abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 14 april 2018 @ 16:59:05 #226
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_178511479
Hmmm het wordt best koud :{
Same shit, different day
SC hopper present
pi_178511486
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 16:59 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm het wordt best koud :{
De zon schijnt heel mooi maar daar houdt het wel mee op ja :')
Beter onethisch dan oneetbaar
pi_178511497
Ik spreek wel regelmatig af met vrienden, maar ze zijn allemaal (op twee na) ver weg gaan wonen (anderhalf of meer uur met de trein). Dus dat maakt het allemaal ineens een stukje rustiger in mijn leven. Maar goed. In september weer stage, dus dan kom ik meer onder de mensen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 14 april 2018 @ 17:00:52 #229
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_178511501
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 april 2018 16:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
In mijn vriendengroep is het domino-effect om kinderen te krijgen ook van start gegaan. De eerste 3 stellen zijn onderweg en de rest zal wel snel meegaan.

In principe wordt er nog wel regelmatig iets ondernomen, maar niet alle dingen spreken me evenveel aan. Ik woon ook wat verder weg dus de afstand is ook af en toe ingewikkeld.
Kom we gaan stappen, nee morgen moet de kleine voetballen, nee ik moet een bedje in elkaar zetten, nee ik moet naar de schoonfamilie, etc. Ach ja wat doe je eraan, alleen aan de bar zitten is ook niks, gelukkig is er netflix en bier in de koelkast :')
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_178511502
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 16:59 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm het wordt best koud :{
Ik wilde nog naar buiten, maar je geeft me de perfecte smoes om in pyjama te blijven *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_178511524
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 17:00 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Kom we gaan stappen, nee morgen moet de kleine voetballen, nee ik moet een bedje in elkaar zetten, nee ik moet naar de schoonfamilie, etc. Ach ja wat doe je eraan, alleen aan de bar zitten is ook niks, gelukkig is er netflix en bier in de koelkast :')
Dat is behoorlijk minder...
Gelukkig wil iedereen in mijn omgeving wel, alleen kunnen is lastiger...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_178511527
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 17:00 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Kom we gaan stappen, nee morgen moet de kleine voetballen, nee ik moet een bedje in elkaar zetten, nee ik moet naar de schoonfamilie, etc. Ach ja wat doe je eraan, alleen aan de bar zitten is ook niks, gelukkig is er netflix en bier in de koelkast :')
Alleen aan de bar zitten is mijn favoriete hobby als ik single ben :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 14 april 2018 @ 17:03:12 #233
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_178511538
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 17:01 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik wilde nog naar buiten, maar je geeft me de perfecte smoes om in pyjama te blijven *O*
Ik loop sinds de boodschappen en auto poetsen in een joggingsbroek van 20 jaar terug, prima! :P
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_178511541
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 april 2018 17:02 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Alleen aan de bar zitten is mijn favoriete hobby als ik single ben :@
Kom je dan in contact met anderen?
Zelf zou ik wel eens alleen een terrasje of restaurantje willen pakken, maar ik ben bang dat mensen me dan raar vinden :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_178511549
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 17:03 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Ik loop sinds de boodschappen en auto poetsen in een joggingsbroek van 20 jaar terug, prima! :P
Ik heb zo'n onesie van Harry Potter aan. Daarin ga ik echt niet naar buiten ;) Een joggingbroek is prima :P
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_178511558
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 17:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Kom je dan in contact met anderen?
Zelf zou ik wel eens alleen een terrasje of restaurantje willen pakken, maar ik ben bang dat mensen me dan raar vinden :@
Ja, vrijwel altijd :@ And screw what others might think of you :7
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_178511559
Oké. De zelfmedelijdenknop gaat uit. Ik heb een hartstikke goed leven en daar ga ik tevreden mee zijn
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_178511565
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 17:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Kom je dan in contact met anderen?
Zelf zou ik wel eens alleen een terrasje of restaurantje willen pakken, maar ik ben bang dat mensen me dan raar vinden :@
Je kan ook gewoon lekker een boek gaan lezen op een terrasje in de zon. Word je misschien net zo raar gevonden maar heb je er geen last van. :)
Beter onethisch dan oneetbaar
pi_178511568
Lekker avondje alleen O+

Eindelijk weer eens gamen _O-

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2018 17:05:24 ]
  zaterdag 14 april 2018 @ 17:05:24 #240
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_178511572
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 april 2018 17:02 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Alleen aan de bar zitten is mijn favoriete hobby als ik single ben :@
Ik vind dat dat ook wel weer "done" idd, vermaak me meestal prima en raak vaak zat ik gesprek.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_178511574
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 april 2018 17:04 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, vrijwel altijd :@ And screw what others might think of you :7
Dan ga ik dat misschien ook eens proberen :)
Gelijk heb je trouwens... een saai leven leiden omdat je alleen bent is stom
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_178511578
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 17:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Kom je dan in contact met anderen?
Zelf zou ik wel eens alleen een terrasje of restaurantje willen pakken, maar ik ben bang dat mensen me dan raar vinden :@
Dat zit echt tussen je oren. Gewoon doen :7 Neem een boek of een krant of zo mee. Of ga wat schrijven/tekenen
  zaterdag 14 april 2018 @ 17:05:49 #243
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_178511582
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 april 2018 17:02 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Alleen aan de bar zitten is mijn favoriete hobby als ik single ben :@
Goede single malt is duurder daar he? ;)

Maar desalniettemin, ik vermaak me als single ook prima hoor. Doen wat ik wil wanneer ik wil O+
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_178511588
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 17:05 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon lekker een boek gaan lezen op een terrasje in de zon. Word je misschien net zo raar gevonden maar heb je er geen last van. :)
Dat is precies wat ik stiekem zou willen met mooi weer. Of op een terras tussen de markten zitten en alle toeristen kijken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_178511594
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 april 2018 17:05 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Dat zit echt tussen je oren. Gewoon doen :7 Neem een boek of een krant of zo mee. Of ga wat schrijven/tekenen
Ik heb er moed voor *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_178511604
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 17:05 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Goede single malt is duurder daar he? ;)

Maar desalniettemin, ik vermaak me als single ook prima hoor. Doen wat ik wil wanneer ik wil O+
Waarom denk je dat ik altijd blut ben? ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_178511608
Stomme mensen, sterf! :(

:%
pi_178511609
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 17:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik heb er moed voor *O*
Woehoe! Het komt allemaal wel goed
pi_178511611
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 17:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik vind dat dat ook wel weer "done" idd, vermaak me meestal prima en raak vaak zat ik gesprek.
Precies dat dus.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 14 april 2018 @ 17:08:51 #250
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_178511614
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 17:05 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon lekker een boek gaan lezen op een terrasje in de zon. Word je misschien net zo raar gevonden maar heb je er geen last van. :)
Oh dat doe ik ook, fijn boekje op het terras, biertje erbij. Maar alleen stappen naar een club vind ik niks.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')