SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Dat gedoe met sl's is altijd zo in het weekend. Ik verbeeld me dan dat er allemaal voorzichtige stagiairs zitten.quote:
Eerlijk, ik vind er geen bal aanquote:
De laatste tijd ook veel door de week hoorquote:Op zondag 15 april 2018 19:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat gedoe met sl's is altijd zo in het weekend. Ik verbeeld me dan dat er allemaal voorzichtige stagiairs zitten.
Ja zeker jammer.quote:Op zondag 15 april 2018 19:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De laatste tijd ook veel door de week hoor
Jammer,
Wat zeii hij over haar, kon het niet verstaanquote:
Het leven is al 1 grote roast voor haarquote:
quote:Op zondag 15 april 2018 19:47 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Het leven is al 1 grote roast voor haar
Ja en op tv hoef je het ook niet terug te kijken daar krijg je maar een paar fragmenten te zienquote:Op zondag 15 april 2018 19:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een bagger met al die SL's en het slechte geluid ....
Ik had de stream er expres voor aan gezet, maar inderdaad, de moeite niet waard zo.quote:Op zondag 15 april 2018 19:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een bagger met al die SL's en het slechte geluid ....
Een mooie om mee te beginnen, met het beeld op Bats met haar jankbekquote:
Nee is gewoon waardeloos wat ze doen.quote:Op zondag 15 april 2018 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had de streamer expres voor aan gezet, maar inderdaad, de moeite niet waard zo.
Ik ook, 3 zinnen gehoord en 5 SL'squote:Op zondag 15 april 2018 19:47 schreef schizolientje het volgende:
best jammer dat het niet te verstaan is, ik probeerde het net nog even
Dit is gewoon super kinderachtig van de febo.quote:Op zondag 15 april 2018 19:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee is gewoon waardeloos wat ze doen.
dat pleit voor hemquote:Op zondag 15 april 2018 19:50 schreef Gooddeal het volgende:
Ivan is aan het herschrijven volgens mij.![]()
Mooiquote:Op zondag 15 april 2018 19:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bas lacht minzaam, die vindt het niet leuk denk ik ....
Ja, dacht ik ook te zienquote:Op zondag 15 april 2018 19:50 schreef Koos1958 het volgende:
Ivan is het aan het herschrijven volgens mij.
Omdat ze niet meedoen?quote:Op zondag 15 april 2018 19:51 schreef ikmoetdrieten het volgende:
waarom er niets over de tweeling gezegt mag worden valt helemaal niet op hoor
Te mild.quote:Op zondag 15 april 2018 19:52 schreef Koos1958 het volgende:
Plak die handen van de persoon bij SL knop vast op zijn rug
Wat dacht je van ViesTiet, met d'r rum cola, het vulgaire leraresje. In een te strak zittend jasje.quote:
Feestje zuipen van de BV.. Denk dat Bill boven ook gewoon een fles wijn naast dr bed heeft staan...quote:Op zondag 15 april 2018 19:52 schreef kkka3 het volgende:
de groep zit er gewoon tussendoor te proosten
En nu SL
op dit moment op alle 4 niet (helaas)quote:Op zondag 15 april 2018 19:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Is er een stream waar die snollen niet op te horen zijn? (slomy en tiet)
Omdat ze niet mee doen?quote:Op zondag 15 april 2018 19:51 schreef ikmoetdrieten het volgende:
waarom er niets over de tweeling gezegt mag worden valt helemaal niet op hoor
zal nu ook wel zo zijn, maar dan is het eigenlijk niet leuk meerquote:Op zondag 15 april 2018 19:50 schreef PoezeligDing het volgende:
Vorige keer verscheen de roast op de utopiasite inclusief ondertiteling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |