Tering...quote:Op dinsdag 17 april 2018 17:10 schreef Isdatzo het volgende:
Ja nogal wat bekeuringen verzameld. Zonde van 't geld, kan je een mooie motor van kopen .
Maar 't ging ook een paar keer bijna fout: met je knie op 't asfalt een auto inhalen en er dan achter komen dat er nog een tegemoetkomend busje is.. uiteindelijk precies ertussendoor gestuurd. Bijna-highsider met knie aan de grond en 190 op de teller. Vol gas op de snelweg, gooit een vrachtwagen hem ineens naar links. In de Ardennen een auto die uit een oprit komt dat je moet gokken of je voor- of achterlangs gaat schieten omdat je nooit meer op tijd stil kan staan. R1 met een lowsider doormidden gereden tegen een lantaarnpaal, ik zelf er net langs. Gelukkig stopte de bus op tijd die over het heuveltje kwam. Nouja, kan nog wel ff doorgaan.
De druppel kwam toen ik de motor van m'n maatje af moest tillen toen 'ie zichzelf tussen een betonblok en een auto geparkeerd had. 't Bloed stroomde uit de helm, dacht dat die jongen dood was. Zoiets vergeet je nooit meer.
Uiteindelijk is het redelijk goed gekomen na revalidatie (nu nog problemen met z'n evenwicht).
Joa daarom haal ik ook niet in waar het niet mag etc..je weet gewoon 20 x gaat het goed en de volgende keer sta je aan de kant...quote:Op dinsdag 17 april 2018 17:13 schreef Isdatzo het volgende:
Ben nu wel wat wijzer en voorzichtiger geworden. Op de openbare weg houd ik nog wel van een beetje gas geven, maar alleen op plekken waar de risico's (en de situatie) te overzien is.
Het echte racen doe ik op het circuit.
Naah tegenwoordig noteren ze gewoon kenteken..quote:Op dinsdag 17 april 2018 17:41 schreef Isdatzo het volgende:
Als je niet stopt krijg je ook geen bekeuring.. moet je ze wel voorblijven natuurlijk. Maar die bekeuringen maken me niet zo heel veel uit, 't is meer dat ik het liefst nog in 1 stuk thuis kom zeg maar.
Moeten ze 't wel kunnen lezen. Regelmatig goed mee weggekomen .quote:Op dinsdag 17 april 2018 17:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Naah tegenwoordig noteren ze gewoon kenteken..
EMG uitnodiging krijg je dan wel thuis gestuurd...
Niet dat het mij nooit zal overkomen kijk je ritstatistieken na hoogste snelheid ...
Tering knalde je dan 300+ weg met die r1?quote:Op dinsdag 17 april 2018 18:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moeten ze 't wel kunnen lezen. Regelmatig goed mee weggekomen .
En een extra voordeel is dat ze je geen EMG kunnen aansmeren of je rijbewijs kunnen afpakken wanneer ze niet kunnen bewijzen dat jij op de motor zat. Je krijgt dan wel een boete als kentekenhouder, maar niet als bestuurder.
Dan moet je toch een verklaring invullen, met de gegevens van de bestuurder?? En als je die niet geeft wentelen ze het alsnog op jou af toch?quote:Op dinsdag 17 april 2018 18:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moeten ze 't wel kunnen lezen. Regelmatig goed mee weggekomen .
En een extra voordeel is dat ze je geen EMG kunnen aansmeren of je rijbewijs kunnen afpakken wanneer ze niet kunnen bewijzen dat jij op de motor zat. Je krijgt dan wel een boete als kentekenhouder, maar niet als bestuurder.
Gewoon een goede fiets kopenquote:Op dinsdag 17 april 2018 09:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Van die MTB'ers die na elke rit hun fiets met de hogedrukspuit te lijf gaan en dan elk jaar hun bottom bracket kunnen vervangen, en maar roepen dat ze zo hard fietsen dat ze alles kapot trappen.
Erg gaaf, zat laatst ook al naar zo iets te kijken.quote:Op zondag 15 april 2018 20:37 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mijn pa is in zijn garage een custom 900SS aan het beunen, tot voorbeeld dient deze foto:
[ afbeelding ]
Komt alleen wel een heel bijzonder 600SS blok in.
Denk het wel.. maar ik doe gewoon mee !!quote:Op dinsdag 17 april 2018 22:38 schreef Salatrel het volgende:
de afdeling sterke verhalen is ook weer eens komen kijken zie ik. is dat niet gewoon het originele account van Atak?
Isdatzo? Ik krijg ook steeds meer die indruk jaquote:Op dinsdag 17 april 2018 22:38 schreef Salatrel het volgende:
de afdeling sterke verhalen is ook weer eens komen kijken zie ik. is dat niet gewoon het originele account van Atak?
Met de KTM ook wel eens gedaan.. dat leverde een paar jaar later deze reactie op op MF: http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/27985382#27985382quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Tering knalde je dan 300+ weg met die r1?
Geloof hem wel.......quote:Op dinsdag 17 april 2018 23:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Isdatzo? Ik krijg ook steeds meer die indruk ja
Ja klopt keer oefenen misschien..nu is het meestal als schrik/automatisch gas los en doorschakelen terwijl je net op 5/7k toeren zit.quote:Op woensdag 18 april 2018 15:24 schreef Isdatzo het volgende:
Wheelies moet je gewoon opbouwen, steeds iets hoger... tot aan je balanspunt.
En wanneer je eroverheen bent weet je precies waar 'ie zit . Daarom voetje bij de achterrem, als je te ver gaat kan je makkelijk corrigeren.
Heb je quickshifter omhoog en omlaag? Ik heb proefgereden op de 1290 maar die had alleen een quickshifter omhoog. De 790 had hem beide kanten op. Omlaag was wel ff wennen.quote:Op woensdag 18 april 2018 15:14 schreef Geerd het volgende:
Die quickshifter is ook wel gaaf..als je dan ook nog launchcontrol erbij hebt..
Ik durf hem nu al niet in zijn 2 vol open te trekken dus laat maar.
Qs kreeg ik omdat paar weken kwijt, compensatie.
Hopjes zijn leuk maar ekte wheelies ik weet niet hoe dat moet en kan ik ook niet.
In zijn 4 kwam die gister nog van de grond
Gelukkig kun je er ook heerlijk mee tukkelen
Eigenlijk veel teveel vermogen voor mijn kunde dat bleek maar weer in de Ardennen maja
Zo gave fiets gewoon zo soepel..als je dan van een 20+ jarige fiets komt naar dit tering...echt van dus zo kan motorrijden ook
Geen id eigenlijk gebruik hem alleen omhoog en dat voelt al onnatuurlijk..wel leuk speelgoedquote:Op woensdag 18 april 2018 15:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Heb je quickshifter omhoog en omlaag? Ik heb proefgereden op de 1290 maar die had alleen een quickshifter omhoog. De 790 had hem beide kanten op. Omlaag was wel ff wennen.
Hoe was die 790?quote:Op woensdag 18 april 2018 15:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Heb je quickshifter omhoog en omlaag? Ik heb proefgereden op de 1290 maar die had alleen een quickshifter omhoog. De 790 had hem beide kanten op. Omlaag was wel ff wennen.
Heb 1x mazzel gehad dat ik zelf bochtje rechtdoor ging en een graanveld omploegde ipv hard op mn gezicht te gaan en 1x met kutweer op 2 wielen achter een auto door gegleden die me geen voorrang gaf, hartslag 180 maar verder alles heelquote:Op dinsdag 17 april 2018 17:10 schreef Isdatzo het volgende:
Ja nogal wat bekeuringen verzameld. Zonde van 't geld, kan je een mooie motor van kopen .
Maar 't ging ook een paar keer bijna fout: met je knie op 't asfalt een auto inhalen en er dan achter komen dat er nog een tegemoetkomend busje is.. uiteindelijk precies ertussendoor gestuurd. Bijna-highsider met knie aan de grond en 190 op de teller. Vol gas op de snelweg, gooit een vrachtwagen hem ineens naar links. In de Ardennen een auto die uit een oprit komt dat je moet gokken of je voor- of achterlangs gaat schieten omdat je nooit meer op tijd stil kan staan. R1 met een lowsider doormidden gereden tegen een lantaarnpaal, ik zelf er net langs. Gelukkig stopte de bus op tijd die over het heuveltje kwam. Nouja, kan nog wel ff doorgaan.
De druppel kwam toen ik de motor van m'n maatje af moest tillen toen 'ie zichzelf tussen een betonblok en een auto geparkeerd had. 't Bloed stroomde uit de helm, dacht dat die jongen dood was. Zoiets vergeet je nooit meer.
Uiteindelijk is het redelijk goed gekomen na revalidatie (nu nog problemen met z'n evenwicht).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |