abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 20 april 2018 @ 10:01:11 #151
429367 DKUp
ON TOUR
pi_178637175
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 09:56 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

bwoa, hele foto is onscherp behalve de tattoo... zal wel gefotoshopt zijn.
Aan de andere kant is het lijnwerk zo slecht dat het wel vergelijkbaar is met Danielles tattoo.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
De waarheid achter de tattoo van Tim

Afgelopen week laat Timtation een bijzondere tatoeage zetten in de studio van tortelduifjes Pommeline en Fabrizio. In de nieuwste vlog van het duo doen ze een boekje open over het unieke plakplaatje…


“Je bent echt gek in je hoofd”, zeg Pommeline over de keuze van Tim. Ook Fabrizio vindt het gekkenwerk. Gelukkig is Tim zelf helemaal in de wolken met zijn nieuwe aanwinst. Hij is dan ook helemaal niet zenuwachtig en de drie hebben samen de grootste lol. Tim grapt er zelf ook op los en zegt dat het allemaal nep is.

Wanneer de Kleurplaat vraagt waarom hij in hemelsnaam voor dit ontwerp kiest zegt hij: “Timtation omdat de mensen erover begonnen zijn tegen mij. Niet Temptation, maar Timtation. En ja, de kers op de taart, van een Cherish.”

“Jij vindt Cherish de kers op de taart van Temptation?”, vraag Fabrizio verbaasd. “Sowieso bij mij wel”, antwoordt Tim nonchalant. Waar de diamant voor staat blijft een mysterie. Timtaton geeft alleen aan dat het “iets met een vinger te maken heeft.”

Via een livestream is afgelopen week al te zien hoe het opmerkelijke plaatje gezet wordt. Als Tim het eindresultaat later op Instagram zet worden fans compleet wild. Het gaat dan ook niet om een standaard ontwerp, maar om de enorme tekst ‘Timtation Island’. Om het af te maken versieren twee kersen en een diamant het unieke plaatje.

Bron: https://www.rtlboulevard.(...)er-de-tattoo-van-tim
:D
SOONY
pi_178637243
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 09:56 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

bwoa, hele foto is onscherp behalve de tattoo... zal wel gefotoshopt zijn.
Aan de andere kant is het lijnwerk zo slecht dat het wel vergelijkbaar is met Danielles tattoo.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, was een hele insta story dat ie gezet werd...
  vrijdag 20 april 2018 @ 10:09:04 #153
429367 DKUp
ON TOUR
pi_178637320
quote:
Waar de diamant voor staat blijft een mysterie. Timtaton geeft alleen aan dat het “iets met een vinger te maken heeft.”
Que :X?
SOONY
pi_178637427
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 april 2018 10:09 schreef DKUp het volgende:

[..]

Que :X?
De diamant aan de ring die hij eerst aan #deborahleemans wilde geven, die Knabbel vervolgens aan Babbel wilde geven, en die tenslotte aan niemand gegeven wordt? :+
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_178637507
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 april 2018 10:01 schreef DKUp het volgende:

[..]


[..]

:D
Begrijp het niet is ie nou echt of nep :')
Echt toch? :@
pi_178638028
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 april 2018 10:01 schreef DKUp het volgende:

[..]

[..]

:D
Omfg :o _O- :')
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_178642372
Kijk uit, aflevering 14 spoiler (sorry als deze niet gepost mogen worden):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/
  vrijdag 20 april 2018 @ 16:41:01 #158
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_178642511
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 09:14 schreef -Strawberry- het volgende:
En Joshua wilde alleen meisjes die hard to get spelen, maar ervaart wel zijn eerste verliefdheid en ook een relatie met Chloe die makkelijk van Kevin naar hem hopt :?

Hypocrisie en gebrek aan zelfinzicht blijven me verbazen.
Ja erg he!
pi_178691811
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 16:31 schreef Nectaro22 het volgende:
Kijk uit, aflevering 14 spoiler (sorry als deze niet gepost mogen worden):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 23 april 2018 @ 13:55:48 #160
429367 DKUp
ON TOUR
pi_178692101
Ik vind Jeremy echt de minst vervelende deelnemer :Y)
SOONY
pi_178692549
Gluurhoer Jeremy Ftw _O_
pi_178693154
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 13:40 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_178694522
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 14:53 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan ook zijn dat hij zegt zelf versteld te staan van hoe hij zich gedragen heeft/het volgehouden heeft.
(Y)
pi_178696747
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 16:16 schreef chiren het volgende:

[..]

Dat kan ook zijn dat hij zegt zelf versteld te staan van hoe hij zich gedragen heeft/het volgehouden heeft.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_178700167
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 18:12 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/
  maandag 23 april 2018 @ 21:23:59 #166
429367 DKUp
ON TOUR
pi_178701839



Heerlijk
SOONY
pi_178709171
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 16:16 schreef chiren het volgende:

[..]

Dat kan ook zijn dat hij zegt zelf versteld te staan van hoe hij zich gedragen heeft/het volgehouden heeft.
Kan ook, ik kan iig niet meer dingen bedenken waar hij "versteld van moet staan", want zowel hij als zij hebben hun handjes (en andere lichaamsdelen) thuis weten te houden...
The only way you can be original, is to be yourself.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 24 april 2018 @ 10:20:26 #168
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_178709227
jeremy is de jolien van dit jaar.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_178710894
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 10:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
jeremy is de jolien van dit jaar.
Jeremy's tieten > de tieten van Jolien.
  dinsdag 24 april 2018 @ 12:24:04 #170
429367 DKUp
ON TOUR
pi_178711382
quote:
Temptation-Tim wil Deborah terug

Je zou denken dat Tim helemaal hoteldebotel is op Cherish na Temptation Island, maar zijn ex Deborah biecht nu op dat hij haar direct na het avontuur in Thailand terugwilde. Ze doet een boekje open in het Belgische blad Dag Allemaal.

"Die jongen is compleet verleden tijd voor mij", zegt Deborah in het blad. Na alle vernederingen doet de Temptation realityster eindelijk haar kant van het verhaal.

"Weet je dat ik dagelijks op straat word aangesproken over Temptation Island? Gelukkig in positieve zin. Mensen spreken mij moed in door te zeggen dat ik beter af ben zónder die Tim. Of hij veel positieve reacties krijgt na z’n gedrag, zou me sterk verbazen."

Verzoening?
Dag Allemaal vraagt Deborah ook of de twee nog contact hebben. "Die jongen is compleet verleden tijd voor mij. Weet je, tijdens de vlucht van Thailand naar huis heb ik grote kuis gehouden in m’n sociale media. Alle foto’s van ons samen heb ik zonder pardon gewist, zodat ik thuis met een schone lei kon herbeginnen. Dat luchtte echt op."

Toch heeft Tim wel nog contact met zijn ex gezocht. Deborah biecht op: "Kort na Temptation stuurde hij me een sms. Hij zei dat hij spijt had en mij terugwilde." Ergens had Deborah dat wel gedacht...

"‘Is het omdat Cherish je niet meer wil?’ stuurde ik hem terug. Als hij me ziet als tweede keus of als een soort veilige haven waar hij naar terug kan keren als hij zin heeft, dan heeft hij pech. Want ik weet nu maar al te goed wat ik zelf waard ben.”

Reactie
Via het Instagramkanaal van Juice reageert Tim zelf op het verhaal van Deborah.



De tattoo
Natuurlijk heeft Deborah ook de kersverse tattoo van haar ex gezien. "Zag je ook die twee kersen erbij, als verwijzing naar Cherish? Ik snap dat niet, hé. Hoe dom kan je zijn? En hoe respectloos is dat niet naar mij toe? Nog maar eens.."

"In z’n hoofd is Tim bijlange geen dertig. Met moeite twintig, denk ik. Mentaal is hij nog een puber. Het komt erop neer dat die jongen zelden nadenkt voor hij iets doet. Die tattoo is daar een mooi voorbeeld van. Elk weldenkend mens beseft dat je zoiets niet doet. Met uitzondering van Tim.”

Keihard
Deborah laat weten dat Tim lief voor haar was, maar ook keihard kon zijn. "Tim weet álles over mij. Hoe ik vroeger gepest werd op school, waardoor ik zo onzeker ben geworden."

"Daarbij kwam ook nog dat ik vroeger een slechte band had met mijn mama, waardoor ik heel lang nauwelijks contact met haar had. Als Tim en ik ruzie hadden, misbruikte hij al die info om me te kwetsen en me klein te doen voelen. Als ik ermee dreigde hem te verlaten, zei hij steevast: 'Oké, trek maar naar je moeder, de vrouw die er nooit was voor jou.'"

Hoewel ze het wel inzag, bleef Deborah toch bij Tim. "Erg hé! Maar ’t werkte wel, want telkens als hij zulke dingen zei, dacht ik: ‘Tim heeft gelijk! Ik ga alleen achterblijven. Want wie gaat er mij nog graag zien?’ Mijn zus noemde Tims aanvallen ronduit psychisch geweld en eigenlijk had ze groot gelijk. Op zo’n manier ga je toch niet om met je lief."

Al uit elkaar
Deborah floept eruit dat zij en Tim al uit elkaar waren vlak voor Temptation Island. "Drie maanden voor de start van het programma besloten we er een punt achter te zetten. We zegden zelfs onze flat op, en gingen terug thuiswonen."

"Toen we op het vliegtuig richting Thailand stapten, was het weer aan, maar we woonden niet opnieuw samen. Hij heeft me in die periode trouwens een flinke toer gelapt."

Wat hij dan heeft uitgespookt? "Op een dag kwam ik thuis van m’n werk en was alles weg: de frigo, onze wasmachine, de droogkast, onze hond die ik van Tim cadeau kreeg... Het enige wat Tim had laten staan was een grote zetel, die ik nadien nog heb moeten verkopen ook."

"Tim gedroeg zich echt onuitstaanbaar. Zelfs over een stomme frietketel maakte hij ruzie. ‘Dat toestel is voor de helft van mij, dus moet ik daar nog geld voor krijgen.’ En ik gaf hem dat nog ook, om nieuwe ruzies te vermijden."

Alles terugkijken
Deborah kan op een bepaalde manier alles verwerken nu ze het terugkijkt op tv. "Temptation Island is mijn wekelijks huilmomentje met mijn beste vriendin. (lacht) Eerst gaan we frieten eten, daarna slaan we drank in en ploffen we ons in de zetel. Maar ja, mezelf zo zien breken op de buis is best heftig."

"Maar dankzij de steun van m’n vriendinnen kom ik er week na week sterker uit. Ik vraag me wel af hoe ik zo blind heb kunnen zijn. Nu zie ik pas hoe Tim echt is. Temptation Island heeft mij de ogen geopend."

Verleider Gino
En heeft Deborah nog contact met Gino? "Ja, Gino steunt mij nog steeds", verklapt ze. "M’n hart luchten bij Gino deed deugd. Ook al was hij het beu om over Tim te praten, ik ben hem toch érg dankbaar voor alle steun. Maar om verliefd te worden was ik te gekwetst toen."

Toch staat Deborah nog niet open voor een nieuwe relatie. "Al kreeg ik onlangs wel een aantal berichten van Mike uit het tv-programma Blind Getrouwd." Toch laat Deborah weten dat ze even genoeg heeft van alle aandacht en mannen.

Bron: https://www.rtlboulevard.(...)im-wil-deborah-terug
SOONY
  dinsdag 24 april 2018 @ 12:26:56 #171
429367 DKUp
ON TOUR
pi_178711435
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 10:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
jeremy is de jolien van dit jaar.
Hoe durf je Jeremy te vergelijken met gluiperige Jolien :{w

Onze Jer heeft alleen maar gekeken w/
SOONY
pi_178723777
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 april 2018 12:24 schreef DKUp het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Gvd die Tim is echt compleet gestoord :') :r en dan ook nog zo'n Instapost als reactie op dit verhaal :')
Die gast moet écht tegen zichzelf in bescherming worden genomen en hulp zoeken.

[ Bericht 0% gewijzigd door RedWhiteArmy1983 op 25-04-2018 11:45:36 ]
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_178727807
Je kan aflevering 15 nu al kijken. Als je een Videoland account hebt, inloggen bij Videoland en dan aflevering 14 doorscrollen tot het eind dan begint automatisch aflevering 15.
pi_178727894
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 07:18 schreef Michellee het volgende:
Je kan aflevering 15 nu al kijken. Als je een Videoland account hebt, inloggen bij Videoland en dan aflevering 14 doorscrollen tot het eind dan begint automatisch aflevering 15.
Werkt hier niet.
pi_178729634
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 07:42 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Werkt hier niet.
SOONY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')