heb al het geld dubbel gecheckt en het was echt, ik kan dus niks doenquote:Op vrijdag 13 april 2018 15:13 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Heb je deze verdachte transactie gemeld?
gedeelte was uitverkoop ,de rest 200 ballen per pakquote:Op vrijdag 13 april 2018 15:14 schreef fathank het volgende:
wat zijn dat voor 'n knakenpakken dan? Overjarige carnavalscollectie zeker.
Nederlands?? Flikker op met je geblafquote:
800 euris contant aftikkenquote:Op vrijdag 13 april 2018 15:15 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Nederlands?? Flikker op met je geblaf
3x 200 euro ,rest was van vorig jaar dus om en nabij de honderdquote:Op vrijdag 13 april 2018 15:16 schreef CoolGuy het volgende:
5 pakken voor 800 euro? Werk jij bij de Zeeman of zo?
Ach ja... lekker boeiend. Er zijn echt van dat soort sneue figuren die contant leuker vinden dan met het pasje betalen.quote:
Daar heb je een puntje.quote:Op vrijdag 13 april 2018 15:18 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Ach ja... lekker boeiend. Er zijn echt van dat soort sneue figuren die contant leuker vinden dan met het pasje betalen.
Zodra een Mocro z'n eerste salarisje krijgt, koopt ie iets waaraan hij z'n status kan ontlenen, of iets dergelijks. Nederlanders zijn wat dat betreft een stuk minder materialistisch ingesteld en geven het liever uit aan een vakantie. Ik voel daarnaast ook niet behoefte om met een brakke (sl)opel richting Marokko te rijden elke zomer.
Gast jij koopt je pakken bij de kinderafdelingquote:Op vrijdag 13 april 2018 15:24 schreef Mortaxx het volgende:
5 pakken voor 800 euro? Was fushia zeker
je werkt bij de c&a?quote:Op vrijdag 13 april 2018 15:17 schreef jigggy het volgende:
[..]
3x 200 euro ,rest was van vorig jaar dus om en nabij de honderd
je hebt zelfs je "grappen" gestolenquote:Op vrijdag 13 april 2018 15:26 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Gast jij koopt je pakken bij de kinderafdeling
mijn eerste pak kwam van WE geloof ik, voor mijn eindgala ,was toentertijd ook maar 120 ofzoquote:Op vrijdag 13 april 2018 15:32 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Mijn allereerste pak kwam van de C&A. Zo slecht zijn ze niet hoor
neehoor, vind t alleen apart om 800 even contant af te betalenquote:Op vrijdag 13 april 2018 15:36 schreef CoolGuy het volgende:
Maar je vindt serieus 200 euro voor een pak veel?
Waarom? Ik bedoel, 800 euro is natuurlijk best een bedrag, maar je kunt het gewoon zo uit de muur trekken hoor, wat is daar het issue mee dan?quote:Op vrijdag 13 april 2018 15:39 schreef jigggy het volgende:
[..]
neehoor, vind t alleen apart om 800 even contant af te betalen
als er een mocro met een Marokko trainingspak en op fucking Adidas slippers 800 ballen contant bij mijn kassa betaald (wat ik in 4 jaar bij deze zaak nog nooit heb meegemaakt) vind ik dat op zn minst apartquote:Op vrijdag 13 april 2018 15:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Waarom? Ik bedoel, 800 euro is natuurlijk best een bedrag, maar je kunt het gewoon zo uit de muur trekken hoor, wat is daar het issue mee dan?
5 zwarte pakken en we gaan de lente in, super warm joh...quote:
Zwarte pakken? Begrafenisondernemer?quote:Op vrijdag 13 april 2018 15:44 schreef retuow82 het volgende:
[..]
5 zwarte pakken en we gaan de lente in, super warm joh...
Nee joh, die kiezen tegenwoordig voor donkerblauw.quote:Op vrijdag 13 april 2018 15:47 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Zwarte pakken? Begrafenisondernemer?
deze mocro had er 2 zwart 1 grijs , 1 donkerblauw en 1 beetje bordeauxroodquote:Op vrijdag 13 april 2018 15:50 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Nee joh, die kiezen tegenwoordig voor donkerblauw.
Weet niet hoe dat in de Mocro scene zit maar goed...
Waarom zeg je dan "en pakken alles zwart"? Beetje onduidelijke openingspost hoor...quote:Op vrijdag 13 april 2018 15:51 schreef jigggy het volgende:
[..]
deze mocro had er 2 zwart 1 grijs , 1 donkerblauw en 1 beetje bordeauxrood
Never judge a book by it's cover.quote:Op vrijdag 13 april 2018 15:44 schreef jigggy het volgende:
[..]
als er een mocro met een Marokko trainingspak en op fucking Adidas slippers 800 ballen contant bij mijn kassa betaald (wat ik in 4 jaar bij deze zaak nog nooit heb meegemaakt) vind ik dat op zn minst apart
Nou ja, het zou zo maar even kunnen dat meneer mocro slachtoffer is geweest van een woningbrand. Geen kleren meer aan z'n reet heeft behalve wat hij aan had en nu snel wat nieuwe pakken voor zijn werk nodig had.quote:Op vrijdag 13 april 2018 15:44 schreef jigggy het volgende:
[..]
als er een mocro met een Marokko trainingspak en op fucking Adidas slippers 800 ballen contant bij mijn kassa betaald (wat ik in 4 jaar bij deze zaak nog nooit heb meegemaakt) vind ik dat op zn minst apart
Dit dus.quote:
Ik draag een wit pak met croco schoenen en een hoedje.quote:Op vrijdag 13 april 2018 15:50 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Nee joh, die kiezen tegenwoordig voor donkerblauw.
Weet niet hoe dat in de Mocro scene zit maar goed...
jawelquote:Op vrijdag 13 april 2018 15:32 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Mijn allereerste pak kwam van de C&A. Zo slecht zijn ze niet hoor
quote:Op vrijdag 13 april 2018 15:24 schreef Mortaxx het volgende:
5 pakken voor 800 euro? Was fushia zeker
Ik werk en loop in mn vrije tijd vaak in een trainingspak inclusief slippers.quote:Op vrijdag 13 april 2018 15:44 schreef jigggy het volgende:
[..]
Dit. 8k contant aftikken zou ik idd ook wat apart gevonden hebben.quote:Op vrijdag 13 april 2018 16:18 schreef khochner het volgende:
Lol 800. Ik dacht dat t 8k was , weet ik veel wat een fokking barki is
quote:Op vrijdag 13 april 2018 16:51 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik werk en loop in mn vrije tijd vaak in een trainingspak inclusief slippers.
Snap het niet zo.
Ook buiten ja, boeit mij echt niks. Vind ik net leuk wanneer je een hele week netjes moet kleden.quote:Op vrijdag 13 april 2018 16:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]Gast, als je er als een pauper uit wil zien moet je dat inderdaad aan doen. Of bedoel je alleen thuis? Of ga je hier in ook de straat op?
Mad? Nee joh, ik snap dat soort dingen gewoon niet. Niet dat ik in mijn vrije tijd in een pak rond loop natuurlijk, maar ik ga dan weer niet in een trainingspak de straat op.quote:Op vrijdag 13 april 2018 16:54 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ook buiten ja, boeit mij echt niks. Vind ik net leuk wanneer je een hele week netjes moet kleden.
En ik drazg zelfs slippers onder een jeans met sokken.
You mad?
gastquote:Op vrijdag 13 april 2018 16:54 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ook buiten ja, boeit mij echt niks. Vind ik net leuk wanneer je een hele week netjes moet kleden.
En ik drazg zelfs slippers onder een jeans met sokken.
You mad?
8 barki voor 5 pakka?quote:Op vrijdag 13 april 2018 15:12 schreef jigggy het volgende:
Zoals jullie weten werkt ik in een kledingzaak,koopt een mocro net 5 pakken ,betaald die even 8barki contant.
Klacht: mocro’s met sossa money betalen geen belasting en pakken alles zwart
Klacht 2: als ik straks overvallen word weet ik de vermoedelijke daders
Dit is wanneer ik niks te doen heb he. Is wel makkelijk.quote:Op vrijdag 13 april 2018 16:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mad? Nee joh, ik snap dat soort dingen gewoon niet. Niet dat ik in mijn vrije tijd in een pak rond loop natuurlijk, maar ik ga dan weer niet in een trainingspak de straat op.
op de markt?quote:Op vrijdag 13 april 2018 17:13 schreef Taaladvies het volgende:
5 pakken voor 8 barki? In wat voor turkenwinkel werk jij?
gewoon n casual kledingzaak ,polotjes rond de 40 euro ,pakken 200 jeans 80 dus valt meequote:Op vrijdag 13 april 2018 17:13 schreef Taaladvies het volgende:
5 pakken voor 8 barki? In wat voor turkenwinkel werk jij?
Een trainingsbroek snap ik, maar een volledig pak gaat me toch net een tandje te ver. Zelfs als ik met mijn ongewassen katerhoofd een broodje bij ga halen drie deuren verder.quote:Op vrijdag 13 april 2018 16:51 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Snap het niet zo.
Heb je nou een vriendin van je ex gedaan eergisteren?quote:Op vrijdag 13 april 2018 17:21 schreef jigggy het volgende:
[..]
gewoon n casual kledingzaak ,polotjes rond de 40 euro ,pakken 200 jeans 80 dus valt mee
helaas niet,ex belde me vannacht wel jankend op dat ze het allemaal niet wist ,laat me slapen ik werk gewoon op vrijdagquote:Op vrijdag 13 april 2018 17:25 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
[..]
Heb je nou een vriendin van je ex gedaan eergisteren?
ben jij zo'n lulletje assistent die ook om 18.00 in de ah loopt met je wezelbakkes?quote:Op vrijdag 13 april 2018 19:47 schreef Sigaartje het volgende:
800 euro voor 5 pakken???
Sorry, maar ik ben een veelpakkenkoper, maar dit is gewoon troep dus.
Marokkaan en sparen. Neen dat kan niet.quote:Op vrijdag 13 april 2018 15:25 schreef Maghrebijnse het volgende:
800 euro veel vinden...
En wellicht heeft hij wel gespaard voor het geld. Weet jij veel.
Klant kocht gelijk voor zijn broers achmed, rachid, ali en mohammed pakken, de broeders moeten er wel netjes uitzien als tugba uitgehuwd word aan serdar.quote:Op vrijdag 13 april 2018 19:47 schreef Sigaartje het volgende:
800 euro voor 5 pakken???
Sorry, maar ik ben een veelpakkenkoper, maar dit is gewoon troep dus.
Gied verhaal. Je punt?quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:44 schreef CaVaBien het volgende:
Ik werkte ooit bij een bank.
Kwamen regelmatig Marokkaanse mannen langs die betaalden met briefjes van 10 en 20 en dan ging het om bedragen van 3000 tot 5000 euro. Ja de verwerking duurde dan wel even.
Bij dat soort bedragen moest ik om herkomst vragen. Kreeg ik als antwoord 'drugs' van eentje. Hij bleek een coffeeshop te hebben.
goed verhaalquote:Op vrijdag 13 april 2018 20:44 schreef CaVaBien het volgende:
Kwamen regelmatig Marokkaanse mannen langs die betaalden met briefjes van 10 en 20 en dan ging het om bedragen van 3000 tot 5000 euro. Ja de verwerking duurde dan wel even.
Bij dat soort bedragen moest ik om herkomst vragen. Kreeg ik als antwoord 'drugs' van eentje. Hij bleek een coffeeshop te hebben.
Dankjequote:
Nee dankje, geen interesse.quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:51 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
[..]
moet ik ff bij je kommen
kan je dikke pets verwachten meissie
Zelfs een beginnende drugsdealer doet meer dan 40 euro.quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:25 schreef Catkiller het volgende:
Ging gisteren bij de Ikea betalen met allemaal briefjes van 20 voelde me net een beginnende drugsdealer
Dit. Zullen zweterige en slecht zittende pakken zijn vermoed ik.quote:Op vrijdag 13 april 2018 16:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor 5 pakken? Damn, dat lukt voor de B-collectie in Bataviastad nog niet.
Coffeeshop hebben is legaal hoor. Zat op de terugweg ook naast iemand in het vliegtuig die twee coffeeshops in Amsterdam had en dit gewoon zo tegen me zei. Het is immers niet illegaal.quote:Op vrijdag 13 april 2018 20:44 schreef CaVaBien het volgende:
tfoe ka7baquote:Op vrijdag 13 april 2018 21:02 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Coffeeshop hebben is legaal hoor. Zat op de terugweg ook naast iemand in het vliegtuig die twee coffeeshops in Amsterdam had en dit gewoon zo tegen me zei. Het is immers niet illegaal.
Drugsbaronnen zijn immers jouw specialiteitquote:Op vrijdag 13 april 2018 21:02 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Coffeeshop hebben is legaal hoor. Zat op de terugweg ook naast iemand in het vliegtuig die twee coffeeshops in Amsterdam had en dit gewoon zo tegen me zei. Het is immers niet illegaal.
Mijn man was mijn eerste, scheetje. Doe jij je berekening maar.quote:Op vrijdag 13 april 2018 21:03 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Drugsbaronnen zijn immers jouw specialiteit![]()
Hoeveel heb je er leeggelurkt?
ik heb 2 Marokkaanse gepompt die dat zeidenquote:Op vrijdag 13 april 2018 21:08 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Mijn man was mijn eerste, scheetje. Doe jij je berekening maar.
Klopt, het is ook legaal. Daarom durfde hij er ook grapjes over te maken.quote:Op vrijdag 13 april 2018 21:02 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, veel Marokkaanse mannen zitten helaas in de drugs.quote:Op vrijdag 13 april 2018 21:16 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Klopt, het is ook legaal. Daarom durfde hij er ook grapjes over te maken.
Maar heb dus ruim 3 jaar gewerkt daar (verschillende vestigingen) en het waren altijd Marokkaanse mannen die met een stapel briefjes van 10 en 20 grote bedragen kwamen betalen. Vond ik wel opvallend.
Ja natuurlijk. Ze hadden tenminste geld. Is niet vergelijkbaar met jouw wajong uitkeringquote:Op vrijdag 13 april 2018 21:17 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
[..]
en je vond het ook geil
met je rotkop
daar ben ik iets te oud voor met je afgrijselijke kk kopquote:Op vrijdag 13 april 2018 21:21 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Ze hadden tenminste geld. Is niet vergelijkbaar met jouw wajong uitkering
Aan je taalgebruik te merken, heb je niet een al te hoog iq, dus meer dan een uitkering zal het niet zijn.quote:Op vrijdag 13 april 2018 21:25 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
[..]
daar ben ik iets te oud voor met je afgrijselijke kk kop
niet lid zijn van Mensaquote:Op vrijdag 13 april 2018 21:31 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Aan je taalgebruik te merken, heb je niet een al te hoog iq, dus meer dan een uitkering zal het niet zijn.
Hij moest zijn drugsgeld even wit maken.quote:Op vrijdag 13 april 2018 15:12 schreef jigggy het volgende:
Zoals jullie weten werkt ik in een kledingzaak,koopt een mocro net 5 pakken ,betaald die even 8barki contant.
ditquote:Op vrijdag 13 april 2018 16:18 schreef khochner het volgende:
Lol 800. Ik dacht dat t 8k was , weet ik veel wat een fokking barki is
Voel bij je hoofd, Marokkanen doen niet aan sparen.quote:Op vrijdag 13 april 2018 15:25 schreef Maghrebijnse het volgende:
800 euro veel vinden...
Kom morgen naar Akerpoort, zie je dit de hele dag. Alles cash, als het kon zonder bon. Maar de meeste werken gewoon hard, alleen liever zwart.quote:Op vrijdag 13 april 2018 15:44 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik snap hier helemaal niets vanquote:Op vrijdag 13 april 2018 15:12 schreef jigggy het volgende:
Staan maar twee woorden straattaal in hoorquote:Op zaterdag 14 april 2018 01:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik snap hier helemaal niets van
Dat is 1 teveel voor hemquote:Op zaterdag 14 april 2018 09:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Staan maar twee woorden straattaal in hoor
Drugsdealer gespot.quote:Op zaterdag 14 april 2018 10:45 schreef KreKkeR het volgende:
Laatst in de Ikea ook contant betaald, was zo'n 5k. Toch niks mis mee?
Komt vaniemand wiens halve familie aan de drugsmoney zit zeker ?quote:Op vrijdag 13 april 2018 15:25 schreef Maghrebijnse het volgende:
800 euro veel vinden...
Is van Wuit Wupply.quote:Op zaterdag 14 april 2018 12:56 schreef Aethereal het volgende:
5 pakken en maar 800 euro af te hoeven tikken?
Faalklacht want je staat in een winkel en je baas boeit maar 1 ding en wel hij geen oude voorraad meer heeft en straks weer nieuwe voorraad kan bestellen. M.a.w. verkopen en verder je mond houden.quote:Op vrijdag 13 april 2018 15:12 schreef jigggy het volgende:
Dat jij 800 euro veel geld vindt zegt meer wat over jou en niets over mij over mijn zogenaamde drugsfamilie. Ik geef maandelijks meer gemiddeld 800 euro per maand uit aan kleding.... prima te doen, zonder drugsgeld. Gewoon een goede baan hebben.quote:Op zaterdag 14 april 2018 11:38 schreef BlauweHoofd het volgende:
[..]
Komt vaniemand wiens halve familie aan de drugsmoney zit zeker ?
Lolledquote:Op zaterdag 14 april 2018 16:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dat jij 800 euro veel geld vindt zegt meer wat over jou en niets over mij over mijn zogenaamde drugsfamilie. Ik geef maandelijks meer gemiddeld 800 euro per maand uit aan kleding.... prima te doen, zonder drugsgeld. Gewoon een goede baan hebben.
not sure if troll or srsquote:Op zaterdag 14 april 2018 16:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dat jij 800 euro veel geld vindt zegt meer wat over jou en niets over mij over mijn zogenaamde drugsfamilie. Ik geef maandelijks meer gemiddeld 800 euro per maand uit aan kleding.... prima te doen, zonder drugsgeld. Gewoon een goede baan hebben.
flexen met je geld en dure kleding op fok! ,man man manquote:Op zaterdag 14 april 2018 16:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
99% van dat typetje is toch verzonnen.quote:Op zaterdag 14 april 2018 17:18 schreef jigggy het volgende:
[..]
flexen met je geld en dure kleding op fok! ,man man man
Volgens mij weet je niet wat flexen is. Dat zou het pas zijn als ik allerlei aankopen constant hier laat zien, wat ik dus niet doe.quote:Op zaterdag 14 april 2018 17:18 schreef jigggy het volgende:
[..]
flexen met je geld en dure kleding op fok! ,man man man
ik besteed 800 euris aan kleding want ik heb een goeie baan dit dat,wat boeit mij dat,ik kom toch ook niet op fok! Van hey ik draag vandaag Mn balenciagasquote:Op zaterdag 14 april 2018 17:36 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Volgens mij weet je niet wat flexen is. Dat zou het pas zijn als ik allerlei aankopen constant hier laat zien, wat ik dus niet doe.
Nou ja, in principe boeit je dat wel, want je klaagt continue dat je geen geld voor dit of dat hebt of hoe je de week doorkomt want nog maar X euro.quote:Op zaterdag 14 april 2018 17:37 schreef jigggy het volgende:
[..]
ik besteed 800 euris aan kleding want ik heb een goeie baan dit dat,wat boeit mij dat,ik kom toch ook niet op fok! Van hey ik draag vandaag Mn balenciagas
Ik zeg dat iemand met een normale baan prima 800 euro kan besteden en dat niet per se drugsgeld hoeft te zijn, zoals iemand mij dat verwijt. Logisch dat ik op ga in die verwijt.quote:Op zaterdag 14 april 2018 17:37 schreef jigggy het volgende:
[..]
ik besteed 800 euris aan kleding want ik heb een goeie baan dit dat,wat boeit mij dat,ik kom toch ook niet op fok! Van hey ik draag vandaag Mn balenciagas
Arme jongen. Letterlijk en figuurlijk.quote:Op zaterdag 14 april 2018 17:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou ja, in principe boeit je dat wel, want je klaagt continue dat je geen geld voor dit of dat hebt of hoe je de week doorkomt want nog maar X euro.
heb indien nodig ook nog altijd een spaarrekening waar ik in de 20 jaar dat ik hem heb nog nooit aan ben gekomen,maar mocht de nood echt gigantisch aan de man zijn staat daar nog 9000 euro op,ik red me altijd wel,ben ook van plan daarvan te pakken als ik naar Miami ga ,dus maak je maar niet druk om mijquote:Op zaterdag 14 april 2018 17:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou ja, in principe boeit je dat wel, want je klaagt continue dat je geen geld voor dit of dat hebt of hoe je de week doorkomt want nog maar X euro.
ik zeg dat ik het niet vertrouw ,wat ik inderdaad niet doe als iemand met een envelopje met 800 ballen rondlooptquote:Op zaterdag 14 april 2018 17:43 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik zeg dat iemand met een normale baan prima 800 euro kan besteden en dat niet per se drugsgeld hoeft te zijn, zoals iemand mij dat verwijt. Logisch dat ik op ga in die verwijt.
Dus als de nood gigantisch aan de man is....of als je op vakantie gaat. Oh nee, ik maak me niet druk om je, dat hoef ik gelukkig ook nietquote:Op zaterdag 14 april 2018 17:45 schreef jigggy het volgende:
[..]
heb indien nodig ook nog altijd een spaarrekening waar ik in de 20 jaar dat ik hem heb nog nooit aan ben gekomen,maar mocht de nood echt gigantisch aan de man zijn staat daar nog 9000 euro op,ik red me altijd wel,ben ook van plan daarvan te pakken als ik naar Miami ga ,dus maak je maar niet druk om mij
En merendeel van de leden vindt dat je nogal aan het overdrijven bent.quote:Op zaterdag 14 april 2018 17:46 schreef jigggy het volgende:
[..]
ik zeg dat ik het niet vertrouw ,wat ik inderdaad niet doe als iemand met een envelopje met 800 ballen rondloopt
Mannen pijpen voor geld valt in dezelfde categoriequote:Op zaterdag 14 april 2018 17:43 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik zeg dat iemand met een normale baan prima 800 euro kan besteden en dat niet per se drugsgeld hoeft te zijn, zoals iemand mij dat verwijt. Logisch dat ik op ga in die verwijt.
Nooit gedaan. Met een kantoorbaan valt ook geld te verdienen.quote:Op zaterdag 14 april 2018 17:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Mannen pijpen voor geld valt in dezelfde categorie
Jawel kan je gewoon melden.quote:Op vrijdag 13 april 2018 15:14 schreef jigggy het volgende:
[..]
heb al het geld dubbel gecheckt en het was echt, ik kan dus niks doen
Natuurlijk wel, ze verdienen dat geld op een manier die schadelijk is voor Nederland.quote:Op zaterdag 14 april 2018 19:33 schreef maestrolynx het volgende:
Ik snap het probleem nooit zo goed van de mocros die met zwart geld aan komen zetten. Als jij in een kledingwinkel werkt, en de man koopt voor 1k aan kleding, jij pakt je omzet en hij heeft wat mooie pakken. Voor jou als ondernemer is het juist positief, meer koopkracht. Natuurlijk snap ik ook dat het niet echt te verkopen is aan de hard werkende man.
Maar vanuit ondernemers perspectief moet er geen probleem zijn
Jaquote:
Ja en nee, waarschijnlijk is het wat makkelijk praten maar als hij zijn geld verdient door wat spul op straat te verkopen. Vervolgens met dit geld bij een winkel uitgeeft. Heeft enkel de ondernemer er profijt van.quote:Op zaterdag 14 april 2018 19:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, ze verdienen dat geld op een manier die schadelijk is voor Nederland.
Ja. Maar los daarvan ben je, in tegenstelling tot sommige pop- en filmsterren die dit ook doen, ondanks dat je er zo slonzig bij loopt, niet stiekem toch stinkend rijk.quote:Op vrijdag 13 april 2018 16:51 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Snap het niet zo.
Gewoon terug barken vriend.quote:Op vrijdag 13 april 2018 15:12 schreef jigggy het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |