abonnement Unibet Coolblue
pi_178518547
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 22:16 schreef fietsie het volgende:
Ik was vandaan inkopen doen in Borne, bij een Carnavalswinkel.
Die lui hebben gewoon het hele jaar publiek voor dat spul, en niet weinig ook. Ongelofelijk.
Ah ja, grote zaak is dat he..
pi_178520536
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 19:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dus geen ritsen oom en tante verjaardagen waar je je opwachting moet maken (zo blij dat onze familie door heen Nederland woonde, hoefde je nergens naar toe)
Nee, geen contact mee.
  zondag 15 april 2018 @ 00:50:13 #203
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_178520611
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 22:03 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dito
Friese zit geen kruidnagel in toch? Groningse O+ met kruidnagel O+
Kwak
  zondag 15 april 2018 @ 01:02:51 #204
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_178521006
@lot idd supermarkten zijn je vriend qua groente, als er deals zijn (3 for 1) met een klantenkaart kun je gewoon zeggen bij de kassa dat je geen kaart hebt omdat je uit t buitenland komt, dan scannen ze de company card voor je. Dat soort deals schelen zoveel!
Kwak
  Moderator zondag 15 april 2018 @ 02:23:18 #205
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_178522354
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 00:50 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Friese zit geen kruidnagel in toch? Groningse O+ met kruidnagel O+
In de Groninger wel idd. Zo lekker :9 :9
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 15 april 2018 @ 02:41:02 #206
221912 minilot
Nancy boy
pi_178522422
Omdat jullie hier destijds zo meeleefden, hier wat over mijn moeilijke broertje en wijlen mijn vader, in OUD vanwege tevens nogal babyspam. :)
OUD / Het babytopic (0-1 jaar) Deel 695
Bloes had het al gevonden :*

Tevens, hallo nachtploeg! :W Net loeidiep geslapen op de bank vanaf tien uur, en de wekker staat morgen pas weer op 09:00 ^O^

Morgen eind van de ochtend naar Ready Player One in de bios. Erg benieuwd! Ik ben met het boek laatst tot halverwege gekomen: echt té hysterisch slecht geschreven, er was geen doorkomen aan! :D De verfilming is ongetwijfeld een stuk toffer. :)

Lot in de US! :W Wat heb je allemaal voor ongezonde shizzle gegeten? *) En was de douane een beetje te doen bij het het land in komen? :)
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 15 april 2018 @ 02:41:34 #207
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178522425
Ja hoi!

Geitensateh op, was lekkah!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 15 april 2018 @ 02:44:10 #208
221912 minilot
Nancy boy
pi_178522434
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 02:41 schreef Molo het volgende:
Ja hoi!

Geitensateh op, was lekkah!
Ja, tuurlijk! Geit! :9
(Mijn autocorrect maakt altijd Gerrit van geit. }:| )
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 15 april 2018 @ 02:46:37 #209
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178522443
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 02:44 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk! Geit! :9
(Mijn autocorrect maakt altijd Gerrit van geit. }:| )
Misschien is Gerrit ook wel heel lekker :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 15 april 2018 @ 03:09:06 #210
221912 minilot
Nancy boy
pi_178522473
Ik kan een kunstje van jewelste op Gerrit Hiemstra!
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 15 april 2018 @ 03:21:58 #211
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178522492
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 03:09 schreef minilot het volgende:
Ik kan een kunstje van jewelste op Gerrit Hiemstra!
Komrij :9~

oh mennnnn, direct slakkenslijm bij het denken aan zijn persoon :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 15 april 2018 @ 03:27:09 #212
221912 minilot
Nancy boy
pi_178522504
Bijna tijd voor TESS! O+ Overmorgen lancering, over instant slakkenslijm gesproken :9
https://www.nu.nl/weekend(...)ns-soortgenoten.html
Let me see you stripped down to the bone
pi_178522645
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 02:41 schreef minilot het volgende:

Morgen eind van de ochtend naar Ready Player One in de bios. Erg benieuwd! Ik ben met het boek laatst tot halverwege gekomen: echt té hysterisch slecht geschreven, er was geen doorkomen aan! :D De verfilming is ongetwijfeld een stuk toffer. :)
Ik vond de verfilming tof gedaan :Y Heb me uitermate goed vermaakt. Veel plotholes en andere nonsens, maar popcorn er bij en geen Oscar-waardige film verwachten (doe je al niet) en dan komt het wel goed. Succes met uitslapen.

Ik ben een cursus nachtdienst voor verpleegkundigen aan het doen en naast waardevolle info moet ik af en toe toch wat snickeren. Zoals bij het gebruik van de plaatjes:

Deze versiert het hoofdstuk "Sleep deprivation impairs your mood and communication skills." :D Die arme mevrouw.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_178522649
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 03:27 schreef minilot het volgende:
Bijna tijd voor TESS! O+ Overmorgen lancering, over instant slakkenslijm gesproken :9
https://www.nu.nl/weekend(...)ns-soortgenoten.html
Had je trouwens nog meegekregen dat bij een senaat-hearing (zoals die van Zuckerberg) vorig jaar van NASA een congressman heel serieus aan een wetenschapper vroeg of er ook oude civilisaties op Mars waren gevonden. :D Misschien iets te veel films gekeken.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_178522998
Hoi! Geen blog of reisverslag. I'm kom er zelfs niet aan toe on voor mezelf iets op papier te zetten.
Vandaag hebben we een superleuk hip stadje bezocht (Asheville), hebben we een stukkie gewandeld bij de hoogste berg daaro, zijn we naar een waterval gelopen en hebben we gegeten bij een barbecue-restaurant wat vol leek te zitten met (grotendeels obese :o ) locals waar live country gespeeld werd. Het eten was er lekker en veel en goedkoop. We vullen het dieet wel aan met vers fruit en wat groente, maar ik ben niet zo dol op rauwe groente.
We zijn in totaal van 8.30 tot 00.00 uur in touw geweest.. nu erg moe :O

Qua mooie dingen: het strand en Wynwood in Miami was tof, New Orleans was in eerste instantie wat smoezelig (dronken wrestle-mania-fans + bedelende daklozen + veeeeeel politie) maar overdag zag het er prachtig uit en de tweede avond vonden we fijne live muziek en een tof marktje. Nashville had ik veel kleiner verwacht. Ik weet nu veel over country :+ . De natuur is hier mooi, net voor Nashville stonden veel bomen in bloei langs de kant van de weg. Ik vind de mensen hier over her algemeen erg aardig, al kan ik niet wennen aan het 'how are you/how are y'all doing' als groet in het voorbijgaan.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_178523004
Lang verhaal :D

Ik lees later graag weer bij! Goedemorgen :W ;)
freedom is just another word for nothing left to lose
  zondag 15 april 2018 @ 08:13:01 #217
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_178523246
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 02:41 schreef minilot het volgende:
Omdat jullie hier destijds zo meeleefden, hier wat over mijn moeilijke broertje en wijlen mijn vader, in OUD vanwege tevens nogal babyspam. :)
OUD / Het babytopic (0-1 jaar) Deel 695
Bloes had het al gevonden :*

Tevens, hallo nachtploeg! :W Net loeidiep geslapen op de bank vanaf tien uur, en de wekker staat morgen pas weer op 09:00 ^O^

Morgen eind van de ochtend naar Ready Player One in de bios. Erg benieuwd! Ik ben met het boek laatst tot halverwege gekomen: echt té hysterisch slecht geschreven, er was geen doorkomen aan! :D De verfilming is ongetwijfeld een stuk toffer. :)

Lot in de US! :W Wat heb je allemaal voor ongezonde shizzle gegeten? *) En was de douane een beetje te doen bij het het land in komen? :)
Hier ook even een :*
Kwak
  zondag 15 april 2018 @ 08:14:04 #218
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_178523267
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 02:46 schreef Molo het volgende:

[..]

Misschien is Gerrit ook wel heel lekker :9
:') mijn vader noemde zijn jodokus altijd zijn gerrit :')
Kwak
  zondag 15 april 2018 @ 08:24:19 #219
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_178523418
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 07:40 schreef Lot_1 het volgende:
Hoi! Geen blog of reisverslag. I'm kom er zelfs niet aan toe on voor mezelf iets op papier te zetten.
Vandaag hebben we een superleuk hip stadje bezocht (Asheville), hebben we een stukkie gewandeld bij de hoogste berg daaro, zijn we naar een waterval gelopen en hebben we gegeten bij een barbecue-restaurant wat vol leek te zitten met (grotendeels obese :o ) locals waar live country gespeeld werd. Het eten was er lekker en veel en goedkoop. We vullen het dieet wel aan met vers fruit en wat groente, maar ik ben niet zo dol op rauwe groente.
We zijn in totaal van 8.30 tot 00.00 uur in touw geweest.. nu erg moe :O

Qua mooie dingen: het strand en Wynwood in Miami was tof, New Orleans was in eerste instantie wat smoezelig (dronken wrestle-mania-fans + bedelende daklozen + veeeeeel politie) maar overdag zag het er prachtig uit en de tweede avond vonden we fijne live muziek en een tof marktje. Nashville had ik veel kleiner verwacht. Ik weet nu veel over country :+ . De natuur is hier mooi, net voor Nashville stonden veel bomen in bloei langs de kant van de weg. Ik vind de mensen hier over her algemeen erg aardig, al kan ik niet wennen aan het 'how are you/how are y'all doing' als groet in het voorbijgaan.
Klinkt gaaf! Het is onze droomvakantie om naar de VS te gaan en van bbq joint naar bbq joint te rijden O+ :9
Spoilers!
pi_178523583
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 07:40 schreef Lot_1 het volgende:
Hoi! Geen blog of reisverslag. I'm kom er zelfs niet aan toe on voor mezelf iets op papier te zetten.
Vandaag hebben we een superleuk hip stadje bezocht (Asheville), hebben we een stukkie gewandeld bij de hoogste berg daaro, zijn we naar een waterval gelopen en hebben we gegeten bij een barbecue-restaurant wat vol leek te zitten met (grotendeels obese :o ) locals waar live country gespeeld werd. Het eten was er lekker en veel en goedkoop. We vullen het dieet wel aan met vers fruit en wat groente, maar ik ben niet zo dol op rauwe groente.
We zijn in totaal van 8.30 tot 00.00 uur in touw geweest.. nu erg moe :O

Qua mooie dingen: het strand en Wynwood in Miami was tof, New Orleans was in eerste instantie wat smoezelig (dronken wrestle-mania-fans + bedelende daklozen + veeeeeel politie) maar overdag zag het er prachtig uit en de tweede avond vonden we fijne live muziek en een tof marktje. Nashville had ik veel kleiner verwacht. Ik weet nu veel over country :+ . De natuur is hier mooi, net voor Nashville stonden veel bomen in bloei langs de kant van de weg. Ik vind de mensen hier over her algemeen erg aardig, al kan ik niet wennen aan het 'how are you/how are y'all doing' als groet in het voorbijgaan.
Als je ons elke dag op de hoogte houdt heb je aan het eind van je vakantie een mooi reisverslag 8-)
Klinkt allemaal tof! (op de smoezelige kant van New Orleans na) Er zijn neem ik aan ook foto's? O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_178523606
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 02:41 schreef minilot het volgende:
Omdat jullie hier destijds zo meeleefden, hier wat over mijn moeilijke broertje en wijlen mijn vader, in OUD vanwege tevens nogal babyspam. :)
OUD / Het babytopic (0-1 jaar) Deel 695
Bloes had het al gevonden :*

Tevens, hallo nachtploeg! :W Net loeidiep geslapen op de bank vanaf tien uur, en de wekker staat morgen pas weer op 09:00 ^O^

Morgen eind van de ochtend naar Ready Player One in de bios. Erg benieuwd! Ik ben met het boek laatst tot halverwege gekomen: echt té hysterisch slecht geschreven, er was geen doorkomen aan! :D De verfilming is ongetwijfeld een stuk toffer. :)

Lot in de US! :W Wat heb je allemaal voor ongezonde shizzle gegeten? *) En was de douane een beetje te doen bij het het land in komen? :)
Wat zo’n kleine wurm voor moois kan doen, alleen maar door er te zijn :*

Mogge allemaal! Klinkt als een heerlijke reis Lot! Wat veel al gezien.Reizen jullie met een auto of een camper.
We have far more in common than that which devides us..
pi_178523657
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 05:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Had je trouwens nog meegekregen dat bij een senaat-hearing (zoals die van Zuckerberg) vorig jaar van NASA een congressman heel serieus aan een wetenschapper vroeg of er ook oude civilisaties op Mars waren gevonden. :D Misschien iets te veel films gekeken.

:o is dit echt ???
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 15 april 2018 @ 08:50:11 #223
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_178523848
Wij hebben onlangs een spaardoel aangemaakt op de bankrekening voor met-een-camper-door-Amerika. Alleen een bestemming kiezen is heel moeilijk. Grand Canyon, San Francisco, Los Angeles, Florida, Nashville, Chicago, Las Vegas... Allemaal interessant maar alles ligt zo ver uit elkaar ;).
  Official ESF Kreviewer zondag 15 april 2018 @ 08:53:41 #224
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_178523919
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 08:50 schreef morgane het volgende:
Wij hebben onlangs een spaardoel aangemaakt op de bankrekening voor met-een-camper-door-Amerika. Alleen een bestemming kiezen is heel moeilijk. Grand Canyon, San Francisco, Los Angeles, Florida, Nashville, Chicago, Las Vegas... Allemaal interessant maar alles ligt zo ver uit elkaar ;).
Ik heb n zo'n trip gemaakt.

Dit is in twee/drie weken prima te doen.





Aanrader: Bryce Canyon.

Florida en Chicago erbij wordt lastig tenzij je tussenstop doet. Wij deden er een weekje NYC vooraf.
pi_178523980
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 08:41 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

:o is dit echt ???
Hebben die lui geen (achter) kleinkinderen om de fossielen bij de tijd te houden. Really.

Lot...klinkt als een goede reis om zo onderweg te zijn.
Dat willen we ook wel... jammer, heb je niet iedere dag hebt om even wat te schrijven.
Hier staan wel wat reisschriftjes op de plank.
Iedere dag wat steekwoorden schrijven of soms uitgebreider.

En mini...wat fijn dat jullie (klein)zoon O. je broer opvrolijkt op zware momenten.
Stoer van je moeder tegelijkertijd: naar een rockfestival.
Ik herken je opmerking, dat blij/verdriet/rouw niet in een datum zit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')