abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 15 april 2018 @ 12:49:50 #26
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178529249
Dom. Fucking dom.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_178529254
Enfin mannekes, 't is mooi weer, ik ga hier even naar buiten. Het moest er effe af, doet altijd deugd maar wees maar gerust, ik doe wel moedig voort. :-)
pi_178529268
Neen, ben geen narcist. :-)
pi_178529281
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 12:51 schreef Krakkieslief het volgende:
Neen, ben geen narcist. :-)
Dat beweren narcisten altijd.
pi_178529289
Dom, dat heb ik alle begrip voor. Mijn houding is inderdaad niet goed te praten maar 't is dat dat ik juist wil zeggen. Als ge nog niets anders gekend hebt in uw leven dan kun je blijkbaar ook niet anders meer leven of misschien toch nog eens een dagje ... wie weet, time will tell !
pi_178529296
Alle begrip hoor als jullie vinden dat ik ook een narcist ben doch een narcist kan niet tegen kritiek, ik wel.
pi_178529314
Ik besef dat mijn trauma zeer diep zit, dat besef ik zeer goed.
pi_178529478
Narcisten, narcisten everywhere!


pi_178529485
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 12:52 schreef Chai het volgende:

[..]

Dat beweren narcisten altijd.
:D
pi_178529736

Doet me hier aan denken. Overal narcisten, volgens TS dan ...
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 15 april 2018 @ 14:01:41 #36
382066 M_0_0_N
G00D V1BES
pi_178530522
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 12:33 schreef Krakkieslief het volgende:
Ja helaas, eentje van de 3 volgens mij wel. Daarom post ik hier eens mijn verhaal. Weet niet of er hier zijn met veel ervaring met narcisten. Het stopt niet en als ge kind zijt van een narcist ga je veel kans later ook op uw beurt terug vallen op een narcist of wordt ge zelf ook een narcist.
Deel je het voor advies of voor wat anders? Wat vind je zo leuk aan narcisme?
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
  zondag 15 april 2018 @ 14:02:14 #37
382066 M_0_0_N
G00D V1BES
pi_178530528
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 12:53 schreef Krakkieslief het volgende:
Ik besef dat mijn trauma zeer diep zit, dat besef ik zeer goed.
Waarom laat je niks aan je trauma doen,?
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
  zondag 15 april 2018 @ 16:23:17 #38
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_178533124
Vlaams? Ik zou Noors gegokt hebben.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  zondag 15 april 2018 @ 16:30:10 #39
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_178533266
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 12:52 schreef Chai het volgende:

[..]

Dat beweren narcisten altijd.
Nee hoor. Een narcist geeft rustig toe een narcist te zijn.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_178542255
als je een narcist terugneemt nadat je er vanaf bent dan moet je zelf ook wel een stoornis hebben
pi_178542841
Maar even voor de duidelijkheid, hebben al die mensen, die jij narcisten noemt, een officiėle diagnose?
pi_178546455
Hersenspoeling geslaagd. Hopelijk worden jullie heeeeeel gelukkig saampjes.
pi_178546583
Ieder zijn ding he, hoop dat het een grote blije familie gaat worden
pi_178546617
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 23:16 schreef madam-april het volgende:
Maar even voor de duidelijkheid, hebben al die mensen, die jij narcisten noemt, een officiėle diagnose?
Volgens mij reageerde TS met deze post op een post (#12) waarin die vraag ook gesteld werd:
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 12:36 schreef Krakkieslief het volgende:
Geen. Dat is het hem juist ... verborgen narcisme, als ge dat nog niet meegemaakt hebt, dat is wat. Niemand ziet het, niemand gelooft het, ge moet het allemaal alleen dragen ... het internet staat er vol van van slachtoffers doch mensen die nog nooit met narcisten in aanraking geweest zijn beseffen niet hoe erg dat allemaal is. Nu ja, ik wou gewoon eens effe kwijt .... dat ik uiteindelijk wel van hem hou. :-) Dank jullie allemaal om effe geluisterd t'hebben naar mij. :-)
pi_178546965
Maar wat wil je met dit topic bereiken?
pi_178547327
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 12:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Snap die bullshit van 'je ouders blijven je ouders' echt totaal niet. Als mensen je als stront behandelen dan moet er toch een moment zijn dat het genoeg is? Opdonderen met die mongolen.
Dat heet eigenwaarde, wat TS niet heeft.
pi_178547392
TS ziet achter elke boom een narcist, schijnbaar.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 16 april 2018 @ 12:24:47 #48
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_178550354
quote:
10s.gif Op maandag 16 april 2018 09:56 schreef Ludachrist het volgende:
TS ziet achter elke boom een narcist, schijnbaar.
Of TS is er zelf een, krijgt te weinig aandacht naar haar smaak en noemt anderen daarom narcist.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_178550535
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 12:40 schreef Krakkieslief het volgende:
Nee, echt niet. De reacties van een narcist zijn gewoon niet normaal, niet zoals een normaal mens zou doen. En inderdaad Pizzakoppo, misschien had ik dat moeten doen doch ben blij dat ik dat niet gedaan heb want met al hun streken hebben ze van mij nu wel een bijzonder sterke vrouw gemaakt en daar ben ik dan wel blij om.
Jij bent bij lange na geen sterke vrouw. Je bent een slappe zak.
pi_178555314
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 12:12 schreef Krakkieslief het volgende:
Al sinds ik geboren ben leef ik tussen narcisten. Mijn moeder is een zeer zware narcist maar dan zeer zwaar tot kwaadaardig pesten, zelfs als pas geborene, als peuter, nu nog altijd, gewoon bikkelhard en crimineel zelfs pesten. Enfin, het is en blijft mijn moeder dus ik heb nooit opgegeven ook al heeft mijn vader (haar sloef en die met haar meedoet) mij al tot 3 x toe aangegeven "dan gaan hier onze wegen uit mekaar" tot zelfs "onterven" maar bon, ik geef niet op, ik heb respect voor mijn ouders al is het niet wederzijds maar ik vind, dat is dan hun probleem, niet het mijne.
Wat mij wel opvalt dat ze door hun gedrag wel gans mijn leven bepaald hebben zodat ik nooit getrouwd ben, kinderloos ben (ach ook dat heb ik allemaal overleefd) maar dat ik ook constant op narcisten val en dat de narcisten mij ook altijd weten te vinden.
Zo heb ik op dit moment terug een relatie (of toch althans een nauwe band) met een narcist, een getrouwde man met 3 kinderen die getrouwd is.
Voor de zoveelste keer hebben we woorden gehad, hoe kan het ook anders maar het valt mij altijd op in welke mate zo'n man toch wel bij mij past. Heb namelijk nooit anders gekend, dat klinkt voor mij als liefde en heb dus beslist om hem toch nog een kans te geven ook omdat ik voel dat ik met mijn 2 voeten op de aarde sta. Ook al hoor en lees ik overal, laat die man vallen en zoek iemand "goed" voor u ... heb niet anders gekend (mijn ouders, mijn 2 schoonzussen waarvan 1 heel erg en nog andere vrienden rond mij). Het houdt gewoon niet op, ik trek ze aan met al mijn energie en uitstraling ... dus heb ik beslist van mijn huidige vriend terug een kans te geven en ik probeer onze relatie te managen, ik heb onze relatie in handen, ik weet dat ... wel, ik ga er terug voor.
Misschien klinkt dit zot maar als ge nog niet anders gekend hebt dan dat in uw leven is dat gewoon uw leven ! Ik hou gewoon van mijn narcist en ik weet, hij heeft mij nodig en zal mij denk ik nooit laten vallen zolang ik onze relatie blijf managen.
Ach, liefde, het is al wat geweest in mijn leven en hoe minder ge liefde gehad hebt, hoe meer ge u ook focust op liefde en dan kom je juist af met een narcist.
Crazy gewoon maar 't is gewoon zo.

Just love him !
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 12:24 schreef Krakkieslief het volgende:
Omdat overal staat dat ge de liefde met de narcist moet verbreken doch ik ga het niet doen. Weet niet of ge beseft tot wat een narcist in staat is ... inderdaad, desctructieve liefde maar toch, terug net zoals met mijn ouders, ik geef niet op. Als hij wilt opgeven zal ik het respecteren maar ik geef niet op.
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 12:28 schreef Krakkieslief het volgende:
Zijn vrouw heeft het al geweten maar zij is ook een narcist. Het enigste wat ze wou toen het uitgekomen was was een contract tekenen met hem en hij en ik zijn nu 10 jaar later nog altijd samen.
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 12:33 schreef Krakkieslief het volgende:
Ja helaas, eentje van de 3 volgens mij wel. Daarom post ik hier eens mijn verhaal. Weet niet of er hier zijn met veel ervaring met narcisten. Het stopt niet en als ge kind zijt van een narcist ga je veel kans later ook op uw beurt terug vallen op een narcist of wordt ge zelf ook een narcist.
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 12:36 schreef Krakkieslief het volgende:
Geen. Dat is het hem juist ... verborgen narcisme, als ge dat nog niet meegemaakt hebt, dat is wat. Niemand ziet het, niemand gelooft het, ge moet het allemaal alleen dragen ... het internet staat er vol van van slachtoffers doch mensen die nog nooit met narcisten in aanraking geweest zijn beseffen niet hoe erg dat allemaal is. Nu ja, ik wou gewoon eens effe kwijt .... dat ik uiteindelijk wel van hem hou. :-) Dank jullie allemaal om effe geluisterd t'hebben naar mij. :-)
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 12:40 schreef Krakkieslief het volgende:
Nee, echt niet. De reacties van een narcist zijn gewoon niet normaal, niet zoals een normaal mens zou doen. En inderdaad Pizzakoppo, misschien had ik dat moeten doen doch ben blij dat ik dat niet gedaan heb want met al hun streken hebben ze van mij nu wel een bijzonder sterke vrouw gemaakt en daar ben ik dan wel blij om.
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 12:43 schreef Krakkieslief het volgende:
Neen, het is niet meer zoals het was, dat kan gewoon niet meer als ge constant zo de grond ingeboord wordt maar toch hou ik me sterk door wel respect naar hun toe te tonen maar weliswaar met minimaal contact en dan nog slagen ze erin van mij telkens een slecht gevoel te geven.
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 12:46 schreef Krakkieslief het volgende:
Om u een voorbeeld te geven : Deze week wou ik lief zijn, ik ga bij hun, we eten iets samen en eigenlijk hadden ze maar 1 message voor mij : ze hadden gelezen dat de pacemakers (ik heb nl. al sinds mijn 39 een pacemaker en ben nu 52) enorm opgeslagen zijn in prijs en dat ik niet op hun moest rekenen voor een nieuwe pacemaker. Nu moet ge weten dat zij veel geld hebben en ik keihard moet werken voor mijn geld. Voilą om u eens een voorbeeld te geven. M.a.w. ze zien liever hun geld dan ik maar dat wist ik al lang, dus dat op zich is niet zo'n probleem maar toch verschoot ik van hun message.
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 12:49 schreef Krakkieslief het volgende:
Zal voor mijn Vlaams komen. Neen, ben echt wel matuur. :-)
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 12:50 schreef Krakkieslief het volgende:
Enfin mannekes, 't is mooi weer, ik ga hier even naar buiten. Het moest er effe af, doet altijd deugd maar wees maar gerust, ik doe wel moedig voort. :-)
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 12:51 schreef Krakkieslief het volgende:
Neen, ben geen narcist. :-)
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 12:52 schreef Krakkieslief het volgende:
Dom, dat heb ik alle begrip voor. Mijn houding is inderdaad niet goed te praten maar 't is dat dat ik juist wil zeggen. Als ge nog niets anders gekend hebt in uw leven dan kun je blijkbaar ook niet anders meer leven of misschien toch nog eens een dagje ... wie weet, time will tell !
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 12:53 schreef Krakkieslief het volgende:
Alle begrip hoor als jullie vinden dat ik ook een narcist ben doch een narcist kan niet tegen kritiek, ik wel.
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 12:53 schreef Krakkieslief het volgende:
Ik besef dat mijn trauma zeer diep zit, dat besef ik zeer goed.
Waarom heb je hiervoor een kloontje aangemaakt?
Zo niet, waarom zijn je posts zo incoherent? Wat wil je daarmee? Welke boodschap kom je hier brengen? Want ik snap eerlijk gezegd niet wat je hier nou mee wilt.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')