
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 april 2018 18:05 schreef nostra het volgende:
Oh ja, nog wel een keer 's avonds laat opgehaald door de politie als verdachte van autodiefstal. :')

Ik was 12 en kon met een zakmes de Fiat Panda van mijn moeder openmaken. Dat was natuurlijk stoer om te laten zien aan vriendjes, helemaal dat dat ook bij andere Panda's lukte. Na trots het bewijs geleverd te hebben bij zo'n andere Panda, vatte ik het geniale plan op om de eigenaar te chanteren. Terug naar vriendjes huis om de dreigbrief te schrijven: er moest aankomende zaterdag een kilo schepsnoep op de bijrijdersstoel gelegd worden of anders zouden al zijn cassettebandjes van ons zijn. :')

Jammer genoeg had de eigenaar ons bij de eerste poging al in de smiezen en stond hij op de wacht. Ik kon als atleet natuurlijk makkelijk ontkomen, maar vriendje liep op slippers en werd in de kraag gevat. Na een intensief verhoor van twee vragen heeft hij mij verraden en werd ik dus van mijn bed gelicht. Moeder in paniek. Paar uur in de cel gezeten en een heul boze agent ("Jij maakt deel uit van een bende hè, zeg het maar!") - achteraf puur bangmakerij, maar dat heeft wel gewerkt.

Vriendje was 11 en kwam ermee weg, ik moest paar uur schoffelen op de markt.
Godsamme _O-
  zaterdag 21 april 2018 @ 19:49:16 #101
399061 kuolema
vermaledijd
pi_178659573
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 april 2018 18:05 schreef nostra het volgende:
Oh ja, nog wel een keer 's avonds laat opgehaald door de politie als verdachte van autodiefstal. :')

Ik was 12 en kon met een zakmes de Fiat Panda van mijn moeder openmaken. Dat was natuurlijk stoer om te laten zien aan vriendjes, helemaal dat dat ook bij andere Panda's lukte. Na trots het bewijs geleverd te hebben bij zo'n andere Panda, vatte ik het geniale plan op om de eigenaar te chanteren. Terug naar vriendjes huis om de dreigbrief te schrijven: er moest aankomende zaterdag een kilo schepsnoep op de bijrijdersstoel gelegd worden of anders zouden al zijn cassettebandjes van ons zijn. :')

Jammer genoeg had de eigenaar ons bij de eerste poging al in de smiezen en stond hij op de wacht. Ik kon als atleet natuurlijk makkelijk ontkomen, maar vriendje liep op slippers en werd in de kraag gevat. Na een intensief verhoor van twee vragen heeft hij mij verraden en werd ik dus van mijn bed gelicht. Moeder in paniek. Paar uur in de cel gezeten en een heul boze agent ("Jij maakt deel uit van een bende hè, zeg het maar!") - achteraf puur bangmakerij, maar dat heeft wel gewerkt.

Vriendje was 11 en kwam ermee weg, ik moest paar uur schoffelen op de markt.
_O-
Leukste verhaal in dit topic t.n.t.
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 21:48 schreef Wandeling het volgende:

[..]

Zelfs al reageerde hij wat fel, is dat op zich al een reden voor die terroristen om hem op te pakken? :{w
Nee dat is het niet.
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 17:49 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Dat van die lege cel herken ik, maar kleding inleveren dan weer niet.
Ik moest toen mijn broekriem en veters inleveren. Op de vraag waarom, omdat ze bang waren voor pogingen tot verhangen. Was kort daarvoor gebeurd in een cel.
Er was een camera in de cel waar ik de tweede keer zat. Ik weet niet of dat gebruikelijk is, maar daar kunnen ze alles natuurlijk ook mee in de gaten houden. Al hebben ze waarschijnlijk wel wat anders te doen. Desondanks toch geen kleding.
Ik vraag me af hoe mensen het voor elkaar krijgen om zichzelf in zo'n kale cel te verhangen.

[ Bericht 29% gewijzigd door kuolema op 21-04-2018 19:58:37 ]
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_178659735
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 april 2018 15:48 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Ik heb in het verleden, toevallig, enkele keren, geheel ten onrechte uiteraard, tijdelijk in een politiecel mogen verblijven.
Geen idee in welke stad jouw ervaringen zijn, maar bij ons krijg je echt geen radio en leesmap erbij.
Ik kan me niet herinneren dat ik in een cel (en dat waren er heel wat) nooit wat was, maar meestal was het of wel een radio die je niet kon kiezen (meestal radio 1) danwel zo een ding waar je 5 zenders op kon kiezen, en leesvoer eigenlijk overal wel gehad, soms moet je er wel om vragen.
Leukste ervaring was tijdens een WK waar we op de gang de wedstrijd konden kijken _O- _O- _O-
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 21 april 2018 @ 20:00:28 #103
442397 UitStraling
pi_178659870
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 april 2018 18:05 schreef nostra het volgende:
Oh ja, nog wel een keer 's avonds laat opgehaald door de politie als verdachte van autodiefstal. :')

Ik was 12 en kon met een zakmes de Fiat Panda van mijn moeder openmaken. Dat was natuurlijk stoer om te laten zien aan vriendjes, helemaal dat dat ook bij andere Panda's lukte. Na trots het bewijs geleverd te hebben bij zo'n andere Panda, vatte ik het geniale plan op om de eigenaar te chanteren. Terug naar vriendjes huis om de dreigbrief te schrijven: er moest aankomende zaterdag een kilo schepsnoep op de bijrijdersstoel gelegd worden of anders zouden al zijn cassettebandjes van ons zijn. :')

Jammer genoeg had de eigenaar ons bij de eerste poging al in de smiezen en stond hij op de wacht. Ik kon als atleet natuurlijk makkelijk ontkomen, maar vriendje liep op slippers en werd in de kraag gevat. Na een intensief verhoor van twee vragen heeft hij mij verraden en werd ik dus van mijn bed gelicht. Moeder in paniek. Paar uur in de cel gezeten en een heul boze agent ("Jij maakt deel uit van een bende hè, zeg het maar!") - achteraf puur bangmakerij, maar dat heeft wel gewerkt.

Vriendje was 11 en kwam ermee weg, ik moest paar uur schoffelen op de markt.
_O-

Herkenbaar :')
pi_178660102
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 april 2018 18:05 schreef nostra het volgende:
Oh ja, nog wel een keer 's avonds laat opgehaald door de politie als verdachte van autodiefstal. :')

Ik was 12 en kon met een zakmes de Fiat Panda van mijn moeder openmaken. Dat was natuurlijk stoer om te laten zien aan vriendjes, helemaal dat dat ook bij andere Panda's lukte. Na trots het bewijs geleverd te hebben bij zo'n andere Panda, vatte ik het geniale plan op om de eigenaar te chanteren. Terug naar vriendjes huis om de dreigbrief te schrijven: er moest aankomende zaterdag een kilo schepsnoep op de bijrijdersstoel gelegd worden of anders zouden al zijn cassettebandjes van ons zijn. :')

Jammer genoeg had de eigenaar ons bij de eerste poging al in de smiezen en stond hij op de wacht. Ik kon als atleet natuurlijk makkelijk ontkomen, maar vriendje liep op slippers en werd in de kraag gevat. Na een intensief verhoor van twee vragen heeft hij mij verraden en werd ik dus van mijn bed gelicht. Moeder in paniek. Paar uur in de cel gezeten en een heul boze agent ("Jij maakt deel uit van een bende hè, zeg het maar!") - achteraf puur bangmakerij, maar dat heeft wel gewerkt.

Vriendje was 11 en kwam ermee weg, ik moest paar uur schoffelen op de markt.
_O- _O- _O-
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 21 april 2018 @ 20:18:21 #105
442397 UitStraling
pi_178660253
Mijn vader zag me ooit stuntelen met een zelfgemaakte kruisboog, dat ding schoot met gejatte elastiekjes toch zeker wel 5 meter ver (we gebruikten spijkers en schroeven om op de schuurdeur te schieten) "Ja dit slaat nergens op wat jullie aan het doen zijn", wacht maar eens even, mijn vader dus twee dagen in de schuur bezig en toen hadden we tenminste een echt wapen inclusief aangescherpte stukken spijl van een oud bed.
Ik denk dat mijn vader toch wel wat van mij weg heeft want ik heb hem nooit horen zeggen, jongens voorzichtig ermee he, ik kan me alleen een trotse glimlach herinneren namelijk, geen waarschuwing, niets van dat alles :')
Wij op een grasveldje schieten, naar ons idee echt keiver en ik kan me nog herinneren dat we het spannend vonden om op elkaar te schieten en dan het projectiel af te wenden met het deksel van een ouderwetse prullenbak :)
Maar goed, op elkaar schieten begon al snel te vervelen dus we bedachten hoe vet het zou zijn om op langsrijdende auto's te gaan schieten vanuit de bosjes, de eerste twee pogingen waren mis maar de derde poging hoorden we het gerinkel van glas, het remmen van een auto en we zagen plotseling het blauwe zwaailicht van een politieauto.........politieagent met een stuk spijl door zijn bloedende wang en het enige wat ik kon zeggen toen we vrij snel daarna gepakt waren door zijn collega was "ja heeft mijn vader gemaakt hoor, laat me los stomme eikel"

Wat gesprekjes gehad wel :)
pi_178664663
Ik ben nog nooit in de boeien geslagen en heb nooit in een cel hoeven zitten.
Wel heb ik meermalen politie aan de deur gekregen, ben ik door ze gebeld (ze hadden blijkbaar m'n mobiele nummer) en moest ik 1 keer meteen meekomen om een verklaring af te leggen. Nadat ik thuis was gekomen vertelde de buurvrouw dat de politie ook binnen m'n huis was geweest en dat ze alle vertrekken hadden doorzocht.

Al met al vond ik de politie niet zo tof. Ik heb er niks aan overgehouden qua strafblad of zo...dat had er nog eens bij moeten komen 13.gif
  zaterdag 21 april 2018 @ 23:59:06 #107
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_178664789
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 april 2018 18:05 schreef nostra het volgende:
Oh ja, nog wel een keer 's avonds laat opgehaald door de politie als verdachte van autodiefstal. :')

Ik was 12 en kon met een zakmes de Fiat Panda van mijn moeder openmaken. Dat was natuurlijk stoer om te laten zien aan vriendjes, helemaal dat dat ook bij andere Panda's lukte. Na trots het bewijs geleverd te hebben bij zo'n andere Panda, vatte ik het geniale plan op om de eigenaar te chanteren. Terug naar vriendjes huis om de dreigbrief te schrijven: er moest aankomende zaterdag een kilo schepsnoep op de bijrijdersstoel gelegd worden of anders zouden al zijn cassettebandjes van ons zijn. :')

Jammer genoeg had de eigenaar ons bij de eerste poging al in de smiezen en stond hij op de wacht. Ik kon als atleet natuurlijk makkelijk ontkomen, maar vriendje liep op slippers en werd in de kraag gevat. Na een intensief verhoor van twee vragen heeft hij mij verraden en werd ik dus van mijn bed gelicht. Moeder in paniek. Paar uur in de cel gezeten en een heul boze agent ("Jij maakt deel uit van een bende hè, zeg het maar!") - achteraf puur bangmakerij, maar dat heeft wel gewerkt.

Vriendje was 11 en kwam ermee weg, ik moest paar uur schoffelen op de markt.
_O- _O-

[ Bericht 58% gewijzigd door Claude_Viole op 22-04-2018 00:00:10 (Oeps..) ]
  † In Memoriam † zondag 22 april 2018 @ 03:04:57 #108
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_178666928
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 23:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ben nog nooit in de boeien geslagen en heb nooit in een cel hoeven zitten.
Wel heb ik meermalen politie aan de deur gekregen, ben ik door ze gebeld (ze hadden blijkbaar m'n mobiele nummer) en moest ik 1 keer meteen meekomen om een verklaring af te leggen. Nadat ik thuis was gekomen vertelde de buurvrouw dat de politie ook binnen m'n huis was geweest en dat ze alle vertrekken hadden doorzocht.

Al met al vond ik de politie niet zo tof. Ik heb er niks aan overgehouden qua strafblad of zo...dat had er nog eens bij moeten komen [ afbeelding ]
En wat had je op je kerfstok?
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_178670867
Toen ik 13 jaar was voor winkeldiefstal :')

En twee jaar later door de beveiliging van de Hema _O-
Mocht na een goed gesprek zonder tussenkomst van de politie weer naar huis _O_
Om vervolgens rechtstreeks door te lopen naar de Bijenkorf om daar Levi's 501 spijkerbroeken te jatten :') :') :')
  Grootste filosoof 2022 zondag 22 april 2018 @ 14:04:01 #110
442397 UitStraling
pi_178672940
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2018 12:02 schreef GM78 het volgende:
Toen ik 13 jaar was voor winkeldiefstal :')

En twee jaar later door de beveiliging van de Hema _O-
Mocht na een goed gesprek zonder tussenkomst van de politie weer naar huis _O_
Om vervolgens rechtstreeks door te lopen naar de Bijenkorf om daar Levi's 501 spijkerbroeken te jatten :') :') :')
Mijn moeder leerde me dat ik als ik aan andermans spullen zat dat ik kanker zou krijgen later of minimaal een zwarte afgestorven piel :)
pi_178673838
quote:
10s.gif Op zondag 22 april 2018 14:04 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Mijn moeder leerde me dat ik als ik aan andermans spullen zat dat ik kanker zou krijgen later of minimaal een zwarte afgestorven piel :)
Moeder van het jaar gespot :')
pi_178688459
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 22:54 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, is letterlijk hoe het gebeurde. Enige aanvulling, was een uur of half negen savond
Als ik één van die twee marechaussees terroristen was, had ik me tegen mijn collega trawant gekeerd in plaats van tegen jou.
Het woord "weerspannigheid" dient uit het wetboek geschrapt te worden. Personen die dwang uitoefenen en als gevolg daarvan gewond raken door het verzet van de gedwongene, zijn géén slachtoffer, maar dáder van geweld.
pi_178714425
14 jaar geleden !toen ik 13/14 was, op school 'opgepakt'.
Via mijn oudere broer nitraten en vlinders gekregen, die verkocht ik weer door op school
Kluisje zat bomvol.

Toen de school er lucht van kreeg kwam de politie, kluisje moest openen en ik kon even mee.

Lekker halt strafje, niks mis mee
  dinsdag 24 april 2018 @ 17:35:38 #114
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_178716400
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 15:40 schreef JaafkeJunior het volgende:
14 jaar geleden !toen ik 13/14 was, op school 'opgepakt'.
Via mijn oudere broer nitraten en vlinders gekregen, die verkocht ik weer door op school
Kluisje zat bomvol.

Toen de school er lucht van kreeg kwam de politie, kluisje moest openen en ik kon even mee.

Lekker halt strafje, niks mis mee
Whahaa, doet me denken aan een oud klasgenoot. Een ontiegelijke vetzak die echt door de hele klas niet uit te staan was. Kwam die kneus na de kerstvakantie op school met een officieel briefje van Bureau Halt aan, en vertelde hij stoer dat hij door de politie op was gepakt :'). Hij vertelde dat hij bij de gemeente wat groenwerk moest doen, gedurende de hele dag.

Kijk, daar kon ik wat mee, want een vader van een goede vriend van mij werkte voor de gemeente, en die mocht die kneus dus even flink aanpakken. Die gast werd echt afgebeuld door hem met het meest ontiegelijke kutwerk wat niemand wil doen >:) _O_.
  dinsdag 24 april 2018 @ 17:37:21 #115
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_178716435
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 17:35 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]

Whahaa, doet me denken aan een oud klasgenoot. Een ontiegelijke vetzak die echt door de hele klas niet uit te staan was. Kwam die kneus na de kerstvakantie op school met een officieel briefje van Bureau Halt aan, en vertelde hij stoer dat hij door de politie op was gepakt :'). Hij vertelde dat hij bij de gemeente wat groenwerk moest doen, gedurende de hele dag.

Kijk, daar kon ik wat mee, want een vader van een goede vriend van mij werkte voor de gemeente, en die mocht die kneus dus even flink aanpakken. Die gast werd echt afgebeuld door hem met het meest ontiegelijke kutwerk wat niemand wil doen >:) _O_.
Klinkt mij dat men jou beter een tijdje bij halt had ondergebracht
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_178717143
Ooit in de politiecel beland omdat ik een vent een goede dronken rechtse had geslagen en daarmee bewusteloos op de grond in de kroeg. Toen betrapte ik hem met het sensueel zitten aan mijn toenmalig vriendin. Dacht uiteraard met mijn dronken kop dat het een aanranding was. Werd overmeesterd door de beveiliging en werd overgedragen aan de politie die al buitenstond.

Mocht na een overnachting en een dikke geldboete voor openbaar geweldigpleging en dronkenschap weer vrij. Hij bekende dat hij aan mijn vriendin zat en wilde daarom geen aangifte doen. Heb daarom ook geen strafblad. Raar, maar whatever.

Maar goed, later blijkt waarom hij geen aangifte tegen mij deed want "hij begreep mij wel". Blijkt daags later dat zij al met hem neukte achter mijn rug om, hij wist ook niet zij mijn vriendin was. Toen kon ik mijn ex wel stompen, maar had geen zin in een strafblad. In plaats daarvan haar beste vriendin in dronken toestand geregeld en geneukt 10.gif. Die zijn daarna ook geen vriendinnen meer geweest.
  dinsdag 24 april 2018 @ 18:14:57 #117
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_178717538
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 17:37 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Klinkt mij dat men jou beter een tijdje bij halt had ondergebracht
Ik stak geen vuurwerk af :P
pi_178721923
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 april 2018 17:56 schreef TRON2.0 het volgende:
afbeelding ]. Die zijn daarna ook geen vriendinnen meer geweest.
Heerlijk, iemand het graf mee innemen haha hulde
pi_178727992
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 17:35 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]

Whahaa, doet me denken aan een oud klasgenoot. Een ontiegelijke vetzak die echt door de hele klas niet uit te staan was. Kwam die kneus na de kerstvakantie op school met een officieel briefje van Bureau Halt aan, en vertelde hij stoer dat hij door de politie op was gepakt :'). Hij vertelde dat hij bij de gemeente wat groenwerk moest doen, gedurende de hele dag.

Kijk, daar kon ik wat mee, want een vader van een goede vriend van mij werkte voor de gemeente, en die mocht die kneus dus even flink aanpakken. Die gast werd echt afgebeuld door hem met het meest ontiegelijke kutwerk wat niemand wil doen >:) _O_.
Was gelukkig echt geen vetzak!
Ik moest in het oude winkelcentrum papier prikken met zon kut vestje aan.

Dit was gelukkig allemaal voor de mobiele telefoons met internet, anders was er wss een bommelding gedaan en zat ik nog vast
  woensdag 25 april 2018 @ 08:21:11 #120
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_178728068
Ik ben een aantal keer opgepakt, het mooiste was wel dat ik met m’n spuitbussen bij een trein op een rangeerterrein druk bezig was en naast me hoorde, ik denk dat rennen niet veel zin meer heeft. :') Bleken de drie andere hem al gepeerd te zijn en stond ik daar. -O- Nachtje en halve dag cel, verhoor en ik mocht weer naar huis. Die boete was niet mals kan ik je vertellen. Verder nooit problemen mee ondervonden qua werk.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_178745875
lekkere gangsters stoere boys zijn jullie tik em aan :)

Goed topic
-.-.-
  dinsdag 8 mei 2018 @ 22:26:40 #122
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_179028174
Nog meer Fokkers opgepakt?
  dinsdag 8 mei 2018 @ 23:43:16 #123
430653 Shittieboy
Allround mafketel
pi_179031245
quote:
10s.gif Op woensdag 25 april 2018 08:21 schreef MPC60 het volgende:
Ik ben een aantal keer opgepakt, het mooiste was wel dat ik met m’n spuitbussen bij een trein op een rangeerterrein druk bezig was en naast me hoorde, ik denk dat rennen niet veel zin meer heeft. :') Bleken de drie andere hem al gepeerd te zijn en stond ik daar. -O- Nachtje en halve dag cel, verhoor en ik mocht weer naar huis. Die boete was niet mals kan ik je vertellen. Verder nooit problemen mee ondervonden qua werk.
Heerlijk dat ze er dan vandoor gaan zonder wat te melden
pi_179067398
quote:
10s.gif Op woensdag 25 april 2018 08:21 schreef MPC60 het volgende:
Ik ben een aantal keer opgepakt, het mooiste was wel dat ik met m’n spuitbussen bij een trein op een rangeerterrein druk bezig was en naast me hoorde, ik denk dat rennen niet veel zin meer heeft. :') Bleken de drie andere hem al gepeerd te zijn en stond ik daar. -O- Nachtje en halve dag cel, verhoor en ik mocht weer naar huis. Die boete was niet mals kan ik je vertellen. Verder nooit problemen mee ondervonden qua werk.
Toffe vrienden had je dan :{
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:34:58 #125
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_179069375
quote:
10s.gif Op donderdag 10 mei 2018 18:00 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Toffe vrienden had je dan :{
Signaaltje gemist. :')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_179069722
Als minderjarige wel eens opgepakt toen ik een huisadresje verliet met wat wiet. Vroeg of ik m'n fiets nog even tegen een hek kon zetten. Dat gaf me de gelegenheid het zakje onder m'n fietstas te schuiven en vonden ze niets. M'n andere maten die al eerder heen waren gegaan en maar niet terug kwamen waren wel meerderjarig (en dus ook opgepakt). Werd al snel weer vrij gelaten, en ben maar weer even terug gegaan. Bij m'n fiets aangekomen zag ik de beste man z'n hond uitlaten, en heb hem maar even gewaarschuwd. Hij snel naar huis, al z'n zooi naar achterburen brengen. Nog geen 10 minuten later viel een arrestatieteam zijn huis binnen, maar ze vonden niets. *)
pi_179070208
Ja. In het buitenland. Openbare dronkenschap en belediging van een ambtenaar in functie (de agent die me arresteerde). De volgende dag werd ik wakker in een politiecel, kwam voor een rechter die mij alleen een waarschuwing gaf en me eraan herinnerde dat mijn visum de volgende dag zou verlopen. Ik ging terug naar mijn logeeradres, nam afscheid en ging terug naar huis.

The end.
Mon 'en!
  Grootste filosoof 2022 donderdag 10 mei 2018 @ 20:19:42 #128
442397 UitStraling
pi_179070408
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 20:09 schreef bloempjuh het volgende:
Ja. In het buitenland. Openbare dronkenschap en belediging van een ambtenaar in functie (de agent die me arresteerde). De volgende dag werd ik wakker in een politiecel, kwam voor een rechter die mij alleen een waarschuwing gaf en me eraan herinnerde dat mijn visum de volgende dag zou verlopen. Ik ging terug naar mijn logeeradres, nam afscheid en ging terug naar huis.

The end.
Zo heb ik nog dik 16.000 euro schuld uitstaan in Australië, ik mocht in geen tien jaar terug het land in, ok dikke doeiii dan met je kutland :W

Volgens mij is dat wel verjaard nu inmiddels :')
pi_179070427
quote:
6s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:48 schreef Mojo.jojo het volgende:
Als minderjarige wel eens opgepakt toen ik een huisadresje verliet met wat wiet. Vroeg of ik m'n fiets nog even tegen een hek kon zetten. Dat gaf me de gelegenheid het zakje onder m'n fietstas te schuiven en vonden ze niets. M'n andere maten die al eerder heen waren gegaan en maar niet terug kwamen waren wel meerderjarig (en dus ook opgepakt). Werd al snel weer vrij gelaten, en ben maar weer even terug gegaan. Bij m'n fiets aangekomen zag ik de beste man z'n hond uitlaten, en heb hem maar even gewaarschuwd. Hij snel naar huis, al z'n zooi naar achterburen brengen. Nog geen 10 minuten later viel een arrestatieteam zijn huis binnen, maar ze vonden niets. *)
Leuk buurtje!
pi_179070458
quote:
10s.gif Op donderdag 10 mei 2018 20:19 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Zo heb ik nog dik 16.000 euro schuld uitstaan in Australië, ik mocht in geen tien jaar terug het land in, ok dikke doeiii dan met je kutland :W

Volgens mij is dat wel verjaard nu inmiddels :')
Ik dacht ook jaren verbannen te zijn vanwege mijn 'criminele verleden', bleek maar 3 maanden te zijn. :')
Mon 'en!
  Grootste filosoof 2022 donderdag 10 mei 2018 @ 20:24:41 #131
442397 UitStraling
pi_179070516
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 20:21 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Ik dacht ook jaren verbannen te zijn vanwege mijn 'criminele verleden', bleek maar 3 maanden te zijn. :')
Ja ze zeiden toen 10 jaar, ik weet niet of het waar is, was een voorwaarde om weg te mogen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')