quote:Op maandag 16 april 2018 15:32 schreef JeMoeder het volgende:
Heb je wel het essentiële ingrediënt dihydrogeen monooxide toegevoegd?
Dodelijk spul man, moet je niet mee klooien.quote:Op maandag 16 april 2018 15:32 schreef JeMoeder het volgende:
Zelf kweken mattiequote:
Doodsverwensing plus idioot advies....... TR gemacht, mongool.quote:Op maandag 16 april 2018 15:32 schreef JeMoeder het volgende:
80 graden zou toch de grens moeten zijn?quote:Op maandag 16 april 2018 15:38 schreef Vanillekwark het volgende:
Je moet het niet laten koken, dat verdampt de werkzame stof psilocybine.
Elke dag laten luchten.quote:Op maandag 16 april 2018 15:39 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Wauw. Dat doe je goed. Hoe voorkom je schimmels?
Ja, maar geen stinkende verrotte shitquote:Op maandag 16 april 2018 16:13 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Maar je wilt toch juist schimmels?
Water is ook een essentieel onderdeel voor het maken van paddo-thee, dus ik snap je niet zo goed in deze.quote:Op maandag 16 april 2018 16:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Doodsverwensing plus idioot advies....... TR gemacht
Juist, ik was ook maar wat flauwe dingen aan het zeggen.quote:Op maandag 16 april 2018 16:14 schreef BlauweHoofd het volgende:
[..]
Ja, maar geen stinkende verrotte shit
Ik persoonlijk gooi ze weg, omdat het het bijna geen werkzame stof meer bevat. Het vermindert misselijkheid. Het is niet de psilocybine zelf die het ongemak in de maag veroorzaakt, maar de onverteerbare chitine delen van de paddestoel. Daarom is thee de perfecte oplossing: Haal er snel uit wat je wil hebben en gooi de nadelen weg.quote:Op maandag 16 april 2018 16:55 schreef schaapblaat het volgende:
Wel lang genoeg laten trekken? Zo fijn mogelijk gesneden? Stukjes wel of niet opgegeten?
Ik ben het helemaal met je eens, maar probeer te kijken of ik kan achterhalen waarom het niks deed :pquote:Op maandag 16 april 2018 16:59 schreef BlauweHoofd het volgende:
[..]
Ik persoonlijk gooi ze weg, omdat het het bijna geen werkzame stof meer bevat. Het vermindert misselijkheid. Het is niet de psilocybine zelf die het ongemak in de maag veroorzaakt, maar de onverteerbare chitine delen van de paddestoel. Daarom is thee de perfecte oplossing: Haal er snel uit wat je wil hebben en gooi de nadelen weg.
En één van de hoofdredenen van theezetten vind ik ook juist, dat je dan de paddestoel op zich niet hoeft te eten! Lekker op je gemak een kopje warme thee drinken...lekker relaxed. Dus ik vind het een beetje vreemd als mensen toch die paddodrab nog naar binnen gaan werken. Het heeft iets schooierigs, zo van 'misschien zit er nog een procentje werkzame stof in'. Terwijl, als je op een geode wijze thee zet, dan is dat volstrekt overbodig.
(achteraf gezien had ik ze beter gewoon rauw kunnen eten)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |