abonnement Unibet Coolblue
pi_178487863
In India is heeft de groepsverkrachting van een 8-jarig meisje geleid tot woedende reacties en protesten. Dat komt niet alleen door de verkrachting zelf, maar door het religieuze conflict dat er mee gepaard gaat. De hindoes die het in de regio voor het zeggen hebben, nemen het op voor verdachten.

Swati Maliwal, directrice van de Delhi Commission for Women (een organisatie die de veiligheid van vrouwen in India moet waarborgen) is vandaag in hongerstaking gegaan. Ze eist meer aandacht en bescherming voor vrouwen en kinderen. Maliwi stopt pas met haar hongerstaking als de premier van het land met een concreet plan komt over onderzoek naar seksuele misdrijven tegen vrouwen.
Gruwelijke details

In het politierapport staat dat het meisje van acht, dat Asifa Bano heette, begin dit jaar in het noordelijke stadje Kathua werd ontvoerd. Ze werd drie dagen lang opgesloten in een tempel, waar ze werd gedrogeerd en mannen haar herhaaldelijk verkrachtten. Vervolgens werd het meisje gewurgd. Een week later werd haar lichaam gevonden in het bos.

De politie arresteerde acht verdachten, onder wie een gepensioneerde overheidsfunctionaris, vier politieagenten en een minderjarige jongen. De arrestanten zijn hindoes. Volgens het politierapport wilden de mannen door het meisje te verkrachten en te doden angst zaaien onder de islamitische nomaden, een stam waartoe het meisje behoorde. In de ogen van de hindoes, die in het gebied aan de macht zijn, maken de nomaden op een onwettige manier gebruik van het land rondom Kathua.

Protesten

Rechtse hindoes protesteerden tegen de aanhoudingen. Volgens hen is het onderzoek, waarbij dna-monsters zijn afgenomen en verklaringen zijn verzameld, niet betrouwbaar omdat enkele agenten moslim zijn. Zo probeerden advocaten de politie tegen te houden toen die het onderzoeksrapport bij de rechtbank wilde indienen. Ook leden van de nationalistische hindoepartij BJP betuigden tijdens een bijeenkomst hun steun aan de verdachten.

Bij de begrafenis van Asifa voorkwamen activisten dat het meisje werd neergelegd in het stukje land dat de ouders daarvoor hadden gekocht.

De gang van zaken leidde tot woedende reacties vanwege de steun voor de verdachten. Sinds gisteren worden de hashtags #Kathua en #justiceforAsifa veelvuldig op Twitter gebruikt. Ook Rahul Gandhi, voorzitter van de Congrespartij, de grootste oppositiepartij van het land, liep gisteren mee tijdens een protestmars. De komende dagen worden meerdere protesten georganiseerd met het doel om aandacht te vragen voor vrouwen die in India worden verkracht.

bron:
https://nos.nl/artikel/22(...)-8-jarig-meisje.html

zie ook dit:
Afschuw in India om verkrachting van baby van 8 maanden
https://nos.nl/artikel/22(...)y-van-8-maanden.html

Wat een smerig, achterlijke land is het ook hé.. en dit land moet een kernmacht voorstellen
Geen sig.
pi_178487897
Ik vind het altijd raar hoe je een groep mannen vindt die hiertoe bereid zijn. Als ik zoiets zou voorstellen bij mijn vrienden zouden ze me terecht aangeven bij de politie. :')
  Moderator vrijdag 13 april 2018 @ 12:14:07 #3
8781 crew  Frutsel
pi_178487906
Walgelijk... :r

quote:
Bij de begrafenis van Asifa voorkwamen activisten dat het meisje werd neergelegd in het stukje land dat de ouders daarvoor hadden gekocht.
WTF :{ :r
pi_178487940
:r :r
Zieke beesten.

Er komen allerlei middeleeuwse martelpraktijken bij me naar boven, maar ik kan niks bedenken wat wreed genoeg is voor deze walgelijke mongolen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_178488043
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 12:16 schreef habitue het volgende:
:r :r
Zieke beesten.

Er komen allerlei middeleeuwse martelpraktijken bij me naar boven, maar ik kan niks bedenken wat wreed genoeg is voor deze walgelijke mongolen.
Oog om oog tand om tand ook typisch middeleeuws gedrag van zieke beesten. :D
pi_178488049
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 12:23 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Oog om oog tand om tand ook typisch middeleeuws gedrag van zieke beesten. :D
Ja whatever.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  vrijdag 13 april 2018 @ 12:36:52 #7
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178488235
Groepsverkrachting in India : ACHTERLIJK SMERIG LAND!!@!! KNAKURLYERS!!!!!!

Nederlandse pedo opgepakt : Smerig! Opknopen aan de hoogste boom. Maar heeft verder niets met Nederland te maken.

Die tweematencultuur ook :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_178488261
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 12:23 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Oog om oog tand om tand ook typisch middeleeuws gedrag van zieke beesten. :D
Laat jij je dan maar eens verkrachten door zo'n groep met een langer lid. Piep je wel anders, denk ik zo.
  vrijdag 13 april 2018 @ 12:41:34 #9
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178488299
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 12:38 schreef torentje het volgende:

[..]

Laat jij je dan maar eens verkrachten door zo'n groep met een langer lid. Piep je wel anders, denk ik zo.
Denk je, ja?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 13 april 2018 @ 12:41:54 #10
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_178488306
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 12:36 schreef Dven het volgende:
Groepsverkrachting in India : ACHTERLIJK SMERIG LAND!!@!! KNAKURLYERS!!!!!!

Nederlandse pedo opgepakt : Smerig! Opknopen aan de hoogste boom. Maar heeft verder niets met Nederland te maken.

Die tweematencultuur ook :')
Ik begrijp dat PVV'ers trollen een mooie bezigheid is, maar dit is een amputatie vergelijken met een schaafwond. :')
  vrijdag 13 april 2018 @ 12:43:02 #11
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_178488322
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 12:36 schreef Dven het volgende:
Groepsverkrachting in India : ACHTERLIJK SMERIG LAND!!@!! KNAKURLYERS!!!!!!

Nederlandse pedo opgepakt : Smerig! Opknopen aan de hoogste boom. Maar heeft verder niets met Nederland te maken.

Die tweematencultuur ook :')
Goede vergelijking weer.
And so is the past
pi_178488344
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 12:36 schreef Dven het volgende:
Groepsverkrachting in India : ACHTERLIJK SMERIG LAND!!@!! KNAKURLYERS!!!!!!

Nederlandse pedo opgepakt : Smerig! Opknopen aan de hoogste boom. Maar heeft verder niets met Nederland te maken.

Die tweematencultuur ook :')
Tja, als je als cultuur meer respect toont voor een koe dan voor een vrouw, mag je toch eens naar jezelf gaan kijken wat mij betreft.
With bloody fists I'll batter like a ten ton hammer, son.
pi_178488345
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 12:38 schreef torentje het volgende:

[..]

Laat jij je dan maar eens verkrachten door zo'n groep met een langer lid.
Ik ben geen 8 jarig kind en vind volksrechtspraak niets meer dan populistisch onderbuik geneuzel. Laat gewoon een normale rechter de strafeis volgens de lokale wetgeving bepalen. ^O^
pi_178488386
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 12:13 schreef TheJanitor het volgende:
Ik vind het altijd raar hoe je een groep mannen vindt die hiertoe bereid zijn. Als ik zoiets zou voorstellen bij mijn vrienden zouden ze me terecht aangeven bij de politie. :')
Dat is een apart dingetje inderdaad, zijn ze dan allemaal "verward", of zit er iets anders achter?

Misschien maar eens dat land voorzien van miljoenen Real Dolls, dat deze mannen hun seksuele frustratie kwijt kunnen want dit houd zo niet op.

[ Bericht 0% gewijzigd door J.A.R.V.I.S. op 13-04-2018 14:03:53 ]
pi_178488422
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 12:36 schreef Dven het volgende:
Groepsverkrachting in India : ACHTERLIJK SMERIG LAND!!@!! KNAKURLYERS!!!!!!

Nederlandse pedo opgepakt : Smerig! Opknopen aan de hoogste boom. Maar heeft verder niets met Nederland te maken.

Die tweematencultuur ook :')
Mooi land dat Nederland, hier noemen we het verkrachten van kinderen pedofilie en wordt ook zo geregistreerd in de misdaad statistieken. In andere culturen en landen noemen ze zoiets uithuwelijking of cultuur en wordt het vooral doodgezwegen.

Nederland _O_
  vrijdag 13 april 2018 @ 12:49:08 #16
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178488424
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 april 2018 12:41 schreef Nobu het volgende:

[..]

Ik begrijp dat PVV'ers trollen een mooie bezigheid is, maar dit is een amputatie vergelijken met een schaafwond. :')
Gaat er meer om dat wanneer iets ergens anders gebeurt er voor het gemak anderhalf miljard mensen bij elkaar betrokken worden maar wanneer er iets in Nederland is het puur met één of meerdere mafklappers te maken heeft en voor de rest niets met het land.

Storend.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Moderator vrijdag 13 april 2018 @ 12:49:40 #17
138438 crew  Pizzakoppo
pi_178488434
Ik begrijp culturen als het Hindoeisme en de Islam simpelweg niet denk ik. Hoe kun je nou huwen met een 13 jarige als volwassen man? Laat staan gemeenschap hebben. Gewoon te walgelijk voor woorden. Ook nu weer, wat een beesten moeten dat zijn? Gedreven door een onstilbare lust niet geremd door enige overwegingen over de daad die zij plegen. Vreselijke barbaren.
  vrijdag 13 april 2018 @ 12:49:50 #18
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178488437
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 12:48 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Mooi land dat Nederland, hier noemen we het verkrachten van kinderen pedofilie en wordt ook zo geregistreerd in de misdaad statistieken. In andere culturen en landen noemen ze zoiets uithuwelijking of cultuur en wordt het vooral doodgezwegen.

Nederland _O_
Leuk, toch nog even moslims erbij kunnen halen. Knappe kop _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_178488440
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 12:12 schreef Knudde het volgende:

...........knip.........

Wat een smerig, achterlijke land is het ook hé.. en dit land moet een kernmacht voorstellen
Dus, heel India afrekenen op een bericht :s)
Er zijn toch massaal protesten in India. Je praat hier over een land 2,5x zo groot qua bevolking dan Europa. Alsof er in Europa nooit iets gebeurt.
  vrijdag 13 april 2018 @ 12:51:04 #20
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_178488447
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 12:46 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Dat is een apart dingetje inderdaad, zijn ze dan allemaal "verward", of zit er iets anders achter?

Misschien maar eens dat land voorzien een miljoenen Real Dolls, dat deze mannen hun seksuele frustratie kwijt kunnen want dit houd zo niet op.
Laagste kaste zijn geen mensen in de ogen van de hogere. Gok dat het daarmee te maken heeft.
And so is the past
  vrijdag 13 april 2018 @ 12:52:29 #21
455560 Logic91
Always stay rational
pi_178488481
Gadverdamme. Echt walgelijk. Die religieuze achterlijkheid helpt ook niet.

Hoe komt het eigenlijk dat de moslims en hindoes elkaars bloed letterlijk kunnen drinken? Is die enorme haat echt terug te herleiden tot de vroege middeleeuwen toen islamitische heersers volgens sommige bronnen miljoenen hindoes lieten vermoorden?
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_178488528
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 april 2018 12:51 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Laagste kaste zijn geen mensen in de ogen van de hogere. Gok dat het daarmee te maken heeft.
idd is het kaste systeem ook totaal niet meer van deze tijd vanuit ons westerse oogpunt van gelijkheid.
  vrijdag 13 april 2018 @ 12:55:08 #23
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_178488534
We focussen ons vaak op Afrika en het Midden Oosten als het gaat om derde wereldlanden, maar India is pas echt een grote rioolput.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 13 april 2018 @ 12:55:58 #24
455560 Logic91
Always stay rational
pi_178488551
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 12:49 schreef Dven het volgende:

[..]

Leuk, toch nog even moslims erbij kunnen halen. Knappe kop _O_
Niet helemaal irrelevant aangezien dit meisje tot een islamitische nomadenstam behoorde en de daad mogelijk een religieus motief kent. Hindoes en moslims mogen elkaar niet bepaald en dat is nog een understatement.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
  vrijdag 13 april 2018 @ 12:58:20 #25
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_178488590
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 12:52 schreef Logic91 het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat de moslims en hindoes elkaars bloed letterlijk kunnen drinken?
Dat is volgens mij al een vrij oud conflict, er was ooit een dikke oorlog tussen het Maratharijk (Hindoe) en het Mogolrijk (Islamitisch).

Maar Islam veroorzaakt overal problemen, die religie eist overal absolute onderwerping.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')