abonnement Unibet Coolblue
pi_178781199
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 07:32 schreef mschol het volgende:
ik ken zakelijk gezien niemamd die zijn volledige naam gebruikt: of alleen voornaam (vind ik persoonlijk ook niks) of voorletter(s) + achternaam.
Ligt ook aan de grootte van het bedrijf natuurlijk, bij het bedrijf waar ik werk werken meer als 100.000 mensen.
Die hebben dus allemaal voornaam.achternaam@werkgever als emailadres

Met alleen voorletters en achternaam heb je gewoon te veel (potentieel) dubbele adressen.

Zelfs met voornaam.achternaam worden er nu al kunstgrepen uitgehaald als er toch 2 werknemers met dezelfde voornaam en achternaam zijn.
Dan krijgt de laatste toch een extra voorletter in het mailadres, en zelfs een 2 achter de achternaam heb ik al voorbij zien komen :D
  zaterdag 28 april 2018 @ 00:09:24 #52
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_178784233
Gewoon je doopnamen gebruiken, als een hipster!
johannes.fredericus.hipsteritus@gmail.com

Oke beetje flauwekul natuurlijk, maar er zit een kern van waarheid in.
In Amerika is het gebruikelijk om een middle name te hebben, dan krijg je iets zoals:
jan.h.klaasen@hotmail.com
Je zou dus een letter van (een van je) doopna(a)m(en) kunnen gebruiken.
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
pi_178794101
Mij is het lang geleden gelukt om mijn zeer alledaagse voornaam en achternaam te registreren bij gmail. Ik gebruik het adres nauwelijks nog omdat ik inmiddels getrouwd ben. Maar vooral ook omdat mijn adres heel vaak door naamgenoten (of een naamgenoot) wordt opgegeven als spamaccount.

Of ze hebben geen gmail maar hotmail en zeggen per ongeluk toch gmail. Pas nog zo iemand via Instagram benaderd die haar mailadres daar keer op keer probeerde te veranderen in het mijne. Na twee maanden kreeg ik een wachtwoord-reset voor dat account, toen was ik er wel klaar mee ... En ik krijg soms facturen van een bijna-naamgenoot aan de andere kant van deze aardkloot. Echt niet handig.

En dan is er ook nog iemand die bijna hetzelfde mailadres heeft, maar dan met een hoofdletter I in plaats van een kleine letter l. Ja, lees die zin nog maar eens. Hoe vaak dat mis gaat met het aanvragen met klantenkaarten etc.
pi_178794120
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 18:07 schreef _Arual_ het volgende:
En dan is er ook nog iemand die bijna hetzelfde mailadres heeft, maar dan met een hoofdletter I in plaats van een kleine letter l. Ja, lees die zin nog maar eens.
e-mailadressen zijn niet hoofdlettergevoelig. :{
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_178803642
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 18:08 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

e-mailadressen zijn niet hoofdlettergevoelig. :{
Dat is het probleem niet, mensen schrijven zich bij een winkel in voor een klantenkaart met de hoofdletter i als een lang streepje. En de datatypiste maakt daar dan een l (L) van.
pi_178804386
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2018 09:03 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Dat is het probleem niet, mensen schrijven zich bij een winkel in voor een klantenkaart met de hoofdletter i als een lang streepje. En de datatypiste maakt daar dan een l (L) van.
daarom blokletters
  dinsdag 1 mei 2018 @ 02:57:06 #57
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_178853182
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 21:46 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Als je professioneel wil moet je niet naar gmail verwijzen. Dan zit je toch echt aan het eigen domein te denken.

Van die bedrijfswagens met dan bedrijfsnaam@gmail.com

Gruwel.
@hotmail.com is nog erger
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  dinsdag 1 mei 2018 @ 04:53:11 #58
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_178853434
Heb mijn kids 4 initialen gegeven, dus die maken nog wel een goede kans. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_178853438
@yahoo zal er vast nog wel zijn geen ene hipster gebruikt dat
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 mei 2018 @ 09:32:04 #60
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_178855972
Ik heb voornaamachternaam@gmail
Maar ook mijn eigen domeinnaam. Omdat het kan. :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 1 mei 2018 @ 19:11:38 #61
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_178872358
these ads are getting smarter nowadays.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_178872717
Ik heb achternaam@gmail.com

Maar dat stamt nog wel uit de Gmail invite only tijd ergens in 2002 ofzo.
٩๏̯͡๏)۶
  woensdag 2 mei 2018 @ 01:38:52 #63
475382 TechnoCat
Be patient or become one
pi_178881815
Ik heb de 1e letter van mijn naam dan een . dan mijn achternaam @outlook.com (in totaal niet meer dan 8 karakters voor @outlook.com). :)

Een email adres dat ik al JAREN gebruik, zelfs toen het nog @hotmail.com was.
Maar wel zo makkelijk.

Het hinderlijke is wel bij zo'n oud email adres is, je krijgt zoveel rotzooi en blokkeren heeft geen nut want die spammails komen elke keer weer van een ander domein.
pi_178882096
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 01:38 schreef TechnoCat het volgende:
Het hinderlijke is wel bij zo'n oud email adres is, je krijgt zoveel rotzooi en blokkeren heeft geen nut want die spammails komen elke keer weer van een ander domein.
Mijn 2 hoofd-emailadressen heb ik aangemaakt in 1998 en ik heb in al die tijd misschien 20 spammails gekregen.
gmx.net. gotta love it.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  donderdag 3 mei 2018 @ 02:41:12 #65
475382 TechnoCat
Be patient or become one
pi_178905039
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 03:22 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Mijn 2 hoofd-emailadressen heb ik aangemaakt in 1998 en ik heb in al die tijd misschien 20 spammails gekregen.
gmx.net. gotta love it.
Pff... spammail, soms wordt ik er niet goed van. En het ergste is, soms belanden goede emails weer in de ongewenst map bij outlook.com. En die spammails raak je niet kwijt door constant veranderende domeinen. En even een ander email adres gaan aanmaken zou wel kunnen, alleen dan moet ik een kleine 100 inloggegevens vervangen. }:|

Dan maar gewoon een paar klikken op verwijderen... :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')