abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 17 april 2018 @ 22:11:23 #201
356692 MuscleLover29
Can I touch that?
pi_178588443
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 22:01 schreef Redlegs het volgende:
Maar wie zitten er dan in die Eurojury? De Carlo Boszhards en Jan Smitten van Europa? Die gek zijn op het songfestival, vooral vallen op de typische songfestival-blèr-ballad, maar de ballen verstand hebben van echt goede muziek? Of zijn het eerder radio-dj’s, producers, artiesten en dat soort types? Van die eerste groep verwacht ik dat ze een nummer zoals dat van Ogene idd hoog waarderen, en Waylon wat minder. Maar als het gaat om artiesten en producers, dan zou je toch denken dat ze wat meer out of the songfestival box durven te stemmen.
Alleen artiesten voor zover ik gezien heb, en dan vooral van Eurovisie en/of nationale finales afgelopen jaren. Ook junior songfestival deelnemers
pi_178588870
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 22:01 schreef Redlegs het volgende:
Maar wie zitten er dan in die Eurojury? De Carlo Boszhards en Jan Smitten van Europa? Die gek zijn op het songfestival, vooral vallen op de typische songfestival-blèr-ballad, maar de ballen verstand hebben van echt goede muziek? Of zijn het eerder radio-dj’s, producers, artiesten en dat soort types? Van die eerste groep verwacht ik dat ze een nummer zoals dat van Ogene idd hoog waarderen, en Waylon wat minder. Maar als het gaat om artiesten en producers, dan zou je toch denken dat ze wat meer out of the songfestival box durven te stemmen.
Denk dat je behoorlijk onderschat wat de kwaliteiten van Jan Smit zijn. De man heeft echt wel verstand van muziek en verkoopt miljoenen albums. Het kan je smaak niet zijn, maar de beste baas weet echt wel hoe de business werkt. Carlo idem, heeft in vele musicals gespeeld en is meer de man van de ''act'' beoordelen en Jan de zang/muziek. Het zijn geen boerenlullen die net komen kijken ofzo.
  Moderator dinsdag 17 april 2018 @ 22:31:03 #203
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178588920
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 21:27 schreef Cee het volgende:
Ik heb de blauwe clip nog geen een keer gekeken. :@
Houden zo. :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 april 2018 @ 22:40:24 #204
163650 Greys
pi_178589094
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 22:29 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Denk dat je behoorlijk onderschat wat de kwaliteiten van Jan Smit zijn. De man heeft echt wel verstand van muziek en verkoopt miljoenen albums. Het kan je smaak niet zijn, maar de beste baas weet echt wel hoe de business werkt. Carlo idem, heeft in vele musicals gespeeld en is meer de man van de ''act'' beoordelen en Jan de zang/muziek. Het zijn geen boerenlullen die net komen kijken ofzo.
Jan "dit kan niet meer mis gaan" Smit over de 3Js op het songfestival kan niemand meer serieus nemen als het op ESF kwaliteit aankomt. Luister ajb eens z'n commentaren terug van de laatste jaren. Elk goed nummer rear hoog eindigde kraakte hij af tijdens het zingen en de slechtste nummers vond ie helemaal top. Het spijt me maar kwaliteiten heeft ie absoluut maar niet als het op het ESF aankomt.
Verder is het een beste man, een toffe presentator, heeft ie idd miljoenen albums verkocht maar wel in een heel ander circuit.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178589116
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 22:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Jan "dit kan niet meer mis gaan" Smit over de 3Js op het songfestival kan niemand meer serieus nemen als het op ESF kwaliteit aankomt. Luister ajb eens z'n commentaren terug van de laatste jaren. Elk goed nummer rear hoog eindigde kraakte hij af tijdens het zingen en de slechtste nummers vond ie helemaal top. Het spijt me maar kwaliteiten heeft ie absoluut maar niet als het op het ESF aankomt.
Verder is het een beste man, een toffe presentator, heeft ie idd miljoenen albums verkocht maar wel in een heel ander circuit.
Heeft wel kwaliteiten, maar praat misschien in plaats van eerst na te denken ;) Alhoewel ik de 3JS ook wel door zag gaan, behalve toen ik het live zag natuurlijk maar goed. Heel veel commentaar van hem ben ik het wel mee eens, vooral over de carnavaleske nummers dat dat gewoon weg moet blijven van het ESF.
pi_178589137
Dat escgo.com stuk :') dat gaat toch niet over het lied? Is alleen maar omdat ze kennelijk en bloedhekel hebben aan Waylon en niet objectief het lied kunnen beoordelen. Lekker makkelijk om Waylon zo naar beneden te halen ook. Zielig. En dat zijn volwassen kerels/vrouwen?

Ik weet zeker dat als ze Waylon in het echt zouden spreken, ze een heel ander beeld (positiever) van hem zouden krijgen.
~The present is all there is~
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 17 april 2018 @ 22:43:25 #207
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178589153
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 22:29 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Denk dat je behoorlijk onderschat wat de kwaliteiten van Jan Smit zijn. De man heeft echt wel verstand van muziek en verkoopt miljoenen albums. Het kan je smaak niet zijn, maar de beste baas weet echt wel hoe de business werkt. Carlo idem, heeft in vele musicals gespeeld en is meer de man van de ''act'' beoordelen en Jan de zang/muziek. Het zijn geen boerenlullen die net komen kijken ofzo.
Jan Smit kan best weten hoe het allemaal werkt, maar hij heeft echt 0 verstand van muziek buiten zijn eigen genre. Echt gewoon 0. Dit heeft niks met onderschatten te maken. Dit heeft hij jaar in jaar uit bewezen met zijn onnozele uitspraken tijdens ESF.

Er hoeft maar een halve gitaar akkoord in te zitten en het is al te heftig. Vol verbazing staan de praten als land X niet door is, terwijl het door en door slecht was etc. Zo vaak gezien.
pi_178589160
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 22:42 schreef grazz het volgende:
Dat escgo.com stuk :') dat gaat toch niet over het lied? Is alleen maar omdat ze kennelijk en bloedhekel hebben aan Waylon en niet objectief het lied kunnen beoordelen. Lekker makkelijk om Waylon zo naar beneden te halen ook. Zielig. En dat zijn volwassen kerels/vrouwen?

Ik weet zeker dat als ze Waylon in het echt zouden spreken, ze een heel ander beeld (positiever) van hem zouden krijgen.
Het probleem met heel veel van die websites is dat ze gerund worden door homofielen. Ik heb niks tegen je geaardheid, maar die groep heeft gewoon een HELE ANDERE smaak dan de gemiddelde kijker. Dat merk je echt aan alles. Ook het argument dat rock/country niet zou scoren :') Weten ze uberhaupt wel dat COUNTRY wereldwijd een vd allergrootste beluisterde genres is ?
pi_178589168
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 22:43 schreef Kyran het volgende:

[..]

Jan Smit kan best weten hoe het allemaal werkt, maar hij heeft echt 0 verstand van muziek buiten zijn eigen genre. Echt gewoon 0. Dit heeft niks met onderschatten te maken. Dit heeft hij jaar in jaar uit bewezen met zijn onnozele uitspraken tijdens ESF.

Er hoeft maar een halve gitaar akkoord in te zitten en het is al te heftig. Vol verbazing staan de praten als land X niet door is, terwijl het door en door slecht was etc. Zo vaak gezien.
Dat laatste is een persoonlijk iets. Wie je er ook neerzet dat blijf je houden natuurlijk.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 17 april 2018 @ 22:46:18 #210
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178589193
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 22:44 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dat laatste is een persoonlijk iets. Wie je er ook neerzet dat blijf je houden natuurlijk.
Ja, maar als commentator mag je wel iets meer open staan.

Ik vind Israel ook niks, maar snap heel goed waarom mensen er lyrisch over zijn bijvoorbeeld. Zelf ben ik fan van Hongarije, maar snap ook waarom mensen het afschuwelijk vinden. Jan heeft gewoon een mening en als de werkelijkheid anders is ligt het in ieder geval nooit aan hem, maar is het belachelijk/onbegrijpelijk etc. Ik kan daar heel slecht tegen.
pi_178589218
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 22:46 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ja, maar als commentator mag je wel iets meer open staan.

Ik vind Israel ook niks, maar snap heel goed waarom mensen er lyrisch over zijn bijvoorbeeld. Zelf ben ik fan van Hongarije, maar snap ook waarom mensen het afschuwelijk vinden. Jan heeft gewoon een mening en als de werkelijkheid anders is ligt het in ieder geval nooit aan hem, maar is het belachelijk/onbegrijpelijk etc. Ik kan daar heel slecht tegen.
Als ik daar zou zitten zou ik ook zeggen wat IK ervan vind. Dat moet een commentator doen. Pappen en nathouden is saai zie Humberto Tan (die mag ook lekker zijn spulletjes pakken omdat hij niet zijn EIGEN mening geeft).
  ESF Reporter dinsdag 17 april 2018 @ 22:48:57 #212
87554 Cee
Welluk?
pi_178589229
Tuurlijk mag Jan z'n mening geven maar hij heeft een té grote vinger in de pap te roeren bij een evenement waar hij zelf té weinig mee bezig is zodra het nummer eenmaal is gekozen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 17 april 2018 @ 22:49:58 #213
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178589249
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 22:48 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Als ik daar zou zitten zou ik ook zeggen wat IK ervan vind. Dat moet een commentator doen. Pappen en nathouden is saai zie Humberto Tan (die mag ook lekker zijn spulletjes pakken omdat hij niet zijn EIGEN mening geeft).
Tuurlijk moet je je mening geven. Daar zit je daar ook voor, maar zijn woordgebruik en totale afschuw van alles wat niet in zijn straatje past is gewoon irritant en daardoor heb ik echt 0 respect voor hem en ben ik van mening dat hij absoluut geen verstand heeft van muziek buiten zijn eigen genre. Hij staat er gewoon niet voor open en als je er niet open voor staat heb je niks te zoeken als ESF commentator.

Maar goed, agree to disagree. Wij gaan het hier niet over eens worden.
pi_178589268
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 22:48 schreef Cee het volgende:
Tuurlijk mag Jan z'n mening geven maar hij heeft een té grote vinger in de pap te roeren bij een evenement waar hij zelf té weinig mee bezig is zodra het nummer eenmaal is gekozen.
Hoeveel hij ermee bezig is weten wij natuurlijk niet. Zouden we hem x moeten vragen :D
pi_178589285
Overigens wil ik al jaren Gerard Joling in die vakjury. Die man is zo onderschat echt bizar. Die heeft verstand van zang, dans, acts, kleding alles.
  ESF Reporter dinsdag 17 april 2018 @ 22:52:40 #216
87554 Cee
Welluk?
pi_178589303
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 22:51 schreef Poepz0r het volgende:
Overigens wil ik al jaren Gerard Joling in die vakjury. Die man is zo onderschat echt bizar. Die heeft verstand van zang, dans, acts, kleding alles.
Mee eens. Wissel Jan voor Geer. Ik ga juichen. *O*
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 17 april 2018 @ 22:52:40 #217
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178589304
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 22:51 schreef Poepz0r het volgende:
Overigens wil ik al jaren Gerard Joling in die vakjury. Die man is zo onderschat echt bizar. Die heeft verstand van zang, dans, acts, kleding alles.
Als Jan Smit en Gerard Joling de beste zijn die wij kunnen vinden moeten wij toch echt even achter onze oren krabben hoor :P

Al kan je wel lachen met die mafkees, dus Gerard voor Jan zou ik nog voor tekenen ook.
pi_178589318
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 22:52 schreef Kyran het volgende:

[..]

Als Jan Smit en Gerard Joling de beste zijn die wij kunnen vinden moeten wij toch echt even achter onze oren krabben hoor :P
Gerard Joling is een klasbak ongeacht zijn gekkigheid (wat meer een masker is i guess). De man heeft 20 miljoen cd's verkocht geloof ik. Is een van de weinige die tot de 4de octaaf kan zingen en heeft met heel veel sterren gewerkt, ook internationaal.
  ESF Reporter dinsdag 17 april 2018 @ 22:54:10 #219
87554 Cee
Welluk?
pi_178589325
Van Gerard Joling heb ik nog wel het idee dat hij ESF op waarde en kwaliteit kan inschatten, hoe hysterisch hij zelf ook moge zijn. Jan is nog steeds van het gemiddelde Nederlandse zuurpruimengehalte die het Songfestival maar een gaarbak van mafkezen met bizarre outfits vindt.
pi_178589342
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 22:54 schreef Cee het volgende:
Van Gerard Joling heb ik nog wel het idee dat hij ESF op waarde en kwaliteit kan inschatten, hoe hysterisch hij zelf ook moge zijn. Jan is nog steeds van het gemiddelde Nederlandse zuurpruimengehalte die het Songfestival maar een gaarbak van mafkezen met bizarre outfits vindt.
Dat hysterische is er ook ingeslopen, stukje marketing ;) Zo werd Geer heel populair etc. Verkocht miljoenen cd's in Azië onze Geer _O_ Waar hij overigens 0 euro aan verdiend heeft, want opgelicht door platenbaas _O-
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 17 april 2018 @ 22:55:25 #221
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178589346
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 22:53 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Gerard Joling is een klasbak ongeacht zijn gekkigheid (wat meer een masker is i guess). De man heeft 20 miljoen cd's verkocht geloof ik. Is een van de weinige die tot de 4de octaaf kan zingen en heeft met heel veel sterren gewerkt, ook internationaal.
Als commentator en jury gaat het er niet om wat je kan of met wie je hebt gewerkt. Een echte goede jury moet een nummer kunnen waarderen voor wat het is, zonder vooroordelen over de uitvoerende artiesten en/of genre.

Jan kan dat absoluut niet. Gerard zal het denk ik wel beter kunnen en staat waarschijnlijk ook nog meer open voor andere muziekstijlen. Hell, zelfs Frans Bauer zou het beter doen. Die zing af en toe nog een lekker Rammstein nummer in ieder geval :D
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 april 2018 @ 22:56:02 #222
163650 Greys
pi_178589357
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 22:50 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Hoeveel hij ermee bezig is weten wij natuurlijk niet. Zouden we hem x moeten vragen :D
Bekijk z'n tweets van de laatste maanden. Nul over het esf. En waar Cornald er de twee repetitie weken zit om goed beslagen ten ijs te komen voor het commentaar komt Jan op de ochtend van de eerste semi zelf eens aankakken. Hij zat bij niet één van de programma's (DWDD, Pauw e.d.) waar het over het esf ging. Daniel Dekker was nog bij dat miniconcert de dag na het bekendmaken, Jan niet gezien. Niet één interviewtje gegeven over het lied en de kansen. Etc etc.
Alles bij elkaar kan je het iig niemand kwalijk nemen als men vindt dat het overkomt alsof het hem echt geen ene ruk interesseert. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178589372
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 22:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Bekijk z'n tweets van de laatste maanden. Nul over het esf. En waar Cornald er de twee repetitie weken zit om goed beslagen ten ijs te komen voor het commentaar komt Jan op de ochtend van de eerste semi zelf eens aankakken. Hij zat bij niet één van de programma's (DWDD, Pauw e.d.) waar het over het esf ging. Daniel Dekker was nog bij dat miniconcert de dag na het bekendmaken, Jan niet gezien. Niet één interviewtje gegeven over het lied en de kansen. Etc etc.
Alles bij elkaar kan je het iig niemand kwalijk nemen als men vindt dat het overkomt alsof het hem echt geen ene ruk interesseert. :P
Jan moet ook gewoon optreden misschien. Heeft ook nog dat KLUBB3 ofzoiets en De Toppers natuurlijk etc. Weet wel dat die idolaat is van het ESF.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 april 2018 @ 22:57:17 #224
163650 Greys
pi_178589380
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 22:54 schreef Cee het volgende:
Van Gerard Joling heb ik nog wel het idee dat hij ESF op waarde en kwaliteit kan inschatten, hoe hysterisch hij zelf ook moge zijn. Jan is nog steeds van het gemiddelde Nederlandse zuurpruimengehalte die het Songfestival maar een gaarbak van mafkezen met bizarre outfits vindt.
Geer heeft meer dan eens bewezen dat ie naast z'n grappen en grollen inhoudelijk zeer zinnige dingen over esf en de nummers kan zeggen idd. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178589386
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 22:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Geer heeft meer dan eens bewezen dat ie naast z'n grappen en grollen inhoudelijk zeer zinnige dingen over esf en de nummers kan zeggen idd. ^O^
Doet het bij Topper gezocht op SBS ook leuk. Zeer kundig commentaar met hier en daar een grap, maar meent wel wat hij zegt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')