abonnement Unibet Coolblue
  maandag 16 april 2018 @ 12:34:38 #1
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_178550608
Ik kon toch zweren dat er andere recente topics waren over het bezoeken van een F1 race, maar ik vind nu alleen hele oude topics. Dus bij deze:

Ik ga m'n vader verrassen met een bezoekje aan de F1 in Monaco. Ik heb kaarten voor de zondag, grandstand T (Rascasse), maar ik ben nog nooit bij een F1 race geweest dus tips zijn meer dan welkom.

We verblijven het weekend in Nice en gaan met de trein op en neer naar Monaco. Het idee is om op zaterdag Monaco en het hele circus een beetje te gaan bekijken, en op zondag te gaan genieten van de race.

Natuurlijk wil ik graag leuke foto's maken, maar ik heb eerlijk gezegd sowieso geen flauw idee wat je uberhaupt kan en mag. Ik zie fans na de race altijd over het circuit lopen, geldt dat voor iedereen? Is er een kans dat we op de foto kunnen met coureurs, pit girls (die er gelukkig wel zijn in Monaco!) etc.? Zijn er nog andere leuke dingen tijdens of rondom de race die ik zeker niet mag missen?

Alvast bedankt!
pi_178551870
vraag aan max of je van zijn balkon mag kijken. hij is er zelf toch niet
Moeten zij weten
  maandag 16 april 2018 @ 16:56:04 #3
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178557197
Zou je best advies willen geven, ware het niet dat ik nog nooit een race heb bijgewoond.

Hopelijk krijg je nog advies waar je iets aan hebt hier.

Veel plezier alvast! ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_178557271
Inmiddels al 9 jaar geleden dat ik er was ( :X ), maar hebben het hetzelfde gedaan. Overnachten in Nice en met de trein naar Monaco.

Het is er uiteraard stervensdruk, dus probeer beetje op tijd te gaan. Het circuit wordt om bepaalde tijd inderdaad opengesteld, dan kun je er een rondje lopen.

Verder is er niet veel te doen, teveel mensen op een te klein oppervlak. Er is verder geen ruimte voor ander vermaak (alhoewel Liberty het er wel tussengepropt krijgt misschien). Dus wij zijn na het hele gebeuren meteen op de trein terug gestapt.
  maandag 16 april 2018 @ 18:09:14 #5
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_178558599
Ik weet nog een goedkoop hotel in Menton. En maar een 150 meter van de Middelandse zee en 250 meter van het station.
https://www.google.nl/map(...)719!4d7.499451?hl=nl
Wie dit leest is gek
pi_178606445
In Monaco gaat het allemaal net wat anders dan bij andere races, maar met een tribuneplaats zit je altijd wel goed.

Waar je vooral op moet letten, is welke uitgang van het station je moet hebben. Vanaf daar begint de speurtocht naar je tribune via wat winkelstraatjes en tussen andere tribunes door en dan nog twee keer over de baan heen waarschijnlijk.

Het is er inderdaad heel druk. Dus je zal veel geduld moeten hebben. Na afloop van de race gaat het circuit wel gedeeltelijk open en kan je bij Rascasse ook op de baan op een terrasje zitten, wat niet duur hoeft te zijn. Aan die kant van Monaco zit ook een markthal met een goede pizzeria.
pi_178606486
Het topic wat je bedoelde is F1 / Naar welke races gaat d'n FOK!ker? #2
pi_178617968
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 12:34 schreef TripleM het volgende:
Ik kon toch zweren dat er andere recente topics waren over het bezoeken van een F1 race, maar ik vind nu alleen hele oude topics. Dus bij deze:

Ik ga m'n vader verrassen met een bezoekje aan de F1 in Monaco. Ik heb kaarten voor de zondag, grandstand T (Rascasse), maar ik ben nog nooit bij een F1 race geweest dus tips zijn meer dan welkom.

We verblijven het weekend in Nice en gaan met de trein op en neer naar Monaco. Het idee is om op zaterdag Monaco en het hele circus een beetje te gaan bekijken, en op zondag te gaan genieten van de race.

Natuurlijk wil ik graag leuke foto's maken, maar ik heb eerlijk gezegd sowieso geen flauw idee wat je uberhaupt kan en mag. Ik zie fans na de race altijd over het circuit lopen, geldt dat voor iedereen? Is er een kans dat we op de foto kunnen met coureurs, pit girls (die er gelukkig wel zijn in Monaco!) etc.? Zijn er nog andere leuke dingen tijdens of rondom de race die ik zeker niet mag missen?

Alvast bedankt!
Nou.. tenzij je erg bekend bent en flink wat te besteden hebt vind en vond ik Monaco die keren dat ik er was net een groot dorp. Qua eten kun je het net zo gek maken als dat je wilt. en hier heb je een overzicht wat je zoal verder kunt doen als toerist.

Houd er wel rekening mee dat met autoracen de prijzen door het dak gaan. Voorbeeld



Baco dus zal je +/- 25 euro per glas kosten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')