abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 25 december 2002 @ 02:05:37 #51
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_7531072
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 20:10 schreef jacko het volgende:

[..]

K*t..ik HAAT die ziekte

Sterkte


ik ook mijn opa is er paar maanden geleden aan overleden.

Heel veel sterkte

Over mijzelf:
ik voel me best wel goed, Btje slaperig en baal er klein Btje van dat ik geen vriendin heb in deze kerstperiode

Drugs are good mkay?
  woensdag 25 december 2002 @ 02:57:33 #52
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_7531856
Ik hoop dat ik morgen de hele dag slaap.
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
  woensdag 25 december 2002 @ 04:56:26 #53
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_7532418
Het was leuk. De poging mezelf af te leiden van het naderende onheil was geslaagd, maar natuurlijk tot het moment dat ik thuiskwam.

Nu ben ik weer thuis. Het dringt tot me door dat al mijn vrienden in tweetallen komen, en dus ook de komende twee dagen niet bereikbaar zijn. Ik ben alleen. Ik ben al 3 jaar alleen. En er is niemand aan wie ik het kan vertellen. Er is niemand aan wie ik kan vertellen hoe dwars het me zit, dat ik me zo alleen voel. En het zit me erg dwars. Was er maar een persoon die me aan mijn hand zou pakken, me zou verzekeren dat het allemaal goed zou komen, en me deze dagen door zou slepen. Maar nee. Er is niemand. Ik heb alleen mezelf.....

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_7532432
quote:
Op woensdag 25 december 2002 04:56 schreef k_i_m het volgende:
Het was leuk. De poging mezelf af te leiden van het naderende onheil was geslaagd, maar natuurlijk tot het moment dat ik thuiskwam.

Nu ben ik weer thuis. Het dringt tot me door dat al mijn vrienden in tweetallen komen, en dus ook de komende twee dagen niet bereikbaar zijn. Ik ben alleen. Ik ben al 3 jaar alleen. En er is niemand aan wie ik het kan vertellen. Er is niemand aan wie ik kan vertellen hoe dwars het me zit, dat ik me zo alleen voel. En het zit me erg dwars. Was er maar een persoon die me aan mijn hand zou pakken, me zou verzekeren dat het allemaal goed zou komen, en me deze dagen door zou slepen. Maar nee. Er is niemand. Ik heb alleen mezelf.....


.
-
pi_7532677
Ik voel me uitgeslapen. Terwijl ik maar 5 uur geslapen heb.
  woensdag 25 december 2002 @ 11:01:03 #56
19105 Noayla_
Love me tender
pi_7533184
quote:
Op woensdag 25 december 2002 04:56 schreef k_i_m het volgende:
Het was leuk. De poging mezelf af te leiden van het naderende onheil was geslaagd, maar natuurlijk tot het moment dat ik thuiskwam.

Nu ben ik weer thuis. Het dringt tot me door dat al mijn vrienden in tweetallen komen, en dus ook de komende twee dagen niet bereikbaar zijn. Ik ben alleen. Ik ben al 3 jaar alleen. En er is niemand aan wie ik het kan vertellen. Er is niemand aan wie ik kan vertellen hoe dwars het me zit, dat ik me zo alleen voel. En het zit me erg dwars. Was er maar een persoon die me aan mijn hand zou pakken, me zou verzekeren dat het allemaal goed zou komen, en me deze dagen door zou slepen. Maar nee. Er is niemand. Ik heb alleen mezelf.....


You're not the only one...

On topic: straks de 2 uur durende reis naar m'n ouders aanvaarden (want tsja, wat moet je anders met kerst als je relatie over is). Morgen bij vrienden eten en dan kunnen we gelukkig weer bijna tot de orde van de dag overgaan.

Op het a.s Oud en Nieuwfeest ga ik me vreselijk bezatten en 2002 uit m'n geheugen proberen te wissen.

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
  woensdag 25 december 2002 @ 11:39:26 #57
22259 Fogerty
slapende account
pi_7533458
Ik heb er om de 1 of andere reden geen enkel probleem meer mee om straks naar mijn ouders te vertrekken voor kerst

Ik denk sowieso niet echt aan kerst, ik denk alleen maar aan mijn vriendin d'r zusje dat vorige week in een anorexiakliniek zou worden opgenomen en op het laatste moment doodleuk heeft gezegd dat ze er maar van afzag Gelukkig is er altijd nog de laatste mogelijkheid van gedwongen opname, ik hoop alleen maar dat ze daar niet te laat toe overgaan!

Hieperdepiep hoera!
  woensdag 25 december 2002 @ 11:41:54 #58
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_7533480
quote:
Op woensdag 25 december 2002 11:01 schreef Noayla_ het volgende:

[..]

You're not the only one...

On topic: straks de 2 uur durende reis naar m'n ouders aanvaarden (want tsja, wat moet je anders met kerst als je relatie over is). Morgen bij vrienden eten en dan kunnen we gelukkig weer bijna tot de orde van de dag overgaan.

Op het a.s Oud en Nieuwfeest ga ik me vreselijk bezatten en 2002 uit m'n geheugen proberen te wissen.


Ik heb zo'n vermoeden dat 2002 ook mijn slechtste jaar is (geweest) .
  woensdag 25 december 2002 @ 12:52:22 #59
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_7534211
quote:
Op woensdag 25 december 2002 04:56 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben al 3 jaar alleen.
Herkenbaar... Ik heb elke kerst nog alleen gevierd En dit jaar doet het meer pijn dan ooit tevoren...
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_7534320
Moe, maar wel opgelucht.
Heb vanochtend een ontzettende terugslag gehad (zat er al wel ff aante komen). Ik was vergeten hoe diep ik kan gaan.
Ben er nu weer bovenop . Zelluf gedaan .

Dadelijk ga ik lekker tuttebellen. Haren doen, nagels lakken ( ), en lekker naar mijn geweldige zussie om kerst te vieren .

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_7534324
Triest, kut en eenzaam.
Wie?
pi_7534368
quote:
Op woensdag 25 december 2002 13:05 schreef Moonah het volgende:
Moe, maar wel opgelucht.
Heb vanochtend een ontzettende terugslag gehad (zat er al wel ff aante komen). Ik was vergeten hoe diep ik kan gaan.
Ben er nu weer bovenop . Zelluf gedaan .

Dadelijk ga ik lekker tuttebellen. Haren doen, nagels lakken ( ), en lekker naar mijn geweldige zussie om kerst te vieren .


Wat goed
Heel veel plezier bij je zus
quote:
Op woensdag 25 december 2002 13:06 schreef U-lerZzZ het volgende:
Triest, kut en eenzaam.
't is er?

Wolkje

pi_7534493
quote:
Op woensdag 25 december 2002 13:10 schreef Wolkje het volgende:
Wat goed
Heel veel plezier bij je zus

Jij ook goede dagen toegewenst .
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_7534523
Goedemorgen...erh middag.

Per ongeluk de helft van de 1e kerstdag weggeslapen. Geen plannen voor vandaag dus dit wordt een mooi dag. Eerste stop: koffie.

Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
  woensdag 25 december 2002 @ 14:34:12 #65
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7535216
Ik voel me en
Ik heb alles wat mn hartje begeert, en heb dus niets te klagen
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_7535293
quote:
Op woensdag 25 december 2002 13:06 schreef U-lerZzZ het volgende:
Triest, kut en eenzaam.
.
-
pi_7535324
Ik voel me kut. Wou dat 2002 afgelopen was. Meest waardeloze jaar ooit.
pi_7535871
quote:
Op woensdag 25 december 2002 13:05 schreef Moonah het volgende:
Moe, maar wel opgelucht.
Heb vanochtend een ontzettende terugslag gehad (zat er al wel ff aante komen). Ik was vergeten hoe diep ik kan gaan.
Ben er nu weer bovenop . Zelluf gedaan .

Dadelijk ga ik lekker tuttebellen. Haren doen, nagels lakken ( ), en lekker naar mijn geweldige zussie om kerst te vieren .


Goed van jou meis!

Geniet van deze dagen

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 25 december 2002 @ 16:52:37 #69
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_7536423
Ik voel me verschrikkelijk, ellendig, verdrietig.
Vanaf nu haat ik kerst.
Ik hoop dat ze me gewoon vergeten hier thuis tijdens het eten, en de rest van de avond
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_7536652
ik voel me blij en opgeruimd... tegelijk voel ik me rommelig en ook een beetje verlangend naar morgen.... ik weet niet... ik ben hard op weg gelukkig te worden... heb wat ik wil, een schat van een vriendin, ga binnenkort op kamers.... hmmm... toch nog een goed einde aan een waardeloos jaar.

Ik moet zeggen dat dit jaar inderdaad een erg vreemd jaar was.... ik hoop dat 2003 een beetje rustiger gaat zijn... ik weet niet of ik nog een keer zo'n jaar kan hebben... of zelfs maar wil... hmmm... we zullen zien... voorlopig eerst dit jaar maar eens afmaken... een dag tegelijk leven is snel genoeg... wie dan leeft die dan zorgt...

tjonge en tegelijk en zegmaar... in smilies....

pi_7536967
Gaat goed alleen gisteren een jankbui gehad maar dat is ook niet raar wat er dit jaar is gebeurd .
Maak me een beetje bezorgd om Dennis , zijn ouders zijn er niet met kerst , hij is wel bij vrienden maar zijn levensomstandigheden zijn op het moment niet echt vrolijk . Hij zit maanden in een opvanghuis te wachten op zijn urgentie en ik gun hem eigenlijk zo graag een leuk kerstfeest met een eigen huisje , want ik weet dat die dat graag wil.
Ik zorg goed voor mezelf , kreeg vanochtend een telefoontje dat mam ziek was met de kerst en of ik nog wou komen en ik zeg natuurlijk ja , de kerst hoort bij familie te zijn. In de tussentijd huisje verder opgeruimd (goh wat ben ik de laatste tijd huiselijk) toen mezelf getracteerd op het kijken van de dvd Grease met een pot thee en wat ferrero rocher toen kwam me vader me ophalen en nu zit ik hier .
We are the weirdo's mr - The Craft
  woensdag 25 december 2002 @ 20:38:40 #72
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7538370
Heel erg goed, ik word enorm verwend
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_7539692
heel erg KUT!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door apengek op 25-12-2002 22:46]

pi_7539732
quote:
Op woensdag 25 december 2002 16:52 schreef sundae het volgende:
Ik voel me verschrikkelijk, ellendig, verdrietig.
Vanaf nu haat ik kerst.
Ik hoop dat ze me gewoon vergeten hier thuis tijdens het eten, en de rest van de avond
Was het niet leuk gister, meiske?

Wolkje

  woensdag 25 december 2002 @ 23:13:34 #75
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_7540148
quote:
Op woensdag 25 december 2002 22:45 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Was het niet leuk gister, meiske?

Wolkje


Jawel hoor tnx, lief van je

Maarja, volgens mij heeft (bijna) iedereen wel iets met kerst wat het minder leuk maakt, het zet je altijd zo aan het denken..
Ik leg me er maar bij neer, het is wel moeilijk soms, maar ook wel weer een leuke tijd nu.
Ik voel me wel redelijk rustig op het moment...

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')