heb al het geld dubbel gecheckt en het was echt, ik kan dus niks doenquote:Op vrijdag 13 april 2018 15:13 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Heb je deze verdachte transactie gemeld?
gedeelte was uitverkoop ,de rest 200 ballen per pakquote:Op vrijdag 13 april 2018 15:14 schreef fathank het volgende:
wat zijn dat voor 'n knakenpakken dan? Overjarige carnavalscollectie zeker.
Nederlands?? Flikker op met je geblafquote:
800 euris contant aftikkenquote:Op vrijdag 13 april 2018 15:15 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Nederlands?? Flikker op met je geblaf
3x 200 euro ,rest was van vorig jaar dus om en nabij de honderdquote:Op vrijdag 13 april 2018 15:16 schreef CoolGuy het volgende:
5 pakken voor 800 euro? Werk jij bij de Zeeman of zo?
Ach ja... lekker boeiend. Er zijn echt van dat soort sneue figuren die contant leuker vinden dan met het pasje betalen.quote:
Daar heb je een puntje.quote:Op vrijdag 13 april 2018 15:18 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Ach ja... lekker boeiend. Er zijn echt van dat soort sneue figuren die contant leuker vinden dan met het pasje betalen.
Zodra een Mocro z'n eerste salarisje krijgt, koopt ie iets waaraan hij z'n status kan ontlenen, of iets dergelijks. Nederlanders zijn wat dat betreft een stuk minder materialistisch ingesteld en geven het liever uit aan een vakantie. Ik voel daarnaast ook niet behoefte om met een brakke (sl)opel richting Marokko te rijden elke zomer.
Gast jij koopt je pakken bij de kinderafdelingquote:Op vrijdag 13 april 2018 15:24 schreef Mortaxx het volgende:
5 pakken voor 800 euro? Was fushia zeker
je werkt bij de c&a?quote:Op vrijdag 13 april 2018 15:17 schreef jigggy het volgende:
[..]
3x 200 euro ,rest was van vorig jaar dus om en nabij de honderd
je hebt zelfs je "grappen" gestolenquote:Op vrijdag 13 april 2018 15:26 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Gast jij koopt je pakken bij de kinderafdeling
mijn eerste pak kwam van WE geloof ik, voor mijn eindgala ,was toentertijd ook maar 120 ofzoquote:Op vrijdag 13 april 2018 15:32 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Mijn allereerste pak kwam van de C&A. Zo slecht zijn ze niet hoor
neehoor, vind t alleen apart om 800 even contant af te betalenquote:Op vrijdag 13 april 2018 15:36 schreef CoolGuy het volgende:
Maar je vindt serieus 200 euro voor een pak veel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |