Dat heb je ook met die Herba-Life en Tupperware vrouwen. Die kunnen ook geen normaal gesprek voeren zonder je een pil of bakje aan te willen smeren.quote:Op vrijdag 13 april 2018 16:15 schreef LurkJeRot het volgende:
Had vroeger een vriendin die als bijbaantje had om enquetes af te nemen bij mensen, en dan kreeg ze per enquete betaald. Was ook altijd een drama, want je kon niet eens meer normaal met haar afspreken zonder dat ze weer een enquete uit haar tas toverde
Oh man, hou op, heb sinds kort een lichte obsessie ontwikkeld voor MLM (multi level marketing), want het schijnt in de US op dit moment zo te zijn dat er zo ontzettend veel zijn dat mensen ermee overspoeld worden. Heerlijk om hun geirriteerde verhalen en rants te lezenquote:Op vrijdag 13 april 2018 16:20 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dat heb je ook met die Herba-Life en Tupperware vrouwen. Die kunnen ook geen normaal gesprek voeren zonder je een pil of bakje aan te willen smeren..
Hey, psst, pillen kopen? *kijk schichtig om me heen*quote:Op vrijdag 13 april 2018 16:20 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dat heb je ook met die Herba-Life en Tupperware vrouwen. Die kunnen ook geen normaal gesprek voeren zonder je een pil of bakje aan te willen smeren..
Wat zei ze?quote:Op vrijdag 13 april 2018 16:15 schreef LurkJeRot het volgende:
Had vroeger een vriendin die als bijbaantje had om enquetes af te nemen bij mensen, en dan kreeg ze per enquete betaald. Was ook altijd een drama, want je kon niet eens meer normaal met haar afspreken zonder dat ze weer een enquete uit haar tas toverde
Meestal was het heel saai, en meestal moest ik ook maar wat verzinnen omdat ik niet tot de doelgrope hoorde, maar ze toch zo veel mogelijk ingevulde enquetes wilde scoren.quote:Op vrijdag 13 april 2018 16:38 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Wat zei ze?
Wil je me beffen?
a. nooit
b. meer dan 1x per jaar maar minder dan 1x per maand
c. meer dan 1x per maand maar minder dan 1x per week
d. iedere week maar niet dagelijks
e. elke dag
f. ik val niet op vrouwen
g. alleen als je iemands moeder bent.
quote:Op vrijdag 13 april 2018 16:10 schreef Sigaartje het volgende:
Luie flikkers zijn het!
Ga zelf op onderzoek uit en kom met jullie luie reet achter die computer weg.
Kunnen jullie niks anders verzinnen dan die stompzinnige onderzoeken?
Euh je vergeet een foto in de quote te plakken.quote:Op zaterdag 14 april 2018 15:28 schreef Iwanius het volgende:
[..]Hoezo lui? Ze doen toch onderzoeken tegen betaling? Faalklacht dus want die studenten die werken voor hun extra centen.
Faalklacht?quote:Op zaterdag 14 april 2018 15:28 schreef Iwanius het volgende:
[..]Hoezo lui? Ze doen toch onderzoeken tegen betaling? Faalklacht dus want die studenten die werken voor hun extra centen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |