morgen bellen ze weer Tampon-Wim?quote:Op vrijdag 13 april 2018 17:10 schreef Gooddeal het volgende:
Heel normaal allemaal.
Als ik naar een feestje ga en mijn feestpakje aan doe, ga ik daarna ook even de toiletten schoonmaken.![]()
Man man, valt toch helemaal niet op.
mijn kleindochter staat net naast me, die ziet de cap van beau en de plee en vraagt : waarom staat die mevrouw in haar onderbroek de wc schoon te maken ?quote:Op vrijdag 13 april 2018 17:10 schreef Gooddeal het volgende:
Heel normaal allemaal.
Als ik naar een feestje ga en mijn feestpakje aan doe, ga ik daarna ook even de toiletten schoonmaken.![]()
Net viel me op dat ze voorover boog om haar bord van tafel te pakkenquote:Op vrijdag 13 april 2018 17:10 schreef Gooddeal het volgende:
Heel normaal allemaal.
quote:Op vrijdag 13 april 2018 17:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ze kan het hebben
schijnt een lust voor het oog te zijn
verder bedoelt ze er niets mee
Heb ik wel iemand horen zeggen volgens mij, 1 van de vrouwen wijvenquote:Op vrijdag 13 april 2018 17:10 schreef Verida het volgende:
hebben ze Linda nog bedankt voor het eten ?
quote:Op vrijdag 13 april 2018 17:11 schreef Verida het volgende:
[..]
mijn kleindochter staat net naast me, die ziet de cap van beau en de plee en vraagt : waarom staat die mevrouw in haar onderbroek de wc schoon te maken ?
tja
NEINquote:Op vrijdag 13 april 2018 17:13 schreef mario390 het volgende:
PoLL:
moeten ze morgen Tampon_wim bellen??
Ja
Nee
quote:Op vrijdag 13 april 2018 17:13 schreef mario390 het volgende:
PoLL:
moeten ze morgen Tampon_wim bellen??
Ja
Nee
Forum Opties | |